SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LYLT haalt de tongschraper vast uit de kast!quote:Op zondag 17 november 2024 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
41 en een avondje gourmetten een optie?![]()
![]()
Dat is niet ongebruikelijk. Dat eenzame vrouwen 100 euro betalen aan jongeren mannen om te komen gourmetten. Tenslotte is sex toch maar overrated. Daarvoor kun je beter een satisfyer voor gebruiken. Scheelt ook met opruimen, wie weet waar die jasjes hebben gelegen.quote:Op zondag 17 november 2024 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
41 en een avondje gourmetten een optie?![]()
Ah, een schone tong wordt gewaardeerdquote:Op zondag 17 november 2024 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
LYLT haalt de tongschraper vast uit de kast!
[ afbeelding ]
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
een schone bips ook @loveyoulongtimequote:Op zondag 17 november 2024 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, een schone tong wordt gewaardeerd![]()
![]()
Ow staat hij er om bekend dat hij de tarrels er tussen heeft hangen dan?quote:Op zondag 17 november 2024 21:44 schreef maily het volgende:
[..]
een schone bips ook @:loveyoulongtime![]()
![]()
En schone voeten!quote:Op zondag 17 november 2024 21:44 schreef maily het volgende:
[..]
een schone bips ook @:loveyoulongtime
En schone voetenquote:Op zondag 17 november 2024 21:44 schreef maily het volgende:
[..]
een schone bips ook @:loveyoulongtime![]()
![]()
Zonder schone bips lach je niet echt gemakkelijkquote:Op zondag 17 november 2024 21:44 schreef maily het volgende:
[..]
een schone bips ook @:loveyoulongtime
Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 21:46 schreef devzero het volgende:
Maar ik moet er weer vandoor. Voor ik nog meer onzinnige dingen ga schrijvenHee groeten!
![]()
![]()
Mag prima hoor... Onzinnig is vaak goedzinnig ofzo.quote:Op zondag 17 november 2024 21:46 schreef devzero het volgende:
Maar ik moet er weer vandoor. Voor ik nog meer onzinnige dingen ga schrijvenLach met een schone bips![]()
tot de volgendequote:Op zondag 17 november 2024 21:46 schreef devzero het volgende:
Maar ik moet er weer vandoor. Voor ik nog meer onzinnige dingen ga schrijven![]()
![]()
geberitquote:Op zondag 17 november 2024 21:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Krijg je daar ook schone billetjes mee?![]()
![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 21:46 schreef devzero het volgende:
[..]
![]()
Als je maar hard genoeg spuit welquote:Op zondag 17 november 2024 21:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, lijkt me zeker zo rond de feestdagen toch zeer gebruikelijk om 100 euro te betalen aan een jongere man om gezellig te gourmetten. Ten slotte zijn die jongere mannen supergezellig!quote:Op zondag 17 november 2024 21:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is niet ongebruikelijk. Dat eenzame vrouwen 100 euro betalen aan jongeren mannen om te komen gourmetten. Tenslotte is sex toch maar overrated. Daarvoor kun je beter een satisfyer voor gebruiken. Scheelt ook met opruimen, wie weet waar die jasjes hebben gelegen.
Ja, altijd die kleren die ze overal laten slingeren is wel een ding, alsof ze nooit geleerd hebben dat gewoon in de wasmand te gooien
Of aan de kapstok laten hangen bij het vluchtenquote:Op zondag 17 november 2024 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, altijd die kleren die ze overal laten slingeren is wel een ding, alsof ze nooit geleerd hebben dat gewoon in de wasmand te gooien
Lach met een schone bips![]()
Als de wasmand te ver weg staat gooi je soms misquote:Op zondag 17 november 2024 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, lijkt me zeker zo rond de feestdagen toch zeer gebruikelijk om 100 euro te betalen aan een jongere man om gezellig te gourmetten. Ten slotte zijn die jongere mannen supergezellig!
Ja, altijd die kleren die ze overal laten slingeren is wel een ding, alsof ze nooit geleerd hebben dat gewoon in de wasmand te gooienOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
soms staan er ook muren en dichte deuren tussen jou en de wasmand
dan kun je wel gooien maar is heel tricky, dat gaat ook vaak misOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Harder gooien!quote:Op zondag 17 november 2024 21:56 schreef sp3c het volgende:
soms staan er ook muren en dichte deuren tussen jou en de wasmand
dan kun je wel gooien maar is heel tricky, dat gaat ook vaak mis![]()
![]()
En die sokkenquote:Op zondag 17 november 2024 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, lijkt me zeker zo rond de feestdagen toch zeer gebruikelijk om 100 euro te betalen aan een jongere man om gezellig te gourmetten. Ten slotte zijn die jongere mannen supergezellig!
Ja, altijd die kleren die ze overal laten slingeren is wel een ding, alsof ze nooit geleerd hebben dat gewoon in de wasmand te gooien![]()
![]()
tactiek verschilt per obstakelquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, altijd maar weer die sokken, overal kom je ze tegen!quote:
als de wasmand nu gewoon in het midden van de woonkamer staat gaan ze er gewoon allemaal inquote:
maar dat staattie niet he?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bed voorzien van frisheid. Winterjas gevonden in de berging.
Tandjes gepoetst.
Fris gewassen achter de oren.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja okee, maar bolk!quote:Op zondag 17 november 2024 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Bed voorzien van frisheid. Winterjas gevonden in de berging.
Tandjes gepoetst.
Fris gewassen achter de oren.![]()
![]()
Weer eens wat anders dan een kringverjaardagquote:Op zondag 17 november 2024 22:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
als de wasmand nu gewoon in het midden van de woonkamer staat gaan ze er gewoon allemaal in
maar dat staattie niet he?
Wasmand in het midden van de kamer, en alle jongetjes moeten hun sokken erin gooien
Van 1 meter afstand![]()
3, 4 meter is primaquote:Op zondag 17 november 2024 22:11 schreef maily het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een kringverjaardag
Wasmand in het midden van de kamer, en alle jongetjes moeten hun sokken erin gooien
Van 1 meter afstandOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
jongetjes willen gewoon scorenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik was de keepert en zelfs ik heb het wel geprobeerdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
GoalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb trouwens een vraag. Waarom kan ik wel een 100% wollen trui kopen voor mannen voor 50 euro, maar moet het voor vrouwen minstens 100 euro kosten?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
1 keer ging ik gewoon op pad met de puck aan de stick, superlangzaam, iedereen lachen, maar ik ging er echt voor, stickhandling alles perfect, niemand deed me wat
toen ik uit het verdedigingsvak kwam was ik eigenlijk al moe maar ik ging door, als een boss, keihard, de rode lijn (dat is de middellijn) kwam in zicht en ik zette nog ff al mijn laatste krachten in want ik moest nog het halve veld over voor ik oog in oog kwam met de vijandelijke keepert (dat was mijn maatje van trainingskamp dus ik moest hem wat laten zien) maar met bloed en zweet en heel veel tranen ploegde ik verder, iedereen lachen en toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#goedeverhalenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
omdat vrouwen het er voor betalenquote:Op zondag 17 november 2024 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb trouwens een vraag. Waarom kan ik wel een 100% wollen trui kopen voor mannen voor 50 euro, maar moet het voor vrouwen minstens 100 euro kosten?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 17 november 2024 22:23 schreef sp3c het volgende:
1 keer ging ik gewoon op pad met de puck aan de stick, superlangzaam, iedereen lachen, maar ik ging er echt voor, stickhandling alles perfect, niemand deed me wat
toen ik uit het verdedigingsvak kwam was ik eigenlijk al moe maar ik ging door, als een boss, keihard, de rode lijn (dat is de middellijn) kwam in zicht en ik zette nog ff al mijn laatste krachten in want ik moest nog het halve veld over voor ik oog in oog kwam met de vijandelijke keepert (dat was mijn maatje van trainingskamp dus ik moest hem wat laten zien) maar met bloed en zweet en heel veel tranen ploegde ik verder, iedereen lachen en toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JustinK 1e spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#goedeverhalen![]()
![]()
ik vind het spelletje wel leuk maar het regelboek lezen voelde als schoolOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
inmiddels ken ik het welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mostlyOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bolk!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
JkbolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
allesbolk!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik sprak dan ook uit ervaringquote:Op zondag 17 november 2024 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, altijd die kleren die ze overal laten slingeren is wel een ding, alsof ze nooit geleerd hebben dat gewoon in de wasmand te gooien![]()
![]()
Ja t duurde evenquote:Op zondag 17 november 2024 23:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Na 12 jaar is die hond overleden en voelt hij zich nog eenzamer want hij mist zijn hondje
♡♡♡♡![]()
Kut verkoudheidThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja sproei de hele dag al.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
I'm surrounded by morons!
Klein vliegtuig. Heb je geen directe vlucht naar/van huis?quote:Op zondag 17 november 2024 23:16 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
De zon is langzaamaan aan het bolken.![]()
HatjoeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet mijn fout dat Delta in de buurt van het terras van de Delta Skyllounge parkeertquote:Op zondag 17 november 2024 23:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Klein vliegtuig. Heb je geen directe vlucht naar/van huis?
SAS vliegtuig, een A330, staat aan de andere kant. Direct naar Kopenhagen, daar overstappen naar Trondheim.I'm surrounded by morons!
Het zou verboden moeten worden. Ik vond het al zo raar dat je met een bedrijf als Delta zou vliegenquote:Op zondag 17 november 2024 23:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet mijn fout dat Delta in de buurt van het terras van de Delta Skyllounge parkeert
SAS vliegtuig, een A330, staat aan de andere kant. Direct naar Kopenhagen, daar overstappen naar Trondheim.![]()
![]()
De vorige keer was in 2008 als ik het goed herinner.quote:Op zondag 17 november 2024 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden. Ik vond het al zo raar dat je met een bedrijf als Delta zou vliegenI'm surrounded by morons!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
sokken in de vaatwasser gedaan?quote:Op zondag 17 november 2024 23:49 schreef hemarookworst het volgende:
Even vaatwasser en wasmachine aan![]()
Tegelijk?quote:Op zondag 17 november 2024 23:49 schreef hemarookworst het volgende:
Even vaatwasser en wasmachine aanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik mis die gozer en zijn matige topicsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
naam kwijt
maar sigaartje bij zijn eten altijdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Moet de vaatwasser nog uitruimen voor vertrek snel aangezet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Iwaniwausquote:Op zondag 17 november 2024 23:55 schreef sp3c het volgende:
naam kwijt
maar sigaartje bij zijn eten altijdI'm surrounded by morons!
* Fogel pakt popcornI'm surrounded by morons!
IwanusThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
owja
dat waren mooie tipxOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat waren briljante topics. Dat jij de ironie er niet van in zag is jammer. Of nam je het wel serieus?quote:![]()
Inderdaad. Een nieuwe week. 🙄quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Best kans toe ja.quote:Op maandag 18 november 2024 00:04 schreef hemarookworst het volgende:
Maandag alweer, moet straks zeker werken ofzo?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Da's mooi. Hier ook hoor.quote:Op maandag 18 november 2024 00:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gewone routine hier plus broodje bij begeleid werk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sneeuw weekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik neem het behoorlijk serieus, ik ga overal heen waar hij ook heen gaatquote:Op maandag 18 november 2024 00:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat waren briljante topics. Dat jij de ironie er niet van in zag is jammer. Of nam je het wel serieus?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jijquote:Op maandag 18 november 2024 00:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
The best worst of the world
Worstperson♡♡♡♡![]()
Iedereen weet onderhand wel dat iwanius jouw kloon wasquote:Op maandag 18 november 2024 00:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik neem het behoorlijk serieus, ik ga overal heen waar hij ook heen gaat![]()
![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 00:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Iedereen weet onderhand wel dat iwanius jouw kloon was
Uw ADH vitamine Worst
SnifThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooie paffert erbij?quote:I'm surrounded by morons!
Ik hoop dat het meevalt.quote:Ja nu zit alles te los en straks over een paar dagen zit het allemaal vast in de keel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kerel had het vast goed voor elkaar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
The huntThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geniet wr vanquote:Op maandag 18 november 2024 00:31 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bubbels, geen paffert.♡♡♡♡![]()
Dank! Doe ikquote:
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Trustenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vlieg ze @Fogel
Vies nat weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh je doet alleen onaardig?quote:Op maandag 18 november 2024 00:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ik hou me niet aan een script
Helder♡♡♡♡![]()
YwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Thanksquote:
Over een halfuur de lucht in, even wat eten en dan mooi plat en morgenvroeg wakker worden ergens nabij Denemarken is het plan
Nee hoorquote:Op maandag 18 november 2024 00:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh je doet alleen onaardig?
HelderUw ADH vitamine Worst
![]()
R.I.P DTS.![]()
FOK! down?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
P.S. Wie begon er eigenlijk over iets met juichen....
Dan ehm... Vraagt men ergens om....
Vult op zn minst in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
ImmerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hier was in de masjien gedaan, die staat vannacht wel aan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja ik laat het niet draaien wanneer ik slaapquote:Op maandag 18 november 2024 01:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier was in de masjien gedaan, die staat vannacht wel aan.Uw ADH vitamine Worst
Klopt. Even wat punten scoren, nu nog het nog kan.quote:
Mogelijke downtime maakt het extra spannend.Oude tijden herleven.
Zozz doen.
Ik vind dat geen probleem.quote:Op maandag 18 november 2024 01:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik laat het niet draaien wanneer ik slaap
Ook niet om de deur uit te gaan.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
WegwijspietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Slaappiet.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ProfpietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Profpiet.....?
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat moet ik me daarbij voorstellen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Moet gelijk eruit anders gaat het stinkenquote:Op maandag 18 november 2024 01:22 schreef Sally het volgende:
Zozz doen.
[..]
Ik vind dat geen probleem.
Ook niet om de deur uit te gaan.Uw ADH vitamine Worst
![]()
R.I.P DTS.![]()
De professorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee hoor, volgende ochtend gaat prima.quote:Op maandag 18 november 2024 01:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet gelijk eruit anders gaat het stinkenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
quote:quote:Ohw.
Hoe verzint men het.
In mijn tijd was dat allemaal niet. Had je Hoofdpiet en Paardenpiet, en verder allerlei andere 'knechtjes' die alleen maar Piet waren. En bij ons in het dorp was het ook Voetbalpiet(en), aangezien we een voetbaleftal hadden
Toen het Sinterklaasjournaal kwam (maar toen was ik al te oud om te weten dat Sint niet bestond), kreeg je Pakjespiet, Schoenpiet, Sportpiet.... Ik weet het allemaal niet meer wat
Vliegende bolk
Die is de mooistequote:![]()
En nu echt trusten![]()
zzzzzzzzzzzzzz
![]()
Profpiet is begonnen in 2003They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja eerst toch thanksgivingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat is hier ookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hier ook laatste jaren en cyber Mondayquote:Op maandag 18 november 2024 02:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Over anderhalf week. Maar er zijn nu al "black friday" sales .Uw ADH vitamine Worst
Cyber monday was voor online winkels. Maar die zijn nu al flink bezig.quote:Op maandag 18 november 2024 02:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier ook laatste jaren en cyber Monday
Dat cyber monday in december valt, voelt ook een beetje raar![]()
En een Blue Monday, al sinds 1983
En laatste al singles dayquote:Op maandag 18 november 2024 02:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier ook laatste jaren en cyber MondayThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-11-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3023 / +184 / +0 / 6843 / 7585
2. Dr.Mikey / 944 / +27 / +19 / 929 / 1336
3. KillemWieft / 780 / +15 / +3 / 310 / 596
4. ToT / 553 / +34 / +0 / 2505 / 2836
5. AardappelSchotel / 525 / +11 / +0 / 1993 / 2328
6. Rob / 430 / +0 / +0 / 309 / 409
7. Lovely / 386 / +18 / +0 / 1945 / 2222
8. Pinnenmutske / 360 / +27 / +1 / 1115 / 1437
9. mario390 / 344 / +29 / +0 / 154 / 275
10. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
11. hemarookworst / 314 / +35 / +27 / 710 / 919
12. HappyCharly / 305 / +26 / +6 / 866 / 1040
13. loveyoulongtime / 286 / +21 / +0 / 1074 / 1245
14. devzero / 229 / +6 / +14 / 451 / 575
15. gebrokenglas / 200 / +15 / +2 / 1185 / 1361
16. MizzezAmy / 184 / +21 / +0 / 1307 / 1497
17. sp3c / 184 / +11 / +0 / 320 / 405
18. kree / 182 / +0 / +0 / 469 / 596
19. Bally-b / 176 / +0 / +0 / 59 / 91
20. Fogel / 174 / +12 / +2 / 423 / 551SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Amerika, China. Voor sommigen in Nederland allemaal ver-van-hun-bedquote:Op maandag 18 november 2024 02:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor de verandering geen Amerikaans fenomeen![]()
![]()
Alles salesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 02:30 schreef Monitor het volgende:
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-11-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3023 / +184 / +0 / 6843 / 7585
2. Dr.Mikey / 944 / +27 / +19 / 929 / 1336
3. KillemWieft / 780 / +15 / +3 / 310 / 596
4. ToT / 553 / +34 / +0 / 2505 / 2836
5. AardappelSchotel / 525 / +11 / +0 / 1993 / 2328
6. Rob / 430 / +0 / +0 / 309 / 409
7. Lovely / 386 / +18 / +0 / 1945 / 2222
8. Pinnenmutske / 360 / +27 / +1 / 1115 / 1437
9. mario390 / 344 / +29 / +0 / 154 / 275
10. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
11. hemarookworst / 314 / +35 / +27 / 710 / 919
12. HappyCharly / 305 / +26 / +6 / 866 / 1040
13. loveyoulongtime / 286 / +21 / +0 / 1074 / 1245
14. devzero / 229 / +6 / +14 / 451 / 575
15. gebrokenglas / 200 / +15 / +2 / 1185 / 1361
16. MizzezAmy / 184 / +21 / +0 / 1307 / 1497
17. sp3c / 184 / +11 / +0 / 320 / 405
18. kree / 182 / +0 / +0 / 469 / 596
19. Bally-b / 176 / +0 / +0 / 59 / 91
20. Fogel / 174 / +12 / +2 / 423 / 551SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hee, @MizzezAmy is weer over me heen gegaan
Overheem vs roelvinkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen tafelkleedje?quote:Op maandag 18 november 2024 02:45 schreef Fogel het volgende:
#zwaarleven
#bolk
#teamviesdik
[ link | afbeelding ]
upload image
#tegenvaller![]()
Gaat die roelvink nooit winnen toch.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jawel, grijs.quote:I'm surrounded by morons!
Gaan ze vechten of karaoke zingen?quote:Op maandag 18 november 2024 02:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat die roelvink nooit winnen toch.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Vechten soort copy van dat netflix gedoe.quote:Op maandag 18 november 2024 02:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gaan ze vechten of karaoke zingen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is toch Manhoef en niet Overeem?quote:Op maandag 18 november 2024 03:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vechten soort copy van dat netflix gedoe.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Oh dacht alThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar ook Melvin Manhoef lijkt me een maatje te groot voor hem. Misschien moet Roelvink beginnen met een partij tegen Million.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja die Roelvink kan toch niet winnen van een professional denk ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bolkpro?I'm surrounded by morons!
Misschien Profpiet eens uitdagen.quote:Op maandag 18 november 2024 03:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja die Roelvink kan toch niet winnen van een professional denk ik.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
BolkpietI'm surrounded by morons!
Ze gaan ook een omgebouwde laten vechten tegen een vrouw daar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gaat dat evenement op de kermis plaatsvinden of zo?quote:Op maandag 18 november 2024 03:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze gaan ook een omgebouwde laten vechten tegen een vrouw daar.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Doe er dan ook gelijk een slap wedstrijd bij. Wat een onzin allemaal joh.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ken ze allemaal niet.quote:Vonneke Bonneke vs Louisa Janssen
Influencer en radiopresentatrice Vonneke Bonneke doet dit jaar weer mee. Ze stond tijdens een eerder evenement in de ring met Fabiola Volkers. De 26-jarige Vonneke neemt het dit jaar op tegen Louisa Janssen (39). Sommigen vinden dit een ongelijke partij omdat Louisa Janssen transgender is, wat volgens sommige volgers van het evenement voor een oneerlijk voordeel zou zorgen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoewel nog niet alle gevechten zijn aangekondigd, hebben we vandaag wel gehoord welke influencers meedoen. Op 22 december stappen onder andere Joey Bravo, Boef Ayoub, Sem van Dijk, Kaylee Willems, Geraldo Holzken en Tony Jas de ring in. Het evenement is te zien op Videoland.
Deze allemaal ook niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hehe zegt genoegThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 03:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze gaan ook een omgebouwde laten vechten tegen een vrouw daar.Een totaal oninteressant event waar je toch niet naar gaat kijken met iemand die je toch niet kent. Maar je maakt je wel druk dat ze een transvrouw isquote:![]()
![]()
Niet druk maar is een aparte matchup net als roelvink tegen een pro.quote:Op maandag 18 november 2024 03:54 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Een totaal oninteressant event waar je toch niet naar gaat kijken met iemand die je toch niet kent. Maar je maakt je wel druk dat ze een transvrouw isThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het gaat niet om de sport, het gaat om het spektakel. Ik zal zeker niet gaan kijkenquote:Op maandag 18 november 2024 03:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet druk maar is een aparte matchup net als roelvink tegen een pro.![]()
![]()
What's next. Gordon die gaat darten tegen Max Verstappen? Celebrity BB met John De Mol en Patty Brad?![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
WIe is mist?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Mario
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O gemist bedoel je.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O hoe reageerde de andere er op dat ze terug kwamen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
meestal positiv en emotional
maar edi had ruzie met vanessa
edi de vent , in die vio verliefd is , maar hij
niet echt in haar![]()
Morguh Assiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een gedoe allemaal zeg.quote:Op maandag 18 november 2024 06:34 schreef mario390 het volgende:
meestal positiv en emotional
maar edi had ruzie met vanessa
edi de vent , in die vio verliefd is , maar hij
niet echt in haarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
edi moest in sprekkamer vanessa empfangen
en had al daar ruzie met haar, ik denk zij is zijn
schlimmster alptraum , had in huis met haar veel
ruzie![]()
Ik ken echt helemaal niemand van daarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: