ik heb m gisteren soldaat gemaakt en ik vond het echt mehquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:53 schreef Discombobulate het volgende:
Ligt het aan mij of was de Chicken Sensation van vroeger beter?
Ik herinner me 'm veel beter in ieder geval. Deze was ook meh.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:58 schreef L3viathan het volgende:
[..]
ik heb m gisteren soldaat gemaakt en ik vond het echt meh
zat ook zo'n enorme klodder saus aan 1 kant
dat is sowieso al 10 punten aftrek waardig
ik neem volgende keer wel gewoon weer de small tasty
Ik blijf de oude Big Tasty saus gewoon missen.... Is ook gewoon nog in Duitsland dus why de hell gewoon veranderen in de huidige smerige onzin. Blabla minder zout e.d. mn aars dan zou je ut ook in DE gedaan hebben.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:58 schreef L3viathan het volgende:
ik neem volgende keer wel gewoon weer de small tasty
Dat je de app gaat gebruiken en dus bij die bestelling (en de volgende) meer gaat bestellen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 09:29 schreef junkiesietze het volgende:
Wat is het voordeel voor de mac dat ze bepaalde producten "app only" maken for fucks sake?
De app doet altijd kut bij mij, werkt gewoon niet.
handig als klanten gewilde producten niet kunnen krijgen.
lamequote:Op donderdag 9 januari 2025 09:36 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dat je de app gaat gebruiken en dus bij die bestelling (en de volgende) meer gaat bestellen.
Mwa dat trucje proberen ze ook bij de bestelzuil, wil je er nog kipnuggets bij, menu L ipv M enzquote:Op donderdag 9 januari 2025 09:36 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dat je de app gaat gebruiken en dus bij die bestelling (en de volgende) meer gaat bestellen.
Nooit problemen met de app gehad, die bestelzuilen vind ik matig. Veel klikken en traag. Vind het juist wel grappig dat je punten kan sparen en af en toe een gratis big maccie kan scoren.quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:28 schreef 111210 het volgende:
[..]
Mwa dat trucje proberen ze ook bij de bestelzuil, wil je er nog kipnuggets bij, menu L ipv M enz
In Italie was dat nog vervelender, bestel je een burgertje moet je eerst nog 5 x op nee klikken voor je kan betalen.
Bij mij werkt het niet in iedergeval
Ja ik kwam er laatst alleen achter dat je punten na een jaar vervallenquote:Op donderdag 9 januari 2025 10:30 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Nooit problemen met de app gehad, die bestelzuilen vind ik matig. Veel klikken en traag. Vind het juist wel grappig dat je punten kan sparen en af en toe een gratis big maccie kan scoren.
Best prima, alleen de porties zijn een beetje karigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:10 schreef KingRoland het volgende:
Hoe is de twister fries? goed?
cc: @:mortaxx
hoe zijn ze anders dan die van de burgerking?quote:Op zondag 12 januari 2025 22:16 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Best prima, alleen de porties zijn een beetje karig
Voor mijn gevoel zijn ze qua smaak hetzelfde als die van de BK echter krijg je daar wel 1/3 meerquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:29 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
hoe zijn ze anders dan die van de burgerking?
Yea voor andere saus ipv ketchup/mosterd is het 2,25 ipv 1,60 (ook in app) tov een cheeseburger..... dat prijsverschil slaat natuurlijk nergens op. Nutteloze tijdelijke burger.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:46 schreef DutchBlend het volgende:
Vandaag de Very Cheesy Cheese voor t eerst geprobeerd en ik vond het echt geen hol aan. Net alsof je een cheeseburger zonder saus eet
Ik vond m echt smerig, die saus lijkt op zo’n kaassaus uit een pakje van Knorr.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:46 schreef DutchBlend het volgende:
Vandaag de Very Cheesy Cheese voor t eerst geprobeerd en ik vond het echt geen hol aan. Net alsof je een cheeseburger zonder saus eet
maar die kaassaus van knorr is wel de beste kaassaus uit een pakjequote:Op donderdag 23 januari 2025 19:28 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ik vond m echt smerig, die saus lijkt op zo’n kaassaus uit een pakje van Knorr.
Die fuckin McRib moet terug komen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
McD product variatie: zelfde burger, andere saus.
En dat al jaren....
Het beste van het slechtste blijft dan alsnog gewoon slechtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:07 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
maar die kaassaus van knorr is wel de beste kaassaus uit een pakje
Vind er zelf geen reet aan maar misschien maak ik de betere versie eens zelfquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |