abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215628023
Die topictitel
  Moderator dinsdag 19 november 2024 @ 19:32:49 #127
236264 crew  capricia
pi_215628032
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 november 2024 19:30 schreef Tijn het volgende:

[..]
Het heeft ook helemaal niks met links-rechts te maken, dit soort absurde shit.
Het is allemaal toegestaan op X. En je kunt dat gewoon als commentaar onder je tweet krijgen en er wordt niet echt wat aan gedaan.

Ik begrijp heel goed dat mensen X willen verlaten.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator dinsdag 19 november 2024 @ 19:34:27 #128
236264 crew  capricia
pi_215628058
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 19:30 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Persoonlijk ben ik een free speech absolutist, voel me er wel prettig bij. Al snap dat ik er vrij alleen voor sta -O-
Ik vind holocaustontkenning en oproepen om bepaalde groepen te vermoorden niet echt iets voor mij.

En dit waren zomaar wat voorbeeldjes wat ik de afgelopen week her en der tegenkwam.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215628088
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2024 19:32 schreef capricia het volgende:

[..]
Het is allemaal toegestaan op X. En je kunt dat gewoon als commentaar onder je tweet krijgen en er wordt niet echt wat aan gedaan.

Ik begrijp heel goed dat mensen X willen verlaten.
Mits de hashtag een verzameling is van een groter debat, maar die kans is natuurlijk extreem klein.

#MinderMarokkanen was ook trending toentertijd.
De enige echte.
  dinsdag 19 november 2024 @ 19:39:28 #130
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_215628129
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 18:55 schreef KingRadler het volgende:
In Nederland heeft X een slechte reputatie gekregen, vooral door de linkse media. Dit komt doordat zij geen controle hebben over het X-platform en dus geen nepnieuws kunnen verspreiden. Bovendien heeft links een enorme hekel aan het feit dat zij geen controle meer hebben omdat het platform gefactchecked wordt.
Je bedoelt dat ze ongestraft de klimaatleugen en onzin over nep-virussen willen verspreiden? :o
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_215628140
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2024 19:34 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik vind holocaustontkenning en oproepen om bepaalde groepen te vermoorden niet echt iets voor mij.

En dit waren zomaar wat voorbeeldjes wat ik de afgelopen week her en der tegenkwam.
Maar klik je dan (onbewust) door bij die onderwerpen? Vanwege pure interesse wat die debielen dan schrijven? Denk dat dat ook vaak de grondslag is van het algoritme probleem wat vele ervaren.
De enige echte.
  Moderator dinsdag 19 november 2024 @ 19:43:32 #132
236264 crew  capricia
pi_215628175
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 november 2024 19:40 schreef Rnie het volgende:

[..]
Maar klik je dan (onbewust) door bij die onderwerpen? Vanwege pure interesse wat die debielen dan schrijven? Denk dat dat ook vaak de grondslag is van het algoritme probleem wat vele ervaren.
Nee. Niet perse.
Dit soort woorden in posts zijn soms gewoon het commentaar onder een tweet die ik (of iemand anders) plaats. Niet altijd gerelateerd aan het onderwerp.
Kennelijk is dat allemaal prima.

En als het je eigen tweet is, krijg je die troep dus ook in je meldingen. Want Ja, iemand reageert op je tweet. :')

En ook al zou ik doorklikken of er op zoeken, het is voor X geen enkel probleem. Hele draadjes over de ontkenning van de holocaust bijvoorbeeld. Met plaatjes en al.

Het moderatiebeleid is echt wel veranderd. En niet altijd ten goede.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215628345
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2024 19:43 schreef capricia het volgende:

[..]
Nee. Niet perse.
Dit soort woorden in posts zijn soms gewoon het commentaar onder een tweet die ik (of iemand anders) plaats. Niet altijd gerelateerd aan het onderwerp.
Kennelijk is dat allemaal prima.

En als het je eigen tweet is, krijg je die troep dus ook in je meldingen. Want Ja, iemand reageert op je tweet. :')

En ook al zou ik doorklikken of er op zoeken, het is voor X geen enkel probleem. Hele draadjes over de ontkenning van de holocaust bijvoorbeeld. Met plaatjes en al.

Het moderatiebeleid is echt wel veranderd. En niet altijd ten goede.
Je weet wel dat als je eenmaal dingen gaat verbieden dat andere mensen gaan roepen dat zij ook dingen verboden willen hebben en als je dat niet doet dat je racistisch bent? of een antisemiet of een moslimhater.

Daarom is het ook maar wachten totdat ze op BlueSky elkaar online koppesnellen. Binnenkort heb je de extremistische pro-israel kant en de extremistische pro-palestine op BlueSky. Dat zal dan ook een snelle ondergang teweeg brengen omdat de moderators geen "kant" willen kiezen.

Het is toch nooit goed? dat moet je zelf toch ook als mod weten?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator dinsdag 19 november 2024 @ 20:04:34 #134
236264 crew  capricia
pi_215628397
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 november 2024 19:59 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je weet wel dat als je eenmaal dingen gaat verbieden dat andere mensen gaan roepen dat zij ook dingen verboden willen hebben en als je dat niet doet dat je racistisch bent? of een antisemiet of een moslimhater.

Daarom is het ook maar wachten totdat ze op BlueSky elkaar online koppesnellen. Binnenkort heb je de extremistische pro-israel kant en de extremistische pro-palestine op BlueSky. Dat zal dan ook een snelle ondergang teweeg brengen omdat de moderators geen "kant" willen kiezen.

Het is toch nooit goed? dat moet je zelf toch ook als mod weten?
Op X zijn ook bepaalde zaken verboden. Dus dat kan nooit het argument zijn.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215628494
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2024 20:04 schreef capricia het volgende:

[..]
Op X zijn ook bepaalde zaken verboden. Dus dat kan nooit het argument zijn.
Mwa op een kleinere userbase heeft modereren veel meer impact dan op een site waar miljoenen mensen per dag hen gal spuwen.
Er hoeven nog maar 2/3 users verbannen te worden van POL en je hebt echt nog maar 1 geluid hier op FOK POL.

Op "X" zijn er zeker gelukkig zaken verboden, alleen op een kleine site zoals BlueSky is het gewoon erg gevaarlijk om 1 van deze groeperingen buiten te sluiten of niet gehoord te laten worden.

Pro-Trump mensen worden al sinds 2016 verbannen van "Twitter" destijds, van Reddit zijn subfora's verdwenen waardoor ze moeten uitwijken naar sites zoals.
https://communities.win/c/TheDonald/ https://greatawakening.win/ https://conspiracies.win/

De MAGAT's verbannen heeft alleen maar averechts gewerkt op Reddit bijvoorbeeld. Letterlijk heel reddit had voor 6 november nu het idee dat zij zouden gaan winnen.

Dat Israel/Palestine is iets waar ik mijzelf ook niet liever in meng, deze oorlog heeft de laatste tijd ook voor een splitsing gezorgd binnen de linkse kringen. Userbases. Het zijn slechte tijden voor linkse kringen. Eerst waren ze voornamelijk boos op de Trumpers/Elons & co. Maar nu zijn ze ook nog eens boos op elkaar.

HasanAbi vs Destiny vs Asmongold O-)
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator dinsdag 19 november 2024 @ 20:19:53 #136
236264 crew  capricia
pi_215628551
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 november 2024 20:13 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Mwa op een kleinere userbase heeft modereren veel meer impact dan op een site waar miljoenen mensen per dag hen gal spuwen.
Er hoeven nog maar 2/3 users verbannen te worden van POL en je hebt echt nog maar 1 geluid hier op FOK POL.

Op "X" zijn er zeker gelukkig zaken verboden, alleen op een kleine site zoals BlueSky is het gewoon erg gevaarlijk om 1 van deze groeperingen buiten te sluiten of niet gehoord te laten worden.

Pro-Trump mensen worden al sinds 2016 verbannen van "Twitter" destijds, van Reddit zijn subfora's verdwenen waardoor ze moeten uitwijken naar sites zoals.
https://communities.win/c/TheDonald/ https://greatawakening.win/ https://conspiracies.win/

De MAGAT's verbannen heeft alleen maar averechts gewerkt op Reddit bijvoorbeeld. Letterlijk heel reddit had voor 6 november nu het idee dat zij zouden gaan winnen.

Dat Israel/Palestine is iets waar ik mijzelf ook niet liever in meng, deze oorlog heeft de laatste tijd ook voor een splitsing gezorgd binnen de linkse kringen. Userbases. Het zijn slechte tijden voor linkse kringen. Eerst waren ze voornamelijk boos op de Trumpers/Elons & co. Maar nu zijn ze ook nog eens boos op elkaar.

HasanAbi vs Destiny vs Asmongold O-)
Er zijn genoeg groeperingen die je heel graag buiten wil sluiten als je een normaal gezond kanaal wil zijn.
Holocaust-ontkenning, oproepen tot het vermoorden van bepaalde groepen, etc. Gewoon weg met die zooi. Zo moeilijk is het niet.

Met pro-trump heeft dat voor mij niet zoveel te maken. Vind het eerder heel naar dat dit erbij gehaald wordt. Want je zet mensen meteen in een kwaad daglicht.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215628742
Volgens het AD waren de afgelopen 24 uur 7500 BlueSky accounts die in het Nederlands posten. _O- Wat een exodus zeg, mijn hemel.
De enige echte.
  Moderator dinsdag 19 november 2024 @ 22:13:51 #138
236264 crew  capricia
pi_215629826
Misschien wel interessant om alle 'serieuze' vertrekkers in dit topic te posten.
Zag er nog een van 40.000 volgers:
twitter
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215632677
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2024 20:38 schreef Rnie het volgende:
Volgens het AD waren de afgelopen 24 uur 7500 BlueSky accounts die in het Nederlands posten. _O- Wat een exodus zeg, mijn hemel.
Geloof je dat soort legacy media dan wel?
pi_215632705
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2024 22:13 schreef capricia het volgende:
Misschien wel interessant om alle 'serieuze' vertrekkers in dit topic te posten.
Zag er nog een van 40.000 volgers:
[ x ]
MaAr Ze VeRTReKkEn DuS nIEt!!1!

Bekijk deze YouTube-video
pi_215633084
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2024 20:19 schreef capricia het volgende:

[..]
Er zijn genoeg groeperingen die je heel graag buiten wil sluiten als je een normaal gezond kanaal wil zijn.
Holocaust-ontkenning, oproepen tot het vermoorden van bepaalde groepen, etc. Gewoon weg met die zooi. Zo moeilijk is het niet.

Met pro-trump heeft dat voor mij niet zoveel te maken. Vind het eerder heel naar dat dit erbij gehaald wordt. Want je zet mensen meteen in een kwaad daglicht.
Oproepen tot moord gebeurt dus wel op BleuSky alleen word het daar getolereerd zolang het de juiste mensen betreft.
Nogmaals het is niet zozeer dat men vertrekt omdat er geen fatsoen is op X of omdat het wemelt van de racisten.
Men vertrekt omdat men op BleuSky net zoals op Twitter vroeger ongegeneerd kan schelden zonder consequenties. Op X krijg je weerwoord en op BleuSky slechts schouderklopjes en mocht er weerwoord zijn word je tegenstander verwijderd.
pi_215633380
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 11:28 schreef Chivaz het volgende:
Op X krijg je weerwoord en op BleuSky slechts schouderklopjes en mocht er weerwoord zijn word je tegenstander verwijderd.
De reden daarvoor is dat de meeste normale mensen helemaal niet zitten te wachten op lui die elk bericht over een foto van de Webb telescoop of over een remake van een film of over de eetgewoontes van een of andere zanger voorzien van tientallen politieke/complot/transfobe/anti-vegan/platte-aarde/LevePoetin opmerkingen.

Voor de mensen die dat wel belangrijk vinden is er X. Prima toch?

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2024 11:53:52 ]
pi_215633539
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 10:38 schreef Ulx het volgende:

[..]
Geloof je dat soort legacy media dan wel?
Bijzondere zwart-wit gedachte hou je erop na.

Maar ik snap je wel hoor, ik ben zeer kritisch op moderatie online en vind in het algemeen dat de wereld doorslaat in het woke gedachtegoed. Uiteraard in jou zwart-witte beleving maakt me dat natuurlijk een BNW complotwappie die het niet zo nauw neemt met de mainstream media en alles onder het kopje "fake media" schaalt. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Rnie op 20-11-2024 12:22:36 ]
De enige echte.
  woensdag 20 november 2024 @ 12:30:02 #144
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215633784
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 11:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Oproepen tot moord gebeurt dus wel op BleuSky alleen word het daar getolereerd zolang het de juiste mensen betreft.
Nogmaals het is niet zozeer dat men vertrekt omdat er geen fatsoen is op X of omdat het wemelt van de racisten.
Men vertrekt omdat men op BleuSky net zoals op Twitter vroeger ongegeneerd kan schelden zonder consequenties. Op X krijg je weerwoord en op BleuSky slechts schouderklopjes en mocht er weerwoord zijn word je tegenstander verwijderd.
Onzin. Ik heb menig 'neger' roeper of andere racistische drek gerapporteerd op Twitter en er gebeurde geen hol.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_215633954
Steeds meer gekkies op X, steeds meer politici die gekkies op x uitbuiten....

Ik denk niet dat X nog lang bestaat.
  woensdag 20 november 2024 @ 12:56:27 #146
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215634004
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2024 20:19 schreef capricia het volgende:

[..]

De policy hanteren wordt al vaak gezien als 'censuur', maar ze zijn er toch echt zelf akkoord mee gegaan. Ik vraag mij altijd af dat wanneer iemand's familie voor van alles wordt uitgemaakt voor hun eigen huis of het dan ook nog steeds vrijheid van meningsuiting is, of dat er wel degelijk grenzen zijn als het aankomt op sociale interactie.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_215634020
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 12:49 schreef havanagila het volgende:

Ik denk dat het een glorieuze overwinning gaat worden voor Musk. Een platform zonder wokisme. Zonder linkse gutmensen.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2024 13:00:24 ]
pi_215634023
quote:

Jawel joh, dat is juist de reden waarom twitter nu nog bestaat.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 20 november 2024 @ 12:59:14 #149
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215634027
quote:

Waarom denk je dat?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215634044
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2024 12:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Waarom denk je dat?
Omdat bubbels vroeg of laat uit elkaar spatten. Kijk bijv. naar de hysterie rondom FVD, daar is ook niks meer van over. Al die malloten helemaal enthousiast, en nu heb je alleen nog Thierry. En drie keer raden waarom ie precies hetzelfde zegt als de wappies op X: uitbuiten die hap. Zelfde met Musk en Trump

Die gekkies krijgen vroeg of laat een andere obsessie en dan is het over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')