Je zoekt er te veel achter, baardmans. De reden dat users jouw bijdragen zelden liken, is omdat ze meestal volkomen kut zijn.quote:Op woensdag 20 november 2024 15:54 schreef epicbeardman het volgende:
Ook het like-systeem werkt hier nadeling in. Want niemand wil zoals epicbeardman geen likes krijgen en het "gepeste" jongetje zijn van het forum.
Of de manier waarop jij je mening brengt is nogal ruk en moet je daar een beetje aan werken. Maar zelfreflectie blijft ook een dingetje.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:15 schreef epicbeardman het volgende:
https://www.twitch.tv/videos/2305899016?t=4h16m30s
Terugkijk tip voor jullie allemaal.
Ook voor jou @:KoosVogels
Gaat ook over het liken en downvoten, wellicht een goed stukje zelfreflectie.
Ook hier zie je die groep vorming, als er iemand een afwijkende mening heeft springen er 100 "vriendjes" met elkaar op.
3minuten van jullie tijd, die het probleem op FOK ook blootlegt.
Ja, leuk. Maar liken werkt op FOK! anders dan het upvoten op Reddit. Berichten met veel likes krijgen geen boost, ze blijven op dezelfde plek staan. En van mij hoeft het ook niet, dat liken, maar laten we niet doen alsof jij een of andere onbegrepen wijsgeer bent omdat je weinig likes krijgt. Veel van je bijdragen zijn gewoon complotbagger. Normale mensen zitten daar niet op te wachten.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:15 schreef epicbeardman het volgende:
https://www.twitch.tv/videos/2305899016?t=4h16m30s
Terugkijk tip voor jullie allemaal.
Ook voor jou @:KoosVogels
Gaat ook over het liken en downvoten, wellicht een goed stukje zelfreflectie.
Ook hier zie je die groep vorming, als er iemand een afwijkende mening heeft springen er 100 "vriendjes" met elkaar op.
Nouja dat komt alleen omdat jullie zo makkelijk op de kast te jagen zijn. Plus ik hecht heen weinig waarde aan het "creëren" van een geliefd personage op het internet. Omdat ik al genoeg geliefd ben in het echt.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:20 schreef Questular het volgende:
[..]
Of de manier waarop jij je mening brengt is nogal ruk en moet je daar een beetje aan werken. Maar zelfreflectie blijft ook een dingetje.
Heb je Danny al aangeschreven hoe hij hiermee weer naar gebruikers aantallen van tig jaar geleden kan komen?quote:Op woensdag 20 november 2024 16:15 schreef epicbeardman het volgende:
Dus als ik het goed begrijp vind je je eigen bijdragen op dit forum zelf ook gewoon bullshit? De enige reden dat je die onzin blijft posten is omdat je blijkbaar aandacht tekort komt (excuus, niet in het eggie, enkel online)?quote:Op woensdag 20 november 2024 16:23 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nouja dat komt alleen omdat jullie zo makkelijk op de kast te jagen zijn. Plus ik hecht heen weinig waarde aan het "creëren" van een geliefd personage op het internet. Omdat ik al genoeg geliefd ben in het echt.
Wellicht is dit een beetje een uitlaatklep, omdat ik zo op werk natuurlijk niet continu kan praten. Of bij linkse wijfies.
Wat denk je van promotie van op "X" en BlueSky? Zo moeilijk is het niet om nieuwe mensen te trekken. Maar als er zo veel TR's komen dat mensen zoals ik worden verbannen, geven velen het al snel op. Daarom is "X" nu in eens "vol" met rechtse mensen, omdat ze nu eindelijk hen uitlaatklep terug hebben. Hen mening mogen delen.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb je Danny al aangeschreven hoe hij hiermee weer naar gebruikers aantallen van tig jaar geleden kan komen?
Mwa, mijn bijdragen zijn zeker niet altijd bullshit. Dat mag jij vinden, daar mag jij TR"s voor geven zoals velen, maar dan niet raar opkijken als je straks in een forum zit die dood gaat omdat andere meningen niet getolereerd worden.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp vind je je eigen bijdragen op dit forum zelf ook gewoon bullshit? De enige reden dat je die onzin blijft posten is omdat je blijkbaar aandacht tekort komt (excuus, niet in het eggie, enkel online)?
Nee, goed verhaal. Dank voor deze verduidelijking.
quote:Op woensdag 20 november 2024 16:30 schreef epicbeardman het volgende:
Dit is bijvoorbeeld al een goed voorbeeld, he he he.
https://twitter.com/femenientje
Feminist, aankomend adoptie moeder, in transitie, D66 en GL, LGBTQIAP+, BLM, 3th booster, haat wappies, #teamKAAG, reddit/tweakers/fok forum en twitch.
Van wie zal dat account nou wezen.
Dat moet wel een trollaccount zijn (hoop ik)quote:Anne
@femenientje
·
5 jan. 2022
Als uw familieleden niet zijn geboosterd💉raad ik u aan om hen niet te bezoeken, te bellen of zelfs via app contact te onderhouden. De enige manier om iemand te laten zien dat we van ze houden, door alle banden te verbreken totdat ze doen wat we zeggen dat ze moeten doen.
Ja goh.. van wie nou he he he.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:33 schreef Questular het volgende:
[..]
[..]
Dat moet wel een trollaccount zijn (hoop ik)
Je hoeft van mij niet weg, beste jongen. En zoals je weet reageer ik altijd netjes op je bijdragen in AMW. Dat slachtoffercomplex van je komt wat dat betreft een beetje potsierlijk over.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:32 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Mwa, mijn bijdragen zijn zeker niet altijd bullshit. Dat mag jij vinden, daar mag jij TR"s voor geven zoals velen, maar dan niet raar opkijken als je straks in een forum zit die dood gaat omdat andere meningen niet getolereerd worden.
Jammer dat ik daar allang ben gebanned, dus zo veel heb je niet meer met mij te praten. Dus heb vast veel TR"s gehad daar.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hoeft van mij niet weg, beste jongen. En zoals je weet reageer ik altijd netjes op je bijdragen in AMW. Dat slachtoffercomplex van je komt wat dat betreft een beetje potsierlijk over.
Danny bant niemand, Danny is een held die daadwerkelijk nog wel neutraal kan nadenken.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:42 schreef Basp1 het volgende:
Hoe komt het toch dat mensen die structureel leugens posten in een serieus topic geband worden. Steunt Danny censuur?
Waar beticht ik je van dan?quote:Op woensdag 20 november 2024 15:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, ik reageer dan ook op een post waarin jij precies doet waarvan jij mij nu beticht.
Je hebt wel lekkere tractie op dat accountje Epic.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja goh.. van wie nou he he he.
Heb echt leuke tijd gehad, zeker ook van al die domme reacties vanuit "rechts" die erin trapte hahaha. Kan er nu nog hard om lachen iig.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:52 schreef Rnie het volgende:
[..]
Je hebt wel lekkere tractie op dat accountje Epic.
Ik neem aan dat Anne momenteel aan de anti-depressiva zit door alle veranderingen in zowel Nederland als Amerika?quote:Op woensdag 20 november 2024 17:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Heb echt leuke tijd gehad, zeker ook van al die domme reacties vanuit "rechts" die erin trapte hahaha. Kan er nu nog hard om lachen iig.
Femenientje is nu in hibernation. Wellicht dat de Trump win haar woede weer aanwakkert om te gaan tweeten!
En ja met dit account is ook mijn "For You" timeline opgenomen die ik gisteren postte hier. Dus ik krijg wel alleen maar linkse content te zien op "X"
Hahahah ik ben in real life juist een stuk erger. Ik probeer mijzelf een beetje in te houden online.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:23 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nouja dat komt alleen omdat jullie zo makkelijk op de kast te jagen zijn. Plus ik hecht heen weinig waarde aan het "creëren" van een geliefd personage op het internet. Omdat ik al genoeg geliefd ben in het echt.
Wellicht is dit een beetje een uitlaatklep, omdat ik zo op werk natuurlijk niet continu kan praten. Of bij linkse wijfies.
Hahahaha ik ben die een keer tegengekomen, ik trapte er bijna in lol.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja goh.. van wie nou he he he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |