Er is oprecht geen enkel steekhoudend argument aan te voeren om deze door Rusland gestarte illegale, genocidale veroveringsoorlog te rechtvaardigen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Simplistisch gelul. Tijdens de 1ste wereldoorlog was de insteek natuurlijk ook "De Duitsers hadden gewoon geen België moeten binnenvallen, klaar."?![]()
Natuurlijk geen argument voor de realiteit.
Ik post hier al vanaf het begin mee maar het zal welquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ga je nog wat bijdragen of blijft het bij zeuren?
Volgens mij zijn dat gewoon de brokstukken van een neergeschoten drone! Dat je het geluid van de motor hoort is geedit. Kan niet andersquote:
Ow, dat zeg je.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat gewoon de brokstukken van een neergeschoten drone! Dat je het geluid van de motor hoort is geedit. Kan niet anders
Als je denkt dat ww1 bij belgie begon snap je er sowieso weinig van.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Simplistisch gelul. Tijdens de 1ste wereldoorlog was de insteek natuurlijk ook "De Duitsers hadden gewoon geen België moeten binnenvallen, klaar."?![]()
Natuurlijk geen argument voor de realiteit.
Dus daarom is geen centimeter toegeven en tot de laatste man dood vechten is de enige (en beste) optie?quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er is oprecht geen enkel steekhoudend argument aan te voeren om deze door Rusland gestarte illegale, genocidale veroveringsoorlog te rechtvaardigen.
Natuurlijk is dat niet de enige optie. Van de rest is dat aan Oekraïne zelf. of ze dat willen of niet.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:47 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dus geen centimeter toegeven en tot de laatste man dood vechten is de enige en beste optie?
Nee, maar snel handjes in de lucht en maar overgeven omdat 'al die doden zo zielug zijnquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:47 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dus geen centimeter toegeven en tot de laatste man dood vechten is de enige en beste optie?
Staat dat in mijn post? Maar vooruit: ik ben fervent tegenstander van appeasement.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:47 schreef the-eye het volgende:
[..]
Oekraine mag zelf bepalen wat de beste optie is en wij steunen ze daar van harte bij.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:47 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dus daarom is geen centimeter toegeven en tot de laatste man dood vechten is de enige (en beste) optie?
Ja misschien moeten de Oekraïners gewoon stoppen met zichzelf te verdedigen omdat epicbeardman op FOK! Niet goed kan rondkomenquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er al sinds begin van de oorlog geroepen dat Rusland failliet gaat, Putin ernstig ziek is, bloedkanker heeft, anuskanker, teelbalkanker en ga zo maar door.
Het leger maar paar oude tanks heeft en oude vliegtuigen.
Maar ondertussen zitten wij in een recessie met hoge rentes en dure energie, kunnen mensen amper rondkomen (ik zelfs met 3.5/4k netto heb moeite)
Ondertussen als ik filmpjes kijk van dagelijks moscow, zien ze er best gelukkig en vrolijk uit. Terwijl het hier in Amsterdam elke dag rellen is.
Wat moet ik nog geloven michealmoore? jou? onze media? ik weet het allemaal niet meer micheal.
Dat lijkt me nog altijd beter dan onder het Kremlin regime te moeten leven.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:47 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dus daarom is geen centimeter toegeven en tot de laatste man dood vechten is de enige (en beste) optie?
Het is beiden realiteit. De wereld is niet zwart-wit. Russen kunnen Oekraïense burgers doden én deze oorlog moet zo snel mogelijk worden gestopt, ook als Oekraïne daar slecht uit komt.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:24 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Aha realiteit. Je bedoeld die realiteit waarbij Russen Oekrainse burgers doden, verkrachten en verminken en waarbij Oekrainse militairen Russische militairen (en sinds kort enkele Noord-Koreaanse) doden?
Dat zie je liever andersom begrijp ik? Of bedoel je dat die Russische gedode militairen erger zijn dan de Oekrainse vrouwen en kinderen die verkracht, verminkt en vermoord worden?
Jezus ben je nou weer 180gr gedraaid in je mening?quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het is beiden realiteit. De wereld is niet zwart-wit. Russen kunnen Oekraïense burgers doden én deze oorlog moet zo snel mogelijk worden gestopt, ook als Oekraïne daar slecht uit komt.
Het zijn de gewone arbeiders die niks te winnen hebben in dit conflict. Is het echt zo erg om Donetsk en Loehansk op te geven? Zijn mensenlevens niet meer waard dan land?
Totdat je als je daar woont op telegram iets zegt dat het kremlin niet bevalt, dan komt de FSB je halen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
Is het echt zo erg om Donetsk en Loehansk op te geven? Zijn mensenlevens niet meer waard dan land?
Wat heeft rechtvaardigheid hiermee te maken? Oorlogen eindigen altijd met bepaalde onrechtvaardige aspecten.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er is oprecht geen enkel steekhoudend argument aan te voeren om deze door Rusland gestarte illegale, genocidale veroveringsoorlog te rechtvaardigen.
Ik sta al sinds een jaar of 2 met dezelfde instelling in deze invasie. Over welke draai heb je het?quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jezus ben je nou weer 180gr gedraaid in je mening?
Het duurt inmiddels al een stuk langer dan 2 jaar. Waar is de rest. Was je toen voor rusland?quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik sta al sinds een jaar of 2 met dezelfde instelling in deze invasie. Over welke draai heb je het?
Jij zou er geen traan om laten als je broer of beste maat zich dood zou vechten voor Limburg ofzo?quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, maar snel handjes in de lucht en maar overgeven omdat 'al die doden zo zielug zijn' ook niet.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:00 schreef the-eye het volgende:
[..]
Jij zou er geen traan om laten als je broer of beste maat zich dood zou vechten voor Limburg ofzo?
Je kan daar prima een compromis in sluiten. Een heel groot deel in die regio willen zich bij Rusland voegen. Geef de rest de keuze om te evacueren naar andere delen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Totdat je als je daar woont op telegram iets zegt dat het kremlin niet bevalt, dan komt de FSB je halen.
De beste optie was om vanaf het begin Ukraine vol te pompen met wapens.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:47 schreef the-eye het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor rare vraagquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:00 schreef the-eye het volgende:
[..]
Jij zou er geen traan om laten als je broer of beste maat zich dood zou vechten voor Limburg ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |