abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 december 2024 @ 11:52:35 #201
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215845400
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:45 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Laat eens een berekening zien dan. Ik ben wel benieuwd hoe warm het dan wordt.
Geen idee hoe je dat berekend, zijn veel onbekende factoren, vorm, luchtdruk, maar de lucht voor het object wordt samengeperst, dit is ook waarom meteorieten vergroeien, en straaljagers warm worden op de neus en voor de vleugels en hoe een dieselmotor compressie ontsteking werkt.

https://www.physicsforums(...)850/#google_vignette
pi_215845426
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Geen idee hoe je dat berekend, zijn veel onbekende factoren, vorm, luchtdruk, maar de lucht voor het object wordt samengeperst, dit is ook waarom meteorieten vergroeien, en hoe een dieselmotor compressie ontsteking werkt.

Een verklaring kan zitten in dat ze geen luchtweerstand ervaren. Maar goed dan gaan we een ravijn in waar we niet uitkomen ;)
pi_215845434
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:55 schreef alpeko het volgende:

[..]
Een verklaring kan zitten in dat ze geen luchtweerstand ervaren. Maar goed dan gaan we een ravijn in waar we niet uitkomen ;)
Hoe dan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 12 december 2024 @ 11:59:16 #204
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215845444
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:55 schreef alpeko het volgende:

[..]
Als het een object is dan wordt de lucht voor het object samengedrukt als het beweegt/versneld.
En...
Dan is er nog altijd het Unruh effect, zelfs in een vacuüm wordt een object warmer als het versneld
https://en.wikipedia.org/wiki/Unruh_effect
  donderdag 12 december 2024 @ 12:02:14 #205
65846 Bocaj
47th President.
pi_215845458
Ze moeten er gewoon maar eentje neerschieten. (Misschien wel ff met een zoeklicht kijken of het niet een vliegtuig is.)

Bekijk deze YouTube-video
pi_215845501
quote:
5s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hoe dan?
Daar gaan we hier niet heen ;) Iets met verbuigen tijd/ruimte. Waarnemingen in NJ voldoen voor zover ik voorbij heb zien komen niet aan die specs.
pi_215845544
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Een fysiek object dat zo versneld zou door de versnelling ook verschrikkelijk warm worden, heter dan de zon.
Dan ga je uit van dat het object versnelt en luchtweerstand ondervindt doordat het zich op de gangbare manier door ruimte verplaatst. In Elizondo’s boek wordt getheoretiseerd dat deze UAP’s ruimte zelf vervormen, dan heb je niet te maken met zaken als luchtweerstand. Het komt dan neer op dat deze UAP’s zich niet ‘door’ ruimte verplaatsen, maar de ruimte zelf vervormen om zich te verplaatsen (dat zou volgens het boek ook andere zaken verklaren die door getuigen ervaren worden).
pi_215845565
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Geen idee hoe je dat berekend, zijn veel onbekende factoren, vorm, luchtdruk, maar de lucht voor het object wordt samengeperst, dit is ook waarom meteorieten vergroeien, en straaljagers warm worden op de neus en voor de vleugels en hoe een dieselmotor compressie ontsteking werkt.

Had al verwacht dat je geen berekening wist. _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 12 december 2024 @ 12:30:47 #209
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215845631
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 12:19 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 12:19 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
De compressiewarmte kan worden berekend met de formule Q = Cp * (T2 - T1), waarbij Q de compressiewarmte is, Cp de specifieke warmtecapaciteit van het gas en T1 en T2 respectievelijk de begin- en eindtemperatuur.
Dan moet je nog weten wat de vorm is van het object, luchtdruk, temp (Koude lucht is veel dichter dan warme lucht) en nog wat zaken duidelijk hebben.

Dat ik dit niet zo ff uit de losse pols kan berekenen doet niets af aan het feit dat ieder object dat zich door de lucht verplaatst de lucht voor het object comprimeert en daarmee die lucht en zichzelf opwarmt. De lucht wordt vooral warm en de stralingswarmte daarvan maakt het object warm

Fun Fact, als er nu een meteoor met een doorsnee van 10 KM naar beneden komt en op jouw kop vallen zou, wordt jij niet gedood door de impact, maar ben je verdampt voor die tijd door de hitte van de samengeperste lucht.

Als je dit niet wenst te accepteren, zou ik mijn schoolgeld terugvragen want dit is natuurkunde 101
  donderdag 12 december 2024 @ 12:34:23 #210
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215845652
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 12:15 schreef RJ124 het volgende:

[..]
Dan ga je uit van dat het object versnelt en luchtweerstand ondervindt doordat het zich op de gangbare manier door ruimte verplaatst. In Elizondo’s boek wordt getheoretiseerd dat deze UAP’s ruimte zelf vervormen, dan heb je niet te maken met zaken als luchtweerstand. Het komt dan neer op dat deze UAP’s zich niet ‘door’ ruimte verplaatsen, maar de ruimte zelf vervormen om zich te verplaatsen (dat zou volgens het boek ook andere zaken verklaren die door getuigen ervaren worden).
Als we dan toch een toetertje roken en er op los fantaseren, lijkt het me eenvoudiger te realiseren door alle atomen in het object tegelijkertijd een quantumsprong te laten maken en te verdwijnen van punt A en te verschijnen op punt B zonder aanwezig te zijn geweest tussen A en B.
pi_215845661
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 12:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Dat ik dit niet zo ff uit de losse pols kan berekenen
Jij zegt het hé. _O-

Haushofer kan dat gelukkig wel. :)
  donderdag 12 december 2024 @ 12:36:56 #212
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215845670
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 12:35 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Jij zegt het hé. _O-

Haushofer kan dat gelukkig wel. :)
En?
pi_215845697
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 12:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
En?
Is wat professioneler ipv zo maar wat uit je nek lullen of kopiëren plakken vanuit chatGTP, en je hebt gelijk hoor, daar niet van.

Maar zullen we het weer over de drones hebben in de VS en VK? Ik wordt een beetje moe van dat gespeculeer. Wat betreft die Nimitz, als de radardata geen artefact blijkt te zijn, wat er totaal niet op duidt, aangezien de versnelling door meerdere systemen is waargenomen, dan moet je er toch iets mee. Buitenaardse tech? Nou, misschien moet je die hypothese overwegen, maar niemand, echt letterlijk niemand, beweert dat het daadwerkelijk ook buitenaardse tech is. Het is gewoon één van de vele hypotheses. Die kun je afwijzen, maar dat moet je wel gewoon goed onderzoeken. Speculeren waarom het niet zo is, is net zo irritant als speculeren waarom het wel zo is.
  donderdag 12 december 2024 @ 13:01:58 #214
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215845871
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 12:40 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Is wat professioneler ipv zo maar wat uit je nek lullen of kopiëren plakken vanuit chatGTP, en je hebt gelijk hoor, daar niet van.
Ik lul niet uit mijn nek en kopieer niet uit chatGTP.
En nee, ik ben geen gepromoveerd Natuurkundige zoals Dr Haushofer die geweldige boeken schrijft en onderzoek deed naar extreem hoogwaardige optiek.
Het is triest dat jij meent op de persoon te moeten spelen ondanks dat je weet dat ik gewoon gelijk heb
quote:
Maar zullen we het weer over de drones hebben in de VS en VK? Ik wordt een beetje moe van dat gespeculeer. Wat betreft die Nimitz, als de radardata geen artefact blijkt te zijn, wat er totaal niet op duidt, aangezien de versnelling door meerdere systemen is waargenomen, dan moet je er toch iets mee. Buitenaardse tech? Nou, misschien moet je die hypothese overwegen, maar niemand, echt letterlijk niemand, beweert dat het daadwerkelijk ook buitenaardse tech is. Het is gewoon één van de vele hypotheses. Die kun je afwijzen, maar dat moet je wel gewoon goed onderzoeken. Speculeren waarom het niet zo is, is net zo irritant als speculeren waarom het wel zo is.
Ik heb in een van de vorige delen beschreven wat er mis kan gaan met radarwaarnemingen, lees dat eens terug.
pi_215846607
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 12:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Als we dan toch een toetertje roken en er op los fantaseren, lijkt het me eenvoudiger te realiseren door alle atomen in het object tegelijkertijd een quantumsprong te laten maken en te verdwijnen van punt A en te verschijnen op punt B zonder aanwezig te zijn geweest tussen A en B.
Heeft niks met een toetertje roken of fantaseren te maken. Volgens het boek van Elizondo is dit idee door een wetenschapper voorgesteld. Los hiervan zie bijvoorbeeld ook de Alcubierre drive. Hier een link naar het arxiv artikel erover, voorgesteld door de natuurkundige Miguel Alcubierre en gebaseerd op een oplossing van Einsteins veldvergelijkingen. Wetenschappers van NASA zien het concept ook als een realistische mogelijkheid.
  donderdag 12 december 2024 @ 14:54:04 #216
65846 Bocaj
47th President.
pi_215846691
Wie heeft er een drone zo groot als een schoolbus of een two-car-garage?

donderdag 12 december 2024 @ 14:56:32 #217
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215846707
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 14:54 schreef Bocaj het volgende:
Wie heeft er een drone zo groot als een schoolbus of een two-car-garage?

Goeie fotos ook
pi_215846763
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 14:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Goeie fotos ook
Zelf ooit een foto gemaakt met je iPhone van een vliegtuig? _O-

We moeten het er maar mee doen, ik vind het ook niet leuk, maar dit antwoord is zo verschrikkelijk standaard altijd. Je weet zelf ook wel hoe camera's werken.
pi_215846771
Maar laten we dit topic niet zo verneuken aub. Laat die woo woo onzin en dat absurde scepticisme hier gewoon weg.
  donderdag 12 december 2024 @ 15:28:26 #220
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215846932
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 15:04 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Zelf ooit een foto gemaakt met je iPhone van een vliegtuig? _O-

We moeten het er maar mee doen, ik vind het ook niet leuk, maar dit antwoord is zo verschrikkelijk standaard altijd. Je weet zelf ook wel hoe camera's werken.
In een wereld waar zoveel cameras zijn nooit een duidelijke foto.
Maar het kan wel

ISS vanaf aarde
  donderdag 12 december 2024 @ 15:29:55 #221
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215846944
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 15:04 schreef Discombobulate het volgende:
Maar laten we dit topic niet zo verneuken aub.
Ja, hou dus op met persoonlijke aanvallen uit te voeren
  donderdag 12 december 2024 @ 15:46:39 #222
65846 Bocaj
47th President.
pi_215847082
Het zal wel een (geheime) militaire (contractor) operatie zijn en ze zijn bezig met testwerk.
Zo groot als een suv of schoolbus duidt op (human) transport-drones. :Y

Als het echt een bedreiging vormde dan was er wel wat anders gebeurd.
pi_215847100
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 15:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
In een wereld waar zoveel cameras zijn nooit een duidelijke foto.
Maar het kan wel

ISS vanaf aarde
[ afbeelding ]
De ISS draait in een baan om de aarde die je kan tracken en op juiste moment kan vastleggen met een goede camera. Het is niet dat UAP's van te voren aankondigen waar ze komen zodat je met een goede camera klaar kan staan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215847171
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 15:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:
ISS vanaf aarde
Rara waar dat mee gefotografeerd is. Past die in je binnenzak?
pi_215849105
Straks live een tweede hoorzitting

edit. Ik zie dat de link naar een video gaat die nu ineens op "privé" staat Kan verder ook nergens anders iets over een 2e hoorzitting vinden. Ik vrees dat ik me heb vergist en dat de uploader gewoon de eerste complete hoorzitting die we gewoon al kennen "live" wilde herhalen.

[ Bericht 18% gewijzigd door NatteLont op 12-12-2024 20:52:11 ]
pi_215850023
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 13:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik lul niet uit mijn nek en kopieer niet uit chatGTP.
En nee, ik ben geen gepromoveerd Natuurkundige zoals Dr Haushofer die geweldige boeken schrijft en onderzoek deed naar extreem hoogwaardige optiek.
Het is triest dat jij meent op de persoon te moeten spelen ondanks dat je weet dat ik gewoon gelijk heb
[..]
Ik heb in een van de vorige delen beschreven wat er mis kan gaan met radarwaarnemingen, lees dat eens terug.
De optiek opperde je ook in eerdere post in dit topic, en dat blijft ook fascineren. Ik noem het nog maar eens: mijn beste gok -en ik moet gokken want NASA-Pentagon brengt niets naar buiten- is iets dat met quantumcomputing aan het licht is gekomen. Wat dat met die drones van New Yersey, ten maken heeft? Volgens mij helemaal niets. Lijkt mij eerder iets van een PMC dat iets aan het testen is. Over quantumcomputing en optiek (lichtsnelheid, de hyberbolen van gewichtsloosheid) misschien eens verder filosoferen in Wetenschap, filosofie of BNW.
pi_215850197
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 20:20 schreef yessie234 het volgende:

[..]
De optiek opperde je ook in eerdere post in dit topic, en dat blijft ook fascineren. Ik noem het nog maar eens: mijn beste gok -en ik moet gokken want NASA-Pentagon brengt niets naar buiten- is iets dat met quantumcomputing aan het licht is gekomen. Wat dat met die drones van New Yersey, ten maken heeft? Volgens mij helemaal niets. Lijkt mij eerder iets van een PMC dat iets aan het testen is. Over quantumcomputing en optiek (lichtsnelheid, de hyberbolen van gewichtsloosheid) misschien eens verder filosoferen in Wetenschap, filosofie of BNW.
BNW hoort hier niet thuis.
pi_215850245
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 20:30 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
BNW hoort hier niet thuis.
Quantumcomputing is natuurkunde. Wetenschap.
pi_215850299
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 20:34 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Quantumcomputing is natuurkunde. Wetenschap.
Maar wat heeft dat met dit topic te maken? En je noemde ook BNW, en wat heeft dat met dit topic te maken?

Overigens zou ik helemaal niet op Jan Bovenwater reageren trouwens. :)
pi_215850511
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 20:39 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Maar wat heeft dat met dit topic te maken? En je noemde ook BNW, en wat heeft dat met dit topic te maken?

Overigens zou ik helemaal niet op Jan Bovenwater reageren trouwens. :)
Ja, je hebt de OT gemaakt, dat weten we. Zou je kunnen ophouden dit topic vol te spammen?

Het is wat mij betreft Sir_Brave_Robin zijn verdienste dit topic in NWS te brengen en te houden, door zijn news updates, en de usance tot nu toe was, deze beleefd te volgen.
Qantumcomputing gaat over natuurkunde, en een computer. Je hoeft niet alles wat je niet snapt nog een keer te herhalen.
pi_215850573
https://vm.tiktok.com/ZNeTaqMbU/

Joe Diaz over Jersey en de geschiedenis van UFOs daar :D. Oud fragment.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  donderdag 12 december 2024 @ 23:25:46 #232
65846 Bocaj
47th President.
pi_215852683
The US in staat van beleg in 2025 of later?
  donderdag 12 december 2024 @ 23:34:48 #233
65846 Bocaj
47th President.
pi_215852770
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 18:08 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Ik hoorde iets over 2027. The Nightshift trapt af over dit onderwerp in de eerste minuten van deze video.
De uitzending daarvoor ging er ook over. Een soort deadline tot een event. :?
Geen idee waar ze het vandaan halen.

Er schijnt dus een 'object' onderweg te zijn naar de aarde...
Zou het daar om gaan?
Dat we 'bezoek' krijgen?
pi_215852811
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 23:25 schreef Bocaj het volgende:
The US in staat van beleg in 2025 of later?
Ik zit aan een PMC te denken bij die drones. Maar van wie? Wat, waar en in wiens schaduw is dit ontwikkeld, opgebouwd en gefinancierd, en ingehuurd.
pi_215852875
Hoop dat we het snel gaan weten, heel interessant.

Of het wordt onder het tapijt geschoven zoals dat object boven Alaska wat neergeschoten is (Nee, ik heb het niet over doe Chinese ballon), wat echt heel bizar is.
  vrijdag 13 december 2024 @ 00:43:29 #236
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_215853204
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 14:40 schreef RJ124 het volgende:

[..]
Heeft niks met een toetertje roken of fantaseren te maken. Volgens het boek van Elizondo is dit idee door een wetenschapper voorgesteld. Los hiervan zie bijvoorbeeld ook de Alcubierre drive. Hier een link naar het arxiv artikel erover, voorgesteld door de natuurkundige Miguel Alcubierre en gebaseerd op een oplossing van Einsteins veldvergelijkingen. Wetenschappers van NASA zien het concept ook als een realistische mogelijkheid.
Blijft hoogst speculatief. Er moet iets als negatieve massa bestaan, zoals je in het artikel hebt kunnen lezen.

Kan best hoor.. Maar als je onverklaarbare aardse zaken hiermee wil verklaren.. Tja..
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 13 december 2024 @ 11:40:58 #237
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215855834
Het Witte Huis zei gisteren 'nothing to see here' het zijn allemaal verkeerd geinterpreteerde observaties van gewone vliegtuigen. Wat zomaar zou kunnen. Want ik heb wel bijzondere filmpjes langs zien komen, maar tja wat kun je vertrouwen qua bron op twitter..

twitter

Ondertussen willen Schumer en Gillibrand nadere uitleg van de FBI

twitter

Chuck Schumer, Kirsten Gillibrand press FBI for answers on mystery drones

quote:
“Since late November, communities in the New York City area and northern New Jersey have reported several incidents of unattributable drone sightings at night, alarming both residents and local law enforcement," the letter said. It adds that "potential safety and security risks posed by these drones in civilian areas is especially pertinent considering recent drone incursions at sensitive military sites in and outside of the continental United States over the past year."
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_215855966
Het zou ook nog zomaar een desinformatie campagne van Rusland/ China kunnen zijn
pi_215855971
Blijft merkwaardig. Heeft iemand gehele hearings gekeken en is er gediscussieerd over de afmeting van de gesignaleerde drones.

Lijkt toch weer dat we afgaan op een enorme publieke UFO-sighting, en een evenharde politieke ontkenning daarvan.
pi_215856115
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 11:40 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Het Witte Huis zei gisteren 'nothing to see here' het zijn allemaal verkeerd geinterpreteerde observaties van gewone vliegtuigen. Wat zomaar zou kunnen. Want ik heb wel bijzondere filmpjes langs zien komen, maar tja wat kun je vertrouwen qua bron op twitter..

[ x ]

Ondertussen willen Schumer en Gillibrand nadere uitleg van de FBI

[ x ]

Chuck Schumer, Kirsten Gillibrand press FBI for answers on mystery drones

[..]

Ik word echt niet goed van die Kirby. Lijkt Mark Rutte wel.

Maar heel goed van die reporter. :)
pi_215856955
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 11:40 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[ x ]

[..]

Ach ja Mick West. De nieuwe Michael Shermer.

[ Bericht 23% gewijzigd door Monomeism op 13-12-2024 13:32:34 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  vrijdag 13 december 2024 @ 20:37:23 #242
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215861083
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 13:21 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ach ja Mick West. De nieuwe Michael Shermer.
Gaat me niet om Mick West maar om wat Kirby zegt. Kwam toevallig via West op mijn tijdlijn. En sommige van zijn kritiek is ook gewoon terecht nu over de afwezigheid van goed videomateriaal.

Deze sheriff nodigt Kirby uit eens zelf te komen kijken:

quote:
When you have the Naval weapons station earl - at the same time Kirby is on the podium - filing a report [..] saying that they were activating their drone equipment for a drone activity on their base... there is something at foul here.
twitter
  vrijdag 13 december 2024 @ 20:47:14 #243
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215861201
Blijkbaar begin deze maand ook in Duitsland activiteit boven een Amerikaanse basis.

REUTERS: U.S. military confirms drone sightings at air base in Germany

Weet echt niet wat hiervan allemaal te denken.
  vrijdag 13 december 2024 @ 20:56:44 #244
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215861340
Zo, interessant draadje van New Jersey senator Andy Kim.

Hij spreekt ook heel duidelijk Kirby tegen.

quote:
We often saw about 5-7 lights at a time that were low and not associated with aircraft we could see on the tracker app.
Deze quote, WTF:
quote:
The officer said they’ve tried to get closer with use of a helicopter but that the drones would turn off the lights and go dark if approached.
quote:
This has gone on for weeks. It’s hard to understand how with the technology we have we aren’t able to track these devices to determine origin.
twitter
pi_215861891
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 20:37 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Gaat me niet om Mick West maar om wat Kirby zegt. Kwam toevallig via West op mijn tijdlijn.
En sommige van zijn kritiek is ook gewoon terecht nu over de afwezigheid van goed videomateriaal.
Zijn kritiek kun je niet serieus nemen. Natuurlijk hebben ze voldoende data hierover om koortsachtig te verbergen.
Kirby is gewoon iemand die lastige vragen van de pers etc. afketst, omzeilt en moet doen alsof z'n neus bloed.

Stonewalling is zijn functie. Daar krijgt hij zijn salaris van.

Elizondo gezien? Paar interessante hypotheses over de drones van zijn kant

vrijdag 13 december 2024 @ 22:05:49 #246
65846 Bocaj
47th President.
pi_215862091
Deze geeft wel wat meer info. Maar die Kirby is useless!

pi_215862315
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 22:05 schreef Bocaj het volgende:
Maar die Kirby is useless!
Ja maar wel héél officieel hoor. En dan is het waar.

"I turned the monitor off. It distracts me" (Kirby)
pi_215862376
ongepast.
  vrijdag 13 december 2024 @ 23:25:18 #249
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_215862750
Het zijn gewoon mensen die de overheid aan het testen zijn om te zien wat ze zouden doen als er drones in de lucht zijn. Er zijn veel copycats in de wereld die hetzelfde aan het doen zijn.

De overheid heeft zoveel geld, maar ze hebben geen plan hoe ze dit moeten aanpakken.
Dit is gewoon schrikbarend, vooral als ze ook geen plan hebben voor het geval er daadwerkelijk UFO's in Amerika zouden aankomen.De wereld is totaal niet voorbereid omdat er geen wetgeving is.
pi_215862890
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 23:25 schreef KingRadler het volgende:
Het zijn gewoon mensen die de overheid aan het testen zijn om te zien wat ze zouden doen als er drones in de lucht zijn. Er zijn veel copycats in de wereld die hetzelfde aan het doen zijn.
En wie zouden die mensen dan moeten zijn die 'overheden aan het testen' zijn? Deze drones zijn ook boven militaire basissen in Duitsland en Groot Brittannië gesignaleerd. Dat er niet op geschoten is (voor zover we weten) geeft weg dat ze de resultaten van een dergelijke actie mogelijk al hebben ingeschat of daar al eerder (vruchteloze) ervaringen mee hebben gehad. Het voortdurende "we don't know what they are but are working hard on it" gaan ze zo ook niet lang meer volhouden.
  vrijdag 13 december 2024 @ 23:59:09 #251
65846 Bocaj
47th President.
pi_215862945
Hier zeggen ze dat er 50 drones vanaf zee kwamen...

pi_215863035
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 20:47 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Blijkbaar begin deze maand ook in Duitsland activiteit boven een Amerikaanse basis.

Oekraïners en Taiwanezen zijn de beste drone piloten. Wie wat hoe in de VS is onduidelijk momenteel, maar er wordt iets mee gecommuniceerd. Of die dingen daar nu vliegen of niet.
  zaterdag 14 december 2024 @ 00:23:55 #253
65846 Bocaj
47th President.
pi_215863057
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 20:47 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

Waren dat soortgelijke drones? SUV of Schoolbus size?
  zaterdag 14 december 2024 @ 00:34:21 #254
65846 Bocaj
47th President.
pi_215863102
Het feit dat ze geen (militaire) straaljagers sturen voor onderzoek (of afschieten) zegt toch al genoeg?
pi_215863121
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 00:23 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Waren dat soortgelijke drones? SUV of Schoolbus size?
Precies. Deze drones ter grote van een SUV die blijven uren lang rond cirkelen. Wekenlang.
Ze zijn er ineens en verdwijnen ineens. Sommigen zijn geruisloos. Anderen maken veel herrie.

Wat ook voorbij kwam aan de beschrijving van geluid;

Sommigen maken het geluid van een helikopter, straaljager, of het geluid van een normaal gemiddelde drone met rotoren.
Ze verschillen ook van vorm en grootte . Sommigen lijken op orbs die even later ineens de gangbare groen en rode lichtjes vertonen zoals in de luchtvaart voorschriften verplicht zijn.
Ze hebben ook interactie met elkaar.
Maar niemand weet wat het precies zijn. En niemand doet er iets aan.
Behalve meneer Kirby uiteraard. Die is "working on it"
pi_215863124
Dat
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 00:34 schreef Bocaj het volgende:
Het feit dat ze geen (militaire) straaljagers sturen voor onderzoek (of afschieten) zegt toch al genoeg?
Dat ze niet gejammed (kunnen?) worden ook. Machtsvertoon, overmacht, of...
  zaterdag 14 december 2024 @ 07:30:12 #257
65846 Bocaj
47th President.
pi_215863627
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 00:40 schreef yessie234 het volgende:
Dat
[..]
Dat ze niet gejammed (kunnen?) worden ook. Machtsvertoon, overmacht, of...
Als het buitenaards is dan zijn ze de boel aan het downplayen want ze denken dat de mens er niet klaar voor is...
Maar ze creëren nu alleen nog maar meer chaos volgens mij.
Ze kunnen beter zeggen dat ze het écht ook nog niet weten en er alles aan zullen doen. Dat doen ze ook niet... Maar misschien weten zij veel meer en willen ze de 'aliens' niet boos maken. ("We come in peace and mean no harm.")

Ik vind drone vliegen eigen nog wat primitief voor een alien, dus ik geloof het niet echt hoor.
  zaterdag 14 december 2024 @ 08:24:57 #258
65846 Bocaj
47th President.
pi_215863774
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 00:40 schreef NatteLont het volgende:
Sommigen maken het geluid van een helikopter, straaljager, of het geluid van een normaal gemiddelde drone met rotoren.
Kan het in die gevallen niet gewoon het geval zijn dat er op dat moment een heli, drone, straaljager in de buurt is, of dat het object zelf een van die dingen is?

Het lijkt me vreemd dat er nieuwe/onbekende/alien-tech gelijktijdig verschijnt met diverse 'klassieke' (kenbare) geluiden. Tenzij deze gesimuleerd worden...
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215864005
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 07:30 schreef Bocaj het volgende:
Maar ze creëren nu alleen nog maar meer chaos volgens mij.
Ik vind de chaos nu alleszins meevallen. De potentie voor chaos is véél groter.
pi_215864222
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_215864989
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 23:59 schreef Bocaj het volgende:
Hier zeggen ze dat er 50 drones vanaf zee kwamen...

Die met die lampjes is een AW139 van NJSP, dus ze zijn er aardig mee bezig. Vreemd dan dat het publiek zo in het ongewisse wordt gehouden.
pi_215864999
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 00:34 schreef Bocaj het volgende:
Zijn een hoop helikopters in de lucht. Ik vraag me af wat je met zo'n straaljager wil op die hoogte en met die snelheid. Helikopters zijn veel beter, en NJSP is al met heel wat in de lucht.
pi_215865018
twitter

Mooi draadje.
pi_215865446
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 08:33 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Kan het in die gevallen niet gewoon het geval zijn dat er op dat moment een heli, drone, straaljager in de buurt is, of dat het object zelf een van die dingen is?

Het lijkt me vreemd dat er nieuwe/onbekende/alien-tech gelijktijdig verschijnt met diverse 'klassieke' (kenbare) geluiden. Tenzij deze gesimuleerd worden...
Weet ik niet. En hoe langer het duurt voor ze er eens wat aan gaan doen. Hoe vreemder de verhalen.
pi_215865539
quote:
Ik vind dit altijd zo vergezocht. Al jaren heeft men het over deze super geheime 'blue beam operatie' die ooit zal komen maar ze hebben het dus nooit echt heel erg goed geheim kunnen houden. :')

edit: Kijk jij dit echt? Met die vervelende goudvis steeds erbij?
  zaterdag 14 december 2024 @ 13:32:03 #267
65846 Bocaj
47th President.
pi_215865750
De lokale government moet gewoon gaan zeggen in een statement dat we ze vanavond gaan afschieten.
Ben dan wel eens benieuwd wat het Pentagon dan gaat zeggen!

Ga je gang of no no no no no no no no... :')

Elvis zong het al jaren geleden! :Y

zaterdag 14 december 2024 @ 13:40:14 #268
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215865823
Je kan zeggen van Mick West wat je wilt, maar ik vind het wel fijn dat er iemand is die claims ook onderzoekt en laat zien dat veel drones stiekem toch vliegtuigen zijn.

Mensen zien een drone die dichtbij is. Zien op Flightradar geen corresponderend vliegtuig en melden dit als onbekend object.

Terwijl het soms dus ook een vliegtuig is die verder weg is, en je dus op Flightradar moet uitzoomen om het te kunnen zien.

twitter

Ik weet niet of dit alles verklaart, maar ik heb nog steeds geen solide videomateriaal gezien.
pi_215865889
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 13:40 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Je kan zeggen van Mick West wat je wilt, maar ik vind het wel fijn dat er iemand is die claims ook onderzoekt en laat zien dat veel drones stiekem toch vliegtuigen zijn.

Mensen zien een drone die dichtbij is. Zien op Flightradar geen corresponderend vliegtuig en melden dit als onbekend object.

Terwijl het soms dus ook een vliegtuig is die verder weg is, en je dus op Flightradar moet uitzoomen om het te kunnen zien.

[ x ]

Ik weet niet of dit alles verklaart, maar ik heb nog steeds geen solide videomateriaal gezien.
Zoals het hoort bij UFO's en aliens natuurlijk . :Y
De traditie blijft zo intact. Haha
pi_215865997
Dit lijkt enorm veel op een psyop campagne om (verdediging van) de USA in diskrediet te brengen
  zondag 15 december 2024 @ 07:16:05 #271
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215872468
:')
twitter

twitter

[ Bericht 29% gewijzigd door Starhopper op 15-12-2024 07:31:27 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 15 december 2024 @ 07:41:53 #272
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_215872517
:')
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 15 december 2024 @ 10:13:22 #273
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215873041
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215874013
Des te meer reden dat ze eens gaan praten over wat er al wekenlang aan de hand is voordat alles een eigen leven gaat leiden, iedereen in die woonplaats in paniek raakt en je dit soort gedoe gaat krijgen. Er is ook al eigenhandig met scherp geschoten door inwonenden. Stel je voor dat ze op een vliegtuig gaan schieten.
pi_215874284
In paniek raken van mensen die niet weten wat ze zien en zich vergissen is menselijk en soms om te lachen, maar het mysterie van de onbekende drones blijft.

Door waarnemingen van drones moet vliegveld New York tijdelijk sluiten

zondag 15 december 2024 @ 13:45:18 #276
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_215874737
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 12:56 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Ik vind dit altijd zo vergezocht. Al jaren heeft men het over deze super geheime 'blue beam operatie' die ooit zal komen maar ze hebben het dus nooit echt heel erg goed geheim kunnen houden. :')

Heb zo'n vriendin die dit soort shit op youtube en instagram eruit pompt. Puur als inkomstenbron. Mensen kijken het wel.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_215875271
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2024 13:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Heb zo'n vriendin die dit soort shit op youtube en instagram eruit pompt. Puur als inkomstenbron. Mensen kijken het wel.
Ik heb het niet perse over de inhoud. Ik geef het zeker aandacht.
Ik vreet alles maar ik slik niet alles door wat ik hoor en lees.
Ik had meer een persoonlijke kritiek op de vorm.
Die stomme vis dus in dit geval
pi_215875392
DOD: "So far, the FBI, DHS, FAA, and DOD have been unable to determine who is responsible for piloting the drones, and there is no evidence to suggest that adversarial nations are involved."
  zondag 15 december 2024 @ 20:28:58 #279
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215879371
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 14:46 schreef Discombobulate het volgende:
DOD: "So far, the FBI, DHS, FAA, and DOD have been unable to determine who is responsible for piloting the drones, and there is no evidence to suggest that adversarial nations are involved."
Ja, dat deze instanties het nog steeds serieus nemen laat zien dat het verhaal nog niet weg is.

Gerelateerd of niet, een vliegveld bij New York stilgelegd door drone activiteit.
twitter

Deze theorie van een CEO van een drone fabrikant vind ik nog wel plausibel.
Hij vermoed dat de drones wel eens radioactief materiaal kunnen zoeken. Zou ook een verklaring kunnen zijn voor de uitspraken van Kirby, want dat is iets wat je liever niet openbaar hebt.

twitter

Deze theorie zag ik ook:
twitter

Misschien is het wel een combi van theorieen.

Maar het is steeds minder UAP, veel wijst richting U.S. drones en misidentificatie van vliegtuigen.
pi_215880040
quote:
Zal de mode dit soort AI rommel te kijken, niet heel snel weer over zijn?
pi_215880044
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 20:28 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Hij vermoed dat de drones wel eens radioactief materiaal kunnen zoeken. Zou ook een verklaring kunnen zijn voor de uitspraken van Kirby, want dat is iets wat je liever niet openbaar hebt.
Dat klinkt an sich redelijk plausibel.

Maar in de rest van de wereld (UK, Duitsland, Japan, India, Rusland, China) schijnen er ook dezelfde massale drone/uap waarnemingen te zijn.
Voor daar gaat die theorie niet op.

Plus nog al die video's waarin deze voorwerpen in of uit het water komen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_215880080
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 12:56 schreef NatteLont het volgende:

[..]

De naar lucht happende franse goudvis van dat Blue Beam verhaal, is allang op het droge.
pi_215880136
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 20:28 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Ja, dat deze instanties het nog steeds serieus nemen laat zien dat het verhaal nog niet weg is.

Gerelateerd of niet, een vliegveld bij New York stilgelegd door drone activiteit.
[ x ]

Misschien is het wel een combi van theorieen.

Maar het is steeds minder UAP, veel wijst richting U.S. drones en misidentificatie van vliegtuigen.
Het raakt het openbaar leven in New Yersey, daar zal het om te doen zijn.
  zondag 15 december 2024 @ 21:36:48 #284
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_215880741
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 13:18 schreef byah het volgende:
ik blijf erbij, dit is gewoon een nieuw drone surveillance systeem van de US zelf.
Maar als dat zo zou zijn.. en veel bekende instanties daar weten er niets van of althans.. blijven dit ontkennen (zeggen dat ze het niet weten) ..hoe blijf je dit volhouden naar het volk toe? De mensen worden behoorlijk onrustig.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 15 december 2024 @ 21:37:52 #285
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215880779
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2024 21:05 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Plus nog al die video's waarin deze voorwerpen in of uit het water komen.
Daar heb ik nog niets van gezien, jij wel?
pi_215881138
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 21:37 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Ik heb daar wel wat van voorbij zien komen, maar kan die niet meer vinden.

Maar diverse mensen, waaronder politie agenten en sheriffs hebbenddat gezien (zie post 251).
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 15 december 2024 @ 22:05:29 #287
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_215881371
quote:
11s.gif Op zondag 15 december 2024 21:36 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Maar als dat zo zou zijn.. en veel bekende instanties daar weten er niets van of althans.. blijven dit ontkennen (zeggen dat ze het niet weten) ..hoe blijf je dit volhouden naar het volk toe? De mensen worden behoorlijk onrustig.
Ik heb naar aanleiding hiervan eens op wat top secret militaire vliegtuigen uit het verleden gezocht, zoals de SR-71, U-2 en F-117.

De SR-71 werd in het jaar van zijn eerste vlucht al openbaar gemaakt (althans, het bestaan ervan zonder veel verdere details).

Bij de U-2 duurde dit echter vijf jaar vanaf de eerste vlucht en bij de F-117 zelfs zeven jaar.
  maandag 16 december 2024 @ 00:52:27 #288
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_215882888
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 22:05 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik heb naar aanleiding hiervan eens op wat top secret militaire vliegtuigen uit het verleden gezocht, zoals de SR-71, U-2 en F-117.

De SR-71 werd in het jaar van zijn eerste vlucht al openbaar gemaakt (althans, het bestaan ervan zonder veel verdere details).

Bij de U-2 duurde dit echter vijf jaar vanaf de eerste vlucht en bij de F-117 zelfs zeven jaar.
Whut! Ok die 1e was best vlot dan maar die andere :o
Ben zo ontzettend benieuwd hoe het nu zit.(niet alleen ik)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 16 december 2024 @ 00:53:14 #289
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_215882892
quote:
11s.gif Op maandag 16 december 2024 00:52 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Whut! Ok die 1e was best vlot dan maar die andere :o
Ben zo ontzettend benieuwd hoe het nu zit.(niet alleen ik)
Inderdaad, ik ook. :)
pi_215884343
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 21:37 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Een sheriff schijnt dat gezegd te hebben, maar of het waar is is een tweede.
  maandag 16 december 2024 @ 11:05:03 #291
208890 June.
Seriously?
pi_215884862
Kwam dit topic tegen en vind het reuze interessant. Wat ik niet begrijp, waarom zijn er niet al wat posts van mensen die zo'n ding hebben neeregschoten? Of zelf met een drone de licht in zijn gegaan om die dingen eens nader te bekijken?
Shine bright like a diamond.
pi_215884969
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 11:05 schreef June. het volgende:
Kwam dit topic tegen en vind het reuze interessant. Wat ik niet begrijp, waarom zijn er niet al wat posts van mensen die zo'n ding hebben neeregschoten? Of zelf met een drone de licht in zijn gegaan om die dingen eens nader te bekijken?
Volgens DOD vormen ze nog geen bedreiging voor de veiligheid. En de mensen die met hobbydrones er achter aan zijn gegaan wisten ze niet te bereiken. Ze doen het licht uit en vliegen snel weg als je in de buurt komt, ook New Jersey police kon met helikopters er niet naar toe.

Die ballon werd ook pas laat neergeschoten, misschien komt het nog.
  maandag 16 december 2024 @ 11:26:45 #293
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_215885104
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 11:16 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Volgens DOD vormen ze nog geen bedreiging voor de veiligheid. En de mensen die met hobbydrones er achter aan zijn gegaan wisten ze niet te bereiken. Ze doen het licht uit en vliegen snel weg als je in de buurt komt, ook New Jersey police kon met helikopters er niet naar toe.

Correct me if I'm wrong maar dat ze het licht uit doen en wegvliegen komt van 1 interviewtje af niet?

Wat als die kerel het gewoon mis had? Ipv daarvan worden nu hele conspiracy theorieen op elkaar gestapeld todat je iets krijgt wat je nu op Reddit ziet: een soort hysterie van mensen die allemaal over elkaar heen springen met de laatste theorie. De ene nog gekker dan de ander...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 16 december 2024 @ 12:10:37 #294
208890 June.
Seriously?
pi_215885554
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 11:16 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Maar dan zouden daar meerdere beelden van moeten zijn toch? Wel gek dat ook de politie er niet bij kan komen.
Shine bright like a diamond.
  maandag 16 december 2024 @ 12:49:45 #295
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_215885960
In Nederland worden er met drones in de nacht warmtebeelden gemaakt om wietzolders en -schuren op te sporen.
En je hebt milieugroeperingen of grappenmakers die met 1 drone een internationaal vliegveld kunnen platleggen (zoals met Heatrow gebeurde).
Wie dit leest is gek
pi_215886976
Internet staat nu wel echt vol met deze ongein. Lastig om nog te kunnen filteren wat fake en/of misschien oud is. Heel vaag allemaal.
  maandag 16 december 2024 @ 14:49:36 #297
65846 Bocaj
47th President.
pi_215887081
Het lijkt erop dat men dit doet om bepaalde wetten (tracking) in te kunnen voeren.
Achteraf niet zeuren want het publiek vroeg erom. ;)

pi_215887114
quote:
2s.gif Op maandag 16 december 2024 11:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Correct me if I'm wrong maar dat ze het licht uit doen en wegvliegen komt van 1 interviewtje af niet?

Wat als die kerel het gewoon mis had? Ipv daarvan worden nu hele conspiracy theorieen op elkaar gestapeld todat je iets krijgt wat je nu op Reddit ziet: een soort hysterie van mensen die allemaal over elkaar heen springen met de laatste theorie. De ene nog gekker dan de ander...
Geen idee, komt volgens mij van meerdere, werd ook tijdens DOD briefing gezegd.
  maandag 16 december 2024 @ 15:07:13 #300
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215887355
quote:
Er is meer aan de hand dan alleen burgers die vliegtuigen misidentificeren als drones inderdaad.

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')