abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215842592
quote:
16s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:26 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat ze er onderzoek naar doen en dat het nieuws het serieus neemt is inderdaad opmerkelijk. Kom op zeg. Dit is gewoon een lijnvliegtuig:
[ afbeelding ]

Als iemand melding van dit maakt, dan neem je dit als FBI of nieuwsbrenger toch niet serieus? :')
Maar lijkt me veel eerder een drone. Die hypothese wordt ook al heel veel gedeeld.

Een UFO wat mogelijkerwijs een drone kan zijn. Ongeïdentificeerd simpelweg omdat het nog niet geïdentificeerd is. Want commerciële drone? Leger drone? Buitenlandse mogendheid drone? Of is het toch wat anders?

Ik snap niet waarom je hier een discussie van probeert te maken zeg. Wat zit je zo dwars joh. _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215842604
quote:
16s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:29 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Het is niet ongeïdentificeerd want het zijn overduidelijk vliegtuigen. Begrijp dat nou eens.
Heb je de FBI al gebeld met deze melding? Zou ik maar snel doen dan help je iedereen daar uit de brand.

We weten niet wat het zijn, een drone of vliegtuig, van wie of waarvandaan, ergo een UFO.
pi_215842625
Valt me nog mee eerlijk gezegd hoe relatief weinig dit topicreeks besmeurd wordt met stront. :)

Als @Starhopper nou ff terug in z'n mand gaat. Het is bedtijd voor hem.
pi_215842702
-verkeerd topic, kan weg-
pi_215842847
quote:
16s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:26 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat ze er onderzoek naar doen en dat het nieuws het serieus neemt is inderdaad opmerkelijk. Kom op zeg. Dit is gewoon een lijnvliegtuig:
[ afbeelding ]

Als iemand melding van dit maakt, dan neem je dit als FBI of nieuwsbrenger toch niet serieus? :')
Dit zou wel inderdaad wel eens een lijnvliegtuig kunnen zijn ja. Maar wat is het probleem?
Heb je de rest niet gevolgd zeker? De USA staat in ieder geval op z'n kop over deze drones.
  woensdag 11 december 2024 @ 22:51:51 #181
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215842938
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:45 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Dit zou wel inderdaad wel eens een lijnvliegtuig kunnen zijn ja. Maar wat is het probleem?
Heb je de rest niet gevolgd zeker? De USA staat in ieder geval op z'n kop over deze drones.
Het probleem is een massahysterie om niets. Stelletje debielen daar aan de andere kant van de oceaan. Doe gewoon normaal.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215843027
quote:
16s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:51 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Het probleem is een massahysterie om niets. Stelletje debielen daar aan de andere kant van de oceaan. Doe gewoon normaal.
Tja. In alle eerlijkheid. Nu laat je alleen maar zien dat je dus eigenlijk niet helemaal weet waar het over gaat.
Toch reageer je zo stellig.
  woensdag 11 december 2024 @ 22:59:48 #183
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215843045
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:58 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Tja. In alle eerlijkheid. Nu laat je alleen maar zien dat je dus eigenlijk niet helemaal weet waar het over gaat.
Toch reageer je zo stellig.
Ik zie het toch allemaal voorbij komen op de sociale media?
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215843063
quote:
16s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik zie het toch allemaal voorbij komen op de sociale media?
Ja en? Alleen vandaag of al wat langer? Als het alleen vandaag is begrijp ik je reactie wel een beetje.
  woensdag 11 december 2024 @ 23:02:33 #185
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215843074
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 23:01 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Ja en? Alleen vandaag of al wat langer? Als het alleen vandaag is begrijp ik je reactie wel een beetje.
De afgelopen week. Komt op mij over als 1 grote grap: vliegtuigen filmen en keihard UFO roepen :')
pi_215843114
De frustratie neemt steeds meer toe.
Bekijk deze YouTube-video
pi_215843142
quote:
16s.gif Op woensdag 11 december 2024 23:02 schreef Starhopper het volgende:

[..]
De afgelopen week. Komt op mij over als 1 grote grap: vliegtuigen filmen en keihard UFO roepen :')
Dan is het me in ieder geval duidelijk. Het gaat om drones. Niet om vliegtuigen. Drones die al ruim een maand lang niet herkent worden als de drones die we reeds kennen. Ongeïdentificeerde drones. Dat noemt men ook wel UFO.

Wat nu bezig is, is dat men probeert te achterhalen door wie ze worden bediend en waarom, en wat ze doen..
Vanaf daar is het spannend aan het worden. Zo en nu is het tijd voor mijn bed. Fijne nacht ook en slaapse. :)
pi_215843842
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 20:41 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Nieuwe theorie van congreslid: Iran zit erachter.

[ x ]

Half uur later, Pentagon weerspreekt dit.

[ x ]
Ik moest direct keihard lachen om deze false flag b.s.
pi_215844463
quote:
16s.gif Op woensdag 11 december 2024 23:02 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dure grap om de marine en luchtmacht af te sturen op lijnvliegtuigen :D
Ik denk dat de minst logische van de 3 opties is. Maar mss heb je gelijk. Ik zie maar 3 opties

• Het is idd niks en we kijken naar een psyop en geen idee waarom (meer budget?)
• Het is technologie van de US zelf (black project) maar waarom dan zo out in the open? Onenigheid over wel of niet disclosen van nieuwe technologie?
• We geloven de instanties op hun woord en ze weten echt niet wat het is maar iig dus een dreiging van buitenaf.

Die laatste is het meest zorgwekkend iig al doet het vooralsnog weinig kwaad behalve dan intimideren.
pi_215844464
quote:
16s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:29 schreef Starhopper het volgende:
Het is niet ongeïdentificeerd want het zijn overduidelijk vliegtuigen. Begrijp dat nou eens.
Nou, nee, niet "overduidelijk". Zie bijvoorbeeld

https://scholarsarchive.l(...)sics_fac_scholar/58/

van Knuth.et.al. omtrent de Nimitz encounters.

quote:
Periodically, the UAPs would drop from 28,000 feet to sea level (estimated to be 50 feet), or under the surface, in 0.78 s. Without detailed radar data, it is not possible to know the acceleration of the UAPs as a function of time as they descended to the sea surface. However, one can estimate a lower bound on the acceleration, by assuming that the UAPs accelerated at a constant rate halfway and then decelerated at the same rate for the remaining distance
as in (2) and (3).
De versnelling die uit de radarbeelden wordt gehaald, is ruwweg 5000 g. Het bijbehorende vermogen kun je afschatten met P = F*v = m*a2*t, en dan kom je (als je aaneemt dat m in de orde van tonnen is) voor de vermogenpiek op een ordegrootte van een TeraWatt, ...

quote:
... which exceeds the total nuclear power production of the United States by more than a factor of ten.
Dus tenzij al dit soort radarobservaties verstoringen zijn, kun je op de achterkant van een envelop nagaan dat dit niet "overduidelijk vliegtuigen" zijn.
  donderdag 12 december 2024 @ 09:36:51 #191
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215844506
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 09:28 schreef Haushofer het volgende:

[..]

[..]
De versnelling die uit de radarbeelden wordt gehaald, is ruwweg 5000 g. Het bijbehorende vermogen kun je afschatten met P = F*v = m*a2*t, en dan kom je (als je aaneemt dat m in de orde van tonnen is) voor de vermogenpiek op een ordegrootte van een TeraWatt, ...
[..]
Dus tenzij al dit soort radarobservaties verstoringen zijn, kun je op de achterkant van een envelop nagaan dat dit niet "overduidelijk vliegtuigen" zijn.
Dat is 2019. Ik heb het over de beelden die de afgelopen week op social media zijn verschenen.
pi_215845160
Ging gister bij Boekestijn en de Wijk ook even over dit drone gedoe. :)
  donderdag 12 december 2024 @ 11:15:34 #193
65846 Bocaj
47th President.
pi_215845176
Volgens my is het gewoon Elon die aan het testen is met vliegende Tesla's. (In 2025 te koop of later!)
pi_215845186
quote:

[..]

[..]
[..]
Nimitz is één groot mysterie. :D

De hele context samen met de getuigenverklaringen en die FLIR video maakt het mijn favoriete case denk ik.

Maar Starhopper is gewoon zo vervelend dat het zo gedenigreerd en belachelijk gemaakt wordt wat betreft de drones boven militaire basissen in de VS en het VK. Het zijn overduidelijk (?) drones, maar waar ze vandaan komen, van wie ze zijn, etc., al helemaal na 9/11 maakt dit echt wel heel bijzonder. Boekestijn en de Wijk hadden het er ook nog even over gister. En ja, dan zijn het gewoon per definitie UFO's of in mindere mate UFO's, net zoals een ballon een UFO kan zijn.
pi_215845278
quote:
84s.gif Op donderdag 12 december 2024 09:36 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat is 2019. Ik heb het over de beelden die de afgelopen week op social media zijn verschenen.
Ik ben niet zo'n voorstander van om beelden zoals onderstaande hier neer te plempen want je hebt nooit een bron maar om nu te doen alsof alles wat op de socials voorbij is gekomen vliegtuigen zijn? Dan ben je erg selectief.

twitter

En je dit geval kunnen ook gewoon reguliere drones zijn of heli's met hun transponders uit maar geen vliegtuigen. Ga niet doen alsof er niks speelt. Wat er wel speelt? Zie hier boven. Geen idee.
  donderdag 12 december 2024 @ 11:35:38 #196
65846 Bocaj
47th President.
pi_215845302
Bekijk deze YouTube-video

The Truth is out there, but nobody tells us... Dit is zo'n beetje de strekking! :')
  donderdag 12 december 2024 @ 11:44:27 #197
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215845357
quote:

[..]

[..]
[..]
Een fysiek object dat zo versneld zou door de versnelling ook verschrikkelijk warm worden, heter dan de zon.
pi_215845362
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Een fysiek object dat zo versneld zou door de versnelling ook verschrikkelijk warm worden, heter dan de zon.
Laat eens een berekening zien dan. Ik ben wel benieuwd hoe warm het dan wordt.
  donderdag 12 december 2024 @ 11:45:51 #199
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215845365
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:32 schreef alpeko het volgende:

[..]
Ik ben niet zo'n voorstander van om beelden zoals onderstaande hier neer te plempen want je hebt nooit een bron maar om nu te doen alsof alles wat op de socials voorbij is gekomen vliegtuigen zijn? Dan ben je erg selectief.

[ x ]

En je dit geval kunnen ook gewoon reguliere drones zijn of heli's met hun transponders uit maar geen vliegtuigen. Ga niet doen alsof er niks speelt. Wat er wel speelt? Zie hier boven. Geen idee.
Militaire vliegtuigen en helikopters zijn niet altijd zichtbaar op de radar.
pi_215845368
quote:
16s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:45 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Militaire vliegtuigen en helikopters zijn niet altijd zichtbaar op de radar.
Top, dat zeg ik letterlijk. Goed gelezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')