abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215835898
Dit is wel heel interessant allemaal.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215836076
ik blijf erbij, dit is gewoon een nieuw drone surveillance systeem van de US zelf.
pi_215836092
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 12:09 schreef Dutch_view het volgende:
Over die drone-sightings, het volgende vraag ik me af

Als dit nieuwe drones zijn om te testen, van welk land dan ook, waarom laat je het dan zien als een kerstboom met allemaal knipperende lichten?

Als ik geheims wil testen dan wil ik het zo onopvallend mogelijk laten zijn, dus met lichten uit. En ook niet over bevolkt gebied.

Dus zijn die dingen wel zo geheim? Willen ze juist wel opvallen? Of zijn ze zo onschendbaar dat het niet uitmaakt dat ze zichtbaar zijn...

Vragen, vragen :?
Als het donker is, kan je wel van donker naar licht kijken, niet van licht naar donker. Kan jezelf testen. In het donker moeten je ogen wennen aan het zicht wat er nog is....
pi_215836169
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 13:20 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Als het donker is, kan je wel van donker naar licht kijken, niet van licht naar donker. Kan jezelf testen. In het donker moeten je ogen wennen aan het zicht wat er nog is....
Dat snap ik wel, dat is niet wat ik bedoel :)
pi_215836289
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 13:30 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Dat snap ik wel, dat is niet wat ik bedoel :)
Ik wil dit mooie, goed gemodereerde en steeds weer geactualiseerde topic in NWS noch vervuilen, noch verpesten, want het hoort gewoon in deze rubriek :)
pi_215838461
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 12:09 schreef Dutch_view het volgende:
Over die drone-sightings, het volgende vraag ik me af

Als dit nieuwe drones zijn om te testen, van welk land dan ook, waarom laat je het dan zien als een kerstboom met allemaal knipperende lichten? Als ik geheims wil testen dan wil ik het zo onopvallend mogelijk laten zijn, dus met lichten uit. En ook niet over bevolkt gebied.Dus zijn die dingen wel zo geheim? Willen ze juist wel opvallen? Of zijn ze zo onschendbaar dat het niet uitmaakt dat ze zichtbaar zijn...

Vragen, vragen :?
Elizondo (filmpje boven) zei dat ze ze al eerder tevergeefs hadden nagejaagd en dat die poging op niets was uitgelopen. Het komt dus vrij machteloos over. Dus dat al die lampjes branden en knipperen komt inderdaad een beetje over als uitdagen. Het lijkt er naarmate de tijd verstrijkt op dat die drones ongestoord kunnen rondvliegen.
Of het moet zo lijken. We kunnen er alleen maar naar raden. Het is een rare toestand. Ik heb wel rare filmpjes gezien hoor. Ik weet het niet zeker maar het lijkt er ook een beetje op dat ze geen propellers hebben.
Waren er maar betere close ups.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  woensdag 11 december 2024 @ 20:27:24 #157
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215840372
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 18:06 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik heb wel rare filmpjes gezien hoor. Ik weet het niet zeker maar het lijkt er ook een beetje op dat ze geen propellers hebben.
Waren er maar betere close ups.
Je ziet genoeg vage shit langskomen inderdaad, maar je kan eigenlijk niets vertrouwen.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  woensdag 11 december 2024 @ 20:41:03 #158
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215840614
Nieuwe theorie van congreslid: Iran zit erachter.

twitter

Half uur later, Pentagon weerspreekt dit.

twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_215840830
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 20:41 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Nieuwe theorie van congreslid: Iran zit erachter.

[ x ]

Half uur later, Pentagon weerspreekt dit.

[ x ]
https://www.reddit.com/r/(...)_foreign_entity_its/

Edit: Laat maar is hetzelfde. :P
pi_215840869
Private tech bedrijven blijft dan over I guess.

Het is wel echt een massa hysterie er om heen ook. Dit is leuk. :P

Alleen lijken het wel heel overduidelijk drones. Als het nou eens echte UAPs waren dan zou dat al helemaal vet zijn, mja helaas.
pi_215840909
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 20:56 schreef Discombobulate het volgende:

Alleen lijken het wel heel overduidelijk drones. Als het nou eens echte UAPs waren dan zou dat al helemaal vet zijn, mja helaas.
Dit is niet leuk, maar ik blijf het wel volgen.
Misschien eigen topic in NWS geven. De drones van New Yersey?
pi_215840917
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 20:56 schreef Discombobulate het volgende:

De vraag is dan nog hoe spannend (vernieuwend) die drones zijn, als ze niet gevolgd konden worden. Of is daartoe helemaal geen poging geweest?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215841991
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 20:27 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Je ziet genoeg vage shit langskomen inderdaad, maar je kan eigenlijk niets vertrouwen.
Ja gelijk aan het begin van de video van deze uploader bijvoorbeeld. Vreemd hoor.
Bekijk deze YouTube-video
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  woensdag 11 december 2024 @ 22:02:05 #164
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215842083
Wat is die nieuwe UFO hype op social media joh :') Ik zie gewoon vliegtuigen op de filmpjes of wat mis ik? :') En net nog een filmpje van zonnestralen door boomtakken in een mistig bos. En dat zou een UFO beam moeten zijn. WTF! Mensen zijn echt gek aan het worden :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215842171
quote:
16s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:02 schreef Starhopper het volgende:
WTF! Mensen zijn echt gek aan het worden :')
Nee hoor. Maar waarom denk je dat?
  woensdag 11 december 2024 @ 22:08:13 #166
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215842176
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:07 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Nee hoor. Maar waarom denk je dat?
Omdat een vliegtuig geen ufo is.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215842187
quote:
16s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:08 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Omdat een vliegtuig geen ufo is.
Dat klopt. En nu?
  woensdag 11 december 2024 @ 22:10:32 #168
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215842217
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:08 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Dat klopt. En nu?
Als je denkt dat een vliegtuig een ufo is, dan hoor je thuis in een gesloten inrichting.
pi_215842226
quote:
16s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:10 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als je denkt dat een vliegtuig een ufo is, dan hoor je thuis in een gesloten inrichting.
Niemand denk dat hier hoor.
  woensdag 11 december 2024 @ 22:15:54 #170
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215842301
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:10 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Niemand denk dat hier hoor.
Zeg ik dat dan?
pi_215842338
quote:
16s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:02 schreef Starhopper het volgende:
Wat is die nieuwe UFO hype op social media joh :') Ik zie gewoon vliegtuigen op de filmpjes of wat mis ik? :') En net nog een filmpje van zonnestralen door boomtakken in een mistig bos. En dat zou een UFO beam moeten zijn. WTF! Mensen zijn echt gek aan het worden :')
Het betreft geen vliegtuigen maar UFOs volgens de FBI, Homeland Security, Pentagon, een aantal grote nieuwsbrengers, en nog een aantal instanties.

Wat je ook denkt wat het zijn, dát is op zijn minst opmerkelijk te noemen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  woensdag 11 december 2024 @ 22:26:38 #172
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215842521
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:18 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Het betreft geen vliegtuigen maar UFOs volgens de FBI, Homeland Security, Pentagon, een aantal grote nieuwsbrengers, en nog een aantal instanties.

Wat je ook denkt wat het zijn, dát is op zijn minst opmerkelijk te noemen.
Dat ze er onderzoek naar doen en dat het nieuws het serieus neemt is inderdaad opmerkelijk. Kom op zeg. Dit is gewoon een lijnvliegtuig:

Als iemand melding van dit maakt, dan neem je dit als FBI of nieuwsbrenger toch niet serieus? :')
pi_215842557
quote:
16s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:26 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat ze er onderzoek naar doen en dat het nieuws het serieus neemt is inderdaad opmerkelijk. Kom op zeg. Dit is gewoon een lijnvliegtuig:
[ afbeelding ]

Als iemand melding van dit maakt, dan neem je dit als FBI of nieuwsbrenger toch niet serieus? :')
UFO is gewoon ongeïdentificeerd vliegend object... Man, snap dat nou eens. of het nou een ballon of een vliegtuig is. Niks is nog bevestigd.
pi_215842563
quote:
16s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:26 schreef Starhopper het volgende:
Als iemand melding van dit maakt, dan neem je dit als FBI of nieuwsbrenger toch niet serieus?
Maar gelukkig neemt de FBI het heel serieus. Snap ik ook wel na 9/11.

Nou hup, nu snel weer je mand in.
  woensdag 11 december 2024 @ 22:29:43 #175
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215842566
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:28 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
UFO is gewoon ongeïdentificeerd vliegend object... Man, snap dat nou eens. of het nou een ballon of een vliegtuig is. Niks is nog bevestigd.
Het is niet ongeïdentificeerd want het zijn overduidelijk vliegtuigen. Begrijp dat nou eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')