SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hey Paulquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoe bevalt het vrijgezelle leven weer al weer aangewend?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
toevallig heb ik gisteren wilma gesproken en we gaan binnekort afspreken hiihihihhiquote:Op zondag 17 november 2024 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe bevalt het vrijgezelle leven weer al weer aangewend?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Idemquote:Op zondag 17 november 2024 10:28 schreef HappyCharly het volgende:
En misschien ook omdat ik nog niet hebt ontbeten![]()
O, dat is wel weer leukquote:Op zondag 17 november 2024 10:29 schreef Paul het volgende:
[..]
toevallig heb ik gisteren wilma gesproken en we gaan binnekort afspreken hiihihihhi
Echt loslaten kunnen jullie elkaar dus niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eet smakelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hiihih misschienquote:Op zondag 17 november 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is wel weer leuk
Echt loslaten kunnen jullie elkaar dus niet.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nou leuk toch, je hebt nog gewoon contact alleen maar leukquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolkje terug repeatquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De mooiste (en duurste) dingen staan in de winkel keurig op ooghoogte van kinderenquote:Op zondag 17 november 2024 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en veel kleine dingetjes van onder een knaak.![]()
"Mama, ik wil die" 👉 <duur ding van 300 euro >
En mama kijkt naar de prijs, en zegt: "Nee, die gaan we niet doen".
and a tantrum ensues
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Kinderen willen met de Kerst bruchen, jemig wat een prijzen zeg.
Dat is het mij echt niet waardWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja echt niet duur daarquote:Op zondag 17 november 2024 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en veel kleine dingetjes van onder een knaak.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, natuurlijk, de restaurants genieten volop van zulke dagen.quote:Op zondag 17 november 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
Kinderen willen met de Kerst bruchen, jemig wat een prijzen zeg.
Dat is het mij echt niet waard
Maar waarom niet brunchen bij iemand thuis? Je koopt wat croissants en lekkere bolletjes bij AH, stokbrood, en dan soepje maken en gezellig bij iemand thuis?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh maar dat is standaard. In supermarkten staan de producten met de grootste winstmarges ook op ooghoogte.quote:Op zondag 17 november 2024 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De mooiste (en duurste) dingen staan in de winkel keurig op ooghoogte van kinderen![]()
"Mama, ik wil die" 👉 <duur ding van 300 euro >
En mama kijkt naar de prijs, en zegt: "Nee, die gaan we niet doen".
and a tantrum ensuesGisteren in de Action hoorde ik ineens een man zeggen: "Ogen dicht en doorlopen!"
Ik keen die richting uit en zag hem met zijn dochters (die braafjes een hand voor de ogen hielden) voorbij al het snoepgoed lopen en toen realiseerde ik me dat ik ze inderdaad net had horen zeuren om snoep!![]()
![]()
Ja of zelf thuis doen, maar heb niet zoveel zin in om dat voor 15 man te doen eigenlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heerlijk. Het is ook overal hetzelfdequote:Op zondag 17 november 2024 10:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh maar dat is standaard. In supermarkten staan de producten met de grootste winstmarges ook op ooghoogte.Gisteren in de Action hoorde ik ineens een man zeggen: "Ogen dicht en doorlopen!"
Ik keen die richting uit en zag hem met zijn dochters (die braafjes een hand voor de ogen hielden) voorbij al het snoepgoed lopen en toen realiseerde ik me dat ik ze inderdaad net had horen zeuren om snoep!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh das wel veel werk jaquote:Op zondag 17 november 2024 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of zelf thuis doen, maar heb niet zoveel zin in om dat voor 15 man te doen eigenlijk![]()
Wij huren dit jaar een zaaltje voor kerst.
Heerlijk samen met de hele familie
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja precies, dit dus!quote:Op zondag 17 november 2024 10:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, de restaurants genieten volop van zulke dagen.
Maar waarom niet brunchen bij iemand thuis? Je koopt wat croissants en lekkere bolletjes bij AH, stokbrood, en dan soepje maken en gezellig bij iemand thuis?Hartstikke gezellig!
![]()
Ben daar juist mee gestopt. Te veel gedoe om alles in huis te halen en te makenquote:Op zondag 17 november 2024 10:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, de restaurants genieten volop van zulke dagen.
Maar waarom niet brunchen bij iemand thuis? Je koopt wat croissants en lekkere bolletjes bij AH, stokbrood, en dan soepje maken en gezellig bij iemand thuis?
Eerder deden we altijd gourmetten, maar met 15 man is best veel in huis geen zin meer inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Natuurlijk niet bij jou thuis, maar bij een ander. Heb je er inderdaad ook geen werk van.quote:Op zondag 17 november 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben daar juist mee gestopt. Te veel gedoe om alles in huis te halen en te maken
Eerder deden we altijd gourmetten, maar met 15 man is best veel in huis geen zin meer inAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Bij jou?quote:Op zondag 17 november 2024 10:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Natuurlijk niet bij jou thuis, maar bij een ander. Heb je er inderdaad ook geen werk van.![]()
![]()
DIe hebben niet zo grote kamer als ikquote:Op zondag 17 november 2024 10:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Natuurlijk niet bij jou thuis, maar bij een ander. Heb je er inderdaad ook geen werk van.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: