SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed verhaal weer.quote:Op maandag 18 november 2024 10:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Opsporen, targetten, parameters berekenen/invoeren.
Bron; artikel op internet
Coordinaten invoeren en op een knop drukken.quote:Op maandag 18 november 2024 10:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Opsporen, targetten, parameters berekenen/invoeren.
Bron; artikel op internet
Het klopt wel. Dat hebben ze gedaan om te voorkomen dat Oekraïne zelf coördinaten van doelen in Rusland zou gaan invoeren. Om de boel niet te escaleren dus.quote:
Maar dat is nu van de baan dus.quote:Op maandag 18 november 2024 10:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het klopt wel. Dat hebben ze gedaan om te voorkomen dat Oekraïne zelf coördinaten van doelen in Rusland zou gaan invoeren. Om de boel niet te escaleren dus.
Dat werd gezegd over SCALP/Stormshadow, daar hebben we nooit wat van gehoord inzake GMLRS.quote:Op maandag 18 november 2024 10:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het klopt wel. Dat hebben ze gedaan om te voorkomen dat Oekraïne zelf coördinaten van doelen in Rusland zou gaan invoeren. Om de boel niet te escaleren dus.
Nouja denk dat het nog steeds niet de bedoeling is dat ze de coördinaten van het kremlin invoerenquote:Op maandag 18 november 2024 10:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar dat is nu van de baan dus.
Ja bla bla bla hartstikke leuk allemaal.quote:Op maandag 18 november 2024 10:04 schreef Scjvb het volgende:
Ga d'r maar aan staan: LIVE | Leden Russische parlement: 'Besluit over gebruik VS-raketten in Rusland kan tot Derde Wereldoorlog leiden'
Ten eerste heb ik oekraine nog nooit louter symbolische doelen zien beschieten, ten tweede kunnen ze met drones prima het kremlin bereiken.quote:Op maandag 18 november 2024 10:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nouja denk dat het nog steeds niet de bedoeling is dat ze de coördinaten van het kremlin invoeren
Ten eerste, zeg ik dat ook niet. Ten tweede wat heeft dat er mee te maken dat het als nog niet de bedoeling is dat ze dat nu wel gaan doen?quote:Op maandag 18 november 2024 10:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik oekraine nog nooit louter symbolische doelen zien beschieten, ten tweede kunnen ze met drones prima het kremlin bereiken.
quote:
quote:Back in June, at a meeting with the heads of international news agencies, Putin was asked: how would Russia react if Ukraine was given the opportunity to hit targets on Russian territory with weapons supplied by Europe?
"First, we will, of course, improve our air defence systems. We will be destroying their missiles," President Putin replied.
Ten eerste zeg ik ook niet dat je dat zegt, ten tweede: waarom zouden ze daar nu dan ineens mee beginnen?quote:Op maandag 18 november 2024 10:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ten eerste, zeg ik dat ook niet. Ten tweede wat heeft dat er mee te maken dat het als nog niet de bedoeling is dat ze dat nu wel gaan doen?
quote:Germany will allegedly soon start mass deliveries to Ukraine of Helsing kamikaze drones equipped with artificial intelligence technology that gives them high autonomy in the face of enemy electronic warfare - Bild media. The industry compares these drones to Taurus missiles.
Poetin weet ook wel dat het weinig gaat uithalen. Dat Kremlin geschreeuw er om heen zou ik niet zo serieus nemen.quote:
quote:Op maandag 18 november 2024 10:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik oekraine nog nooit louter symbolische doelen zien beschieten, ten tweede kunnen ze met drones prima het kremlin bereiken.
Nee, want die kwam niet van oekraine.quote:
Omdat hij niet zelf schreeuwt doet kan hij zich weer presenteren als 'redelijk'. Het Kremlin doet niets zonder zijn toestemming dus ik denk dat hij behoorlijk in de rats zit.quote:Op maandag 18 november 2024 10:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Poetin weet ook wel dat het weinig gaat uithalen. Dat Kremlin geschreeuw er om heen zou ik niet zo serieus nemen.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 18 november 2024 11:09 schreef RipCity het volgende:
Zijn jullie al begonnen met het maken van een boekenkast? En schriftjes kopen voor de kinderen?
Nee heeft geen zin, want noeksquote:Op maandag 18 november 2024 11:09 schreef RipCity het volgende:
Zijn jullie al begonnen met het maken van een boekenkast? En schriftjes kopen voor de kinderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |