Dit is wel heel erg speculatief en nergens op gebaseerd, ik snap niet helemaal wat je bedoeld.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:11 schreef yessie234 het volgende:
Alsof het projecties kan maken van iets dat in de toekomst nog plaats zou gaan vinden. Ik vind dit zo mysterieus en beangstigend tegelijkertijd.
Ongefundeerde aannames, check.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:13 schreef Haushofer het volgende:
• Interstellaire techniek om vele lichtjaren te overbruggen, check.
• Lichtjes omdat we anders niet in het donker op aarde kunnen navigeren, check.
Het lijkt me alleen maar logisch dat de US inmiddels drones inzet om haar luchtruim te bewaken. Hier is weinig buitenaards aanquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:04 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Dit zou toch ook wel een vrij bizarre verklaring zijn. Dat het Pentagon geavanceerde drones aan het testen is boven woongebieden..
[..]![]()
Sorry maar dat slaat helemaal nergens op.
[ x ]
Wat het ook kan zijn. Alsof ons Westerse mensbeeld niet klopt om te begrijpen waar we naar zitten te kijken, en de techniek ons ingehaald heeft. Waar die techniek ook vandaan mag komen. Ik vind het emotioneel mooi. Dat meen ik oprecht.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg speculatief en nergens op gebaseerd, ik snap niet helemaal wat je bedoeld.
Maar mooi voorbeeld van een UAP dit. Wat het ook kan zijn.
Heb je een bron, dat dit drones van de US zijn om eigen luchtruim te bewaken? Bewaken tegen wat?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:28 schreef byah het volgende:
[..]
Het lijkt me alleen maar logisch dat de US inmiddels drones inzet om haar luchtruim te bewaken. Hier is weinig buitenaards aan
Waarom zouden ze die niet testen boven woongebieden? De Amerikanen testen met werkelijk alles wat los en vast zit.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:36 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Heb je een bron, dat dit drones van de US zijn om eigen luchtruim te bewaken? Bewaken tegen wat?
Ik zie hier ook niet veel buitenaards aan, maar geavanceerde drones testen boven woongebieden? Klinkt ook niet heel plausibel.
Je noemt hier volgens mij een heel belangrijk punt. Maar het blijven ook Godsvrezenden. Dat voor God willen spelen zal sommige Amerikanen toch echt niet lekker zitten. Nog steeds niet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:19 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Waarom zouden ze die niet testen boven woongebieden? De Amerikanen testen met werkelijk alles wat los en vast zit.
Legaal of illegaal. Ook op de eigen bevolking.
Ik heb in ieder geval niet meer de illusie dat we geen proefkonijnen zijn geleid door tal van misleidingen in deze rare wereld waar de algemene meute als een josti-band achteraan hobbelt via het dagelijks journaal dat via een trechter in je keel verdwijnt. Ik denk dat dit gezonde wantrouwen bij mij ten volle begon bij de nasleep van 9/11quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:41 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Je noemt hier volgens mij een heel belangrijk punt. Maar het blijven ook Godsvrezenden. Dat voor God willen spelen zal sommige Amerikanen toch echt niet lekker zitten. Nog steeds niet.
Die trechter gaat ook in het fingerspitzengefühl zitten.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:50 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval niet meer de illusie dat we geen proefkonijnen zijn geleid door tal van misleidingen in deze rare wereld waar de algemene meute als een josti-band achteraan hobbelt via het dagelijks journaal dat via een trechter in je keel verdwijnt. Ik denk dat dit gezonde wantrouwen bij mij ten volle begon bij de nasleep van 9/11
In het algemeen spreekwoordelijk alles eten maar nooit doorslikken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:58 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Die trechter gaat ook in het fingerspitzengefühl zitten.
Die trechter gaat ook in je leesbril zitten.
Er is iets, en het laat zich als UAP bediscussiëren. Wat het ook is.
Het is ongefundeerde speculatie.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:19 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Waarom zouden ze die niet testen boven woongebieden? De Amerikanen testen met werkelijk alles wat los en vast zit.
Als dit waar is, waar blijven de beelden? Als FBI-er wil je je claims toch kunnen onderbouwen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:41 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Het is ongefundeerde speculatie.
• Er worden nu al bijna 2 weken in New Jersey drones gezien door burgers en lokale politie.
• De FBI vraagt de lokale bevolking te melden als ze drones zien en vragen om beeld en videomateriaal.
• FBI agenten zeggen dat drones hen volgen tot hun huis
• Het congreslid van Staten Island wil daar een droneverbod omdat ze daar inmiddels ook gespot worden.
Lekkere test. Onrust veroorzaken en autoriteiten weten nergens van.
Maar laten we hopen dat het dat wel is, want andere verklaringen zijn zorgelijker.
-Knip-
Ik zeg toch niet dat wat ik aanvoer de waarheid is?quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:41 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Het is ongefundeerde speculatie.
Omdat autoriteiten nergens van af weten zien we een stukje van de verwarringquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:41 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
• Er worden nu al bijna 2 weken in New Jersey drones gezien door burgers en lokale politie.
• De FBI vraagt de lokale bevolking te melden als ze drones zien en vragen om beeld en videomateriaal.
• FBI agenten zeggen dat drones hen volgen tot hun huis
• Het congreslid van Staten Island wil daar een droneverbod omdat ze daar inmiddels ook gespot worden.
Lekkere test. Onrust veroorzaken en autoriteiten weten nergens van.
Dat is wat we nodig hebben om de wereld over te nemen!quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:04 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Dit zou toch ook wel een vrij bizarre verklaring zijn. Dat het Pentagon geavanceerde drones aan het testen is boven woongebieden..
[..]![]()
Sorry maar dat slaat helemaal nergens op.
[ x ]
Ik vrees dat je een leger tegenover je krijgt te zien zodra "je de wereld wilt gaan overnemen"quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:38 schreef HoofdZonderEinde69 het volgende:
[..]
Dat is wat we nodig hebben om de wereld over te nemen!
Opvallende drones
Het is een post om de vraag op te werpen dat, als het om buitenaardsen gaat, waarom ze dan lichtjes zouden gebruiken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:21 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ongefundeerde aannames, check.
https://en.wikipedia.org/(...)20in%20the%20process.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:19 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Tering heb jij niks te melden? Moet ik dat helemaal gaan lezen? Wat wil je ermee zeggen zonder offtopic te gaanquote:Op zondag 8 december 2024 08:50 schreef Haushofer het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)20in%20the%20process.
Maar het gaat nu over onbekende drones. Volgens mij heeft niemand hier de verwachting dat het in dit geval om 'aliens' gaat. Het voelde als een makkelijke hit-and-run opmerking om het onderwerp even de hak te nemen. Die kennen we nu na 12 topics allemaal al wel een keer.quote:Op zondag 8 december 2024 08:47 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het is een post om de vraag op te werpen dat, als het om buitenaardsen gaat, waarom ze dan lichtjes zouden gebruiken.
Maar speciaal voor jou zet ik het er expliciet bij.
Fair enough.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:40 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat wat ik aanvoer de waarheid is?
Ik stelde slechts de heel normale al dan niet retorische vraag: ”Waarom niet?” Na de atoomproeven en de moedwillig blootgestelde soldaten aan gevaarlijke straling geen vreemde vraag.
Het is zeker speculatie (alsof zoiets ineens een no-go zou zijn in een nota-bene grotendeels speculatief UAP topic) maar gezien het totale resumé in de geschiedenis van de Amerikanen die vandaag bijna openlijk zichtbaar voor het grootste deel worden geregeerd door onbekenden on-gekozenen in de tegenwoordig vaak genoemde Deep State met hun plus 900 tot 1000 militaire basissen wereldwijd om hun hegemonie rond hele continenten koste wat het kost vast te kunnen blijven houden zeker niet on-gefundeerd.
[..]
Omdat autoriteiten nergens van af weten zien we een stukje van de verwarring
Waarom worden er ook al weer van die moeilijke hearings gehouden?
Wat roepen al die klokkenluiders al decennia lang?
Waarom hebben ze moeten vrezen voor hun leven?
Waarover heeft o.a. Nancy Mace het steeds?
Deepstate en secret private corporations.
En autoriteiten weten inderdaad nergens van en er is onrust.
En dan hebben we het alleen nog maar over de UAP.
Wat betreft ongefundeerde speculatie: Ik sta enorm open wat betreft UAP en mogelijk niet-menselijke technologie en heb het allemaal redelijk nauwgezet gevolgd door de jaren heen maar ik geloof niet zomaar alles. Ik verbaas mij ook over een vermeend alternatieve oorsprong van de mens. De misvatting van onze vermeende geschiedenis. De pyramiden. Misschien zijn we zelf wel het product van niet menselijke origine. Misschien is onze beschaving (of hebben onszelf) op een technisch hoogtepunt al een paar keer vernietigd en zijn wij een deel van het nageslacht waar de kennis is verloren gegaan. Ik vind het allemaal reuze interessant om te lezen, zien en horen maar zeker weten doen we bijna niets.
Tering, gewoon een grapje voor mensen die bekend zijn met Broken Arrow incidenten.quote:Op zondag 8 december 2024 12:13 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Tering heb jij niks te melden? Moet ik dat helemaal gaan lezen? Wat wil je ermee zeggen zonder offtopic te gaan
Lastig hè die Amerikaanse politiek duiden. Ik vind het temperatuur meten bij het zien van beraadslagingen in Den Haag al lastig.quote:Op maandag 9 december 2024 14:49 schreef Dutchguy het volgende:
Van Reddit: 'Let’s be very clear what is happening here: the Senate Intel Chair, one of the eight most powerful people in Congress who has essentially the same access to classified information as does POTUS, is saying he is gravely concerned.
A person in that position doesn’t get gravely concerned about US military exercises or testing.'
Het gaat hier om senator Mark Warner. Het blijft een mysterie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |