Jup.quote:Op zondag 17 november 2024 11:38 schreef heywoodu het volgende:
Veijer zo nog 10e door Fernandez' straf?
Zou Zonta van de Grindbak het einde nu wel halen?quote:Op zondag 17 november 2024 12:14 schreef heywoodu het volgende:
Zo, tijd voor de tweede race van de dag met een Nederlander op front row. Dat zal ook niet al te vaak zijn gebeurd de afgelopen decennia.
Ik denk het niet.quote:Op zondag 17 november 2024 12:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Zou Zonta van de Grindbak het einde nu wel halen?
Nou, neequote:Op zondag 17 november 2024 12:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Zou Zonta van de Grindbak het einde nu wel halen?
Daar leek het wel op inderdaad.quote:Op zondag 17 november 2024 12:22 schreef Szura het volgende:
Hij rijdt er toch zelf gewoon achterop, net als laatst op die pitstrook?
Hij werd door de 53 buiten de baan geduwd, waardoor hij achterop Vietti reed.quote:Op zondag 17 november 2024 12:22 schreef Szura het volgende:
Hij rijdt er toch zelf gewoon achterop, net als laatst op die pitstrook?
Voor een volkslied zonder tekst?quote:Op zondag 17 november 2024 13:52 schreef Zorro het volgende:
Ze konden niet eens iemand vinden om te zingen.
quote:Op zondag 17 november 2024 13:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor een volkslied zonder tekst?
Strijden voor je wereldtitel met MM op je achterwiel. Dat is echt niet leuk. Ik zou er liever achter rijden zodra achter MM een gat ontstaat.quote:Op zondag 17 november 2024 14:02 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoop vooral op zo lang mogelijk enige vorm van spanning, maar ik vrees een beetje voor een val van Bagnaia - en dus einde verhaal - in ronde één
Lijkt me ook ja. Sowieso, top-9 is voldoende, elk greintje risico gewoon vermijden als het om P2 of 3 ofzo gaat.quote:Op zondag 17 november 2024 14:04 schreef Wertha het volgende:
[..]
Strijden voor je wereldtitel met MM op je achterwiel. Dat is echt niet leuk. Ik zou er liever achter rijden zodra achter MM een gat ontstaat.
Er stond eenquote:
Nou, vooruit danquote:
MM achter me lijkt me ook doodeng. Maar dat geldt eigenlijk bij iedereen die in de top rijdt: MM is gevaarlijk (veelal op een goede manierquote:Op zondag 17 november 2024 14:04 schreef Wertha het volgende:
[..]
Strijden voor je wereldtitel met MM op je achterwiel. Dat is echt niet leuk. Ik zou er liever achter rijden zodra achter MM een gat ontstaat.
Zenuwen is denk ik nu niet zo'n probleem. P9 is makkelijk haalbaar op deze motor. Concentratie is nu de sleutel. Zeker nu je ziet dat Bagnaia het tempo drukt om Martin in de drukte te krijgen en te houden.quote:Op zondag 17 november 2024 14:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Spannend,. Vorige keer gooide Martin het weg door zenuwen. Ben benieuwd hoeveel hij daarvan geleerd heeft.
Nee, kennelijk niet.quote:Op zondag 17 november 2024 14:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Kan Frank ophouden met Aleix Alex te noemen?
En nu zit Bastianini achter hem, oei oei oei.quote:Op zondag 17 november 2024 14:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind iedereen die Martin inhaalt (of mogelijk straks Pecco) doodeng. Dat iemand hem eraf knalt.
Geheid dat zenuwen spelen bij beide rijders. Maar inderdaad, concentratie is nu key.quote:Op zondag 17 november 2024 14:07 schreef Wertha het volgende:
[..]
Zenuwen is denk ik nu niet zo'n probleem. P9 is makkelijk haalbaar op deze motor. Concentratie is nu de sleutel. Zeker nu je ziet dat Bagnaia het tempo drukt om Martin in de drukte te krijgen en te houden.
Boze mail naar Frank,quote:Op zondag 17 november 2024 14:10 schreef heywoodu het volgende:
Huh, als hij alleen Aleix zegt, zegt hij Aleix. Als hij zijn achternaam erbij zegt, zegt hij Alex.
Ja natuurlijk. Als hij alleen Aleix zegt zegt hij Aleix. Ander zou hij geen Aleix zeggen. Als hij Alex zou zeggen zou hij Alex zeggen. Je kan niet zeggen als hij Aleix zegt dan zegt hij Alex want hij zegt dan dus Aleix dus geen Alex. En ook niet hij zegt Alex als hij Aleix zegt want je kan geen twee dingen tegelijk zeggen,.quote:Op zondag 17 november 2024 14:10 schreef heywoodu het volgende:
Huh, als hij alleen Aleix zegt, zegt hij Aleix. Als hij zijn achternaam erbij zegt, zegt hij Alex.
Ja, echt drama. Die heeft toch nul plezier in het racen, lijkt me.quote:
Ach, die top-10 gaat echt niet allemaal de finish halen, dus hij kan gewoon achteraan aanpikken, in principequote:Op zondag 17 november 2024 14:14 schreef Wertha het volgende:
Het is dat Bezzecchi nog aan dit treintje hangt. Anders had Martin zich in het uiterste geval zelfs terug kunnen laten vallen naar P9.
GMTA,quote:Op zondag 17 november 2024 14:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, die top-10 gaat echt niet allemaal de finish halen, dus hij kan gewoon achteraan aanpikken, in principe
Sprints tellen we niet mee.quote:Op zondag 17 november 2024 14:17 schreef heywoodu het volgende:
Overigens wel zuur hoor, win je zo 8 GP's meer (8!) dan je concurrent, wordt je alsnog geen kampioen
quote:Op zondag 17 november 2024 14:18 schreef heywoodu het volgende:
Ik durf ook niet even weg te kijken, ook al gebeurt er nu niet zo veel. Straks gaat Nakagami ofzo onderuit en schreeuwt Franx me een hartaanval.
Bagnaia is dan ook gewoon de beste rijder dit seizoen.quote:Op zondag 17 november 2024 14:17 schreef heywoodu het volgende:
Overigens wel zuur hoor, win je zo 8 GP's meer (8!) dan je concurrent, wordt je alsnog geen kampioen
Ik telde ook alleen GP's, dat is nu 10-3quote:
Dan is er toch iets mis met het telsysteem. Hetzelfde als bij Muziek TOP-100. Je krijgt punten per positie. Dus een album dat 20 keer op 95 staat heeft eventveel punten als een plaat dat 1 keer op 1 staat in een lijstje en verder nergens..quote:Op zondag 17 november 2024 14:17 schreef heywoodu het volgende:
Ik ging bij het legendarische wereldrecord van Mike Powel snel even pissen......quote:Op zondag 17 november 2024 14:18 schreef heywoodu het volgende:
Ik durf ook niet even weg te kijken, ook al gebeurt er nu niet zo veel. Straks gaat Nakagami ofzo onderuit en schreeuwt Franx me een hartaanval.
Eens.quote:
Zou me niet per se verbazen.quote:Op zondag 17 november 2024 14:31 schreef THEFXR het volgende:
Mm93 banden aan het sparen voor de laatste 2 ronden?
Hoi Rinsquote:Op zondag 17 november 2024 12:37 schreef heywoodu het volgende:
Long laps omdat je je long lap fout hebt gedaan, daar geniet ik toch altijd zo van.
Een vertrekkend klantenteam met een vertrekkende coureur (dankzij Ducati zelf), nota bene.quote:Op zondag 17 november 2024 14:42 schreef Sabata het volgende:
Ik verheug me stiekem op de zure gezichten bij Ducati. Klantenteam als Kampioen
13?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |