De diskwalificatie van Anouk is op 16 mei. De meltdown van Cornald op 17 mei. De aankondiging dat Avrotros gewoon weer meedoet op 12 oktober.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:48 schreef Momo het volgende:
Hallo iedereen, ik ben de agenda aan het vullen voor aankomende ESF seizoen
ESF / [2025] Agenda Eurovisie Seizoen 2025
Beterschapquote:Op woensdag 20 november 2024 17:11 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben vandaag een beetje grieperig. Zere keel, hoesten, hoofdpijn. Boodschappen doen en de tandarts was een hele opgave. Helaas kan ik morgen ook niet rusten want dan worden de ramen hier vervangen
Vervelend, beterschap!quote:Op woensdag 20 november 2024 17:11 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben vandaag een beetje grieperig. Zere keel, hoesten, hoofdpijn. Boodschappen doen en de tandarts was een hele opgave. Helaas kan ik morgen ook niet rusten want dan worden de ramen hier vervangen
Beterschapquote:Op woensdag 20 november 2024 17:11 schreef NailQueen het volgende:
Mijn canvaskerstboom heeft de verhuizing niet overleeft Die achterkant was echt in vlokken uiteen gevallenquote:Op woensdag 20 november 2024 17:44 schreef Arizona het volgende:
Het was vanmiddag zo aan het sneeuwen, ik heb de kerstversiering maar vast neergezet
Staat wel weer gezellig hoor
De canvas kerstboom hangt ook weer
Nee toch Wat een ongekend dramaquote:Op woensdag 20 november 2024 19:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn canvaskerstboom heeft de verhuizing niet overleeft Die achterkant was echt in vlokken uiteen gevallen
Ja echt vreselijkquote:Op woensdag 20 november 2024 19:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee toch Wat een ongekend drama
Ga je nog een nieuwe halen ?
Hebben jullie geen muren?quote:Op woensdag 20 november 2024 19:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja echt vreselijk
Ik weet het niet want we hebben er ook niet echt plek voor
We willen wel een nieuwe kunstboom halen waarschijnlijk dit jaar!
R.i.p.quote:Op woensdag 20 november 2024 19:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn canvaskerstboom heeft de verhuizing niet overleeft Die achterkant was echt in vlokken uiteen gevallen
Nee we hebben geen muren inderdaadquote:Op woensdag 20 november 2024 20:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hebben jullie geen muren?
Anders is er toch ALTIJD plek voor zoiets onmisbaars als canvas kerstboom?
Een nieuwe boom is wel een leuk alternatief. Ga je ook nieuwe ballen enzo halen? Wij wilden werst dit jaar ook een nieuwe boom en ook nieuwe ballen, maarja met een kitten die heel graag sloopt, wachten we daar nog wel even mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |