SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Alien?quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:35 schreef maily het volgende:
Hoe is het met je antfarm @:AardappelSchotel ?![]()
Leven nogquote:Op zaterdag 16 november 2024 11:35 schreef maily het volgende:
Hoe is het met je antfarm @:AardappelSchotel ?![]()
![]()
Min-ToT is weer bij z'n mama en ik heb al een boel kleine cadeautjes gekocht voor in of bij z'n schoentje.![]()
![]()
Oh leuk!quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:50 schreef ToT het volgende:
Min-ToT is weer bij z'n mama en ik heb al een boel kleine cadeautjes gekocht voor in of bij z'n schoentje.![]()
![]()
Is z'n zak nu al leeg?quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier valt wel een shopje van te maken, maar dat gaat me te ver!![]()
![]()
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zat aan Daffy te denken met de kop van Sinterklaas er op!![]()
![]()
Ik ben nu wel benieuwdquote:Op zaterdag 16 november 2024 11:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier valt wel een shopje van te maken, maar dat gaat me te ver!![]()
![]()
Raarrrrrquote:Op zaterdag 16 november 2024 11:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu aan vieze dingen?![]()
Geen idee..quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu aan vieze dingen?![]()
Is de boot nog gezonkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
AmerigoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja en de enige echte Sinterklaasquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:43 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Die was van medisch centrum west, toch?![]()
![]()
De eckte eckte?quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja en de enige echte Sinterklaas
En ik altijd maar denken dat sinterklaas niet bestaat
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
De eckte eckte jaquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De eckte eckte?
Nee joh gekkie![]()
![]()
Door Bram bestond Sinterklaas wel echtquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De eckte eckte?
R.I.P DTS.![]()
Hij bestaat ook niet meer.quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De eckte eckte?
Is alweer een poosje dood.![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Door Bram bestond Sinterklaas wel echt
Owquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:46 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hij bestaat ook niet meer.
Is alweer een poosje dood.
Ik werd vanochtend bruut gewekt door zwarte pieten met muziek hier in de straat. Ze hebben hier in de wijk een minioptochtje en bellen dan overal aan voor het goede doel.
Ok, het was al bijna 10 uur, maar toch.
Kreeg je pepernoten?quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik werd vanochtend bruut gewekt door zwarte pieten met muziek hier in de straat. Ze hebben hier in de wijk een minioptochtje en bellen dan overal aan voor het goede doel.
Ok, het was al bijna 10 uur, maar toch.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe durven ze zo vroeg!quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Ok, het was al bijna 10 uur, maar toch.![]()
![]()
Bolk uit een vliegtuig!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nog niet, staan nog op de grond.quote:Thanks!quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja, zo ga ik natuurlijk nooit over je heen!quote:
Veel plezier, ga je nu naar Atlanta?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nog niet, staan nog op de grond.
[..]
Thanks!
Vliegende bolkjes![]()
![]()
In je badjas/pyjamaquote:Op zaterdag 16 november 2024 14:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als ik de deur open had gedaan misschien welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zal me inhouden, wil graag dat je over me heen gaatquote:Op zaterdag 16 november 2024 14:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, zo ga ik natuurlijk nooit over je heen!
Veel plezier, ga je nu naar Atlanta?
Thanks! Ja, vanaf Kopenhagen.I'm surrounded by morons!
Geen roetveeg? Ik zou dan een klacht indienen!!quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Ok, het was al bijna 10 uur, maar toch.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wat gaan we doen in Atlanta?quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zal me inhouden, wil graag dat je over me heen gaat
Thanks! Ja, vanaf Kopenhagen.Uw ADH vitamine Worst
Ja, en dat ze dan ook echt proberen het er in te mikken, zo zijn de meeste Pieten welquote:
Ga je ook?quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat gaan we doen in Atlanta?![]()
![]()
Bizon eten en het coca cola museum bezoeken.quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat gaan we doen in Atlanta?I'm surrounded by morons!
Bizonder welquote:Op zaterdag 16 november 2024 14:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bizon eten en het coca cola museum bezoeken.![]()
Leuk! Ik ga als het een beetje meezit in maart naar Kopenhagenquote:Op zaterdag 16 november 2024 14:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zal me inhouden, wil graag dat je over me heen gaat
Thanks! Ja, vanaf Kopenhagen.
Ik zal wel geestelijk daarheen gaan, fysiek blijft ik hierquote:Uw ADH vitamine Worst
Colaquote:Op zaterdag 16 november 2024 14:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bizon eten en het coca cola museum bezoeken.
Ja als jij open zou doen zou ik ook wel proberen er iets in te mikkenquote:Op zaterdag 16 november 2024 14:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, en dat ze dan ook echt proberen het er in te mikken, zo zijn de meeste Pieten wel![]()
![]()
Ik klaag er liever over dat ze niet voor 10 uur 's ochtends moeten aanbellen en dat de muziek ook best wat zachter magquote:Op zaterdag 16 november 2024 14:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen roetveeg? Ik zou dan een klacht indienen!!
Je pakt lekker uit, eerst naar Praag (?) en dan weer naar Kopenhagenquote:Op zaterdag 16 november 2024 14:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Leuk! Ik ga als het een beetje meezit in maart naar Kopenhagen
Uw ADH vitamine Worst
Ow leuk! Daar wil ik ook nog een keertje heenquote:Op zaterdag 16 november 2024 14:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Leuk! Ik ga als het een beetje meezit in maart naar Kopenhagen
En waar ga je heen als het een beetje tegenzit?![]()
![]()
Op Google Maps kan je ook alles zienquote:Op zaterdag 16 november 2024 14:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zal wel geestelijk daarheen gaan, fysiek blijft ik hier![]()
![]()
Ja, ik kan ook al bijna een sig met reisbestemmingen maken, ga begin december ook nog naar Londenquote:Op zaterdag 16 november 2024 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je pakt lekker uit, eerst naar Praag (?) en dan weer naar Kopenhagen
Maar Londen en Praag is met de trein. Voor Kopenhagen nemen we het vliegtuig.
En daarom blijft de deur dichtquote:Op zaterdag 16 november 2024 14:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja als jij open zou doen zou ik ook wel proberen er iets in te mikken
Ik wil er met de trein heenquote:Op zaterdag 16 november 2024 14:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook al bijna een sig met reisbestemmingen maken, ga begin december ook nog naar Londen
Maar Londen en Praag is met de trein. Voor Kopenhagen nemen we het vliegtuig.![]()
![]()
Naar mn werkquote:Op zaterdag 16 november 2024 14:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow leuk! Daar wil ik ook nog een keertje heen
En waar ga je heen als het een beetje tegenzit?![]()
Heb nog geen vrij geregeld
Wat staat daar op de planning?quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Leuk! Ik ga als het een beetje meezit in maart naar KopenhagenI'm surrounded by morons!
quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En daarom blijft de deur dicht![]()
![]()
![]()
Moet ik je werk even bellen?quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naar mn werk![]()
Heb nog geen vrij geregeld![]()
![]()
Luxequote:Op zaterdag 16 november 2024 14:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor Kopenhagen nemen we het vliegtuig.
Lekker toch?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Als Bolken het werken is dan ben je te druk met werk en gaat 't allemaal niet door nee.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Neuh, ik moet gewoon even mn agenda bekijken en de dagen blokkeren.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oh er was al antwoord.
Ik ga in maart naar Nederland, via Kopenhagen.I'm surrounded by morons!
We willen best even bellen hoor.quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Neuh, ik moet gewoon even mn agenda bekijken en de dagen blokkeren.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kan gewoonquote:Op zaterdag 16 november 2024 14:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Neuh, ik moet gewoon even mn agenda bekijken en de dagen blokkeren.![]()
![]()
Dat weet ik niet. Het feit dat je vliegt vind ik al luxe. Ik vlieg zelden.quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Meeste vliegtuigen vind ik niet echt luxeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Shitquote:Op zaterdag 16 november 2024 14:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als Bolken het werken is dan ben je te druk met werk en gaat 't allemaal niet door nee.![]()
![]()
En deze ervaring baseer je op hoeveel maatschappijen en welke reisklasses?quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Meeste vliegtuigen vind ik niet echt luxeI'm surrounded by morons!
Dan heb ik het over korte vluchten en daarmee geen Business class.quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
En deze ervaring baseer je op hoeveel maatschappijen en welke reisklasses?![]()
Nee, maar als het goed is, is de reistijd wel een stuk minder.quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Meeste vliegtuigen vind ik niet echt luxeCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Gelukkig welquote:Op zaterdag 16 november 2024 14:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, maar als het goed is, is de reistijd wel een stuk minder.![]()
![]()
Ik ga een ander weekendquote:Op zaterdag 16 november 2024 14:16 schreef Fogel het volgende:
Oh er was al antwoord.
Ik ga in maart naar Nederland, via Kopenhagen.
Dan nog is er veel verschil tussen de maatschappijen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan heb ik het over korte vluchten en daarmee geen Business class.I'm surrounded by morons!
Klopt, maar nergens echt heel veel beenruimtequote:Op zaterdag 16 november 2024 14:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan nog is er veel verschil tussen de maatschappijen.![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-11-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2795 / +253 / +82 / 6421 / 7106
2. Dr.Mikey / 895 / +80 / +17 / 865 / 1240
3. KillemWieft / 762 / +75 / +23 / 303 / 574
4. AardappelSchotel / 500 / +62 / +5 / 1892 / 2215
5. ToT / 479 / +35 / +18 / 2104 / 2399
6. Rob / 430 / +67 / +1 / 290 / 388
7. Lovely / 354 / +0 / +0 / 1866 / 2120
8. Pinnenmutske / 332 / +43 / +16 / 1051 / 1357
9. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
10. mario390 / 315 / +19 / +0 / 147 / 251
11. HappyCharly / 268 / +19 / +16 / 704 / 844
12. loveyoulongtime / 253 / +30 / +17 / 910 / 1062
13. hemarookworst / 250 / +3 / +7 / 660 / 840
14. devzero / 208 / +24 / +0 / 418 / 530
15. Bally-b / 176 / +0 / +5 / 59 / 91
16. gebrokenglas / 174 / +8 / +1 / 1025 / 1178
17. sp3c / 173 / +4 / +0 / 307 / 389
18. kree / 171 / +5 / +34 / 431 / 545
19. mascara-klodder / 169 / +0 / +5 / 239 / 327
20. Fogel / 157 / +0 / +7 / 410 / 528SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Misschien dat Justin met RyanAir vliegt? Dan kun je het zo luxe maken als je zelf wil. Een kwestie van bijbetalen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan nog is er veel verschil tussen de maatschappijen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die goedkope zooi ga ik het liefst niet mee. Meestal KLM en soms een andere maatschappij.quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien dat Justin met RyanAir vliegt? Dan kun je het zo luxe maken als je zelf wil. Een kwestie van bijbetalen.![]()
Transavia.quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die goedkope zooi ga ik het liefst niet mee. Meestal KLM en soms een andere maatschappij.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Koffie, mensen! Het loopt tegen drieën, tijd voor een bakkie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, ik drink het eigenlijk te veel.quote:
Maar ja, beter cola dan alcohol zal ik maar denken.
Keer op keer net gelijk geëindigdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik met suiker. Maar binnenkort naar DL, dan rijden we terug over Rijkevorsel en dan sla ik even zero in van huismerk Jumbo.quote:
(Kost daar ¤0,59 en krijg in NL nog ¤0,25 statiegeld terug)
Aldi Zero is niet om te zuipen![]()
![]()
Da's ook niet alles nee.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
Geen koffie. Zit dan een halve dag op de wc.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat moest ik even Googlen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik met suiker. Maar binnenkort naar DL, dan rijden we terug over Rijkevorsel en dan sla ik even zero in van huismerk Jumbo.
Aldi Zero is niet om te zuipen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kun je de flessen van België inleveren in Nederland?quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik met suiker. Maar binnenkort naar DL, dan rijden we terug over Rijkevorsel en dan sla ik even zero in van huismerk Jumbo.
Aldi Zero is niet om te zuipen
Dacht dat dat niet werkte.
Ik maak het met de sodastream, dus volgens jouw vriendje is het dan geen echte cola
Geknal hier in de wijk.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh ben jij dat, die zo aan het knallen is?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb het idee dat sommige mensen hier graag zitten op de wcquote:
Vanavond weer outsmartedThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Whehehe!quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh ben jij dat, die zo aan het knallen is?![]()
![]()
Kwakken ze pepernoten tegen de ramen?quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier dendert een kudde dolle Pieten langs heen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo is dat.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik drink het eigenlijk te veel.
Maar ja, beter cola dan alcohol zal ik maar denken.![]()
Even een momentje voor hunzelf misschien?quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat sommige mensen hier graag zitten op de wc
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee ze gaan door de hoofdstraat, maar ik kan alles vanuit huis zien.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kwakken ze pepernoten tegen de ramen?![]()
![]()
Van Jumbo en AH huismerk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kun je de flessen van België inleveren in Nederland?
Ik maak het met de sodastream, dus volgens jouw vriendje is het dan geen echte cola
Aldi niet. Kost hier net over de grens maar ¤0,59 dus nog altijd de helft goedkoper dan in NL![]()
![]()
Niet als je een Teckel hebtquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even een momentje voor hunzelf misschien?![]()
![]()
Als je langer dan 5 minuten op de wc zit wordt Jeroen onrustig?quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niet als je een Teckel hebtAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh dat is wel bijzonder, mooie extra korting danquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Van Jumbo en AH huismerk.
Aldi niet. Kost hier net over de grens maar ¤0,59 dus nog altijd de helft goedkoper dan in NL. Ik vond de AH huismerk altijd best wel lekker ook.
En inderdaad de river van de Aldi een van de minst lekkere.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oh hij drinkt hier ook gewoon Aldi-cola of huismerk Jumboquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kun je de flessen van België inleveren in Nederland?
Ik maak het met de sodastream, dus volgens jouw vriendje is het dan geen echte cola![]()
![]()
Hahaha ja, dat is wel zo, echt een zen momentjequote:Op zaterdag 16 november 2024 15:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even een momentje voor hunzelf misschien?
Neuh ze zit er gewoon altijd bij naast me in de gangquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je langer dan 5 minuten op de wc zit wordt Jeroen onrustig?![]()
Doe ik de deur dicht dan begint ze te janken![]()
![]()
Aldi gewoon is dikke prima, zero isquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat is wel bijzonder, mooie extra korting dan. Ik vond de AH huismerk altijd best wel lekker ook.
En inderdaad de river van de Aldi een van de minst lekkere.
Ben niet zo moeilijk met cola verder. Maar als het merk is dan Pepsi! Ik ben een Pepsi-girl![]()
![]()
Proostbolk
I'm surrounded by morons!
Ik ga eerst eten voordat ik ga slapen.quote:
I'm surrounded by morons!
Even een noedels soepjequote:Op zaterdag 16 november 2024 15:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga eerst eten voordat ik ga slapen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, kip met pasta.quote:I'm surrounded by morons!
Nog niet vol postOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
De koffie is erg heet zeg.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: