Ik vind ons oude logo echt geweldig. Het huidige logo met dat domme fietsvlaggetje kan echt niet.quote:Op maandag 18 november 2024 10:29 schreef Beathoven het volgende:
Ik heb helemaal niets met die oude logo’s.
Dat Ajax logo lijkt wel een schets en hoe krijg je zoiets herkenbaar op een pen, zonder dat er een “blob” overblijft.
Een gloeilamp voor de bedrijfsclub van Philips.quote:Op maandag 18 november 2024 10:38 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus, is dit getekend door Frits die in zijn nadagen parkinson kreeg?
Je weet het antwoord op je vraag zelf ook wel. Waarom stel je ‘m dan? Of wil je gewoon laten weten dat je dit een kinderlijk lelijk logo vind? Zeg dat dan gewoon.quote:Op maandag 18 november 2024 10:38 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het een kinderlijk lelijk logoquote:Op maandag 18 november 2024 11:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je weet het antwoord op je vraag zelf ook wel. Waarom stel je ‘m dan? Of wil je gewoon laten weten dat je dit een kinderlijk lelijk logo vind? Zeg dat dan gewoon.
Is goed roetveegpietje van me.quote:Op maandag 18 november 2024 10:38 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit weegt voor mij al zwaar genoeg. Er zit gewoon veel PSV-historie in dat logo verwerkt, van mij mag het vandaag terugkomen.quote:Op maandag 18 november 2024 11:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Een gloeilamp voor de bedrijfsclub van Philips.
Of dat nu een fietsvlaggetje of een gerestylede gloeilamp wordt.. beide niet echt geweldig.
[sub]Eindhoven is dan wel weer de lichtstad, maar gloeilampen in logo's (?) En de verbinding met Philips als bedrijf is er ook niet echt meer; moeilijk. [/sub]
Ik heb niets met dat hele exact terughalen oude logo’s in het algemeen. Die nostalgische move van NAC was wel echt het sufste ooit met dat generieke sjabloon-embleem (ze hadden daarvoor een supermooie)quote:Op maandag 18 november 2024 12:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is goed roetveegpietje van me.
[..]
Dit weegt voor mij al zwaar genoeg. Er zit gewoon veel PSV-historie in dat logo verwerkt, van mij mag het vandaag terugkomen.
Symboolpolitiekquote:Op maandag 18 november 2024 13:51 schreef Solispolar het volgende:
Ik vind het ook gewoon een lelijk logo; maar datzelfde geldt voor die van Ajax. Onbegrijpelijk dat ze die oude meuk weer uit het vet halen.
91 tot 96 is nicequote:Op maandag 18 november 2024 14:03 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
De evolutie van het vlaggetje ging niet echt lekker. Onnodig lange aanloop
Moet wel zeggen dat het “allereerste” (voordat het een blob werd) best een aardige hoofdvorm heeft waar je als ontwerper wel iets mee kunt doen in detail.
Als dat betekent dat Philips terug komt op het shirt vind ik het prima.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:06 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Zoiets? Even conceptmatig.
[ afbeelding ]
Dit voorstel ingediend bij Roy Jakobs.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als dat betekent dat Philips terug komt op het shirt vind ik het prima.
quote:Op donderdag 21 november 2024 16:05 schreef CR7 het volgende:
Op vriendelijke verzoek van @:Caland . Weet niet of ik het al eerder heb gezegd. Maar Schouten en Veerman kunnen er echt geen reet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |