Eerst Tahirovic dan lozen lijkt me? We hebben nu Klaassen/Taylor/Henderson/Fitz-Jim/Tahirovic waarvan die laatste toch wel het zwakste is.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:22 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat lijkt me het minste. Maar ik hoop ook op een creatieve versterking/verbreding op het middenveld. Daar is de spoeling nu wel dun met het roulatiesysteem.
En Hlynsson heb je ook nog.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eerst Tahirovic dan lozen lijkt me? We hebben nu Klaassen/Taylor/Henderson/Fitz-Jim/Tahirovic waarvan die laatste toch wel het zwakste is.
quote:Wat een ironie, dacht grafisch ontwerper André Toet deze week, toen hij vanuit zijn olijvenboomgaard in Italië vernam dat Ajax vanaf volgend seizoen teruggrijpt op het klassieke clublogo uit 1924. ,,Ajax wilde er destijds juist vanaf omdat het niet toekomstbestendig zou zijn’’, zegt hij aan de telefoon. ,,Dat logo is honderd jaar oud, hè.’’
Toet is de ontwerper van het logo dat straks wordt ‘afgedankt’. Dat logo, uit 1991, maakte hij toen het bestuur uit commerciële overwegingen een handzamer embleem zocht. Zijn gestileerde variant van de Griekse god, niet toevallig opgetrokken uit precies elf lijnen, was zichtbaarder op tv en kon beter op kleding en spullen worden aangebracht. Dit was belangrijk, gelet op de opkomst van fanartikelen. ‘Ajax moest met de tijd vooruit’, kreeg de ontwerper te horen.
Toet, die later ook de huidige logo’s van Borussia Dortmund en Bayern München ontwierp, vindt het daarom frappant dat Ajax nu precies de omgekeerde weg bewandelt. ,,Verandering is goed, dus prima dat mijn logo verdwijnt. Maar had iets compleet nieuws gemaakt, in plaats van je te laten leiden door nostalgie. Zoals Juventus, met die strakke J. Daar ben ik nou van gecharmeerd.’’
Ben er al. FF Liverpool afkijken.quote:
Om 6:00 uur al. Max gekeken en om 12:00 uur slaap ingehaald tot 16:00 uur. Zo Ajax en daarna Davis Cup.quote:Op zondag 24 november 2024 16:51 schreef Wertha het volgende:
[..]
Waren onze jongens maar net zo wakker als jij.
8 schoten Ajax 1quote:
en vorig jaar werd dit 2-2, tel uit je winstquote:Op zondag 24 november 2024 18:18 schreef Wotte het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat PEC na 180 minuten spelen nog geen goal maakt.
Niemand wil zijn salaris betalen.quote:Op zondag 24 november 2024 19:27 schreef LethalNinja het volgende:
Meeste is wel gezegd door ESPN dus dat ga ik niet herhalen.
Wil even stil staan bij Wijndal, mag die aub snel weg? Voegt niks toe, laat mannetjes lopen. Zowel verdedigend als aanvallend zeer matig. Een ding doet hij wel altijd, een vieze overtreding maken. Lijkt altijd een donkergele kaart te moeten pakken als hij invalt.
en nog 2.5 jaar contractquote:Op zondag 24 november 2024 19:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niemand wil zijn salaris betalen.
Die hele eredivisie is echt zo zwak dit jaar.quote:Op zondag 24 november 2024 18:18 schreef Wotte het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat PEC na 180 minuten spelen nog geen goal maakt.
Dat is het hé.. echt schrijnend hoor. We kunnen met zijn allen hopen op meer Europese plekken, maar als het niveau van de ploegen onder de top 4 zo schrikbarend laag is/blijft dan heeft het natuurlijk helemaal geen zin. Je speelt eigenlijk 26 oefenwedstrijden en 8 wedstrijden op niveau als topploeg in NL.quote:Op maandag 25 november 2024 10:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die hele eredivisie is echt zo zwak dit jaar.
Nou dan heeft hij toch gelijk. Wat zeur je danquote:Op maandag 25 november 2024 08:46 schreef klaasweetalles het volgende:
geen enkele club wil hem hebben
Ik baal daarvan.quote:Op maandag 25 november 2024 10:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is nergens op gebaseerd dat de eredivisie zo zwak isquote:
Maar ajax niet.....quote:Op maandag 25 november 2024 10:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dan heeft hij toch gelijk. Wat zeur je dan
Bij Shitty is het toch ook wel een gevalletje (geen) Rodri, grappig dat zo'n club instort door het ontbreken van 1 speler.quote:Op maandag 25 november 2024 12:45 schreef Sabata het volgende:
dat het Europees lekker gaat is volgens mij omdat er de laatste tijd veel meer wedstrijden moeten worden gespeeld:
- nationale competitie
- beker competitie
- Europese wedstrijden
- kwalificatie wedstrijden voor eindtoernooien
- de eindtoernooien zelf
- de Nations League wedstrijden ( groepsfase plus finale)
- wereld cup voor teams
en dan willen de fifa en de Sjeiks er achter nog meer van dit soort ongein. het gevolg is dat spelers sneller rust krijgen in wedstrijden die de club niet belangrijk vind of dat blessures en ziekte voor meer gedwongen rust zorgen.
daardoor speelt een topclub niet meer wekelijks in de sterkste opstelling maar met meer tweede of derde garnituur wat aanpassingsproblemen geeft waar kleinere teams nu onverwacht van kunnen profiteren. zie city dat als het zo door moddert het nog lastig krijgt om überhaupt de tussenronde te halen en in eigen land een losing streak opbouwt.
Nog steeds beter dan de Turkse competitie.quote:Op maandag 25 november 2024 10:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
ja wel jammer uiteindelijk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:29 schreef BEFEM het volgende:
Geen nazi's welkom bij Ajax - Lazio.
Wel grappig dat wij uiteindelijk wel naar Sociedad mogen.
Dat zagen we met de Jodenjacht. Welke opeens ook geen pogrom genoemd mochten worden daarna want anders speel je Wilders in de kaart.quote:Daar past een wedstrijd tegen Lazio mét uitfans niet bij, zegt Halsema. "In Amsterdam is geen plaats voor uitingen van racisme en fascisme. Daarnaast kan het leiden tot een tegenreactie inclusief ernstige verstoring van de openbare orde."
je had liever wel nazis er bij?quote:
Jammer dat er geen uitpubliek is. Maakt het net ff leukerquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
je had liever wel nazis er bij?Of jammer dat we wel naar sociedad mogen
Slecht precedent ook.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:25 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Jammer dat er geen uitpubliek is. Maakt het net ff leuker
viel me ook al op. Terug in de tijdquote:Op woensdag 27 november 2024 16:10 schreef Lt.Bookman het volgende:
[ x ]
Mondmaskers. Gaat er soms een virusje rond in de selectie? Dat kunnen we niet gebruiken.
Weghorst griepverschijnselen. Net in Sportjournaal.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:10 schreef Lt.Bookman het volgende:
[ x ]
Mondmaskers. Gaat er soms een virusje rond in de selectie? Dat kunnen we niet gebruiken.
Dat is een zekerheidjequote:Op woensdag 27 november 2024 18:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Vast aangemoedigd door Wout om die mondkapjes te dragen
Liever niet.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:39 schreef franklop het volgende:
Gaan wij met 4-0 achterkomen om vervolgens met 4-5 te winnen. Gewoon omdat het kan?
Historisch 7 mei-moment: Heerenveen wint met 6-5 van Ajaxquote:Op donderdag 28 november 2024 08:39 schreef franklop het volgende:
Gaan wij met 4-0 achterkomen om vervolgens met 4-5 te winnen. Gewoon omdat het kan?
Lijkt me ook.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:55 schreef TheVulture het volgende:
Puntje vanavond lijkt me gewoon prima qua resultaat
Geldt ook wel een beetje voor het huidige Ajax..quote:Op donderdag 28 november 2024 12:36 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
tegen echte sociadad weet je het nooit, ze kunnen van de allerslechtste verliezen, maar kunnen ook van de beste winnen.
echte sociadanezen koesteren geen wrok, vooral niet tegen een tegenstander die niets te maken heeft met atletiek.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:22 schreef tong80 het volgende:
Bij Real Sociedad zijn ze gebrand op revanche na de verloren derby tegen Athletic Bilbao van afgelopen zondag. Verdediger Aihen Muñoz waarschuwde de komende tegenstander Ajax alvast.
Rugani? Zit die nog bij Ajax?quote:Op woensdag 27 november 2024 19:25 schreef Lt.Bookman het volgende:
Je gaat hem toch niet op de wedstrijddag nog invliegen? Laat 'm laat lekker uitzieken voor zondag.
Rugani ontbrak afgelopen zondag al vanwege ziekte, zit er nu trouwens weer bij.
quote:Op donderdag 28 november 2024 14:40 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Rugani? Zit die nog bij Ajax?
0-6quote:Op donderdag 28 november 2024 20:18 schreef Lt.Bookman het volgende:
Pasveer, Rensch, Sutalo, Baas, Hato; Henderson, Berghuis, Fitz-Jim; Traoré, Brobbey, Akpom.
Zelfde als Psv-thuis, met uitzondering van Berghuis in plaats van Klaassen.
Achteraf moet je een paard niet in de bek schijten. Kan me ook niet echt een goede wedstrijd van hem in het Ajax shirt heugen.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:32 schreef Origami94 het volgende:
Conceicao gewoon basis bij Juventus en genoeg speeltijd bij Portugal. Een schande dat Berghuis en Bergwijn boven dit talent minuten kregen.
Wat dreiging maar verder weinig rendement. Maar ook niet heel veel kansen gehad ook.quote:Op donderdag 28 november 2024 20:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Achteraf moet je een paard niet in de bek schijten. Kan me ook niet echt een goede wedstrijd van hem in het Ajax shirt heugen.
Erg hè ?quote:Op donderdag 28 november 2024 20:59 schreef Black-Death het volgende:
Christus te paard, Sierd de Vos..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |