abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215635517
Ik mis de rechtse en de wappies toch wel op bluesky.

De discussies waren toch vaak een leuk onderdeel op X.
pi_215635533
quote:
15s.gif Op woensdag 20 november 2024 15:54 schreef epicbeardman het volgende:

Ook het like-systeem werkt hier nadeling in. Want niemand wil zoals epicbeardman geen likes krijgen en het "gepeste" jongetje zijn van het forum.
Je zoekt er te veel achter, baardmans. De reden dat users jouw bijdragen zelden liken, is omdat ze meestal volkomen kut zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 20 november 2024 @ 16:14:09 #228
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_215635539
Op FOK vind ik het geen probleem die +'jes dat heeft verder niet echt invloed op de discussie.
Het verbergt verder niets en je post komt niet meer vooraan te staan of zo.

Op Reddit echter doet het veel meer kwaad dan goed, zeker met de downvotes.
Ooit bedoeld om trolls en spam onzichtbaar te maken maar werd al snel gebruikt om andere meningen stil te krijgen.
Ook al waren de meningen goed onderbouwd en soms zelfs met links naar feiten dan nog werd er flink gedownvote want... andere mening.
De laatste paar jaar is het helemaal erg geworden op Reddit want nu wordt je niet alleen gedownvote maar krijg je ook nog eens een permaban van een subreddit als je een andere mening hebt.
pi_215635548
https://www.twitch.tv/videos/2305899016?t=4h16m30s

Terugkijk tip voor jullie allemaal.
Ook voor jou @KoosVogels

Gaat ook over het liken en downvoten, wellicht een goed stukje zelfreflectie.
Ook hier zie je die groep vorming, als er iemand een afwijkende mening heeft springen er 100 "vriendjes" met elkaar op.

3minuten van jullie tijd, die het probleem op FOK ook blootlegt.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215635573
quote:
6s.gif Op woensdag 20 november 2024 16:15 schreef epicbeardman het volgende:

Ook voor jou @:KoosVogels

Ook hier zie je die groep vorming, als er iemand een afwijkende mening heeft springen er 100 "vriendjes" met elkaar op.

Of de manier waarop jij je mening brengt is nogal ruk en moet je daar een beetje aan werken. Maar zelfreflectie blijft ook een dingetje.
pi_215635594
quote:

Ook voor jou @:KoosVogels

Ja, leuk. Maar liken werkt op FOK! anders dan het upvoten op Reddit. Berichten met veel likes krijgen geen boost, ze blijven op dezelfde plek staan. En van mij hoeft het ook niet, dat liken, maar laten we niet doen alsof jij een of andere onbegrepen wijsgeer bent omdat je weinig likes krijgt. Veel van je bijdragen zijn gewoon complotbagger. Normale mensen zitten daar niet op te wachten.

En wat betreft groepsvorming. Ja, dat komt voor, ook hier op FOK! Net zoals dat voorkomt op Twitter, als een Wierd Duk zijn trollenleger op iemand afstuurt.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 20-11-2024 16:32:30 ]
pi_215635595
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 16:20 schreef Questular het volgende:

[..]
Of de manier waarop jij je mening brengt is nogal ruk en moet je daar een beetje aan werken. Maar zelfreflectie blijft ook een dingetje.
Nouja dat komt alleen omdat jullie zo makkelijk op de kast te jagen zijn. Plus ik hecht heen weinig waarde aan het "creëren" van een geliefd personage op het internet. Omdat ik al genoeg geliefd ben in het echt.

Wellicht is dit een beetje een uitlaatklep, omdat ik zo op werk natuurlijk niet continu kan praten. Of bij linkse wijfies. _O-
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215635611
quote:

Heb je Danny al aangeschreven hoe hij hiermee weer naar gebruikers aantallen van tig jaar geleden kan komen? ^O^
pi_215635614
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 16:23 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Nouja dat komt alleen omdat jullie zo makkelijk op de kast te jagen zijn. Plus ik hecht heen weinig waarde aan het "creëren" van een geliefd personage op het internet. Omdat ik al genoeg geliefd ben in het echt.

Wellicht is dit een beetje een uitlaatklep, omdat ik zo op werk natuurlijk niet continu kan praten. Of bij linkse wijfies. _O-
Dus als ik het goed begrijp vind je je eigen bijdragen op dit forum zelf ook gewoon bullshit? De enige reden dat je die onzin blijft posten is omdat je blijkbaar aandacht tekort komt (excuus, niet in het eggie, enkel online)?

Nee, goed verhaal. Dank voor deze verduidelijking.
pi_215635627
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 16:24 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Heb je Danny al aangeschreven hoe hij hiermee weer naar gebruikers aantallen van tig jaar geleden kan komen? ^O^
Wat denk je van promotie van op "X" en BlueSky? Zo moeilijk is het niet om nieuwe mensen te trekken. Maar als er zo veel TR's komen dat mensen zoals ik worden verbannen, geven velen het al snel op. Daarom is "X" nu in eens "vol" met rechtse mensen, omdat ze nu eindelijk hen uitlaatklep terug hebben. Hen mening mogen delen.

Het is toch ook niet leuk om straks te eindigen waar iedereen maar elkaar napraat, upvotes geeft en iedereen een Max fan is? What's next, mods die clubvoorkeur hebben en mensen die voor andere club uitkomen verbannen?
pi_215635635
Dit is bijvoorbeeld al een goed voorbeeld, he he he.

https://twitter.com/femenientje

Feminist, aankomend adoptie moeder, in transitie, D66 en GL, LGBTQIAP+, BLM, 3th booster, haat wappies, #teamKAAG, reddit/tweakers/fok forum en twitch.

Van wie zal dat account nou wezen. _O-
  woensdag 20 november 2024 @ 16:30:40 #237
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215635640
Op de kast zit baardmans
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215635649
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 16:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dus als ik het goed begrijp vind je je eigen bijdragen op dit forum zelf ook gewoon bullshit? De enige reden dat je die onzin blijft posten is omdat je blijkbaar aandacht tekort komt (excuus, niet in het eggie, enkel online)?

Nee, goed verhaal. Dank voor deze verduidelijking.
Mwa, mijn bijdragen zijn zeker niet altijd bullshit. Dat mag jij vinden, daar mag jij TR"s voor geven zoals velen, maar dan niet raar opkijken als je straks in een forum zit die dood gaat omdat andere meningen niet getolereerd worden.
pi_215635656
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2024 16:30 schreef epicbeardman het volgende:
Dit is bijvoorbeeld al een goed voorbeeld, he he he.

https://twitter.com/femenientje

Feminist, aankomend adoptie moeder, in transitie, D66 en GL, LGBTQIAP+, BLM, 3th booster, haat wappies, #teamKAAG, reddit/tweakers/fok forum en twitch.

Van wie zal dat account nou wezen. _O-
quote:
Anne
@femenientje
·
5 jan. 2022
Als uw familieleden niet zijn geboosterd💉raad ik u aan om hen niet te bezoeken, te bellen of zelfs via app contact te onderhouden. De enige manier om iemand te laten zien dat we van ze houden, door alle banden te verbreken totdat ze doen wat we zeggen dat ze moeten doen.
Dat moet wel een trollaccount zijn (hoop ik)
pi_215635662
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 16:33 schreef Questular het volgende:

[..]
[..]
Dat moet wel een trollaccount zijn (hoop ik)
Ja goh.. van wie nou he he he.
pi_215635670
quote:
15s.gif Op woensdag 20 november 2024 16:32 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Mwa, mijn bijdragen zijn zeker niet altijd bullshit. Dat mag jij vinden, daar mag jij TR"s voor geven zoals velen, maar dan niet raar opkijken als je straks in een forum zit die dood gaat omdat andere meningen niet getolereerd worden.
Je hoeft van mij niet weg, beste jongen. En zoals je weet reageer ik altijd netjes op je bijdragen in AMW. Dat slachtoffercomplex van je komt wat dat betreft een beetje potsierlijk over.
pi_215635672
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 16:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je hoeft van mij niet weg, beste jongen. En zoals je weet reageer ik altijd netjes op je bijdragen in AMW. Dat slachtoffercomplex van je komt wat dat betreft een beetje potsierlijk over.
Jammer dat ik daar allang ben gebanned, dus zo veel heb je niet meer met mij te praten. Dus heb vast veel TR"s gehad daar.
pi_215635724
Hoe komt het toch dat mensen die structureel leugens posten in een serieus topic geband worden. Steunt Danny censuur? _O-
pi_215635766
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 16:42 schreef Basp1 het volgende:
Hoe komt het toch dat mensen die structureel leugens posten in een serieus topic geband worden. Steunt Danny censuur? _O-
Danny bant niemand, Danny is een held die daadwerkelijk nog wel neutraal kan nadenken.

Danny in FB / Bsky.app posts embedden, net als nu voor X?
Danny beschouwt BlueSky als in dezelfde categorie als Truth Social van Trump.

Waar het mis gaat zijn mods met een bias, en ook dat vind ik prima trouwens. Alleen dat kan wel tot leegloop leiden.
Stel je voor dat er modverkiezingen komen en dankzij mail-in-votes zijn in eens Chivaz/Eagles89 en ik mods van POL. En wij gaan bepalen wat wel of niet over Trump en Vance gezegd mag worden.

Maakt mij verder ook niet uit dat ik verbannen ben op POL, het kwam de circlejerk toch niet ten goede. Maar het enige wat ik wil voorkomen is dat er echt een echochamber ontstaat hier. Daar wint niemand wat mee.

Ja +1tjes win je daar mee, maar steeds verder gedistancieerd van de realiteit. Zoals dat Kamala zou winnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door epicbeardman op 20-11-2024 16:51:52 ]
pi_215635802
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 15:49 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja, ik reageer dan ook op een post waarin jij precies doet waarvan jij mij nu beticht.
Waar beticht ik je van dan? :?
De enige echte.
pi_215635849
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2024 16:34 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je hebt wel lekkere tractie op dat accountje Epic. :P
De enige echte.
pi_215636017
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2024 16:52 schreef Rnie het volgende:

[..]
Je hebt wel lekkere tractie op dat accountje Epic. :P
Heb echt leuke tijd gehad, zeker ook van al die domme reacties vanuit "rechts" die erin trapte hahaha. Kan er nu nog hard om lachen iig.

Femenientje is nu in hibernation. Wellicht dat de Trump win haar woede weer aanwakkert om te gaan tweeten!
En ja met dit account is ook mijn "For You" timeline opgenomen die ik gisteren postte hier. Dus ik krijg wel alleen maar linkse content te zien op "X"

Mijn tweets hebben zelfs op dumpert gestaan. (staat er nog wel wss)

Anne wil geen geyle neuqsex

[ Bericht 3% gewijzigd door epicbeardman op 20-11-2024 17:07:29 ]
pi_215636134
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2024 17:01 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Heb echt leuke tijd gehad, zeker ook van al die domme reacties vanuit "rechts" die erin trapte hahaha. Kan er nu nog hard om lachen iig.

Femenientje is nu in hibernation. Wellicht dat de Trump win haar woede weer aanwakkert om te gaan tweeten!
En ja met dit account is ook mijn "For You" timeline opgenomen die ik gisteren postte hier. Dus ik krijg wel alleen maar linkse content te zien op "X"
Ik neem aan dat Anne momenteel aan de anti-depressiva zit door alle veranderingen in zowel Nederland als Amerika?

Echt, genoeg voer voor content zou ik zeggen. :D
De enige echte.
pi_215636230
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 16:23 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Hahahah ik ben in real life juist een stuk erger. Ik probeer mijzelf een beetje in te houden online.
pi_215636243
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2024 16:34 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Hahahaha ik ben die een keer tegengekomen, ik trapte er bijna in lol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')