SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Amykusje
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wifi aan boord, dus nee.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet je niet offline zijn in het vliegtuig?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik drink ook wel alle cola (de zero variant dan), maar vind sommige wel lekkerder dan andere. Coca cola of pepsi max maakt me weinig uit eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:11 schreef mascara-klodder het volgende: [..] Aldi gewoon is dikke prima, zero is
Ben niet zo moeilijk met cola verder. Maar als het merk is dan Pepsi! Ik ben een Pepsi-girl
![]()
Ik heb thuis wel vaak pepsi max, die neemt mn vader altijd voor me mee uit Duitsland, heb nu ook nog 18 flessen hier staan. Hij is ook niet zo'n fan van de sodastream
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ah luxe. Dan lekker verder bolken, ik ga even een eindje lopen.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Pepsi lust ik wel mits echt goed koud.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ok, ik zet het vast in de koelkast danquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pepsi lust ik wel mits echt goed koud.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Merk daar goed verschil in lidl en coca cola altijd wel goed ook lauw maar pepsi nee alleen koud.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, ik zet het vast in de koelkast danThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Loop ik toch maar een keer richting de hoofdstraat, is de optocht net afgelopen!
Ik dan maar boodschappen doen, kom net weer thuis, hoor ik ineens weer trommels door de straat heen!![]()
![]()
Zou je het verschil kunnen proeven in een restaurant, wat voor cola ze je voorzetten?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ook KOZP daar?quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:35 schreef ToT het volgende:
Loop ik toch maar een keer richting de hoofdstraat, is de optocht net afgelopen!
Ik dan maar boodschappen doen, kom net weer thuis, hoor ik ineens weer trommels door de straat heen!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat doen ze expresquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:35 schreef ToT het volgende:
Ik dan maar boodschappen doen, kom net weer thuis, hoor ik ineens weer trommels door de straat heen!![]()
![]()
Als ze uit grote fles schenken is al het prik eruit, heb liever dan dat ze gewoon uit kleine glazen horeca flesjes serverenquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Zou je het verschil kunnen proeven in een restaurant, wat voor cola ze je voorzetten?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee, ze wilden wel komen omdat ze dachten dat alle pieten hier zwart zouden zijn, maar dat is niet het geval.quote:
Ze hebben nog een hele lijst andere eisen, maar ze focussen zich nu meer op andere gemeentes.
Voor de zekerheid houden een aantal lokale mensen de toegangswegen hier wel in de gaten en zouden hen ook tegenhouden als ze zouden willen komen.![]()
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 16-11-2024 15:40:56 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas weet nu wat hij DTS-ers moet inschenken 's ochtends en bestelt snel 10 pakken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:45 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas weet nu wat hij DTS-ers moet inschenken 's ochtends en bestelt snel 10 pakken.![]()
![]()
* gebrokenglas bolkt aloa
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Onee, Justin sprong er tussen. Too bad, nu ben jij gebolkt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Viesmadquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Onee, Justin sprong er tussen. Too bad, nu ben jij gebolkt.![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Zou je het verschil kunnen proeven in een restaurant, wat voor cola ze je voorzetten?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jaquote:
Nou ja
In de kamer zijn de kozijnen aan de binnenkant klaar
Buitenkant moet er nog 1
De dakkapel nog volledig
En aan de achterkant 1 raam met kozijn ( buiten)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Frisse luchtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh maar het schiet al op!quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Nou ja
In de kamer zijn de kozijnen aan de binnenkant klaar
Buitenkant moet er nog 1
De dakkapel nog volledig
En aan de achterkant 1 raam met kozijn ( buiten)![]()
![]()
Jaquote:
Maar buiten alleen in de grondverf
Aflakken is de luchtvochtigheid veel te hoog voorThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh ok. Wanneer denk je dat te kunnen doen?quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Maar buiten alleen in de grondverf
Aflakken is de luchtvochtigheid veel te hoog voor![]()
Voorjaar maart/aprilquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh ok. Wanneer denk je dat te kunnen doen?
Afhankelijk van het weerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zou alleen kijken alsquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zou alleen kijken alsJa dag had ik ooit een shopje van gemaakt, maar imgur was daar niet zo blij mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dag had ik ooit een shopje van gemaakt, maar imgur was daar niet zo blij mee!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zou alleen kijken alsDaar komen denk ik alleen rare mannetjes op af als deze dame tijdens de intocht aankomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mocht dat nietquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dag had ik ooit een shopje van gemaakt, maar imgur was daar niet zo blij mee!
Greys in tha house
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sommigen zeggen dat ik raarrrrrr benquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar komen denk ik alleen rare mannetjes op af als deze dame tijdens de intocht aankomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja misschien had ik het "Adult content" tagje aan moeten zetten; al mijn paintjes op basis van die siliconen tieten zijn verwijderd, op eentje na die wat subtieler is.quote:![]()
![]()
Ik heb net het eerste deel van de Hunkering gezien.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga ik geen bolkversie van maken!Ik wil niet Theo van Goght worden!
Eigenlijk was het best wel een mafketel![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sommigen zeggen dat ik raarrrrrr ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt wel aardig tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eventjes maar
Moet pompoensoep maken-soep
![]()
![]()
Maakt niet uit, je bent er. Ik kom af en toe hier kijken maar ben hier ook niet fulltime.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eventjes maar
Moet pompoensoep makenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh nee, zelfs die subtiele versie is weggegooid!Maar die heb ik nog wel op m'n harde schijf. (En het bronplaatje ook voor.......photoshopdoeleinden uiteraard!
)
![]()
Ik heb weinig van hem meegekregen eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb net het eerste deel van de Hunkering gezien.
Eigenlijk was het best wel een mafketel![]()
Sow, ik had dat maskertje toch moeten kopen voor dat klussen aan de trap.
Iemand geïnteresseerd in een omschrijving wat ik nu allemaal uit m'n neus aan het wroeten ben?![]()
Volgens mij heb jij hele lekkere pompoenenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doe eens uitgebreid verslagquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:16 schreef ToT het volgende:
Iemand geïnteresseerd in een omschrijving wat ik nu allemaal uit m'n neus aan het wroeten ben?![]()
![]()
Ik zie je nu zitten met een maskertje opquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:16 schreef ToT het volgende:
Iemand geïnteresseerd in een omschrijving wat ik nu allemaal uit m'n neus aan het wroeten ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie je nu zitten met een maskertje opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht een clownsmasker of zo!
inb4: "Wil je nou echt zeggen dat dit je echte gezicht is?"![]()
![]()
greysquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, laten we het er maar op houden dat het grijs en kleverig is!en kleverig
prima combi
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: