Dat gaat je met de ATACMS alvast niet lukken.quote:Op zondag 17 november 2024 19:42 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)iep-rusland-toeslaan
Langeafstandsaanvallen
'Oekraïne mag Amerikaanse wapens ook gaan gebruiken om diep in Rusland toe te slaan'
Een bereik van, laten we het heel ruim nemen, 400km... Trek daar een km of 100 a 150 af ivm schaars middel en niet te dicht bij het front parkeren dan hou je netto iets van 250/300 km vijandelijk gebied in over... De meeste vliegvelden die er toe doen liggen daar ruim buiten.quote:Op maandag 18 november 2024 00:32 schreef Ulx het volgende:
Daar schieten ze al een tijdje raketten en drones op af. Die ATACMS zijn vooral handig omdat je met een paar schoten een vliegveld met clustermunitie kunt bestoken. En dan gaan geparkeerde vliegtuigen meestal stuk van.
Godverdomme...quote:Op zondag 17 november 2024 23:09 schreef Viesdik het volgende:
Dit is een wanhoopsactie van de NAVO en de deepstate.
Daar ben ik 100% van overtuigd.
Ze moeten wel escaleren om de oorlog door te laten gaan.
Ze willen dat Rusland buiten de grenzen van Oekraïne toeslaat, zodat het Westen het perfecte excuus heeft om de oorlog onder de NAVO-vlag te verklaren.
Ze moeten wel, omdat de deepstate onder Trump ontmanteld gaat worden.
Met deze actie willen ze dat Trump een oorlog wordt ingemoffeld.
quote:Op zondag 17 november 2024 23:09 schreef Viesdik het volgende:
Dit is een wanhoopsactie van de NAVO en de deepstate.
Daar ben ik 100% van overtuigd.
Ze moeten wel escaleren om de oorlog door te laten gaan.
Ze willen dat Rusland buiten de grenzen van Oekraïne toeslaat, zodat het Westen het perfecte excuus heeft om de oorlog onder de NAVO-vlag te verklaren.
Ze moeten wel, omdat de deepstate onder Trump ontmanteld gaat worden.
Met deze actie willen ze dat Trump een oorlog wordt ingemoffeld.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 17 november 2024 19:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Altijd leuk, nog even olie op het vuur gooien omdat je de verkiezingen verloren hebt… Je kan het Biden niet aanrekenen (die denkt waarschijnlijk dat hij herkozen is), maar wel de neocons die aan de touwtjes trekken…
En dit.quote:Op zondag 17 november 2024 19:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Trots op het internet zeggen dat je voorstander bent voor doodmaken van mensen, waarom sta je nog niet aan het front te vechten? of ben je liever een armleuning soldaat.
Manmanman, geilen op escalatie. Rusland heeft de kracht om heel Kiev en paar andere Europese steden binnen enkele minuten van de map te vegen. Rusland heeft nog niet eens 1% van haar echte leger ingezet. Allemaal huurlingen en separatisten daar.
Niet alles dat Russisch is, er zijn ook nog normale Russen:quote:Op maandag 18 november 2024 01:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
[..]
En dit.
Mensen zijn verblind door extreme haat richting alles dat Russisch is. Opgehitst door de media. NOS, RTL, SBS, BBC, NRC, AD allemaal bolwerken van ophitserij en haatbolwerken.
Biden doet sowieso niet veel meer, die kan nauwelijks uit zijn woorden komen. Als je hem vertelt dat hij de burgemeester van Ulaan Batoor is gelooft hij dat waarschijnlijk ook.quote:Op zondag 17 november 2024 19:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Niet zo heel erg veel, maar snap wel dat Biden het doet.
Mooi dat je nog enig onderscheid kunt maken. Meeste wokies kunnen dat niet eens.quote:Op maandag 18 november 2024 01:11 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Niet alles dat Russisch is, er zijn ook nog normale Russen:
[ x ]
Er komt vrede en bizar genoeg is het juist links dat nu hysterisch is. Andere tijden.quote:Op zondag 17 november 2024 19:49 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Doen Trump/Vance/Tulsi/RFK en Elon wel!
Deep-state is deep.quote:Op zondag 17 november 2024 19:52 schreef epicbeardman het volgende:
Wel grappig dat het hier in eens hot is met de usual suspects en dit als winst zien, maarja ik snap dat het leven niet zo leuk meer is sinds 6 november. Als jullie dit als winstje willen zien prima.
Maar ik ben gewoon voor de-escalatie.
Juich vooral voor nog meer dood en verderf. Whatever floats your boats.
Denk toch eerder dat die dwerg in het Kremlin de mafketel is. Zelensky doet gewoon wat iedere president zou doen om zijn land te verdedigen. Zelensky is de hedendaagse Churchill.quote:Op maandag 18 november 2024 01:15 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mooi dat je nog enig onderscheid kunt maken. Meeste wokies kunnen dat niet eens.
Ik beweer ook nergens dat elke Oekrainer slecht is omdat Zelensky een mafketel is. Meeste Oekrainers zijn tof, alleen het regime dat daar zit in Kiev is echt heel naar
Inderdaad.quote:Op zondag 17 november 2024 22:47 schreef Viesdik het volgende:
De inzet van ATacms.
Mensen die denken dat dit goed is, hebben een oprechte doodswens.
Het is een wanhoopsdaad en een afscheidsbericht van zieke globalisten.
Ze trekken hiermee Trump in een derde wereldoorlog, terwijl hij van plan was om de boel te sussen daar.
Ik weet zeker dat ook psychopaat Rutte hierachter zit.
Alle schuldigen verdienen wat mij betreft de d...
Als je honderd jaar oud wil worden (zie je eigen ondertitel en hetgeen ik je oprecht van harte gun en misschien nog wel ouder in goede gezondheid) dan is het meemaken van een nucleaire oorlog niet erg bevorderlijk voor de gezondheid en je algehele welbevinden.quote:Op zondag 17 november 2024 22:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
jij weet veel
nu kunnen ze de krimbrug kapot maken , het speeltje van Poetin
[..]
ik vind het zeer prima
In Afrika, zuid-amerika en Azië hebben ze er waarschijnlijk profijt van, meer Lebensraum voor die toch al flink bevolkte continenten. Opgeruimd staat netjes en men gaat weer over tot de orde van de dag. De 1 zijn dood, is de ander zijn brood, kent U die uitdrukking.quote:Op maandag 18 november 2024 01:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Nucleaire oorlogen zijn namelijk niet erg fijn. En er vallen veel slachtoffers, van beide kanten, van alle kanten. Ook - of juist - van 'bevriende' zijde.
Je bent gewoon een Vijfde colonne net zoals al die moslimsquote:Op maandag 18 november 2024 01:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
[..]
En dit.
Mensen zijn verblind door extreme haat richting alles dat Russisch is. Opgehitst door de media. NOS, RTL, SBS, BBC, NRC, AD allemaal bolwerken van ophitserij en haatbolwerken.
Rusland bombardeert dagelijks Oekraïne.quote:Op maandag 18 november 2024 01:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zoveel haat richting de Russen en richting Trump en zijn ontmanteling van de deep-state en Rutte die weer niet tegen zijn verlies kan, dat ze zelfs een derde wereldoorlog proberen te provoceren.
Uitstekende analyse, Viesdik!
De wereld stopt niet met draaien omdat het voor Trump beter uitkomt.quote:Op maandag 18 november 2024 07:39 schreef LXIV het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat Biden met deze actie over zijn graf heen aan het regeren is en trump opzadelt met een situatie.
Heel raar om nog zo’n beleidswijziging te doen op de valreep, zeker als jouw partij en beleid zo duidelijk zijn weggestemd door het Amerikaanse volk.
(PS: ik snap g dat het niet Biden zelf is die dit besloten heeft maar figuren uit de democratische partij)
Trump lost het toch op in 24u?quote:Op maandag 18 november 2024 07:44 schreef matthijst het volgende:
Democraten sorteren vast voor op over 4 jaar. Kunnen ze zeggen dat onder Trump WO3 los is gegaan
Dat is mijn punt niet. Trump heeft duidelijk aangegeven deze oorlog te willen beëindigen en daar hebben de Amerikanen voor gestemd.quote:Op maandag 18 november 2024 07:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
De wereld stopt niet met draaien omdat het voor Trump beter uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |