Ja, daar zat/zit ik,quote:
Pruts? Moto3 was tof, Moto2 was ook best wel vermakelijk met een tof einde en MotoGP was dan inderdaad minder, maar wel de constante spanning met twee niet al te zadelvaste titelkandidaten.quote:Op zondag 17 november 2024 16:43 schreef pmponer het volgende:
Zoveel gp's winnen en dan 2e worden. Het is Martin van harte gegund.
Zonta was bang dat iemand hem nog in zou halen in de crashlist competitie, dus is maar weer eens gaan liggen.
Collin had te weinig top speed/vermogen
Wat eigenlijk een pruts race dag
ik had moeten aanvullen voor de supporters van de Nederlanders. De Gp bracht verder geen spanning, maar dat was ook wel logisch.quote:Op zondag 17 november 2024 16:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pruts? Moto3 was tof, Moto2 was ook best wel vermakelijk met een tof einde en MotoGP was dan inderdaad minder, maar wel de constante spanning met twee niet al te zadelvaste titelkandidaten.
nou ik denk nog ca 30 minuten, er werd een kanaal opgeschoven.quote:Op zondag 17 november 2024 16:44 schreef Vlinder het volgende:
Beetje laat, maar belachelijk dat het ineens werd gestopt door dat stomme voetbal.
Hoelang heeft het nog geduurd uiteindelijk?
Ik gok een minuut of 20? Maar zo belachelijk is het natuurlijk niet, de race was afgelopen, de festiviteiten en dergelijken konden dan op een ander kanaal wat speciaal voor auto- en motorsport is. Als het andersom was geweest hadden mensen die voetbal hadden willen kijken weer gezegd dat het belachelijk was om wat gepraat en gejuich uit te zendenquote:Op zondag 17 november 2024 16:44 schreef Vlinder het volgende:
Beetje laat, maar belachelijk dat het ineens werd gestopt door dat stomme voetbal.
Hoelang heeft het nog geduurd uiteindelijk?
Ik begreep dat een van de commentatoren ermee gaat stoppen? Waarom is dat, ik vind dat wel jammer eigenlijk.quote:Op zondag 17 november 2024 16:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik gok een minuut of 20? Maar zo belachelijk is het natuurlijk niet, de race was afgelopen, de festiviteiten en dergelijken konden dan op een ander kanaal wat speciaal voor auto- en motorsport is. Als het andersom was geweest hadden mensen die voetbal hadden willen kijken weer gezegd dat het belachelijk was om wat gepraat en gejuich uit te zenden
Iwan van der Valk, een van de twee die de Moto3 en Moto2 doen/deden. Heeft er zelf ook wat over gemeld:quote:Op zondag 17 november 2024 16:51 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik begreep dat een van de commentatoren ermee gaat stoppen? Waarom is dat, ik vind dat wel jammer eigenlijk.
Ik hop dat Collin volgend jaar een potje kan breken in de Moto2
quote:MotoGP keert in 2026 terug naar Brazilië
In 2026 keert de Grote Prijs van Brazilië terug op de kalender van de MotoGP, zo maakten de plaatselijke organisatoren donderdag bekend in een persmededeling.
Er werd een overeenkomst voor vijf jaar gesloten met het racecircuit in Goiania, dat is vernoemd naar de legendarische F1-piloot Ayrton Senna. In 2026 is het 22 jaar geleden dat er nog eens een manche van de koningsklasse in de motorsport in Brazilië georganiseerd werd. Tussen 1987 en 1989 werd de MotoGP al op het circuit georganiseerd. Vanaf 1992 werd er uitgeweken naar Interlagos, waar ook de F1 zijn thuishaven heeft.
Met schuddende billen op de grid?quote:
Pfff... daar gaat gelijk een stuk smeuïgheid voor de eerste race in rook op.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
Arme Jorge Martin. Eerst de rechterhand en linkervoet gebroken en nu de linkerhand en rechtervoet ...
Hij mist de start van het MotoGP-seizoen
https://nos.nl/artikel/25(...)rhand-en-rechtervoet
Ja sneu wel,quote:Op maandag 24 februari 2025 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
Arme Jorge Martin. Eerst de rechterhand en linkervoet gebroken en nu de linkerhand en rechtervoet ...
Hij mist de start van het MotoGP-seizoen
https://nos.nl/artikel/25(...)rhand-en-rechtervoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |