Kandidaten moeten ze echt beter screenen.quote:Op maandag 18 november 2024 13:37 schreef Momo het volgende:
Zie nu trouwens dit filmpje Ellemieke naar huis want oh de kinderen! Die missen mij zo erg!
Bekijk deze YouTube-video
Kind heel droog "Ja ben nu aan het eten en ga zo studeren, doei"
Ze hebben ook kortgeknipte nagels. Als ik 3 weken geen nagel knip zijn mijn nagels niet meer kort, maar voila. Ze hebben zogenaamd geen spulletjes. De vrouwen hebben na 3 weken ook geen okselhaartje. Blabla laseren, ja tuurlijk alle kandidaten laten zich vast laseren voorafgaand aan de show.quote:Op zondag 17 november 2024 22:02 schreef epicbeardman het volgende:
Hoe zit dat nu dat ze er altijd nog zo fris uitzien na 23 dagen op onbewoonde eilanden? Netjes bijgeschoren en haar mooi in model.
Zitten ze er niet 3 dagen? snel alles filmen en dan weer naar huis? Ze zijn met dag 1 niet veranderd.
Nagels kun je eraf bijten.quote:Op maandag 18 november 2024 14:16 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze hebben ook kortgeknipte nagels. Als ik 3 weken geen nagel knip zijn mijn nagels niet meer kort, maar voila. Ze hebben zogenaamd geen spulletjes. De vrouwen hebben na 3 weken ook geen okselhaartje. Blabla laseren, ja tuurlijk alle kandidaten laten zich vast laseren voorafgaand aan de show.en geen tanden poetsen? Als je 3 weken geen tanden poetst heb je echt wel zichtbaar tandplak of iets, maar ze hebben allemaal stralende gebitjes. Tuurlijk. Geen spulletjes hoor. Echt niet!
Vorig seizoen had een eetproef, maar weet niet of die groot genoeg was danquote:Op maandag 18 november 2024 17:49 schreef Mikeytt het volgende:
mis ik het gewoon telkens of hebben ze al een paar seizoenen geen grote eetproef meer gehad?
En dar zorgde er dan weer voor dat Kiran z’n extra stemmen onnodig heeft ingezet..quote:Op maandag 18 november 2024 09:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die dames hebben op elkaar gestemd. Zo konden ze Joy hun woord geven maar ook ervoor zorgen dat ie zou sneuvelen
Als iemand dit seizoen de titel bille likker verdient zijn het Oussima en Vincent.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:14 schreef Kuhn het volgende:
Brrrrrrrrr, die Timor wat een ongelofelijke griezel. En mooi dat billenlikker Joy eruit is. Daahaag.
Vincent op basis waarvan? Vanwege Billy? Viel wel mee toch. Ramon, Joy en Timor vind ik echt gruwelijk irritant.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als iemand dit seizoen de titel bille likker verdient zijn het Oussima en Vincent.
Is gewoon onderdeel van het spel. Net als dat veel kandidaten bij een proef waarbij je kan winnen of een zwarte stem kan krijgen ervoor kiezen om geen extra energie te verspillen als de zwarte stem eenmaal gepakt is en ze toch niet gaan winnen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:13 schreef Omega het volgende:
Express verliezen, vind ik zo walgelijk. Wat is die Kieran bang voor Timor. Ik was zeker geen fan van hem, maar hoe alle haters hier reageren, ben ik nu voor hem om te winnen.
expres verliezen betekende in dit geval terug naar de eilandraad in plaats van geisoleerd van de anderen op een eiland te blijven.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:13 schreef Omega het volgende:
Express verliezen, vind ik zo walgelijk. Wat is die Kieran bang voor Timor. Ik was zeker geen fan van hem, maar hoe alle haters hier reageren, ben ik nu voor hem om te winnen.
Wat is daar anders aan dat bondjes e.d.?quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:13 schreef Omega het volgende:
Whatsup met Kieran?quote:Op woensdag 20 november 2024 19:43 schreef Cirilico het volgende:
Hoewel ik Timor te dominant en verliefd op zichzelf vind, ben ik toch voor Timor. Hij lijkt de sterkste speler te zijn en hij is in ieder geval positief.
Kieran is totaal niet mijn type mens. Iemand met wie ik nooit zou kunnen matchen, op geen enkel vlak. En na afgelopen eilandraad mag ie van mij sowieso weg.
Zou Joy trouwens zelf op Ouassima of Jamie hebben gestemd?
Edit: en ze moeten inderdaad kappen met die groepen steeds maar weer te splitsen. Je kan prima een winnaarsbungalow of afvallershutje laten bouwen op hetzelfde eiland.
Maar dan wordt weer verwacht dat je de lekkere hap deelt met iedereen en je iedereen laat chillen op de hangmatten.quote:Op woensdag 20 november 2024 19:43 schreef Cirilico het volgende:
Hoewel ik Timor te dominant en verliefd op zichzelf vind, ben ik toch voor Timor. Hij lijkt de sterkste speler te zijn en hij is in ieder geval positief.
Kieran is totaal niet mijn type mens. Iemand met wie ik nooit zou kunnen matchen, op geen enkel vlak. En na afgelopen eilandraad mag ie van mij sowieso weg.
Zou Joy trouwens zelf op Ouassima of Jamie hebben gestemd?
Edit: en ze moeten inderdaad kappen met die groepen steeds maar weer te splitsen. Je kan prima een winnaarsbungalow of afvallershutje laten bouwen op hetzelfde eiland.
Niet als het niet mag.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dan wordt weer verwacht dat je de lekkere hap deelt met iedereen en je iedereen laat chillen op de hangmatten.
Helemaal niks. Ik voel m gewoon niet.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Whatsup met Kieran?
Leuk kapsel trouwens;
[ afbeelding ]
Opa spreekt hier.quote:Op woensdag 20 november 2024 19:43 schreef Cirilico het volgende:
Ha je vergeet nu even het seizoen met Geraldine en Edith Bosch waar de prijs een hotel overnachting was vlak voor de halve finalequote:Op donderdag 21 november 2024 10:37 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Opa spreekt hier.
Vroeger ging je naar winnaarseiland na de proef (vaak met 1 of 2 extra kandidaten naar keuze), daar stond dan een extraatje. Dat kon een goed bed zijn, een douche, wat eten, een spiegel en weet ik wat meer. Iets relatief kleins in ieder geval. De volgende ochtend keerde je dan terug op het reguliere eiland zodat je op tijd bij het gekonkel was en daaraan kon bijdragen. Een stuk minder geïsoleerd, winnaarseiland was echt een beloning waar je graag heenging.
Maar zoals zo vaak heeft de regie dat verkloot met dit soort onzin waardoor oa een Niels beresterk leek te zijn.
Wordt echt tijd dat we terugkeren naar onbekende Nederlanders en Vlamingen. Een simpel afvallerseiland tot aan de samensmelting (van het niveau grot van jaren terug) en een winnaarseiland wat echt een prijs was. Ook de proeven mogen vele malen simpeler worden, het is amper te snappen ondertussen. Vorige week met de hangproef aan de balk was het wel een keer fatsoenlijk geregeld, maar waar is de slaapproef gebleven bijvoorbeeld? (Bij voorkeur direct na het samensmeltingsdiner zodat ze half lam zijn haha). Gewoon terug naar de basis dus eigenlijk. Less is more.
Oh ja, dat was een prachtig seizoen. Er was ook een jaar dat ze iets met karaoke zingen gingen doen in een lokale kroeg, was dat die keer? Dat staat mij vaag ergens bij. Maar ik ben ook geen 18 meer en mijn geheugen is ook niet altijd meer even lekkerquote:Op donderdag 21 november 2024 11:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha je vergeet nu even het seizoen met Geraldine en Edith Bosch waar de prijs een hotel overnachting was vlak voor de halve finale![]()
Daar kregen ze toen terecht kritiek op en daarna zijn de winnaars eilanden prijzen weer een heel stuk minder geworden.
Niet gezien, ik weiger uit principe alles van/door/met Videolandquote:Paar jaar geleden was er trouwens een extra editie met onbekende nederlanders en belgen die hier alleen op videoland is uitgezonden geweest .
Die was erg verfrissend om naar te kijken uiteindelijk bleven er in de finale 3 militairen over en won uiteindelijk een soort oermens.
https://expeditierobinson(...)%20en%20Belgen%20mee.
Volgens mij was dat inderdaad hetzelfde seizoen (2014), beide kwesties betroffen volgens mij namelijk zangeres Krystl Pullensquote:Op donderdag 21 november 2024 13:35 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Oh ja, dat was een prachtig seizoen. Er was ook een jaar dat ze iets met karaoke zingen gingen doen in een lokale kroeg, was dat die keer? Dat staat mij vaag ergens bij. Maar ik ben ook geen 18 meer en mijn geheugen is ook niet altijd meer even lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |