abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215679123
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 19:42 schreef Faraday01 het volgende:
Goudsbloemlaan nog steeds onder bod op funda en de update door Collin wachten we ook al maanden op. Wat is daar allemaal aan de hand?
Persoonlijk zou ik een verkoopstatus op een derde commerciële site niet aanhouden als informatie die 100% klopt.

In het verleden is al meermaals gebleken dat deze (al dan niet express om meer traffic te generenen) slecht bijgehouden wordt door de verkopende makelaar.

In plaats van funda te F5-en kan je mijns inzien beter even contact met CCF zoeken en horen wat zij er over te zeggen hebben.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_215679191
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 11:35 schreef boertje2024 het volgende:
V
[..]
Volgens mij is dit geen vastgoedbubbel (welke er inderdaad zou kunnen zijn), maar meer een overschot aan geld. Mensen willen niet meer sparen en niet alles in stenen, aandelen of obligaties stoppen, dus dan in crowdfunding. Er lijkt dan niet heel kritisch naar de projecten gekeken te worden.
Ik vind die indicatoren ook niet heel erg handig van CCF, ik zou het wat neutraler houden dan "zeer goed" of "minimaal risico". Mensen gooien het er dan gewoon blind in heb ik het idee. Hun risico uiteindelijk hoor, maar toch.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_215679237
quote:
99s.gif Op maandag 25 november 2024 12:01 schreef CaLeX het volgende:

[..]
...In plaats van funda te F5-en....
Mooie alliteratie!
pi_215679277
Niemand de makelaar nog gebeld voor een bezichtiging?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Best pilot in history
pi_215679470
Het geld van de verzamelbetaling staat ook al in de wallet bij GvE.
Eerder was dat 1 of 2 dagen later.
pi_215679533
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2024 12:37 schreef Collin63 het volgende:
Het geld van de verzamelbetaling staat ook al in de wallet bij GvE.
Eerder was dat 1 of 2 dagen later.
Nu nog helemaal realtime :), op moment van verzending van de mail.
Pecunia non olet
pi_215679680
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 19:42 schreef Faraday01 het volgende:
Goudsbloemlaan nog steeds onder bod op funda en de update door Collin wachten we ook al maanden op. Wat is daar allemaal aan de hand?
Of het is toeval, of Collin leest inderdaad mee. Zojuist een nieuwe update ontvangen:
quote:
Voor het laatst hebben wij u op 17 oktober jl. geïnformeerd over het dossier DTG Beheer met leningnummer 45673. Inmiddels hebben wij van een notaris documenten ontvangen waaruit blijkt dat de passering van de woning aan de Goudsbloemlaan 110 te ’s-Gravenhage begin december gaat plaatsvinden. Bij de notaris hebben wij de volledige vordering inclusief achterstallige rente ingediend. In de aangeleverde vordering hebben wij de rente met ingang van 11-07-2024 verhoogt met 1% naar 10%.
Wij wachten de ontwikkelingen met betrekking tot de passering af en verwachten dat wij begin december de lening volledig kunnen aflossen door de verkoop van het onroerend goed gelegen aan de Goudsbloemlaan 110 te ’s-Gravenhage.
pi_215679788
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 13:16 schreef probablyunsure het volgende:

[..]
Of het is toeval, of Collin leest inderdaad mee. Zojuist een nieuwe update ontvangen:
[..]

Ik heb ze vanmorgen ook maar even om een update gevraagd. Het eea heeft ze in ieder geval in beweging doen komen. ^O^
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_215679836
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2024 10:29 schreef zeeland6 het volgende:
Hcn
Er is een betaling van Ind*an del. ontvangen. Andere achterstand van project dezelfde leningnemer nog niet.
En nu heeft hij bij GVE zijn betaling niet gedaan.
Het lijkt op schrapen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is natuurlijk duidelijk dat hier een liquiditeitsprobleem is bij deze ondernemer. Wat er dan gebeurd is dat waar de druk het hoogst is er een betaling volgt. Tot het tij ten goede of ten kwade gekeerd is. Laten we in ieder geval maar hopen dat het ten goede keert.
pi_215679838
Zit net even de pitch door te lezen van Cafetaria ’t Pleintje bij CCF.

Als ik de cijfers zie van de onderneming hebben ze best een aardig eigen vermogen op de balans.
Maar als ik kijk naar de Verlies & Winst is het geen verpot het runnen van een Cafetaria. Blijft wel erg weinig onder aan de streep onder en gezien de rechtsvorm moeten daar de privéopnames nog uit,
pi_215679937
Knetterende Concepten ziet er dan wel weer aardig uit, snap niet zo snel hoe D&B tot een verhoogd risico komt? Vorderingen op aandeelhouder/verkapt dividend?
Best pilot in history
pi_215679938
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 13:45 schreef Ricky86 het volgende:
Maar als ik kijk naar de Verlies & Winst is het geen verpot het runnen van een Cafetaria.
Wit niet.
Best pilot in history
pi_215679978
quote:
12s.gif Op maandag 25 november 2024 13:59 schreef nostra het volgende:

[..]
Wit niet.
Daar dacht ik ook al aan :) De frites hoeven niet per se aangebrand te zijn om een bepaalde donkere kleur te hebben.

De overwaarde is redelijk safe op haar bedrijfspandje en manlief verdient ook een salaris dus komt wel goed denk ik.
Pecunia non olet
pi_215680080
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 14:05 schreef obligataire het volgende:

[..]
Daar dacht ik ook al aan :) De frites hoeven niet per se aangebrand te zijn om een bepaalde donkere kleur te hebben.

De overwaarde is redelijk safe op haar bedrijfspandje en manlief verdient ook een salaris dus komt wel goed denk ik.
Denk ik ook, heb er een paar honderd in gegooid. Die originele keet was qua marktwaarde misschien wel beter. :+
Best pilot in history
pi_215680093
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2024 14:22 schreef nostra het volgende:

[..]
Denk ik ook, heb er een paar honderd in gegooid. Die originele keet was qua marktwaarde misschien wel beter. :+
Die is weg, jonguh!
https://www.omroepbrabant(...)gelijk-wordt-gemaakt
Pecunia non olet
pi_215680096
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2024 11:24 schreef Tjalala het volgende:

[..]
Zou bij gve er dan geen depot betaling moeten zijn? Of was die al leeg, ik zie namelijk geen updates staat bij dit project.
Ja dat heb ik ze ook gevraagd.
pi_215680251
In mijn geval missen er vier betalingen in deze ronde, maar de tweewekelijkse GVE-betaling is pas gisteren aangekondigd. In de ideale wereld wordt bij de projecten die achterlopen automatisch een maandbedrag uit het depot genomen, maar ik denk dat dit handwerk is en geen automatische procedure. Ik wacht daarom rustig af. Ik verwacht dat ze over de meeste ontbrekende projecten deze week wel een update gaan doen, of de betaling alsnog volgt.
pi_215681170
Hoor je bij GVE altijd een update te krijgen als het depot weer is aangezuiverd? Ik zat even wat oude updates te bekijken en zag bijvoorbeeld een lening waarbij in maart een betaling vanuit het depot is verricht maar ik zie geen updates over dat dit weer is aangezuiverd. Je zou denken dat dat na 8 maanden wel een keer ingelopen zou zijn.
pi_215681197
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 16:51 schreef Bobby100 het volgende:
Hoor je bij GVE altijd een update te krijgen als het depot weer is aangezuiverd? Ik zat even wat oude updates te bekijken en zag bijvoorbeeld een lening waarbij in maart een betaling vanuit het depot is verricht maar ik zie geen updates over dat dit weer is aangezuiverd. Je zou denken dat dat na 8 maanden wel een keer ingelopen zou zijn.
Volgens mij zitten ze daar niet hard achteraan. Ga er maar vanuit dat het depot niet is aangezuiverd. Volgens mij is er altijd een update bij aanzuivering. Meestal gebeurd dit vlak na een gemiste termijn.
pi_215681236
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 13:59 schreef nostra het volgende:
Knetterende Concepten ziet er dan wel weer aardig uit, snap niet zo snel hoe D&B tot een verhoogd risico komt? Vorderingen op aandeelhouder/verkapt dividend?
Die 2e B.V. is net opgericht en de 1e B.V. is denk ik eind 2022 opgericht als ik kijk naar het resultaat 2023 en het eigen vermogen ultimo 2023. Dus dat is per definitie verhoogd risico. De dame heeft er wel kijk op getuige de resultaten, maar ik vind het wel een zwaar minpunt dat er geen hypothecaire zekerheid is.
Pecunia non olet
pi_215681456
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 18:54 schreef KrekelJapie het volgende:
Lening QI Services gaat begin volgende week nog niet afgelost worden. Zal nog wel een week of 2 duren, waarschijnlijk obv dagrente
Klopt

Op zaterdag 23-11-2024 stond de slottermijn gepland van QI Services Kilynntan Holding B.V. met leningnummer 44859. Op dit moment staat er een nieuwe investeringskans live op onze website om deze lening af te lossen. Via de volgende link kunt u deze investeringskans vinden.

De verwachting is dat uitbetaling binnen 2 weken zal plaatsvinden. De ondernemer zal de dagrente voldoen tot aan de betaling van de slottermijn.
pi_215681664
Slimme marketing van ccf deze mededeling. Springt gelijk een ton omhoog.

Minder slim is dat er geen sanctie staat op te laat aflossen. Das dan weer slechte marketing naar investeerders. Dat doet SIG wel weer beter, gelijk het dubbele.

Ccf is er wat dat betreft niet voor investeerders.
pi_215681671
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 11:35 schreef boertje2024 het volgende:
V
[..]
Volgens mij is dit geen vastgoedbubbel (welke er inderdaad zou kunnen zijn), maar meer een overschot aan geld. Mensen willen niet meer sparen en niet alles in stenen, aandelen of obligaties stoppen, dus dan in crowdfunding. Er lijkt dan niet heel kritisch naar de projecten gekeken te worden.
Ik moet toegeven dat je in mijn optiek wel een punt hebt, crowdfunding bij gebrek aan beter (zeker nu de rentes weer dalen) en jezelf voorhouden dat je spreid door in verschillende sectoren te investeren
pi_215681911
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2024 14:22 schreef nostra het volgende:

[..]
idem Brabants erfgoed moeten we in ere houden, *O*
pi_215686182
quote:
Wie is hier nou de snackbar, gij of ik?

Alleen hoop dat het drukker is bij de snackbar dan op de ccf funding, loopt niet lekker vol. Vermoedelijk gezien de te geringe inkomsten op papier? Het is wel mooi pandje geworden na de herbouw en recensies zijn prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')