Ik had gedacht dat Veijer steeds beter die motor kan hebben, maar die plaats is niet waar ik op hoopte.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:02 schreef franklop het volgende:
[..]
4e dus. Morgen na eerste bocht waarschijnlijk wel weer buiten top 10. Veijer 25e
Jammer dat het daar wel een beetje bij bleef verderquote:
Ja, onwijs vermoeiend. En maar reclame maken dat heel MotoGP wordt uitgezonden op Ziggo,quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:02 schreef THEFXR het volgende:
Ziggo zendt het niet uit, dus moest op zoek naar een stream voor deze sprint.
Huh, ik heb gisteravond gewoon de kwalificaties en sprint terug zitten kijken op Ziggoquote:Op zondag 30 maart 2025 11:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, onwijs vermoeiend. En maar reclame maken dat heel MotoGP wordt uitgezonden op Ziggo,.
Op Ziggo Sport 3 wel, niet op het open Ziggo Sport kanaal.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, ik heb gisteravond gewoon de kwalificaties en sprint terug zitten kijken op Ziggo
Ah op die fiets. Geen idee wat de reclame precies was, 'we zenden alles van MotoGP uit op het open kanaal' of 'we zenden alles uit op Ziggo Sport', want in dat laatste geval klopt het natuurlijk gewoonquote:Op zondag 30 maart 2025 12:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Op Ziggo Sport 3 wel, niet op het open Ziggo Sport kanaal.
Behalve Mugello. Als ik naar een race ga valt hij altijd uit. Dat is al jaren zo.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:26 schreef R-woud93 het volgende:
MM93 gaat gewoon alles winnen dit jaar
Er zijn o.a. reclames geweest dat het te kijken is op de Ziggo Go app, maar da’s onvolledig. Want je kan helemaal niet alles zien via de Ziggo Go app.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Geen idee wat de reclame precies was, 'we zenden alles van MotoGP uit op het open kanaal' of 'we zenden alles uit op Ziggo Sport', want in dat laatste geval klopt het natuurlijk gewoon
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:26 schreef heywoodu het volgende:
Yamanaka valt, had al een matig weekeinde.
Nigel: "Dramanaka."
Bemmelen: "Verzin je die nu ter plekke?'
Nigel: "Nee."
Bemmelen: "Nee, die had je al eens eerder gebruikt."
krekels.mp3
@:ChipsZak.
Het is beter dan iets over de welbekende harde knotsen in je broekje enzo van de vorige jaren, zullen we maar zeggen. Dat dan weer wel.
Hoorde hem ja, het weekeinde is compleetquote:Op zondag 30 maart 2025 19:26 schreef ChipsZak. het volgende:
@:heywoodu. Daar was-ie: staatsgevaarlijk.
Ik háát ‘grote prijs’. Dat is altijd zo’n ‘ik probeer niet steeds in herhaling te vallen en zoek snel een synoniem of een andersoortige term’-term.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:05 schreef heywoodu het volgende:
Wie is overigens deze nieuwe commentator? Ik zou zweren dat ik hem ken van commentaar bij het snowboarden...
"We gaan beginnen aan de derde prijs...de derde race van de grote prijs van Amerika!"
Edit: Thomas van Bemmelen is het, dus inderdaad iemand die bij Ziggo en Eurosport ook wel snowboarden doet, blij dat ik niet gek ben en zijn stem inderdaad herkende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |