abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215799071
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 17:11 schreef yessie234 het volgende:
Alsof het projecties kan maken van iets dat in de toekomst nog plaats zou gaan vinden. Ik vind dit zo mysterieus en beangstigend tegelijkertijd.
Dit is wel heel erg speculatief en nergens op gebaseerd, ik snap niet helemaal wat je bedoeld.

Maar mooi voorbeeld van een UAP dit. Wat het ook kan zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 7 december 2024 @ 17:21:39 #102
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215799095
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 15:13 schreef Haushofer het volgende:
• Interstellaire techniek om vele lichtjaren te overbruggen, check.
• Lichtjes omdat we anders niet in het donker op aarde kunnen navigeren, check.
Ongefundeerde aannames, check.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_215799181
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 14:04 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Dit zou toch ook wel een vrij bizarre verklaring zijn. Dat het Pentagon geavanceerde drones aan het testen is boven woongebieden..
[..]
8)7

Sorry maar dat slaat helemaal nergens op.

[ x ]
Het lijkt me alleen maar logisch dat de US inmiddels drones inzet om haar luchtruim te bewaken. Hier is weinig buitenaards aan
pi_215799219
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 17:19 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dit is wel heel erg speculatief en nergens op gebaseerd, ik snap niet helemaal wat je bedoeld.

Maar mooi voorbeeld van een UAP dit. Wat het ook kan zijn.
Wat het ook kan zijn. Alsof ons Westerse mensbeeld niet klopt om te begrijpen waar we naar zitten te kijken, en de techniek ons ingehaald heeft. Waar die techniek ook vandaan mag komen. Ik vind het emotioneel mooi. Dat meen ik oprecht.
  zaterdag 7 december 2024 @ 17:36:30 #105
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215799240
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 17:28 schreef byah het volgende:

[..]
Het lijkt me alleen maar logisch dat de US inmiddels drones inzet om haar luchtruim te bewaken. Hier is weinig buitenaards aan
Heb je een bron, dat dit drones van de US zijn om eigen luchtruim te bewaken? Bewaken tegen wat?

Ik zie hier ook niet veel buitenaards aan, maar geavanceerde drones testen boven woongebieden? Klinkt ook niet heel plausibel.
pi_215799694
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 17:36 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Heb je een bron, dat dit drones van de US zijn om eigen luchtruim te bewaken? Bewaken tegen wat?

Ik zie hier ook niet veel buitenaards aan, maar geavanceerde drones testen boven woongebieden? Klinkt ook niet heel plausibel.
Waarom zouden ze die niet testen boven woongebieden? De Amerikanen testen met werkelijk alles wat los en vast zit.
Legaal of illegaal. Ook op de eigen bevolking.
pi_215799929
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 18:19 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Waarom zouden ze die niet testen boven woongebieden? De Amerikanen testen met werkelijk alles wat los en vast zit.
Je noemt hier volgens mij een heel belangrijk punt. Maar het blijven ook Godsvrezenden. Dat voor God willen spelen zal sommige Amerikanen toch echt niet lekker zitten. Nog steeds niet.
pi_215800662
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 18:41 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Je noemt hier volgens mij een heel belangrijk punt. Maar het blijven ook Godsvrezenden. Dat voor God willen spelen zal sommige Amerikanen toch echt niet lekker zitten. Nog steeds niet.
Ik heb in ieder geval niet meer de illusie dat we geen proefkonijnen zijn geleid door tal van misleidingen in deze rare wereld waar de algemene meute als een josti-band achteraan hobbelt via het dagelijks journaal dat via een trechter in je keel verdwijnt. Ik denk dat dit gezonde wantrouwen bij mij ten volle begon bij de nasleep van 9/11
pi_215800763
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 19:50 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Ik heb in ieder geval niet meer de illusie dat we geen proefkonijnen zijn geleid door tal van misleidingen in deze rare wereld waar de algemene meute als een josti-band achteraan hobbelt via het dagelijks journaal dat via een trechter in je keel verdwijnt. Ik denk dat dit gezonde wantrouwen bij mij ten volle begon bij de nasleep van 9/11
Die trechter gaat ook in het fingerspitzengefhl zitten.
Die trechter gaat ook in je leesbril zitten.
Er is iets, en het laat zich als UAP bediscussiren. Wat het ook is.
pi_215801031
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 19:58 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Die trechter gaat ook in het fingerspitzengefhl zitten.
Die trechter gaat ook in je leesbril zitten.
Er is iets, en het laat zich als UAP bediscussiren. Wat het ook is.
In het algemeen spreekwoordelijk alles eten maar nooit doorslikken.
Niets is helemaal zeker maar je kunt er ten minste over meepraten..
Wat ik vandaag zeker weet kan morgen misschien wel in de vuilnisbak.
  zaterdag 7 december 2024 @ 20:41:34 #111
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215801362
quote:

[..]
Het is ongefundeerde speculatie.

• Er worden nu al bijna 2 weken in New Jersey drones gezien door burgers en lokale politie.
• De FBI vraagt de lokale bevolking te melden als ze drones zien en vragen om beeld en videomateriaal.
• FBI agenten zeggen dat drones hen volgen tot hun huis
• Het congreslid van Staten Island wil daar een droneverbod omdat ze daar inmiddels ook gespot worden.

Lekkere test. Onrust veroorzaken en autoriteiten weten nergens van.

Maar laten we hopen dat het dat wel is, want andere verklaringen zijn zorgelijker.

twitter

twitter

[ Bericht 32% gewijzigd door Brave_Sir_Robin op 07-12-2024 20:48:11 ]
pi_215801820
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 20:41 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

• Er worden nu al bijna 2 weken in New Jersey drones gezien door burgers en lokale politie.
• De FBI vraagt de lokale bevolking te melden als ze drones zien en vragen om beeld en videomateriaal.
FBI agenten zeggen dat drones hen volgen tot hun huis
• Het congreslid van Staten Island wil daar een droneverbod omdat ze daar inmiddels ook gespot worden.

Maar laten we hopen dat het dat wel is, want andere verklaringen zijn zorgelijker.
-Knip-

Als dit waar is, waar blijven de beelden? Als FBI-er wil je je claims toch kunnen onderbouwen?
Wie is er de baas in dat district?

-Zin om naar New Yersey te gaan-
pi_215802947
quote:

[..]
Ik zeg toch niet dat wat ik aanvoer de waarheid is?
Ik stelde slechts de heel normale al dan niet retorische vraag: ”Waarom niet?” Na de atoomproeven en de moedwillig blootgestelde soldaten aan gevaarlijke straling geen vreemde vraag.
Het is zeker speculatie (alsof zoiets ineens een no-go zou zijn in een nota-bene grotendeels speculatief UAP topic) maar gezien het totale resum in de geschiedenis van de Amerikanen die vandaag bijna openlijk zichtbaar voor het grootste deel worden geregeerd door onbekenden on-gekozenen in de tegenwoordig vaak genoemde Deep State met hun plus 900 tot 1000 militaire basissen wereldwijd om hun hegemonie rond hele continenten koste wat het kost vast te kunnen blijven houden zeker niet on-gefundeerd.

quote:

[..]

• FBI agenten zeggen dat drones hen volgen tot hun huis

Omdat autoriteiten nergens van af weten zien we een stukje van de verwarring
Waarom worden er ook al weer van die moeilijke hearings gehouden?
Wat roepen al die klokkenluiders al decennia lang?
Waarom hebben ze moeten vrezen voor hun leven?
Waarover heeft o.a. Nancy Mace het steeds?

Deepstate en secret private corporations.

En autoriteiten weten inderdaad nergens van en er is onrust.
En dan hebben we het alleen nog maar over de UAP.

Wat betreft ongefundeerde speculatie: Ik sta enorm open wat betreft UAP en mogelijk niet-menselijke technologie en heb het allemaal redelijk nauwgezet gevolgd door de jaren heen maar ik geloof niet zomaar alles. Ik verbaas mij ook over een vermeend alternatieve oorsprong van de mens. De misvatting van onze vermeende geschiedenis. De pyramiden. Misschien zijn we zelf wel het product van niet menselijke origine. Misschien is onze beschaving (of hebben onszelf) op een technisch hoogtepunt al een paar keer vernietigd en zijn wij een deel van het nageslacht waar de kennis is verloren gegaan. Ik vind het allemaal reuze interessant om te lezen, zien en horen maar zeker weten doen we bijna niets.
pi_215803484
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 14:04 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Dit zou toch ook wel een vrij bizarre verklaring zijn. Dat het Pentagon geavanceerde drones aan het testen is boven woongebieden..
[..]
8)7

Sorry maar dat slaat helemaal nergens op.

[ x ]
Dat is wat we nodig hebben om de wereld over te nemen!
Opvallende drones
pi_215803547
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 23:38 schreef HoofdZonderEinde69 het volgende:

[..]
Dat is wat we nodig hebben om de wereld over te nemen!
Opvallende drones
Ik vrees dat je een leger tegenover je krijgt te zien zodra "je de wereld wilt gaan overnemen"
Die hebben ook drones ja.
Misschien vliegt er wel een tegen Musk zijn kop aan morgen, je weet het niet. Een wereldwijde epidemie hadden ook maar weinigen verwacht
pi_215804625
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 17:21 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Ongefundeerde aannames, check.
Het is een post om de vraag op te werpen dat, als het om buitenaardsen gaat, waarom ze dan lichtjes zouden gebruiken.

Maar speciaal voor jou zet ik het er expliciet bij.
pi_215804630
quote:

[..]
https://en.wikipedia.org/(...)20in%20the%20process.

:P
pi_215806444
quote:
Tering heb jij niks te melden? Moet ik dat helemaal gaan lezen? Wat wil je ermee zeggen zonder offtopic te gaan
  zondag 8 december 2024 @ 14:12:32 #119
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215807680
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 08:47 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Het is een post om de vraag op te werpen dat, als het om buitenaardsen gaat, waarom ze dan lichtjes zouden gebruiken.

Maar het gaat nu over onbekende drones. Volgens mij heeft niemand hier de verwachting dat het in dit geval om 'aliens' gaat. Het voelde als een makkelijke hit-and-run opmerking om het onderwerp even de hak te nemen. Die kennen we nu na 12 topics allemaal al wel een keer.

Maar goed, welke mogelijke antwoorden zie je zelf op je vraag? Met een beetje creatief denken zijn er best wat opties waarom de speculatieve buitenaarde drones lichten zouden hebben. Is het een bijproduct van een exotische aandrijving? Of zijn ze zich er helemaal niet bewust van? Zijn het lichtfrequenties om metingen uit te voeren? Is het bewust om ons af te leiden? Is het gewoon versiering?

Zolang we geen idee hebben van afkomst of intentie is het n grote open vraag.
  zondag 8 december 2024 @ 14:25:52 #120
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215807929
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 22:40 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Ik zeg toch niet dat wat ik aanvoer de waarheid is?
Ik stelde slechts de heel normale al dan niet retorische vraag: ”Waarom niet?” Na de atoomproeven en de moedwillig blootgestelde soldaten aan gevaarlijke straling geen vreemde vraag.
Het is zeker speculatie (alsof zoiets ineens een no-go zou zijn in een nota-bene grotendeels speculatief UAP topic) maar gezien het totale resum in de geschiedenis van de Amerikanen die vandaag bijna openlijk zichtbaar voor het grootste deel worden geregeerd door onbekenden on-gekozenen in de tegenwoordig vaak genoemde Deep State met hun plus 900 tot 1000 militaire basissen wereldwijd om hun hegemonie rond hele continenten koste wat het kost vast te kunnen blijven houden zeker niet on-gefundeerd.
[..]
Omdat autoriteiten nergens van af weten zien we een stukje van de verwarring
Waarom worden er ook al weer van die moeilijke hearings gehouden?
Wat roepen al die klokkenluiders al decennia lang?
Waarom hebben ze moeten vrezen voor hun leven?
Waarover heeft o.a. Nancy Mace het steeds?

Deepstate en secret private corporations.

En autoriteiten weten inderdaad nergens van en er is onrust.
En dan hebben we het alleen nog maar over de UAP.

Wat betreft ongefundeerde speculatie: Ik sta enorm open wat betreft UAP en mogelijk niet-menselijke technologie en heb het allemaal redelijk nauwgezet gevolgd door de jaren heen maar ik geloof niet zomaar alles. Ik verbaas mij ook over een vermeend alternatieve oorsprong van de mens. De misvatting van onze vermeende geschiedenis. De pyramiden. Misschien zijn we zelf wel het product van niet menselijke origine. Misschien is onze beschaving (of hebben onszelf) op een technisch hoogtepunt al een paar keer vernietigd en zijn wij een deel van het nageslacht waar de kennis is verloren gegaan. Ik vind het allemaal reuze interessant om te lezen, zien en horen maar zeker weten doen we bijna niets.
Fair enough.

Ik vind het altijd een lastige balans in dit topic. Ook al is het onderwerp meer mainstream door de aandacht vanuit klokkenluiders en de US overheid, de hele claim rond UAP blijft natuurlijk vrij bizar en ongelooflijk.

Maar dat is m.i. geen vrijbrief om vrijuit te speculeren zonder bronvermelding. Dat zou beter in een topic in TRU passen.
pi_215809200
Elke dag nieuwe beelden van drones

Bekijk deze YouTube-video

Wanneer schieten ze er nou een neer?

[ Bericht 69% gewijzigd door Monomeism op 08-12-2024 15:47:52 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_215812860
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 12:13 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Tering heb jij niks te melden? Moet ik dat helemaal gaan lezen? Wat wil je ermee zeggen zonder offtopic te gaan
Tering, gewoon een grapje voor mensen die bekend zijn met Broken Arrow incidenten.
pi_215817162
Van Reddit: 'Let’s be very clear what is happening here: the Senate Intel Chair, one of the eight most powerful people in Congress who has essentially the same access to classified information as does POTUS, is saying he is gravely concerned.

A person in that position doesn’t get gravely concerned about US military exercises or testing.'

Het gaat hier om senator Mark Warner. Het blijft een mysterie.
  maandag 9 december 2024 @ 15:30:42 #124
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215817410
Die Malmgren weet ook veel. En vorige week sprak hij met senator Mike Rounds, lead-sponsor van de UAP Disclore Act.

twitter
pi_215817823
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 14:49 schreef Dutchguy het volgende:
Van Reddit: 'Let’s be very clear what is happening here: the Senate Intel Chair, one of the eight most powerful people in Congress who has essentially the same access to classified information as does POTUS, is saying he is gravely concerned.

A person in that position doesn’t get gravely concerned about US military exercises or testing.'

Het gaat hier om senator Mark Warner. Het blijft een mysterie.
Lastig h die Amerikaanse politiek duiden. Ik vind het temperatuur meten bij het zien van beraadslagingen in Den Haag al lastig.
Het doet me ook steeds meer denken aan iets dat met quantumcomputing aan het licht is gekomen, vandaar de zwijgzaamheid.
Deze discussie kwam bij mij op. "het kwaad is al onder ons" aldus Cooker van National Cyber Security Director van het Witte Huis.

Past ook in de waarnemingen van die onduidelijke drones de afgelopen dagen.
Kunnen ze die man niet eens aan de tand voelen of die al los komt?
https://www.security.nl/p(...)t+later%27+strategie
  dinsdag 10 december 2024 @ 00:04:05 #126
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215821670
Governor van New Jersey over de drones:

quote:
These are apparently very sophisticated. The minute you get eyes on them, they go dark.
twitter
pi_215823262
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 00:04 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Governor van New Jersey over de drones:
[..]
[ x ]
Sowieso, wat het ook is, het lijkt me dat onbekende objecten ter grootte van een auto die boven huizen vliegen altijd een bron van zorg zou moeten zijn.
pi_215825584
Ik kijk de laatste tijd bij webcamtaxi naar live web streams in New Jersey
vooral de streams waar je nog terug kan schuiven naar een eerder tijdstip
ik keek in de nacht uren en zag in eens iets in beeld voorbij komen.

Gisterochtend zag ik het volgende vanaf 0:30 het zal een uurtje of 02:00 daar zijn.

Vandaag rond zelfde tijd weer gekeken en zie het volgende vanaf 0:50, nu vliegt het object gewoon door.

Ik twijfel niet of er iets bestaat wat wij niet kennen, heb het zelf gezien een jaar of 6 geleden
toen ik bij mijn vriendin achterom het huis liep, daar is dan een veldje tussen de huizen en schuurtjes
Daar hing boven de grond een tja hoe noem je dat, een UFO
een grijs, (ongeveer zo groot al een auto, niet rond maar meer de vorm van een pijlstaartrog zonder staart) onbekend object, ik zag aan de achterkant een rode gloed toen het vertrok.

Toen ik de hoek om was en het duidelijk kon zien maakte het ook direct aanstalten te vertrekken
het ging niet heel snel schuin omhoog over het dak van een school daarna cloaked het want het was niet meer te zien, rare is achteraf dat ik dit niet aan mijn vriendin heb verteld alsof ik het was vergeten.

Nou kom maar op met het belachelijk maken ik weet wat ik heb gezien.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kickstart op 10-12-2024 14:40:56 ]
  dinsdag 10 december 2024 @ 14:22:06 #129
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215825772
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 14:04 schreef Kickstart het volgende:
Ik kijk de laatste tijd bij webcamtaxi naar live web streams in New Jersey
vooral de streams waar je nog terug kan schuiven naar een eerder tijdstip
ik keek in de nacht uren en zag in eens iets in beeld voorbij komen.

Gisterochtend zag ik het volgende, het zal een uurtje of 02:00 daar zijn.

Vandaag rond zelfde tijd weer gekeken en zie het volgende, nu vliegt het object gewoon door.

Ik twijfel niet of er iets bestaat wat wij niet kennen, heb het zelf gezien een jaar of 6 geleden
toen ik bij mijn vriendin achterom het huis liep, daar is dan een veldje tussen de huizen en schuurtjes
Daar hing boven de grond een tja hoe noem je dat, een UFO
een grijs, (ongeveer zo groot al een auto, niet rond maar meer de vorm van een pijlstaartrog zonder staart) onbekend object, ik zag aan de achterkant een rode gloed toen het vertrok.

Toen ik de hoek om was en het duidelijk kon zien maakte het ook direct aanstalten te vertrekken
het ging niet heel snel schuin omhoog over het dak van een school daarna cloaked het want het was niet meer te zien, rare is achteraf dat ik dit niet aan mijn vriendin heb verteld alsof ik het was vergeten.

Nou kom maar op met het belachelijk maken ik weet wat ik heb gezien.

[ afbeelding ]
Dat verhaal van die UFO is nog tot daar aan toe.

Maar dat je als Fokker zowel buiten geweest bent en een vriendin hebt is wel heel ongeloofwaardig.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_215825866
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 14:22 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat verhaal van die UFO is nog tot daar aan toe.

Maar dat je als Fokker zowel buiten geweest bent en een vriendin hebt is wel heel ongeloofwaardig.
hmm zo klinkt het hier ongeloofwaardig inderdaad
voel me nu net als in- Invasion of the Body Snatchers

pi_215826272
Naast alle 'drone'/UAP sigthings waar we ineens mee overspoeld worden. Het valt me ook op dat de bekende namen (RossCo, Elizondo in z'n nieuwe podcast) ineens benoemen dat 2025 een bijzonder jaar gaat worden, alsof er wat te gebeuren staat.
Weet niet waarop dit gebaseerd is, maar ik ben benieuwd...
I want to believe...
pi_215828013
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 15:04 schreef NoFoksGiven het volgende:
Het valt me ook op dat de bekende namen (RossCo, Elizondo in z'n nieuwe podcast) ineens benoemen dat 2025 een bijzonder jaar gaat worden, alsof er wat te gebeuren staat.
Weet niet waarop dit gebaseerd is, maar ik ben benieuwd...
Ik hoorde iets over 2027. The Nightshift trapt af over dit onderwerp in de eerste minuten van deze video.
De uitzending daarvoor ging er ook over. Een soort deadline tot een event. :?
Geen idee waar ze het vandaan halen.

pi_215829352
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 14:22 schreef inslagenreuring het volgende:
Niet als die vriendin de alien in kwestie is die het als missie heeft om de meest vreemde aardlingen te onderzoeken.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215829408
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 08:47 schreef Haushofer het volgende:

[..]

quote:
• Interstellaire techniek om vele lichtjaren te overbruggen, check.
• Lichtjes omdat we anders niet in het donker op aarde kunnen navigeren, check.
Je impliceert dat het n niet waarschijnlijk is, als het andere het geval is, en dr ligt wel degelijk een aanname achter (als je interstellair kan reizen, dan zijn lichtjes per definitie, voor geen enkele te bedenken reden, nog nodig, of een bij-effect van...whatever).

Dat je niet de vraag stelt waarom drones (of een nieuwe, eventueel geheime techniek) wel lichtjes nodig hebben, zegt natuurlijk ook wel wat.

[ Bericht 3% gewijzigd door Akathisia op 10-12-2024 21:39:39 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215830485
Er is nu een live hearing bezig over die drones.
  dinsdag 10 december 2024 @ 22:12:25 #136
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215831229
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 21:29 schreef NatteLont het volgende:
Er is nu een live hearing bezig over die drones.

Val er laat in maar wel interessant hoor.

Ene Smith van New Jersey die het panel oproept om het DoD meer info te laten delen (het panel zijn DoD leden?).

Hij vraagt waarom tracken ze die drones niet naar waar ze vandaan komen. Ze komen elke dag vanaf de oceaan (voor het eerst dat ik dit hoor), dus waarom weten we niet meer?

Goede vergelijking maakt hij ook met de Chinese Spy balloon van begin vorig jaar. Toen was er snel actie en werd die neergehaald. (en later nog eens drie andere - nog steeds onbekende - objecten). Waarom levert DoD nu niet meer?

Antwoord van het panel: we delen uw zorgen. :{
pi_215831231
twitter

Even los van het feit wat de oorsprong is. Dit is best zorgwekkend.
  dinsdag 10 december 2024 @ 22:24:44 #138
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215831450
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 22:12 schreef Simmertje het volgende:
[ x ]

Even los van het feit wat de oorsprong is. Dit is best zorgwekkend.
Ongelooflijk toch.

Het wordt een steeds serieuzere zaak eigenlijk. Eerst denk je, het zal wel, lichtjes in de lucht en veel onduidelijke beelden. Afgewisseld met beelden van duidelijk vliegtuigen of helicopters.

Maar als het allemaal massahysterie is, dan kun je dat makkelijk weerleggen. Maar alle autoriteiten (politie, burgemeesters, politici) die je ziet geven vooral aan 'we weten het niet'.

Vreemd.
  dinsdag 10 december 2024 @ 22:50:09 #139
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215831901
twitter

twitter
pi_215832009
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 22:24 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Ongelooflijk toch.

Het wordt een steeds serieuzere zaak eigenlijk. Eerst denk je, het zal wel, lichtjes in de lucht en veel onduidelijke beelden. Afgewisseld met beelden van duidelijk vliegtuigen of helicopters.
Het rare is ook dat er drones zijn die geen enkel geluid maken maar andere weer wel.
Of hagelnieuwe onbekende technologie of iets totaal anders.
Nou ja ze zeggen het zelf al. Ze weten het allemaal niet.
En ze durven (?) er niet op te schieten. Zo komt het over.
Verwachten ze een ongewilde dus een verwachte/kenbare reactie ofzo?
Die de zwakte aan de (rest van de) wereld nog eens extra zal benadrukken dat ze eigenlijk niets kunnen klaarspelen?
Het is een soort schaakspel zo. De Amerikanen zijn aan zet maar ze zweten om die zet te doen.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_215832418
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 22:24 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Ongelooflijk toch.

Maar als het allemaal massahysterie is, dan kun je dat makkelijk weerleggen. Maar alle autoriteiten (politie, burgemeesters, politici) die je ziet geven vooral aan 'we weten het niet'.

Vreemd.
Ik krijg steeds meer het idee dat er iets "groots" staat te gebeuren, en dat het Pentagon "klokkenluiders" zoals Luis Elizondo en David Grusch naar voren hebben geschoven om het publiek alvast te kneden voor hetgene wat de mensheid binnenkort te wachten staat.

2025 gaat een heel belangrijk jaar worden.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_215832494
Ook wel vreemd dat het over algemeen weinig in het (grote) nieuws is. Al heb je nu natuurlijk dat hele Syri en CEO shooter gedoe. Maar je zou toch verwachten dat dit groter nieuws zou zijn.
pi_215833179
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2024 23:42 schreef Simmertje het volgende:
Ook wel vreemd dat het over algemeen weinig in het (grote) nieuws is. Al heb je nu natuurlijk dat hele Syri en CEO shooter gedoe. Maar je zou toch verwachten dat dit groter nieuws zou zijn.
Nieuws is poppenkast. Pas als het gordijntje opengaat geloof je het pas. Ook als het niet waar is maar waar moet zijn.
Er gebeurd nog wel meer onvoorstelbare shit die zo belangrijk is dat niemand het (ooit) mag horen.
Soms zelfs midden voor je neus. En het dan nog niet kunnen zien omdat het gordijntje dicht zit.
En wanneer je ontdekt dat er handen in de poppetjes zitten roept iedereen dat je een complotdenker bent
Nieuws moet je zelf opzoeken. Voor zover dat (nog) mogelijk is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Monomeism op 11-12-2024 09:10:23 ]
― Thomas Sowell
pi_215833916
Knip

[ Bericht 99% gewijzigd door Monomeism op 11-12-2024 09:19:06 ]
― Thomas Sowell
pi_215833917
.
― Thomas Sowell
pi_215833950
Wilde wat aanpassen. Mobiel fokken is niet mijn ding 😛
― Thomas Sowell
pi_215833958
Elizondo dan maar weer h

[ Bericht 97% gewijzigd door Monomeism op 11-12-2024 09:31:11 ]
― Thomas Sowell
pi_215834613
Je merkt dat het cynisme leeft bij degenen die dit onderwerp volgen. Volkomen begrijpelijk.
twitter
pi_215835208
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 10:34 schreef Dutchguy het volgende:
Je merkt dat het cynisme leeft bij degenen die dit onderwerp volgen. Volkomen begrijpelijk.
[ x ]
Zoals: wij leven in een sociaal experiment, wen er maar aan.

Volgens mij weten ze allang wat die drones zijn, en met welk doel ze daar vliegen maar dat zal wel zo classified zijn, dat maar enkele weten dat die classified information bestaat. Net zoals toen met UFO-UAP gerelateerde info, dus wel zullen zien. Maar deel de mening dat er iets "gaar gestoomd" wordt met informatie poppenkast.

[ Bericht 7% gewijzigd door yessie234 op 11-12-2024 13:16:50 ]
pi_215835512
Over die drone-sightings, het volgende vraag ik me af

Als dit nieuwe drones zijn om te testen, van welk land dan ook, waarom laat je het dan zien als een kerstboom met allemaal knipperende lichten?

Als ik geheims wil testen dan wil ik het zo onopvallend mogelijk laten zijn, dus met lichten uit. En ook niet over bevolkt gebied.

Dus zijn die dingen wel zo geheim? Willen ze juist wel opvallen? Of zijn ze zo onschendbaar dat het niet uitmaakt dat ze zichtbaar zijn...

Vragen, vragen :?
pi_215835898
Dit is wel heel interessant allemaal.
pi_215836076
ik blijf erbij, dit is gewoon een nieuw drone surveillance systeem van de US zelf.
pi_215836092
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 12:09 schreef Dutch_view het volgende:

Als dit nieuwe drones zijn om te testen, van welk land dan ook, waarom laat je het dan zien als een kerstboom met allemaal knipperende lichten?

Als ik geheims wil testen dan wil ik het zo onopvallend mogelijk laten zijn, dus met lichten uit. En ook niet over bevolkt gebied.

Dus zijn die dingen wel zo geheim? Willen ze juist wel opvallen? Of zijn ze zo onschendbaar dat het niet uitmaakt dat ze zichtbaar zijn...

Als het donker is, kan je wel van donker naar licht kijken, niet van licht naar donker. Kan jezelf testen. In het donker moeten je ogen wennen aan het zicht wat er nog is....
pi_215836169
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 13:20 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Als het donker is, kan je wel van donker naar licht kijken, niet van licht naar donker. Kan jezelf testen. In het donker moeten je ogen wennen aan het zicht wat er nog is....
Dat snap ik wel, dat is niet wat ik bedoel :)
pi_215836289
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 13:30 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Dat snap ik wel, dat is niet wat ik bedoel :)
Ik wil dit mooie, goed gemodereerde en steeds weer geactualiseerde topic in NWS noch vervuilen, noch verpesten, want het hoort gewoon in deze rubriek :)
pi_215838461
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 12:09 schreef Dutch_view het volgende:

Als dit nieuwe drones zijn om te testen, van welk land dan ook, waarom laat je het dan zien als een kerstboom met allemaal knipperende lichten? Als ik geheims wil testen dan wil ik het zo onopvallend mogelijk laten zijn, dus met lichten uit. En ook niet over bevolkt gebied.Dus zijn die dingen wel zo geheim? Willen ze juist wel opvallen? Of zijn ze zo onschendbaar dat het niet uitmaakt dat ze zichtbaar zijn...

Elizondo (filmpje boven) zei dat ze ze al eerder tevergeefs hadden nagejaagd en dat die poging op niets was uitgelopen. Het komt dus vrij machteloos over. Dus dat al die lampjes branden en knipperen komt inderdaad een beetje over als uitdagen. Het lijkt er naarmate de tijd verstrijkt op dat die drones ongestoord kunnen rondvliegen.
Of het moet zo lijken. We kunnen er alleen maar naar raden. Het is een rare toestand. Ik heb wel rare filmpjes gezien hoor. Ik weet het niet zeker maar het lijkt er ook een beetje op dat ze geen propellers hebben.
Waren er maar betere close ups.
― Thomas Sowell
  woensdag 11 december 2024 @ 20:27:24 #157
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215840372
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 18:06 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik heb wel rare filmpjes gezien hoor. Ik weet het niet zeker maar het lijkt er ook een beetje op dat ze geen propellers hebben.
Waren er maar betere close ups.
Je ziet genoeg vage shit langskomen inderdaad, maar je kan eigenlijk niets vertrouwen.
  woensdag 11 december 2024 @ 20:41:03 #158
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215840614
Nieuwe theorie van congreslid: Iran zit erachter.

twitter

Half uur later, Pentagon weerspreekt dit.

twitter
pi_215840830
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 20:41 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[ x ]

[ x ]
https://www.reddit.com/r/(...)_foreign_entity_its/

Edit: Laat maar is hetzelfde. :P
pi_215840869
Private tech bedrijven blijft dan over I guess.

Het is wel echt een massa hysterie er om heen ook. Dit is leuk. :P

Alleen lijken het wel heel overduidelijk drones. Als het nou eens echte UAPs waren dan zou dat al helemaal vet zijn, mja helaas.
pi_215840909
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 20:56 schreef Discombobulate het volgende:

Alleen lijken het wel heel overduidelijk drones. Als het nou eens echte UAPs waren dan zou dat al helemaal vet zijn, mja helaas.
Dit is niet leuk, maar ik blijf het wel volgen.
Misschien eigen topic in NWS geven. De drones van New Yersey?
pi_215840917
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 20:56 schreef Discombobulate het volgende:

De vraag is dan nog hoe spannend (vernieuwend) die drones zijn, als ze niet gevolgd konden worden. Of is daartoe helemaal geen poging geweest?
pi_215841991
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 20:27 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Je ziet genoeg vage shit langskomen inderdaad, maar je kan eigenlijk niets vertrouwen.
Ja gelijk aan het begin van de video van deze uploader bijvoorbeeld. Vreemd hoor.
― Thomas Sowell
  woensdag 11 december 2024 @ 22:02:05 #164
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215842083
Wat is die nieuwe UFO hype op social media joh :') Ik zie gewoon vliegtuigen op de filmpjes of wat mis ik? :') En net nog een filmpje van zonnestralen door boomtakken in een mistig bos. En dat zou een UFO beam moeten zijn. WTF! Mensen zijn echt gek aan het worden :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215842171
quote:
16s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:02 schreef Starhopper het volgende:
WTF! Mensen zijn echt gek aan het worden :')
Nee hoor. Maar waarom denk je dat?
  woensdag 11 december 2024 @ 22:08:13 #166
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215842176
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:07 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Nee hoor. Maar waarom denk je dat?
Omdat een vliegtuig geen ufo is.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215842187
quote:
16s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:08 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Omdat een vliegtuig geen ufo is.
Dat klopt. En nu?
  woensdag 11 december 2024 @ 22:10:32 #168
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215842217
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:08 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Dat klopt. En nu?
Als je denkt dat een vliegtuig een ufo is, dan hoor je thuis in een gesloten inrichting.
pi_215842226
quote:
16s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:10 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als je denkt dat een vliegtuig een ufo is, dan hoor je thuis in een gesloten inrichting.
Niemand denk dat hier hoor.
  woensdag 11 december 2024 @ 22:15:54 #170
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215842301
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:10 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Niemand denk dat hier hoor.
Zeg ik dat dan?
pi_215842338
quote:
16s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:02 schreef Starhopper het volgende:
Wat is die nieuwe UFO hype op social media joh :') Ik zie gewoon vliegtuigen op de filmpjes of wat mis ik? :') En net nog een filmpje van zonnestralen door boomtakken in een mistig bos. En dat zou een UFO beam moeten zijn. WTF! Mensen zijn echt gek aan het worden :')
Het betreft geen vliegtuigen maar UFOs volgens de FBI, Homeland Security, Pentagon, een aantal grote nieuwsbrengers, en nog een aantal instanties.

Wat je ook denkt wat het zijn, dt is op zijn minst opmerkelijk te noemen.
  woensdag 11 december 2024 @ 22:26:38 #172
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215842521
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:18 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Het betreft geen vliegtuigen maar UFOs volgens de FBI, Homeland Security, Pentagon, een aantal grote nieuwsbrengers, en nog een aantal instanties.

Wat je ook denkt wat het zijn, dt is op zijn minst opmerkelijk te noemen.
Dat ze er onderzoek naar doen en dat het nieuws het serieus neemt is inderdaad opmerkelijk. Kom op zeg. Dit is gewoon een lijnvliegtuig:

Als iemand melding van dit maakt, dan neem je dit als FBI of nieuwsbrenger toch niet serieus? :')
pi_215842557
quote:
16s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:26 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat ze er onderzoek naar doen en dat het nieuws het serieus neemt is inderdaad opmerkelijk. Kom op zeg. Dit is gewoon een lijnvliegtuig:
[ afbeelding ]

Als iemand melding van dit maakt, dan neem je dit als FBI of nieuwsbrenger toch niet serieus? :')
UFO is gewoon ongedentificeerd vliegend object... Man, snap dat nou eens. of het nou een ballon of een vliegtuig is. Niks is nog bevestigd.
pi_215842563
quote:
Als iemand melding van dit maakt, dan neem je dit als FBI of nieuwsbrenger toch niet serieus?
Maar gelukkig neemt de FBI het heel serieus. Snap ik ook wel na 9/11.

Nou hup, nu snel weer je mand in.
  woensdag 11 december 2024 @ 22:29:43 #175
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215842566
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:28 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
UFO is gewoon ongedentificeerd vliegend object... Man, snap dat nou eens. of het nou een ballon of een vliegtuig is. Niks is nog bevestigd.
Het is niet ongedentificeerd want het zijn overduidelijk vliegtuigen. Begrijp dat nou eens.
pi_215842592
quote:

[..]
[ afbeelding ]

Maar lijkt me veel eerder een drone. Die hypothese wordt ook al heel veel gedeeld.

Een UFO wat mogelijkerwijs een drone kan zijn. Ongedentificeerd simpelweg omdat het nog niet gedentificeerd is. Want commercile drone? Leger drone? Buitenlandse mogendheid drone? Of is het toch wat anders?

Ik snap niet waarom je hier een discussie van probeert te maken zeg. Wat zit je zo dwars joh. _O-
pi_215842604
quote:
16s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:29 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Het is niet ongedentificeerd want het zijn overduidelijk vliegtuigen. Begrijp dat nou eens.
Heb je de FBI al gebeld met deze melding? Zou ik maar snel doen dan help je iedereen daar uit de brand.

We weten niet wat het zijn, een drone of vliegtuig, van wie of waarvandaan, ergo een UFO.
pi_215842625
Valt me nog mee eerlijk gezegd hoe relatief weinig dit topicreeks besmeurd wordt met stront. :)

Als @Starhopper nou ff terug in z'n mand gaat. Het is bedtijd voor hem.
pi_215842702
-verkeerd topic, kan weg-
pi_215842847
quote:

[..]
[ afbeelding ]

Dit zou wel inderdaad wel eens een lijnvliegtuig kunnen zijn ja. Maar wat is het probleem?
Heb je de rest niet gevolgd zeker? De USA staat in ieder geval op z'n kop over deze drones.
  woensdag 11 december 2024 @ 22:51:51 #181
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215842938
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:45 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Dit zou wel inderdaad wel eens een lijnvliegtuig kunnen zijn ja. Maar wat is het probleem?
Heb je de rest niet gevolgd zeker? De USA staat in ieder geval op z'n kop over deze drones.
Het probleem is een massahysterie om niets. Stelletje debielen daar aan de andere kant van de oceaan. Doe gewoon normaal.
pi_215843027
quote:
16s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:51 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Het probleem is een massahysterie om niets. Stelletje debielen daar aan de andere kant van de oceaan. Doe gewoon normaal.
Tja. In alle eerlijkheid. Nu laat je alleen maar zien dat je dus eigenlijk niet helemaal weet waar het over gaat.
Toch reageer je zo stellig.
  woensdag 11 december 2024 @ 22:59:48 #183
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215843045
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:58 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Tja. In alle eerlijkheid. Nu laat je alleen maar zien dat je dus eigenlijk niet helemaal weet waar het over gaat.
Toch reageer je zo stellig.
Ik zie het toch allemaal voorbij komen op de sociale media?
pi_215843063
quote:
16s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik zie het toch allemaal voorbij komen op de sociale media?
Ja en? Alleen vandaag of al wat langer? Als het alleen vandaag is begrijp ik je reactie wel een beetje.
  woensdag 11 december 2024 @ 23:02:33 #185
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215843074
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 23:01 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Ja en? Alleen vandaag of al wat langer? Als het alleen vandaag is begrijp ik je reactie wel een beetje.
De afgelopen week. Komt op mij over als 1 grote grap: vliegtuigen filmen en keihard UFO roepen :')
pi_215843114
De frustratie neemt steeds meer toe.
pi_215843142
quote:
16s.gif Op woensdag 11 december 2024 23:02 schreef Starhopper het volgende:

[..]
De afgelopen week. Komt op mij over als 1 grote grap: vliegtuigen filmen en keihard UFO roepen :')
Dan is het me in ieder geval duidelijk. Het gaat om drones. Niet om vliegtuigen. Drones die al ruim een maand lang niet herkent worden als de drones die we reeds kennen. Ongedentificeerde drones. Dat noemt men ook wel UFO.

Wat nu bezig is, is dat men probeert te achterhalen door wie ze worden bediend en waarom, en wat ze doen..
Vanaf daar is het spannend aan het worden. Zo en nu is het tijd voor mijn bed. Fijne nacht ook en slaapse. :)
pi_215843842
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 20:41 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[ x ]

[ x ]
Ik moest direct keihard lachen om deze false flag b.s.
pi_215844463
quote:
16s.gif Op woensdag 11 december 2024 23:02 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dure grap om de marine en luchtmacht af te sturen op lijnvliegtuigen :D
Ik denk dat de minst logische van de 3 opties is. Maar mss heb je gelijk. Ik zie maar 3 opties

• Het is idd niks en we kijken naar een psyop en geen idee waarom (meer budget?)
• Het is technologie van de US zelf (black project) maar waarom dan zo out in the open? Onenigheid over wel of niet disclosen van nieuwe technologie?
• We geloven de instanties op hun woord en ze weten echt niet wat het is maar iig dus een dreiging van buitenaf.

Die laatste is het meest zorgwekkend iig al doet het vooralsnog weinig kwaad behalve dan intimideren.
pi_215844464
quote:
16s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:29 schreef Starhopper het volgende:
Nou, nee, niet "overduidelijk". Zie bijvoorbeeld

https://scholarsarchive.l(...)sics_fac_scholar/58/

van Knuth.et.al. omtrent de Nimitz encounters.

quote:
Periodically, the UAPs would drop from 28,000 feet to sea level (estimated to be 50 feet), or under the surface, in 0.78 s. Without detailed radar data, it is not possible to know the acceleration of the UAPs as a function of time as they descended to the sea surface. However, one can estimate a lower bound on the acceleration, by assuming that the UAPs accelerated at a constant rate halfway and then decelerated at the same rate for the remaining distance
as in (2) and (3).
De versnelling die uit de radarbeelden wordt gehaald, is ruwweg 5000 g. Het bijbehorende vermogen kun je afschatten met P = F*v = m*a2*t, en dan kom je (als je aaneemt dat m in de orde van tonnen is) voor de vermogenpiek op een ordegrootte van een TeraWatt, ...

quote:
... which exceeds the total nuclear power production of the United States by more than a factor of ten.
Dus tenzij al dit soort radarobservaties verstoringen zijn, kun je op de achterkant van een envelop nagaan dat dit niet "overduidelijk vliegtuigen" zijn.
  donderdag 12 december 2024 @ 09:36:51 #191
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215844506
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 09:28 schreef Haushofer het volgende:

[..]

[..]
De versnelling die uit de radarbeelden wordt gehaald, is ruwweg 5000 g. Het bijbehorende vermogen kun je afschatten met P = F*v = m*a2*t, en dan kom je (als je aaneemt dat m in de orde van tonnen is) voor de vermogenpiek op een ordegrootte van een TeraWatt, ...
[..]
Dus tenzij al dit soort radarobservaties verstoringen zijn, kun je op de achterkant van een envelop nagaan dat dit niet "overduidelijk vliegtuigen" zijn.
Dat is 2019. Ik heb het over de beelden die de afgelopen week op social media zijn verschenen.
pi_215845160
Ging gister bij Boekestijn en de Wijk ook even over dit drone gedoe. :)
  donderdag 12 december 2024 @ 11:15:34 #193
65846 Bocaj
47th President.
pi_215845176
Volgens my is het gewoon Elon die aan het testen is met vliegende Tesla's. (In 2025 te koop of later!)
pi_215845186
quote:

[..]

[..]
[..]
Nimitz is n groot mysterie. :D

De hele context samen met de getuigenverklaringen en die FLIR video maakt het mijn favoriete case denk ik.

Maar Starhopper is gewoon zo vervelend dat het zo gedenigreerd en belachelijk gemaakt wordt wat betreft de drones boven militaire basissen in de VS en het VK. Het zijn overduidelijk (?) drones, maar waar ze vandaan komen, van wie ze zijn, etc., al helemaal na 9/11 maakt dit echt wel heel bijzonder. Boekestijn en de Wijk hadden het er ook nog even over gister. En ja, dan zijn het gewoon per definitie UFO's of in mindere mate UFO's, net zoals een ballon een UFO kan zijn.
pi_215845278
quote:
84s.gif Op donderdag 12 december 2024 09:36 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat is 2019. Ik heb het over de beelden die de afgelopen week op social media zijn verschenen.
Ik ben niet zo'n voorstander van om beelden zoals onderstaande hier neer te plempen want je hebt nooit een bron maar om nu te doen alsof alles wat op de socials voorbij is gekomen vliegtuigen zijn? Dan ben je erg selectief.

twitter

En je dit geval kunnen ook gewoon reguliere drones zijn of heli's met hun transponders uit maar geen vliegtuigen. Ga niet doen alsof er niks speelt. Wat er wel speelt? Zie hier boven. Geen idee.
  donderdag 12 december 2024 @ 11:35:38 #196
65846 Bocaj
47th President.
pi_215845302

The Truth is out there, but nobody tells us... Dit is zo'n beetje de strekking! :')
  donderdag 12 december 2024 @ 11:44:27 #197
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215845357
quote:

[..]

[..]
[..]
Een fysiek object dat zo versneld zou door de versnelling ook verschrikkelijk warm worden, heter dan de zon.
pi_215845362
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Een fysiek object dat zo versneld zou door de versnelling ook verschrikkelijk warm worden, heter dan de zon.
Laat eens een berekening zien dan. Ik ben wel benieuwd hoe warm het dan wordt.
  donderdag 12 december 2024 @ 11:45:51 #199
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215845365
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:32 schreef alpeko het volgende:

[..]
Ik ben niet zo'n voorstander van om beelden zoals onderstaande hier neer te plempen want je hebt nooit een bron maar om nu te doen alsof alles wat op de socials voorbij is gekomen vliegtuigen zijn? Dan ben je erg selectief.

[ x ]

En je dit geval kunnen ook gewoon reguliere drones zijn of heli's met hun transponders uit maar geen vliegtuigen. Ga niet doen alsof er niks speelt. Wat er wel speelt? Zie hier boven. Geen idee.
Militaire vliegtuigen en helikopters zijn niet altijd zichtbaar op de radar.
pi_215845368
quote:
16s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:45 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Militaire vliegtuigen en helikopters zijn niet altijd zichtbaar op de radar.
Top, dat zeg ik letterlijk. Goed gelezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')