SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hey Paulquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoe bevalt het vrijgezelle leven weer al weer aangewend?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
toevallig heb ik gisteren wilma gesproken en we gaan binnekort afspreken hiihihihhiquote:Op zondag 17 november 2024 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe bevalt het vrijgezelle leven weer al weer aangewend?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Idemquote:Op zondag 17 november 2024 10:28 schreef HappyCharly het volgende:
En misschien ook omdat ik nog niet hebt ontbeten![]()
O, dat is wel weer leukquote:Op zondag 17 november 2024 10:29 schreef Paul het volgende:
[..]
toevallig heb ik gisteren wilma gesproken en we gaan binnekort afspreken hiihihihhi
Echt loslaten kunnen jullie elkaar dus niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eet smakelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hiihih misschienquote:Op zondag 17 november 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is wel weer leuk
Echt loslaten kunnen jullie elkaar dus niet.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nou leuk toch, je hebt nog gewoon contact alleen maar leukquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolkje terug repeatquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De mooiste (en duurste) dingen staan in de winkel keurig op ooghoogte van kinderenquote:Op zondag 17 november 2024 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en veel kleine dingetjes van onder een knaak.![]()
"Mama, ik wil die" 👉 <duur ding van 300 euro >
En mama kijkt naar de prijs, en zegt: "Nee, die gaan we niet doen".
and a tantrum ensues
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Kinderen willen met de Kerst bruchen, jemig wat een prijzen zeg.
Dat is het mij echt niet waardWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja echt niet duur daarquote:Op zondag 17 november 2024 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en veel kleine dingetjes van onder een knaak.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, natuurlijk, de restaurants genieten volop van zulke dagen.quote:Op zondag 17 november 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
Kinderen willen met de Kerst bruchen, jemig wat een prijzen zeg.
Dat is het mij echt niet waard
Maar waarom niet brunchen bij iemand thuis? Je koopt wat croissants en lekkere bolletjes bij AH, stokbrood, en dan soepje maken en gezellig bij iemand thuis?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh maar dat is standaard. In supermarkten staan de producten met de grootste winstmarges ook op ooghoogte.quote:Op zondag 17 november 2024 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De mooiste (en duurste) dingen staan in de winkel keurig op ooghoogte van kinderen![]()
"Mama, ik wil die" 👉 <duur ding van 300 euro >
En mama kijkt naar de prijs, en zegt: "Nee, die gaan we niet doen".
and a tantrum ensuesGisteren in de Action hoorde ik ineens een man zeggen: "Ogen dicht en doorlopen!"
Ik keen die richting uit en zag hem met zijn dochters (die braafjes een hand voor de ogen hielden) voorbij al het snoepgoed lopen en toen realiseerde ik me dat ik ze inderdaad net had horen zeuren om snoep!![]()
![]()
Ja of zelf thuis doen, maar heb niet zoveel zin in om dat voor 15 man te doen eigenlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heerlijk. Het is ook overal hetzelfdequote:Op zondag 17 november 2024 10:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh maar dat is standaard. In supermarkten staan de producten met de grootste winstmarges ook op ooghoogte.Gisteren in de Action hoorde ik ineens een man zeggen: "Ogen dicht en doorlopen!"
Ik keen die richting uit en zag hem met zijn dochters (die braafjes een hand voor de ogen hielden) voorbij al het snoepgoed lopen en toen realiseerde ik me dat ik ze inderdaad net had horen zeuren om snoep!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh das wel veel werk jaquote:Op zondag 17 november 2024 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of zelf thuis doen, maar heb niet zoveel zin in om dat voor 15 man te doen eigenlijk![]()
Wij huren dit jaar een zaaltje voor kerst.
Heerlijk samen met de hele familie
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja precies, dit dus!quote:Op zondag 17 november 2024 10:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, de restaurants genieten volop van zulke dagen.
Maar waarom niet brunchen bij iemand thuis? Je koopt wat croissants en lekkere bolletjes bij AH, stokbrood, en dan soepje maken en gezellig bij iemand thuis?Hartstikke gezellig!
![]()
Ben daar juist mee gestopt. Te veel gedoe om alles in huis te halen en te makenquote:Op zondag 17 november 2024 10:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, de restaurants genieten volop van zulke dagen.
Maar waarom niet brunchen bij iemand thuis? Je koopt wat croissants en lekkere bolletjes bij AH, stokbrood, en dan soepje maken en gezellig bij iemand thuis?
Eerder deden we altijd gourmetten, maar met 15 man is best veel in huis geen zin meer inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Natuurlijk niet bij jou thuis, maar bij een ander. Heb je er inderdaad ook geen werk van.quote:Op zondag 17 november 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben daar juist mee gestopt. Te veel gedoe om alles in huis te halen en te maken
Eerder deden we altijd gourmetten, maar met 15 man is best veel in huis geen zin meer inAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Bij jou?quote:Op zondag 17 november 2024 10:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Natuurlijk niet bij jou thuis, maar bij een ander. Heb je er inderdaad ook geen werk van.![]()
![]()
DIe hebben niet zo grote kamer als ikquote:Op zondag 17 november 2024 10:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Natuurlijk niet bij jou thuis, maar bij een ander. Heb je er inderdaad ook geen werk van.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wel geweldige tactiekquote:Op zondag 17 november 2024 10:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh maar dat is standaard. In supermarkten staan de producten met de grootste winstmarges ook op ooghoogte.Gisteren in de Action hoorde ik ineens een man zeggen: "Ogen dicht en doorlopen!"
Ik keen die richting uit en zag hem met zijn dochters (die braafjes een hand voor de ogen hielden) voorbij al het snoepgoed lopen en toen realiseerde ik me dat ik ze inderdaad net had horen zeuren om snoep!♡♡♡♡![]()
Frikandelspeciaalquote:Op zondag 17 november 2024 10:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
Friet met stoofvlees![]()
Of met een snack
Maar neemt die tactiek wel over?quote:Op zondag 17 november 2024 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik begon wat te lachen tegen die kerel en liep door!![]()
![]()
Kinderen die stiekem snoep in het winkelkarretje leggen, en bij het afrekenen een verbaasd gezicht van mama: hee, dit had ik toch niet gepakt of wel, hoe kan dat nou?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ben jij vaderquote:Op zondag 17 november 2024 10:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Kinderen die stiekem snoep in het winkelkarretje leggen, en bij het afrekenen een verbaasd gezicht van mama: hee, dit had ik toch niet gepakt of wel, hoe kan dat nou?!!!!!!!!!!!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Deed jij zeker vroeger?quote:Op zondag 17 november 2024 10:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Kinderen die stiekem snoep in het winkelkarretje leggen, en bij het afrekenen een verbaasd gezicht van mama: hee, dit had ik toch niet gepakt of wel, hoe kan dat nou?![]()
![]()
Niet dat ik weet.quote:
Hoewel, dat zou wel leuk zijn.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik pasquote:Op zondag 17 november 2024 10:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
https://www.bigbreadnaard(...)ange-lummel-speciaal
Voor de grote honger![]()
Of zo'n broodje panini?quote:Op zondag 17 november 2024 10:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
https://www.bigbreadnaard(...)ange-lummel-speciaal
Voor de grote hongerAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah dat is mooiquote:Op zondag 17 november 2024 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, Mini-ToT was niet bij me en die weet ook wel dat er om vragen niet helpt.![]()
![]()
Gewoon duidelijk zijn wat mogelijk is en wat niet mogelijk is, en niet toegeven.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Op een broodje?quote:Op zondag 17 november 2024 10:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb meer zin in een punani eigenlijk.![]()
![]()
Ik zie all the time dat ouders eerst heel stellig nee zeggen en dan na 5 minuten zeuren toch toegeven.. *nou vooruit alleen dit dan*
Pff♡♡♡♡![]()
Mijn kinderen deden altijd de handjes op hun rug als we in een snoep of speelgoed zaak waren.quote:Op zondag 17 november 2024 10:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik keen die richting uit en zag hem met zijn dochters (die braafjes een hand voor de ogen hielden) voorbij al het snoepgoed lopen en toen realiseerde ik me dat ik ze inderdaad net had horen zeuren om snoep!
Dat vonden ze met name bij Jamin zo leuk dat ze als wij er weer uitliepen altijd iets lekkers van de verkoopster kregen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou, en dan is het mis. Dan weten kinderen: lang genoeg zeuren en krijg ik mijn zin.quote:Op zondag 17 november 2024 10:52 schreef HappyCharly het volgende:
Ik zie all the time dat ouders eerst heel stellig nee zeggen en dan na 5 minuten zeuren toch toegeven.. *nou vooruit alleen dit dan*
PffAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit dus idd.quote:Op zondag 17 november 2024 10:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Gewoon duidelijk zijn wat mogelijk is en wat niet mogelijk is, en niet toegeven.
Toen Mini-ToT net voor het eerst met zo'n winkelwagentje ging rondlopen, gooide hij er ook wel eens wat in.
Lachend gezegd dat dat niet mocht en ik heb het teruggelegd en toen was de boodschap gewoon duidelijk voor hem!![]()
![]()
ik open een onderwerpje en we zijn bij deel 3 in een dag
NWS / Meisje met hoofddoek geweigerd om te werken bij Oliebollenkraam #3Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat zou bij mij dus niet meegegaan zijn, die had ik bij de kassa achter gelatenquote:Op zondag 17 november 2024 10:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Kinderen die stiekem snoep in het winkelkarretje leggen, en bij het afrekenen een verbaasd gezicht van mama: hee, dit had ik toch niet gepakt of wel, hoe kan dat nou?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 17 november 2024 10:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon zo uit het vuistje is ook prima!![]()
![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 10:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb meer zin in een punani eigenlijk.![]()
Overkomt mij zeer, zeer zelden. Echt 100% ontkom je er niet aan, zeker niet als de kleine concreet kan uitleggen waarom hij het wel zou moeten krijgen.quote:Op zondag 17 november 2024 10:52 schreef HappyCharly het volgende:
Pff![]()
![]()
Whehehe!quote:Op zondag 17 november 2024 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kinderen deden altijd de handjes op hun rug als we in een snoep of speelgoed zaak waren.
Dat vonden ze met name bij Jamin zo leuk dat ze als wij er weer uitliepen altijd iets lekkers van de verkoopster kregen.![]()
![]()
Psiesquote:Op zondag 17 november 2024 10:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, en dan is het mis. Dan weten kinderen: lang genoeg zeuren en krijg ik mijn zin.♡♡♡♡![]()
Uiteraardquote:Op zondag 17 november 2024 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Overkomt mij zeer, zeer zelden. Echt 100% ontkom je er niet aan, zeker niet als de kleine concreet kan uitleggen waarom hij het wel zou moeten krijgen.
Niemand is perfect♡♡♡♡![]()
Was een koddig gezicht. Op een gegeven moment hoef je het niet meer te zeggen ging automatischquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
*Googlet wat dat isquote:Op zondag 17 november 2024 10:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb meer zin in een punani eigenlijk.♡♡♡♡![]()
Of hij zit nu happend naar adem achter de pc en kan niet typenquote:Op zondag 17 november 2024 10:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt nog mee dat eentje zich niet verslikt in z'n koffie!
Ik was volgens mij een doordrammertje.
Nu weet ik dat dit niet pakt.Werewolf
En de boel schoon te makenquote:Op zondag 17 november 2024 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of hij zit nu happend naar adem achter de pc en kan niet typen![]()
![]()
Is voor elk kind ook weer anders..quote:Op zondag 17 november 2024 10:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit dus idd.
Toen Mini-ToT net voor het eerst met zo'n winkelwagentje ging rondlopen, gooide hij er ook wel eens wat in.
Lachend gezegd dat dat niet mocht en ik heb het teruggelegd en toen was de boodschap gewoon duidelijk voor hem!♡♡♡♡![]()
Papa ik moet die op afstand bestuurbare kraan hebben want dat is goed voor mijn inlevings- en inschattingsvermogen, en die legodoos van starwars is goed voor mijn cognitieve ontwikkeling en mijn hand-oog coördinatie.quote:Op zondag 17 november 2024 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Overkomt mij zeer, zeer zelden. Echt 100% ontkom je er niet aan, zeker niet als de kleine concreet kan uitleggen waarom hij het wel zou moeten krijgen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hele beeldscherm onder de koffiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou vooruit danquote:Op zondag 17 november 2024 10:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Papa ik moet die op afstand bestuurbare kraan hebben krijgen want dat is goed voor mijn inlevings- en inschattingsvermogen, en die legodoos van starwars is goed voor mijn cognitieve ontwikkeling en mijn hand-oog coördinatie.
♡♡♡♡![]()
Als ie dat zo kan uitleggen, dan heeft ie het ook verdiend!quote:Op zondag 17 november 2024 10:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Papa ik moet die op afstand bestuurbare kraan hebben want dat is goed voor mijn inlevings- en inschattingsvermogen, en die legodoos van starwars is goed voor mijn cognitieve ontwikkeling en mijn hand-oog coördinatie.![]()
![]()
Eerder in een worstje?quote:Op zondag 17 november 2024 10:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee die behoefte voel ik nou nooit![]()
quote:
Het ging goed, het ging goed.quote:Op zondag 17 november 2024 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of hij zit nu happend naar adem achter de pc en kan niet typen
Ik had al wel een antwoord getypt (maar weer gebackspaced).Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O gelukkig. Je begint er aan te wennenquote:Op zondag 17 november 2024 10:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het ging goed, het ging goed.
Ik had al wel een antwoord getypt (maar weer gebackspaced).
En als toevoeging komt erachteraan: "Of wil je papa, dat ik ten opzichte van mijn klasgenoten ga achterlopen in mijn ontwikkeling?"quote:Op zondag 17 november 2024 10:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als ie dat zo kan uitleggen, dan heeft ie het ook verdiend!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vooruit danquote:Op zondag 17 november 2024 11:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En als toevoeing: Of wil je papa, dat ik ten opzichte van mijn klasgenoten ga achterlopen in mijn ontwikkeling?"♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 10:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Papa ik moet die op afstand bestuurbare kraan hebben want dat is goed voor mijn inlevings- en inschattingsvermogen, en die legodoos van starwars is goed voor mijn cognitieve ontwikkeling en mijn hand-oog coördinatie.!
Nee het is meer van dat hij niet snapt waarom hij geen snoepje krijgt, want zijn bordje is al leeg.
Ja ik wacht liever even een half uurtje want anders heeft meneertje de volgende keer zogenaamd buikpijn bij het eten omdat zijn buikje zo vol is, en dan wil hij stoppen met eten zodat hij een snoepje kan krijgen, en zodra die op is wil hij meteen chips hebben enz.
Is iets wat ik hem in ieder geval niet heb aangeleerd hier bij mij thuis, maar eerlijk is eerlijk: als het bordje leeg is mag hij een snoepje, dat was de afspraak.![]()
Ook een goeiequote:Op zondag 17 november 2024 11:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En als toevoeging komt erachteraan: "Of wil je papa, dat ik ten opzichte van mijn klasgenoten ga achterlopen in mijn ontwikkeling?"![]()
![]()
Ja, ik weet wat ik kan verwachten inmiddels.quote:Op zondag 17 november 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gelukkig. Je begint er aan te wennenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Zeker. Nu moet papa wel de portemonnee trekken en tot aanschaf overgaan.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ff 3 meier lappenquote:Op zondag 17 november 2024 11:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeker. Nu moet papa wel de portemonnee trekken en tot aanschaf overgaan.![]()
Ik moet me juist inhouden niet te veel speelgoed voor hem te kopen!quote:Op zondag 17 november 2024 11:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeker. Nu moet papa wel de portemonnee trekken en tot aanschaf overgaan.![]()
![]()
![]()
Dat heb ik nooit gehad, snoepjes na het eten. Na het eten was het klaar en mocht gewoon van tafel. En verder niks.quote:Op zondag 17 november 2024 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]!
Nee het is meer van dat hij niet snapt waarom hij geen snoepje krijgt, want zijn bordje is al leeg.
Ja ik wacht liever even een half uurtje want anders heeft meneertje de volgende keer zogenaamd buikpijn bij het eten omdat zijn buikje zo vol is, en dan wil hij stoppen met eten zodat hij een snoepje kan krijgen, en zodra die op is wil hij meteen chips hebben enz.
Is iets wat ik hem in ieder geval niet heb aangeleerd hier bij mij thuis, maar eerlijk is eerlijk: als het bordje leeg is mag hij een snoepje, dat was de afspraak.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je kunt het altijd weer op marktplaats gooien.quote:Op zondag 17 november 2024 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moet me juist inhouden niet te veel speelgoed voor hem te kopen!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja laat ik het zo zeggen; je moet soms compromissen sluiten in het leven en dit is helaas een voortvloeisel daaruit.quote:Op zondag 17 november 2024 11:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehad, snoepjes na het eten. Na het eten was het klaar en mocht gewoon van tafel. En verder niks.![]()
Maar jij at ook altijd netjes je bord leegquote:Op zondag 17 november 2024 11:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehad, snoepjes na het eten. Na het eten was het klaar en mocht gewoon van tafel. En verder niks.![]()
![]()
Oh ruimte zat hier voor al dat speelgoed hoor, zeker in zijn nieuwe slaapkamer op zolder!quote:Op zondag 17 november 2024 11:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt het altijd weer op marktplaats gooien.![]()
![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja laat ik het zo zeggen; je moet soms compromissen sluiten in het leven en dit is helaas een voortvloeisel daaruit.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, tijd voor nieuwe koffie.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik beroep mij op mijn zwijgrecht.quote:Op zondag 17 november 2024 11:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar jij at ook altijd netjes je bord leeg
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Verstandigquote:Op zondag 17 november 2024 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik beroep mij op mijn zwijgrecht.![]()
![]()
![]()
Niet mokken dan!quote:Op zondag 17 november 2024 11:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben je voor; er staat hier een mok naast me!![]()
![]()
Jij dan? Altijd een nette eter, keurig het bordje leeg, en ook alle boontjes en sla opgegeten?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mwah dat lag eraan wat het was. Boontjes wel, want die vond ik lekker. Maar spruitjes of bloemkool niet.quote:Op zondag 17 november 2024 11:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij dan? Altijd een nette eter, keurig het bordje leeg, en ook alle boontjes en sla opgegeten?![]()
Vanochtend allemaal gedaan? Wowquote:Op zondag 17 november 2024 11:17 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Sporten, wandelen, eten, schoonmaken
Er zijn hier mensen die liggen nog in bed.
kuch Justin kuchAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo dan. Lekker bezig op de zondagmorgenquote:Op zondag 17 november 2024 11:17 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Sporten, wandelen, eten, schoonmaken![]()
![]()
Jaaa , ik kijk er zelf ook van op, maar ben wel blij nuquote:Op zondag 17 november 2024 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vanochtend allemaal gedaan? Wow
kuch Justin kuch![]()
![]()
![]()
Ik ben er inmiddels uit hoorquote:Op zondag 17 november 2024 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vanochtend allemaal gedaan? Wow
kuch Justin kuch![]()
![]()
![]()
Dat snap ik niet, spruitjes vinden praktisch alle kinderen vies, en dat ouders dat dan wel op tafel zetten.quote:Op zondag 17 november 2024 11:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mwah dat lag eraan wat het was. Boontjes wel, want die vond ik lekker. Maar spruitjes of bloemkool niet.
"Opeten!"Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja maar je loopt nog rond in pyama.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Omdat je gewoon alles moet leren etenquote:Op zondag 17 november 2024 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, spruitjes vinden praktisch alle kinderen vies, en dat ouders dat dan wel op tafel zetten.
"Opeten!"![]()
![]()
Ik heb vandaag ook lekker een joggingspakkie aanquote:Op zondag 17 november 2024 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar je loopt nog rond in pyama.![]()
![]()
Kan gewoonquote:Op zondag 17 november 2024 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar je loopt nog rond in pyama.![]()
![]()
En de hele middag ook nog voor je....quote:Op zondag 17 november 2024 11:19 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Jaaa , ik kijk er zelf ook van op, maar ben wel blij nu
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker tochquote:Op zondag 17 november 2024 11:20 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook lekker een joggingspakkie aan![]()
![]()
FOK! heeft bij mij vandaag wat rare probleempjes; het DM invoerscherm dat spontaan aan de cursor van mijn muis blijft "plakken" en zelfs niet met Esc weg gaat of zo, en 1x verdween het invoerveld spontaan toen er een nieuw bericht in het topic verdween.![]()
![]()
Ja super fijn!quote:Op zondag 17 november 2024 11:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En de hele middag ook nog voor je....ik denk dat het een middagje flikken maastricht word
![]()
![]()
Dat is correct en tevens juist. De gordijnen zijn toch dichtquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Beetje open, want het zonnetje schijntquote:Op zondag 17 november 2024 11:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist. De gordijnen zijn toch dicht![]()
![]()
Dat flik jij gewoon!quote:Op zondag 17 november 2024 11:21 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja super fijn!ik denk dat het een middagje flikken maastricht word
![]()
![]()
* gebrokenglas doet het dakraam open maar ziet geen zon.quote:Op zondag 17 november 2024 11:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Beetje open, want het zonnetje schijntAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een powerwoman.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, want die is hierquote:Op zondag 17 november 2024 11:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas doet het dakraam open maar ziet geen zon.![]()
![]()
Ja. Ik heb vandaag alleen nog maar koffie gedronken, wat broodjes naar binnen gepropt en geDTSt.quote:
Straks even een mooie wandeling maken in het bos, het is prachtig nu met deze herfst.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 17 november 2024 11:26 schreef ToT het volgende:
Oh ja, ik wil vandaag die rolgordijn op zolder nog een kans geven.![]()
![]()
Hier is het wel een beetje wisselvallig qua weer. Zon, regen,.. zon regenquote:Op zondag 17 november 2024 11:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Ik heb vandaag alleen nog maar koffie gedronken, wat broodjes naar binnen gepropt en geDTSt.
Straks even een mooie wandeling maken in het bos, het is prachtig nu met deze herfst.![]()
Ja. Paraplu mee inderdaad.quote:Op zondag 17 november 2024 11:30 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Hier is het wel een beetje wisselvallig qua weer. Zon, regen,.. zon regenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Whehe!quote:
Ja ik ga ff het modelnummer van het raam opzoeken en kijken of ik daar online verder mee kom.
Wat ik nu begrijp is dat dat hele systeem aan 2 fucking schroefjes moet komen te hangen.![]()
Ow minder... Voorlopig trekt de meeste regen hier langsquote:Op zondag 17 november 2024 11:30 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Hier is het wel een beetje wisselvallig qua weer. Zon, regen,.. zon regen![]()
![]()
Hier steeds kleine buitjes, maar we zijn niet van suikerquote:Op zondag 17 november 2024 11:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow minder... Voorlopig trekt de meeste regen hier langs![]()
![]()
Klinkt goedquote:Op zondag 17 november 2024 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ja ik ga ff het modelnummer van het raam opzoeken en kijken of ik daar online verder mee kom.
Wat ik nu begrijp is dat dat hele systeem aan 2 fucking schroefjes moet komen te hangen.succes ToT !
![]()
Niet?quote:Op zondag 17 november 2024 11:32 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Hier steeds kleine buitjes, maar we zijn niet van suikerMaar je bent zo sweet
![]()
![]()
![]()
Missie geslaagdquote:Op zondag 17 november 2024 11:33 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Bedankt voor de lach op mn gezicht![]()
![]()
Ik ben er nu één aan het afspelen van 336 uurquote:Op zondag 17 november 2024 11:33 schreef M_0_0_N het volgende:
Als iemand ooit nog eens een afspeellijst van 129 uur wil , let me know![]()
![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 11:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Ik heb vandaag alleen nog maar koffie gedronken, wat broodjes naar binnen gepropt en geDTSt.
Straks even een mooie wandeling maken in het bos, het is prachtig nu met deze herfst.
Eerder deze week![]()
![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 11:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ben er nu één aan het afspelen van 336 uurwauw
![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 11:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Eerder deze week![]()
![]()
En hallo klodder!![]()
![]()
![]()
Da's mooi... En goed groot ook.quote:Op zondag 17 november 2024 11:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Eerder deze weekAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Mooi hoor!quote:Op zondag 17 november 2024 11:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Eerder deze week![]()
![]()
Hier is het ook winderig binnenquote:Op zondag 17 november 2024 11:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Winderig buiten. Ik blijf lekker binnen.![]()
![]()
Ja, en dit was gewoon grasveldje hier aan de overkant.quote:Op zondag 17 november 2024 11:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's mooi... En goed groot ook.
Het bos moet nu nog mooier zijn![]()
![]()
Neem je nog wel een bon mee @gebrokenglas als je straks naar het bos gaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 11:38 schreef JustinK het volgende:
Neem je nog wel een bon mee @:gebrokenglas als je straks naar het bos gaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Welke serie?quote:Op zondag 17 november 2024 11:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Maargoed ik was serie kijken. Wil het eerste seizoen vandaag gebinged hebben
Fijne middag allen
En veel plezier!![]()
![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 11:38 schreef JustinK het volgende:
Neem je nog wel een bon mee @:gebrokenglas als je straks naar het bos gaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Enjoy!quote:Op zondag 17 november 2024 11:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
The White Lotus
Heb een pot thee gezet. Pak koekjes erbij. Dikke prima![]()
![]()
me-timequote:Op zondag 17 november 2024 11:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
The White Lotus
Heb een pot thee gezet. Pak koekjes erbij. Dikke prima
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ChapeauThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb er zelf ook een paar, maar bedankt voor het aanbodquote:Op zondag 17 november 2024 11:33 schreef M_0_0_N het volgende:
Als iemand ooit nog eens een afspeellijst van 129 uur wil , let me know![]()
![]()
Niet meer aankomenquote:Op zondag 17 november 2024 12:39 schreef ToT het volgende:
Zal zo'n ding blijven werken met een kogellagertje minder?
Het hangt nu in ieder geval.![]()
![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]Ja maar hij moet wel open en dicht kunnen he!
![]()
![]()
Heb jij geen kiepkantel raam op zolder?quote:Op zondag 17 november 2024 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Wat ik nu begrijp is dat dat hele systeem aan 2 fucking schroefjes moet komen te hangen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed, lekker bezig geweest in huis enz..quote:Op zondag 17 november 2024 12:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe is het vandaag?Niet meer zo moe?
Nee nog niet
Hoe is t met Justie?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh lekkerquote:Op zondag 17 november 2024 12:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed, lekker bezig geweest in huis enz..
Nee nog niet
Hoe is t met Justie?
Ja goed hoor. Het zonnetje schijnt hier, dus ik ga zo lekker naar buiten![]()
![]()
Hier ook een zonnetje, net wel een regenbuitjequote:Op zondag 17 november 2024 12:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh lekker
Ja goed hoor. Het zonnetje schijnt hier, dus ik ga zo lekker naar buiten
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hier lijken de meeste buien voorbij te trekken gelukkigquote:Op zondag 17 november 2024 12:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier ook een zonnetje, net wel een regenbuitje![]()
![]()
Als jij betaaldquote:Op zondag 17 november 2024 13:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is goed, gaan we dan lekker uit eten?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gewoon een Velux die over een horizontale as kan draaien.quote:Op zondag 17 november 2024 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij geen kiepkantel raam op zolder?![]()
![]()
En nu blijkt dat je het rolgordijn over 2 plastic dingetjes heen moet schuiven waar het door de schuine stand zo weer van af lazert, en dan moet je de gelijders er onder zien te monteren zonder dat je die rolgordijn continu in je nek krijgt te liggen.
Vandaar de ducttape, om het tijdelijk ff vast te zetten maar zelfs dat ging niet feilloos!![]()
![]()
Hebben de buren al geklaagd?quote:Op zondag 17 november 2024 13:04 schreef ToT het volgende:
En nu blijkt dat je het rolgordijn over 2 plastic dingetjes heen moet schuiven waar het door de schuine stand zo weer van af lazert, en dan moet je de gelijders er onder zien te monteren zonder dat je die rolgordijn continu in je nek krijgt te liggen.
Vandaar de ducttape, om het tijdelijk ff vast te zetten maar zelfs dat ging niet feilloos!![]()
![]()
Ik was net wakker kreeg ik gelijk een bord pasta
R.I.P DTS.![]()
Het zit je niet mee he.quote:Op zondag 17 november 2024 13:04 schreef ToT het volgende:
Vandaar de ducttape, om het tijdelijk ff vast te zetten maar zelfs dat ging niet feilloos!Werewolf
Pasta is het voer voor echte sporters, ow wacht......quote:Op zondag 17 november 2024 13:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik was net wakker kreeg ik gelijk een bord pastaOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Er zijn interlands ben niet opgeroepen.quote:Op zondag 17 november 2024 13:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pasta is het voer voor echte sporters, ow wacht......They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey Jippiequote:
Justin heeft iedereen weggebolktquote:Op zondag 17 november 2024 12:27 schreef Jippie het volgende:
Iedereen naar de kerk of naar de supermarkt
Hey Lovelyquote:
![]()
R.I.P DTS.![]()
👍quote:Op zondag 17 november 2024 13:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het is gelukt.
De 2e is defect en moet teruggestuurd worden.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
Forum Opties Forumhop: Hop naar: