Ach ja Mick West. De nieuwe Michael Shermer.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:40 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Het Witte Huis zei gisteren 'nothing to see here' het zijn allemaal verkeerd geinterpreteerde observaties van gewone vliegtuigen. Wat zomaar zou kunnen. Want ik heb wel bijzondere filmpjes langs zien komen, maar tja wat kun je vertrouwen qua bron op twitter..
[ x ]
[..]
Gaat me niet om Mick West maar om wat Kirby zegt. Kwam toevallig via West op mijn tijdlijn. En sommige van zijn kritiek is ook gewoon terecht nu over de afwezigheid van goed videomateriaal.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:21 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ach ja Mick West. De nieuwe Michael Shermer.
quote:When you have the Naval weapons station earl - at the same time Kirby is on the podium - filing a report [..] saying that they were activating their drone equipment for a drone activity on their base... there is something at foul here.
Deze quote, WTF:quote:We often saw about 5-7 lights at a time that were low and not associated with aircraft we could see on the tracker app.
quote:The officer said they’ve tried to get closer with use of a helicopter but that the drones would turn off the lights and go dark if approached.
quote:This has gone on for weeks. It’s hard to understand how with the technology we have we aren’t able to track these devices to determine origin.
Zijn kritiek kun je niet serieus nemen. Natuurlijk hebben ze voldoende data hierover om koortsachtig te verbergen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:37 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Gaat me niet om Mick West maar om wat Kirby zegt. Kwam toevallig via West op mijn tijdlijn.
En sommige van zijn kritiek is ook gewoon terecht nu over de afwezigheid van goed videomateriaal.
Ja maar wel héél officieel hoor. En dan is het waar.quote:
En wie zouden die mensen dan moeten zijn die 'overheden aan het testen' zijn? Deze drones zijn ook boven militaire basissen in Duitsland en Groot Brittannië gesignaleerd. Dat er niet op geschoten is (voor zover we weten) geeft weg dat ze de resultaten van een dergelijke actie mogelijk al hebben ingeschat of daar al eerder (vruchteloze) ervaringen mee hebben gehad. Het voortdurende "we don't know what they are but are working hard on it" gaan ze zo ook niet lang meer volhouden.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:25 schreef KingRadler het volgende:
Het zijn gewoon mensen die de overheid aan het testen zijn om te zien wat ze zouden doen als er drones in de lucht zijn. Er zijn veel copycats in de wereld die hetzelfde aan het doen zijn.
Oekraïners en Taiwanezen zijn de beste drone piloten. Wie wat hoe in de VS is onduidelijk momenteel, maar er wordt iets mee gecommuniceerd. Of die dingen daar nu vliegen of niet.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:47 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Blijkbaar begin deze maand ook in Duitsland activiteit boven een Amerikaanse basis.
REUTERS: U.S. military confirms drone sightings at air base in Germany
Weet echt niet wat hiervan allemaal te denken.
Waren dat soortgelijke drones? SUV of Schoolbus size?quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:47 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Blijkbaar begin deze maand ook in Duitsland activiteit boven een Amerikaanse basis.
REUTERS: U.S. military confirms drone sightings at air base in Germany
Weet echt niet wat hiervan allemaal te denken.
Precies. Deze drones ter grote van een SUV die blijven uren lang rond cirkelen. Wekenlang.quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Waren dat soortgelijke drones? SUV of Schoolbus size?
Dat ze niet gejammed (kunnen?) worden ook. Machtsvertoon, overmacht, of...quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:34 schreef Bocaj het volgende:
Het feit dat ze geen (militaire) straaljagers sturen voor onderzoek (of afschieten) zegt toch al genoeg?
Als het buitenaards is dan zijn ze de boel aan het downplayen want ze denken dat de mens er niet klaar voor is...quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:40 schreef yessie234 het volgende:
Dat
[..]
Dat ze niet gejammed (kunnen?) worden ook. Machtsvertoon, overmacht, of...
Kan het in die gevallen niet gewoon het geval zijn dat er op dat moment een heli, drone, straaljager in de buurt is, of dat het object zelf een van die dingen is?quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:40 schreef NatteLont het volgende:
Sommigen maken het geluid van een helikopter, straaljager, of het geluid van een normaal gemiddelde drone met rotoren.
Ik vind de chaos nu alleszins meevallen. De potentie voor chaos is véél groter.quote:Op zaterdag 14 december 2024 07:30 schreef Bocaj het volgende:
Maar ze creëren nu alleen nog maar meer chaos volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |