abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 27 november 2024 @ 18:22:41 #151
7889 tong80
Spleenheup
pi_215699714
Bij Real Sociedad zijn ze gebrand op revanche na de verloren derby tegen Athletic Bilbao van afgelopen zondag. Verdediger Aihen Muñoz waarschuwde de komende tegenstander Ajax alvast.

Na de verloren Baskische derby neemt Real Sociedad het donderdagavond op tegen Ajax in de Europa League. Muñoz kan niet wachten om revanche te nemen. 'Voor mij is elke wedstrijd speciaal bij Real Sociedad', vertelde hij op de persconferentie. 'Ajax is een historische rivaal. Het is een ploeg die altijd de bal wil, met een eigen visie, met veel kwaliteit en die een mooi jaar beleeft.'

Toch waarschuwt hij Ajax wel alvast. 'Als ze hier willen winnen, zullen ze veel moeten rennen, want we gaan hier als beesten tekeer. Wij zijn hongerig en willen de strijd vol aangaan.' Ook zijn trainer Imanol Alguacil was complimenteus over Ajax. 'Het team bevindt zich in een geweldige periode. Ze zijn zeer gedurfd aan de bal en heel dynamisch.'

Imanol loofde de veelzijdigheid van de Amsterdammers. 'Ajax kan je pijn doen met positiespel, maar ook in de omschakeling. Ze hebben niet voor niets al zestien wedstrijden niet meer verloren, veel doelpunten gemaakt en aantrekkelijk voetbal laten zien. Dit is precies wat we allemaal leuk vinden, dus ik denk dat we morgen een superleuke wedstrijd gaan krijgen.'

https://www.msn.com/nl-nl(...)11699da8694195&ei=70

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 27 november 2024 @ 18:24:46 #152
7889 tong80
Spleenheup
pi_215699734
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 16:10 schreef Lt.Bookman het volgende:
[ x ]

Mondmaskers. Gaat er soms een virusje rond in de selectie? Dat kunnen we niet gebruiken.
Weghorst griepverschijnselen. Net in Sportjournaal.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215699902
Vast aangemoedigd door Wout om die mondkapjes te dragen
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 27 november 2024 @ 18:46:30 #154
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_215699987
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 18:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Vast aangemoedigd door Wout om die mondkapjes te dragen
Dat is een zekerheidje
pi_215700006
Wout reist niet mee.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  Trouwste user 2022 woensdag 27 november 2024 @ 19:02:42 #156
7889 tong80
Spleenheup
pi_215700141
pi_215700353
Je gaat hem toch niet op de wedstrijddag nog invliegen? Laat 'm laat lekker uitzieken voor zondag.

Rugani ontbrak afgelopen zondag al vanwege ziekte, zit er nu trouwens weer bij.
pi_215700855
Hoe gaat het met Rijkhof? Hem terughalen was toch niet zo'n goed idee :?
stupidity has become as common as common sense was before
  Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2024 @ 07:44:11 #159
7889 tong80
Spleenheup
pi_215704606
1-3 vanavond.

donderdag 28 november 2024 @ 07:52:41 #160
80382 manny
30 is best veel
pi_215704635
Matchday. Op naar glorie!
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_215704900
Kom op Ajax *O*
pi_215704967
Gaan wij met 4-0 achterkomen om vervolgens met 4-5 te winnen. Gewoon omdat het kan?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_215705038
quote:
10s.gif Op donderdag 28 november 2024 08:39 schreef franklop het volgende:
Gaan wij met 4-0 achterkomen om vervolgens met 4-5 te winnen. Gewoon omdat het kan?
Liever niet.

Gewoon 0-2 winnen :)
  Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2024 @ 08:52:42 #164
7889 tong80
Spleenheup
pi_215705064
quote:
10s.gif Op donderdag 28 november 2024 08:39 schreef franklop het volgende:
Historisch 7 mei-moment: Heerenveen wint met 6-5 van Ajax

AJAX stond met een halfuur te spelen nog met 5-1 voor. Desondanks gingen de hoofdstedelingen onderuit en won Heerenveen met 6-5! Deze wedstrijd werd gespeeld op... 7 mei 1950.

Het werd de wedstrijd waarin de naam van Abe Lenstra definitief in de geschiedenisboeken verdween. Hij had al diverse keren uitgeblonken in Oranje, maar diens kaars leek gedoofd. Leek, want hij nam op geweldige wijze revanche op de criticasters van toen. In de kampioenscompetitie kwamen Heerenveen en Ajax als vertegenwoordigers van Noord en West tegen elkaar uit. De thuiswedstrijd vijf weken eerder was op een 3-3 gelijkspel uitgedraaid. Ajax was een seizoen als tweede geëindigd en nu de grote favoriet.

Ajax speelde in Friesland het stopperspilsysteem, maar in de loop van de wedstrijd mislukte die variant faliekant. Binnen het uur was het wel enkel Ajax dat de klok sloeg. Het had bij wijze van spreken op een 10-1 voorsprong kunnen staan. Al gaf de stand slechts 5-1 aan. Joop Stoffelen, Guus Dräger, Gerard Bruins en twee keer Rinus Michels hadden voor de Amsterdamse doelpunten gezorgd.

Nonchalance trad binnen de ploeg en dat werd optimaal uitgebuit door de thuisclub, die steeds meer vertrouwen kreeg. Daarnaast ging keeper Bep Leentvaart diverse keren grandioos in de fout. Abe Lenstra stond op en werd de held van Friesland. Nadat hij eerste doelpunt had gescoord, nam hij ook de tweede voor zijn rekening. Een corner draaide hij rechtstreeks binnen.

Daarna was het hek van de dam aan de Heerenveense Kruisstraat. Marten Brandsma kopte in de 69e minuut de 3-5 binnen, Hennie Jonkman schoot vanaf de strafschopstip na een dubieuze beslissing van scheidsrechter Dirk Nijs de 4-5 op het scorebord en Germ Hofma tekende met het hoofd uit een voorzet van Jonkman de 5-5 aan. Een vloeiende aanval van Heerenveen tussen Lenstra, Jan Ploegh, Hennie Jonkman en Marten Brandsma leidde vijf minuten voor tijd tot een ziedend schot in de bovenhoek: 6-5. Heerenveen kreeg zelfs nog kansen op meer goals, maar dat bleef de Amsterdammers bespaard. Na het eindsignaal werd het veld overspoeld door Heerenveen-supporters en ging het elftal op de schouders.

Heerenveen: Voolstra; Jan Lenstra, Van der Laan, Boscha; De Jong, Molenaar, Ploegh; Jonkman, Brandsma, Abe Lenstra, Hofma

Ajax: Leentvaar: Potharst, Beumer, Van der Hart; Van der Hoeven, Stoffelen; Fischer, Krist, Michels, Bruins en Dräger.

pi_215705088
Puntje vanavond lijkt me gewoon prima qua resultaat
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_215705913
Matchday op naar glorie !
graag op anoniem
pi_215705982
Heb er weer zin in. Ben benieuwd.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_215706136
Ik ook :) Benieuwd wat voor een strijdplan Farioli weer heeft bedacht.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_215706654
tegen echte sociadad weet je het nooit, ze kunnen van de allerslechtste verliezen, maar kunnen ook van de beste winnen.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  donderdag 28 november 2024 @ 13:06:09 #170
80382 manny
30 is best veel
pi_215706841
Laten voor wel hopen dat er niet 1 of ander raar griepvirus door de selectie gaat. man man man, dat is wel even het laatste dat we kunnen gebruiken.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_215706846
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 08:55 schreef TheVulture het volgende:
Puntje vanavond lijkt me gewoon prima qua resultaat
Lijkt me ook.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_215706943
Puntje.

Als Anderlecht kan winnen in Baskenland dan lukt het Ajax toch ook wel? De resultaten tot nu toe wekken de suggestie dat Sociedad niet zoveel prioriteit geeft aan Europees voetbal.
pi_215706982
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 12:36 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
tegen echte sociadad weet je het nooit, ze kunnen van de allerslechtste verliezen, maar kunnen ook van de beste winnen.
Geldt ook wel een beetje voor het huidige Ajax..
pi_215707108
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 18:22 schreef tong80 het volgende:
Bij Real Sociedad zijn ze gebrand op revanche na de verloren derby tegen Athletic Bilbao van afgelopen zondag. Verdediger Aihen Muñoz waarschuwde de komende tegenstander Ajax alvast.

echte sociadanezen koesteren geen wrok, vooral niet tegen een tegenstander die niets te maken heeft met atletiek.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_215707455
Conceicao gewoon basis bij Juventus en genoeg speeltijd bij Portugal. Een schande dat Berghuis en Bergwijn boven dit talent minuten kregen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')