Maar lijkt me veel eerder een drone. Die hypothese wordt ook al heel veel gedeeld.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat ze er onderzoek naar doen en dat het nieuws het serieus neemt is inderdaad opmerkelijk. Kom op zeg. Dit is gewoon een lijnvliegtuig:
[ afbeelding ]
Als iemand melding van dit maakt, dan neem je dit als FBI of nieuwsbrenger toch niet serieus?
Heb je de FBI al gebeld met deze melding? Zou ik maar snel doen dan help je iedereen daar uit de brand.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is niet ongeïdentificeerd want het zijn overduidelijk vliegtuigen. Begrijp dat nou eens.
Dit zou wel inderdaad wel eens een lijnvliegtuig kunnen zijn ja. Maar wat is het probleem?quote:Op woensdag 11 december 2024 22:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat ze er onderzoek naar doen en dat het nieuws het serieus neemt is inderdaad opmerkelijk. Kom op zeg. Dit is gewoon een lijnvliegtuig:
[ afbeelding ]
Als iemand melding van dit maakt, dan neem je dit als FBI of nieuwsbrenger toch niet serieus?
Het probleem is een massahysterie om niets. Stelletje debielen daar aan de andere kant van de oceaan. Doe gewoon normaal.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:45 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Dit zou wel inderdaad wel eens een lijnvliegtuig kunnen zijn ja. Maar wat is het probleem?
Heb je de rest niet gevolgd zeker? De USA staat in ieder geval op z'n kop over deze drones.
Tja. In alle eerlijkheid. Nu laat je alleen maar zien dat je dus eigenlijk niet helemaal weet waar het over gaat.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het probleem is een massahysterie om niets. Stelletje debielen daar aan de andere kant van de oceaan. Doe gewoon normaal.
Ik zie het toch allemaal voorbij komen op de sociale media?quote:Op woensdag 11 december 2024 22:58 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Tja. In alle eerlijkheid. Nu laat je alleen maar zien dat je dus eigenlijk niet helemaal weet waar het over gaat.
Toch reageer je zo stellig.
Ja en? Alleen vandaag of al wat langer? Als het alleen vandaag is begrijp ik je reactie wel een beetje.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zie het toch allemaal voorbij komen op de sociale media?
De afgelopen week. Komt op mij over als 1 grote grap: vliegtuigen filmen en keihard UFO roepenquote:Op woensdag 11 december 2024 23:01 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ja en? Alleen vandaag of al wat langer? Als het alleen vandaag is begrijp ik je reactie wel een beetje.
Dan is het me in ieder geval duidelijk. Het gaat om drones. Niet om vliegtuigen. Drones die al ruim een maand lang niet herkent worden als de drones die we reeds kennen. Ongeïdentificeerde drones. Dat noemt men ook wel UFO.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De afgelopen week. Komt op mij over als 1 grote grap: vliegtuigen filmen en keihard UFO roepen![]()
Ik moest direct keihard lachen om deze false flag b.s.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:41 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Nieuwe theorie van congreslid: Iran zit erachter.
[ x ]
Half uur later, Pentagon weerspreekt dit.
[ x ]
Dure grap om de marine en luchtmacht af te sturen op lijnvliegtuigenquote:Op woensdag 11 december 2024 23:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De afgelopen week. Komt op mij over als 1 grote grap: vliegtuigen filmen en keihard UFO roepen![]()
Nou, nee, niet "overduidelijk". Zie bijvoorbeeldquote:Op woensdag 11 december 2024 22:29 schreef Starhopper het volgende:
Het is niet ongeïdentificeerd want het zijn overduidelijk vliegtuigen. Begrijp dat nou eens.
De versnelling die uit de radarbeelden wordt gehaald, is ruwweg 5000 g. Het bijbehorende vermogen kun je afschatten met P = F*v = m*a2*t, en dan kom je (als je aaneemt dat m in de orde van tonnen is) voor de vermogenpiek op een ordegrootte van een TeraWatt, ...quote:Periodically, the UAPs would drop from 28,000 feet to sea level (estimated to be 50 feet), or under the surface, in 0.78 s. Without detailed radar data, it is not possible to know the acceleration of the UAPs as a function of time as they descended to the sea surface. However, one can estimate a lower bound on the acceleration, by assuming that the UAPs accelerated at a constant rate halfway and then decelerated at the same rate for the remaining distance
as in (2) and (3).
Dus tenzij al dit soort radarobservaties verstoringen zijn, kun je op de achterkant van een envelop nagaan dat dit niet "overduidelijk vliegtuigen" zijn.quote:... which exceeds the total nuclear power production of the United States by more than a factor of ten.
Dat is 2019. Ik heb het over de beelden die de afgelopen week op social media zijn verschenen.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:28 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nou, nee, niet "overduidelijk". Zie bijvoorbeeld
https://scholarsarchive.l(...)sics_fac_scholar/58/
van Knuth.et.al. omtrent de Nimitz encounters.
[..]
De versnelling die uit de radarbeelden wordt gehaald, is ruwweg 5000 g. Het bijbehorende vermogen kun je afschatten met P = F*v = m*a2*t, en dan kom je (als je aaneemt dat m in de orde van tonnen is) voor de vermogenpiek op een ordegrootte van een TeraWatt, ...
[..]
Dus tenzij al dit soort radarobservaties verstoringen zijn, kun je op de achterkant van een envelop nagaan dat dit niet "overduidelijk vliegtuigen" zijn.
Nimitz is één groot mysterie.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:28 schreef Haushofer het volgende:
[..]
[..]
De versnelling die uit de radarbeelden wordt gehaald, is ruwweg 5000 g. Het bijbehorende vermogen kun je afschatten met P = F*v = m*a2*t, en dan kom je (als je aaneemt dat m in de orde van tonnen is) voor de vermogenpiek op een ordegrootte van een TeraWatt, ...
[..]
Dus tenzij al dit soort radarobservaties verstoringen zijn, kun je op de achterkant van een envelop nagaan dat dit niet "overduidelijk vliegtuigen" zijn.
Ik ben niet zo'n voorstander van om beelden zoals onderstaande hier neer te plempen want je hebt nooit een bron maar om nu te doen alsof alles wat op de socials voorbij is gekomen vliegtuigen zijn? Dan ben je erg selectief.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is 2019. Ik heb het over de beelden die de afgelopen week op social media zijn verschenen.
Een fysiek object dat zo versneld zou door de versnelling ook verschrikkelijk warm worden, heter dan de zon.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:28 schreef Haushofer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Laat eens een berekening zien dan. Ik ben wel benieuwd hoe warm het dan wordt.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Een fysiek object dat zo versneld zou door de versnelling ook verschrikkelijk warm worden, heter dan de zon.
Militaire vliegtuigen en helikopters zijn niet altijd zichtbaar op de radar.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n voorstander van om beelden zoals onderstaande hier neer te plempen want je hebt nooit een bron maar om nu te doen alsof alles wat op de socials voorbij is gekomen vliegtuigen zijn? Dan ben je erg selectief.
[ x ]
En je dit geval kunnen ook gewoon reguliere drones zijn of heli's met hun transponders uit maar geen vliegtuigen. Ga niet doen alsof er niks speelt. Wat er wel speelt? Zie hier boven. Geen idee.
Top, dat zeg ik letterlijk. Goed gelezen.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Militaire vliegtuigen en helikopters zijn niet altijd zichtbaar op de radar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |