SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Amykusje
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wifi aan boord, dus nee.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet je niet offline zijn in het vliegtuig?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik drink ook wel alle cola (de zero variant dan), maar vind sommige wel lekkerder dan andere. Coca cola of pepsi max maakt me weinig uit eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:11 schreef mascara-klodder het volgende: [..] Aldi gewoon is dikke prima, zero is
Ben niet zo moeilijk met cola verder. Maar als het merk is dan Pepsi! Ik ben een Pepsi-girl
![]()
Ik heb thuis wel vaak pepsi max, die neemt mn vader altijd voor me mee uit Duitsland, heb nu ook nog 18 flessen hier staan. Hij is ook niet zo'n fan van de sodastream
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ah luxe. Dan lekker verder bolken, ik ga even een eindje lopen.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Pepsi lust ik wel mits echt goed koud.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ok, ik zet het vast in de koelkast danquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pepsi lust ik wel mits echt goed koud.
Merk daar goed verschil in lidl en coca cola altijd wel goed ook lauw maar pepsi nee alleen koud.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, ik zet het vast in de koelkast danThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Loop ik toch maar een keer richting de hoofdstraat, is de optocht net afgelopen!
Ik dan maar boodschappen doen, kom net weer thuis, hoor ik ineens weer trommels door de straat heen!![]()
![]()
Zou je het verschil kunnen proeven in een restaurant, wat voor cola ze je voorzetten?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ook KOZP daar?quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:35 schreef ToT het volgende:
Loop ik toch maar een keer richting de hoofdstraat, is de optocht net afgelopen!
Ik dan maar boodschappen doen, kom net weer thuis, hoor ik ineens weer trommels door de straat heen!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat doen ze expresquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:35 schreef ToT het volgende:
Ik dan maar boodschappen doen, kom net weer thuis, hoor ik ineens weer trommels door de straat heen!![]()
![]()
Als ze uit grote fles schenken is al het prik eruit, heb liever dan dat ze gewoon uit kleine glazen horeca flesjes serverenquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Zou je het verschil kunnen proeven in een restaurant, wat voor cola ze je voorzetten?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee, ze wilden wel komen omdat ze dachten dat alle pieten hier zwart zouden zijn, maar dat is niet het geval.quote:
Ze hebben nog een hele lijst andere eisen, maar ze focussen zich nu meer op andere gemeentes.
Voor de zekerheid houden een aantal lokale mensen de toegangswegen hier wel in de gaten en zouden hen ook tegenhouden als ze zouden willen komen.![]()
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 16-11-2024 15:40:56 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas weet nu wat hij DTS-ers moet inschenken 's ochtends en bestelt snel 10 pakken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:45 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas weet nu wat hij DTS-ers moet inschenken 's ochtends en bestelt snel 10 pakken.![]()
![]()
* gebrokenglas bolkt aloa
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Onee, Justin sprong er tussen. Too bad, nu ben jij gebolkt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Viesmadquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Onee, Justin sprong er tussen. Too bad, nu ben jij gebolkt.![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Zou je het verschil kunnen proeven in een restaurant, wat voor cola ze je voorzetten?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jaquote:
Nou ja
In de kamer zijn de kozijnen aan de binnenkant klaar
Buitenkant moet er nog 1
De dakkapel nog volledig
En aan de achterkant 1 raam met kozijn ( buiten)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Frisse luchtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh maar het schiet al op!quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Nou ja
In de kamer zijn de kozijnen aan de binnenkant klaar
Buitenkant moet er nog 1
De dakkapel nog volledig
En aan de achterkant 1 raam met kozijn ( buiten)![]()
![]()
Jaquote:
Maar buiten alleen in de grondverf
Aflakken is de luchtvochtigheid veel te hoog voorThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh ok. Wanneer denk je dat te kunnen doen?quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Maar buiten alleen in de grondverf
Aflakken is de luchtvochtigheid veel te hoog voor![]()
Voorjaar maart/aprilquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh ok. Wanneer denk je dat te kunnen doen?
Afhankelijk van het weerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zou alleen kijken alsquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zou alleen kijken alsJa dag had ik ooit een shopje van gemaakt, maar imgur was daar niet zo blij mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dag had ik ooit een shopje van gemaakt, maar imgur was daar niet zo blij mee!![]()
![]()
[..]
Zou alleen kijken alsDaar komen denk ik alleen rare mannetjes op af als deze dame tijdens de intocht aankomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mocht dat nietquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dag had ik ooit een shopje van gemaakt, maar imgur was daar niet zo blij mee!
Greys in tha house
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sommigen zeggen dat ik raarrrrrr benquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar komen denk ik alleen rare mannetjes op af als deze dame tijdens de intocht aankomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja misschien had ik het "Adult content" tagje aan moeten zetten; al mijn paintjes op basis van die siliconen tieten zijn verwijderd, op eentje na die wat subtieler is.quote:![]()
![]()
Ik heb net het eerste deel van de Hunkering gezien.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga ik geen bolkversie van maken!Ik wil niet Theo van Goght worden!
Eigenlijk was het best wel een mafketel![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sommigen zeggen dat ik raarrrrrr ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt wel aardig tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eventjes maar
Moet pompoensoep maken-soep
![]()
![]()
Maakt niet uit, je bent er. Ik kom af en toe hier kijken maar ben hier ook niet fulltime.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eventjes maar
Moet pompoensoep makenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh nee, zelfs die subtiele versie is weggegooid!Maar die heb ik nog wel op m'n harde schijf. (En het bronplaatje ook voor.......photoshopdoeleinden uiteraard!
)
![]()
Ik heb weinig van hem meegekregen eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb net het eerste deel van de Hunkering gezien.
Eigenlijk was het best wel een mafketel![]()
Sow, ik had dat maskertje toch moeten kopen voor dat klussen aan de trap.
Iemand geïnteresseerd in een omschrijving wat ik nu allemaal uit m'n neus aan het wroeten ben?![]()
Volgens mij heb jij hele lekkere pompoenenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doe eens uitgebreid verslagquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:16 schreef ToT het volgende:
Iemand geïnteresseerd in een omschrijving wat ik nu allemaal uit m'n neus aan het wroeten ben?![]()
![]()
Ik zie je nu zitten met een maskertje opquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:16 schreef ToT het volgende:
Iemand geïnteresseerd in een omschrijving wat ik nu allemaal uit m'n neus aan het wroeten ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie je nu zitten met een maskertje opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht een clownsmasker of zo!
inb4: "Wil je nou echt zeggen dat dit je echte gezicht is?"![]()
![]()
greysquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, laten we het er maar op houden dat het grijs en kleverig is!en kleverig
prima combi
![]()
![]()
Bij de action heb je allerleiquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:18 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ik dacht een clownsmasker of zo!
inb4: "Wil je nou echt zeggen dat dit je echte gezicht is?"
Panda beer enz
Leuk om keer met mini te doen![]()
De serie staat op NPO. 4 delen geloof ik.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb weinig van hem meegekregen eigenlijk.
Die moeder is ook een prachtfiguur![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij bent raarrrrrr
@:mizzezamy![]()
![]()
Leuk idee!quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij de action heb je allerlei
Panda beer enz
Leuk om keer met mini te doen![]()
![]()
![]()
[..]
Zou alleen kijken alsDat bestaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Neequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, de lidl vind ik ook wel prima altijd.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Merk daar goed verschil in lidl en coca cola altijd wel goed ook lauw maar pepsi nee alleen koud.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hé bah..quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Sinterklaas kapoentje,
Bij gebrek aan een sok kom ik in mijn schoentje!![]()
Zo issie ook al mooiquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:35 schreef ToT het volgende:
Die Bolk wilde ik eigenlijk maken emt alle smileys van FOK!, maar dat is teringveel werk.![]()
![]()
Neuh, ik wacht tot een ouwe vent met een lange baard er in gaat zitten grabbelen!quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:36 schreef aloa het volgende:
[..]
En dan gewoon die schoen weer aantrekken
Dat zal hem leren!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij kan fucking snel lezen en reageren!![]()
![]()
Dit verhaal wordt steeds smerigerquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, ik wacht tot een ouwe vent met een lange baard er in gaat zitten grabbelen!
Dat zal hem leren!![]()
![]()
Jaaaaa raaaarrrrrrre Jusquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij bent raarrrrrr
@:mizzezamy
Tevens: Greyyyyys!![]()
![]()
![]()
Tevens: pompoensoep!
Zelluf!quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaaaa raaaarrrrrrre Jus
Tevens: Greyyyyys!![]()
![]()
![]()
Tevens: pompoensoep!![]()
![]()
Eentje metquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:35 schreef ToT het volgende:
Die Bolk wilde ik eigenlijk maken emt alle smileys van FOK!, maar dat is teringveel werk.dan?
Die wordt vast door deze en gene wel gewaardeerd
Goed idee!quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eentje metdan?
Die wordt vast door deze en gene wel gewaardeerd![]()
![]()
Ik heb aardappelschijfjes, varkenshaas, brie, en roerbakgroenten. Daar is vast wel iets van te makenquote:
En jij de raarste en een beetje gekquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan blijf je de gekste en een beetje raar
Ik ookquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb aardappelschijfjes, varkenshaas, brie, en roerbakgroenten. Daar is vast wel iets van te makenalleen dan gehakt ipv varkenshaas
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En jij de raarste en een beetje gek![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ookalleen dan gehakt ipv varkenshaas
komt wel dichtbij zo
**Geroosterde varkenshaas met aardappelschijfjes en roerbakgroenten:**quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb aardappelschijfjes, varkenshaas, brie, en roerbakgroenten. Daar is vast wel iets van te maken
1. **Aardappelschijfjes:** Snijd de aardappels in dunne schijven, meng ze met wat olijfolie, zout, peper en eventueel kruiden naar keuze (zoals paprika of rozemarijn). Leg ze op een bakplaat en rooster ze in de oven op 200°C gedurende ongeveer 25-30 minuten tot ze goudbruin zijn.
2. **Varkenshaas:** Kruid de varkenshaas ook lekker met zout en peper (of andere specerijen) naar wens. Bak deze daarna rondom bruin in dezelfde pan waarin je later je groenten kunt doen ? zo krijgt het vlees extra smaak!
3. **Roerbakgroenten:** Voeg nu binnenkort na aanbreng vanvleesje - knapperige groentes leuk bij; zoals bijvoorbeeld broccoli ,paprika'sen peultjes gebruikendatwordtlekkerromigdoorhetovergeblevenvetdatvanhetvleesisgekomen.En voeg als laatste wat stukjes brie toe om smeltendereflavors to creëren terwijl dit gemengd word.
Serveer alles mooi samen op één bord voor spreekwoordelijke "wow-factor"! Laat me weten hoe het uitpakt *:*Eet smakelijk alvast!*![]()
Duidelijkquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
**Geroosterde varkenshaas met aardappelschijfjes en roerbakgroenten:**
1. **Aardappelschijfjes:** Snijd de aardappels in dunne schijven, meng ze met wat olijfolie, zout, peper en eventueel kruiden naar keuze (zoals paprika of rozemarijn). Leg ze op een bakplaat en rooster ze in de oven op 200°C gedurende ongeveer 25-30 minuten tot ze goudbruin zijn.
2. **Varkenshaas:** Kruid de varkenshaas ook lekker met zout en peper (of andere specerijen) naar wens. Bak deze daarna rondom bruin in dezelfde pan waarin je later je groenten kunt doen ? zo krijgt het vlees extra smaak!
3. **Roerbakgroenten:** Voeg nu binnenkort na aanbreng vanvleesje - knapperige groentes leuk bij; zoals bijvoorbeeld broccoli ,paprika'sen peultjes gebruikendatwordtlekkerromigdoorhetovergeblevenvetdatvanhetvleesisgekomen.En voeg als laatste wat stukjes brie toe om smeltendereflavors to creëren terwijl dit gemengd word.
Serveer alles mooi samen op één bord voor spreekwoordelijke "wow-factor"! Laat me weten hoe het uitpakt *:*Eet smakelijk alvast!*
Ja en dus alles samen op 1 bord serveren, ipv 3 borden. Weer wat geleerdquote:
Die nova raakt wel steeds van slag als je haar een vraag steltquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nooit te oud om te lerenquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en dus alles samen op 1 bord serveren, ipv 3 borden. Weer wat geleerd![]()
![]()
Echt hequote:Op zaterdag 16 november 2024 16:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die nova raakt wel steeds van slag als je haar een vraag stelt![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:03 schreef marc0871 het volgende:
Die eerste vind ik beter.
Van die tweede word ik een beetje kniftigEn nu moet je ontkniftigd worden?
![]()
![]()
LarenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Owquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja ben alleen moe, de hele dag al bijna![]()
Niet lekker geslapen?![]()
Ja juist wel eigenlijk, misschien even weer aan de vitamine pilletjesquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
He bahquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ow zijn die een beetje lekker ja?quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:38 schreef Lovely het volgende:
Maar ik had wel een lekkere Subzz van domino's![]()
![]()
he bahquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:38 schreef Lovely het volgende:
Maar ik had wel een lekkere Subzz van domino's
Lucky you![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
![]()
Vond ik welquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow zijn die een beetje lekker ja?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ff wat extra prullaria gehaald voor Mini, en nu ga ik al die ranzigheid van het werken aan de trap van eme af douchen.![]()
Toe maar dan hahaquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja
Ga ik een ander keertje doen
https://www.dominos.nl/menu-meltzzquote:
Volgende keer misschien die met balletjes proberen, al lijken mij die Meltzzz ook wel lekker"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja die meatballs ziet er ook goed uitquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.dominos.nl/menu-meltzz
Volgende keer misschien die met balletjes proberen, al lijken mij die Meltzzz ook wel lekkerDie Meltzzz weet ik niet... lijkt me heel klein?
![]()
Is een wrap die ze dubbel vouwen en doormidden snijdenquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja die meatballs ziet er ook goed uitDie Meltzzz weet ik niet... lijkt me heel klein?
Klein wrapje dan?quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is een wrap die ze dubbel vouwen en doormidden snijden![]()
![]()
Missquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is een wrap die ze dubbel vouwen en doormidden snijden![]()
![]()
Het kan nog schoner dusquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]Joah!
Althans schoon en fris genoeg!
Ik zit ook altijd 2 minuten te soppenquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb goed zitten en soppen, 2 minuten!![]()
![]()
Dat is wel kort hoor voor een douche beurtquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb goed zitten en soppen, 2 minuten!
Neuh, gewoon gein.quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel kort hoor voor een douche beurt![]()
Maar was wel een kortere douchebeurt. Deze douche is niet zo fijn als wat ik van het vorige huis gewend ben.![]()
![]()
Daarom milieubewustquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel kort hoor voor een douche beurt![]()
![]()
Ah dan wil je er idd niet lang onder staan..quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, gewoon gein.![]()
Maar was wel een kortere douchebeurt. Deze douche is niet zo fijn als wat ik van het vorige huis gewend ben."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Tja ik ben blond, soms moet ik maar daar even ook naar gedragen héquote:
Lukt je goedquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja ik ben blond, soms moet ik maar daar even ook naar gedragen héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 17:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lukt je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He bah postte ik ook omdat je moe wasquote:![]()
En een of twee stukken vind ik dan wel lekker ... meer niet ...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: