Volgens mij vandaag in Antwerpenquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:23 schreef LauriLynne het volgende:
Waar de goedheiligman er bijna is en iedereen naar de kapper geweest is…
In Haaksbergen komt hij elk jaar met de stoomtrein. Hele happening!quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:11 schreef FlyingFish het volgende:
Verjaardagen, die zouden van mij juist afgeschaft mogen worden. Een kinderfeestje dat geen volwassene leuk vind vanwege de drukte, wat een bak geld kost en waar je een lading nieuwe troep voor terug krijgt. Bij het familiefeest ben je vooral hard aan het werk (en ook hier krijg je extra vulling voor je huis cadeau) en als iedereen weg is ben je nog een tijd troep aan het ruimen om de boel weer leefbaar te krijgen. Ik ben na m’n 12e gestopt met vieren en dat bevalt prima! Alleen verjaardagseten houden we er in, want eten moeten we toch al.
En andermans verjaardagen vind ik overigens niet veel beter. Een verjaardag in het weekend is geen positief vooruitzicht. Andere ‘echte’ feestjes overigens wel, maar dat zijn geen kringverjaardagen.
Maar gefeliciteerd Tink en Mushanga! En sterkte vandaag
Wij gaan zo voor het laatst naar een intocht. Ik heb getwijfeld over Vianen, maar ben daar nog nooit geweest, dus vond dat uiteindelijk teveel gedoe. We gaan naar een stad in de buurt vanmiddag, in onze stad komt hij niet echt aan (vanwege gebrek aan water)
Onze nieuwe tv zou vandaag ook bezorgd worden. Eerst kwam er een sms dat-ie toch niet komt vandaag, toen een vaag telefoontje over de levering (die dus niet door zou gaan). Toen we bij de bakker waren, kwam er een sms dat hij over 5 min aan de deur zou staan. Dus snel terug naar huis - zonder brood. En nu zien we via live tracking dat hij -als hij naar ons onderweg was - de afrit heeft gemist.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:48 schreef exode het volgende:
Onze nieuwe tv is vanochtend vroeg al bezorgd nu nog moed verzamelen om aan te sluiten (en de oude te ontkoppelen en van de muurbeugel te halen). Sowieso na de intocht
Het zal jullie dan ook niet verbazen dat ik verjaardagen al jaren geleden heb afgeschaft. Zelf vier ik vanaf mijn 8e mijn verjaardag al niet meer en toen ik doorhad dat mijn kinderen er ook helemaal geen behoefte aan hadden, hebben we die van hen ook snel afgeschaft. Alleen mijn man wil nog wel eens mensen uitnodigen op zijn verjaardag. Dat is natuurlijk ook prima dan. En als andere mensen me uitnodigen voor hun verjaardag ga ik wel. Als het voor hen nu wel belangrijk is....quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:11 schreef FlyingFish het volgende:
Verjaardagen, die zouden van mij juist afgeschaft mogen worden. Een kinderfeestje dat geen volwassene leuk vind vanwege de drukte, wat een bak geld kost en waar je een lading nieuwe troep voor terug krijgt. Bij het familiefeest ben je vooral hard aan het werk (en ook hier krijg je extra vulling voor je huis cadeau) en als iedereen weg is ben je nog een tijd troep aan het ruimen om de boel weer leefbaar te krijgen. Ik ben na m’n 12e gestopt met vieren en dat bevalt prima! Alleen verjaardagseten houden we er in, want eten moeten we toch al.
En andermans verjaardagen vind ik overigens niet veel beter. Een verjaardag in het weekend is geen positief vooruitzicht. Andere ‘echte’ feestjes overigens wel, maar dat zijn geen kringverjaardagen.
Maar gefeliciteerd Tink en Mushanga! En sterkte vandaag
Wij gaan zo voor het laatst naar een intocht. Ik heb getwijfeld over Vianen, maar ben daar nog nooit geweest, dus vond dat uiteindelijk teveel gedoe. We gaan naar een stad in de buurt vanmiddag, in onze stad komt hij niet echt aan (vanwege gebrek aan water)
Over niet leuk gesprokenquote:Op zaterdag 16 november 2024 11:43 schreef Quoi het volgende:
Om dan meteen helemaal anti-verjaardag-vieren te worden, nee hoor. Ik voel me nog als een kind als ik jarig ben en wil mijn kind ook een speciaal gevoel geven op zo'n dag (en zijn feestje).
Vanmorgen weer een heetgebakerde voetbalwedstrijd, waardoor M. huilend de wedstrijd niet meer wilde uitvoetballen. Is nu al de 4e week op rij
Ach wat sneu, het hoort juist zo leuk te zijn (en helemaal op die leeftijd)quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:43 schreef Quoi het volgende:
Om dan meteen helemaal anti-verjaardag-vieren te worden, nee hoor. Ik voel me nog als een kind als ik jarig ben en wil mijn kind ook een speciaal gevoel geven op zo'n dag (en zijn feestje).
Vanmorgen weer een heetgebakerde voetbalwedstrijd, waardoor M. huilend de wedstrijd niet meer wilde uitvoetballen. Is nu al de 4e week op rij
Uiteindelijk is-ie na kinderbedtijd alsnog bezorgd. Door een andere vrachtwagen dan waar de track en trace van wasquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:57 schreef Hupje het volgende:
Onze nieuwe tv zou vandaag ook bezorgd worden.
(...)
Ik ben benieuwd, of er iets geleverd wordt vandaag
Wat stom Quoi. Voetbalt hij zo hoog of zitten jullie in een rottige poule? Hier hebben we namelijk nooit dat soort dingen eigenlijk, en volgens mij zit jullie vereniging ook in onze regio (maar volgens mij vrijwel nooit in onze poule). Hooguit een keer een thuisfluiter maar niet iets wat gedoe oplevert. Ik kan me voorstellen dat dat het plezier wel laat verdwijnen voor ze.quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:43 schreef Quoi het volgende:
Toen ik om 2 uur (weer) wakker werd, was het rustig. Dus dat was redelijk. Maar met een paar van deze korte nachten op rij (lig veel te piekeren) voel ik me niet echt fit nuquote:Op zondag 17 november 2024 09:55 schreef Mushanga71 het volgende:
Hebben de buren zich aan hun belofte gehouden, @:Hupje?
Wij kijken nu Outlander en hebben de ergste sexscènes gewoon overgeslagen. Kon het niet aanzien... En de miskramen en andere ellende met kinderen kan ik ook niet zien sinds ik zelf een kind heb. Verder is het echt een goede serie, dus als je zoon het ok vindt om dat over te slaan, kan je het wel kijken.quote:Op zondag 17 november 2024 09:55 schreef Mushanga71 het volgende:
Hebben de buren zich aan hun belofte gehouden, @:Hupje?
Ik sloot een deal met zoon. AgainHij mocht de game Valhalla kopen als ie zou stoppen met zeuren over het kijken van de serie. Plus Outlander én GoT. Tis niet eens zozeer het geweld wat er in voorkomt, meer de best wel heftige sexscenes
![]()
Hoop dat ie zich eraan houdt en pas weer gaat vragen als ie 25 is, ofzo
Boh, das minderquote:Op zondag 17 november 2024 09:59 schreef Hupje het volgende:
[..]
Toen ik om 2 uur (weer) wakker werd, was het rustig. Dus dat was redelijk. Maar met een paar van deze korte nachten op rij (lig veel te piekeren) voel ik me niet echt fit nu
Ooh, dat doe ik ook wel hoor, bij andere series en films die ik nog niet gezien heb en niet weet wanneer, wat, en hoe. En das best een gedoe, vind ik.quote:Op zondag 17 november 2024 10:01 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Wij kijken nu Outlander en hebben de ergste sexscènes gewoon overgeslagen. Kon het niet aanzien... En de miskramen en andere ellende met kinderen kan ik ook niet zien sinds ik zelf een kind heb. Verder is het echt een goede serie, dus als je zoon het ok vindt om dat over te slaan, kan je het wel kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Nou, jullie kunnen je hart ophalen de komende tijdquote:Op zondag 17 november 2024 10:52 schreef exode het volgende:
Wij kunnen allebei niet tegen bloed en aanverwanten dus kijken heel andere series. Netflix raadde ons 'Surviving Summer' aan. We werden gek van de lange close up surf scènes dus die spoelden we door. We waren binnen no time door het seizoen heen. Geen aanrader iig.
Wij beginnen binnenkort met de zoetsappige Kerstfilms.Heerlijk.
Hopelijk nog geslapen Hupje?
With live heeft regelmatig een gratis maand (ik denk zelfs dat dat 1 keer per 12 maanden kan ofzo). Helenjaar door kerstfilms!quote:Op zondag 17 november 2024 10:52 schreef exode het volgende:
Wij kunnen allebei niet tegen bloed en aanverwanten dus kijken heel andere series. Netflix raadde ons 'Surviving Summer' aan. We werden gek van de lange close up surf scènes dus die spoelden we door. We waren binnen no time door het seizoen heen. Geen aanrader iig.
Wij beginnen binnenkort met de zoetsappige Kerstfilms.Heerlijk.
Hopelijk nog geslapen Hupje?
Een goede vriendin is mijn jumpscare, ik heb ooit de Silence of the lambs met haar gekeken. Zij gaf steeds aan wanneer ik mijn ogen of oren of allebei dicht moest doen. Dat was vaak.quote:Op zondag 17 november 2024 12:39 schreef amaranta het volgende:
Dr zijn sites die aangeven op welke minuut er jumpscares zitten. Wellicht is dat er ook voor seggs scenes.
Nog wel redelijk. Moest er op tijd weer uit want J had wedstrijd. Dus de hele ochtend daar gezeten. Het was niet zo druk, dus heb ik daar mooi een groot deel van het huiswerk van mijn cursus kunnen maken. En vanmiddag de nieuwe tv uitgepakt enzquote:
Kostuumdrama'squote:Op zondag 17 november 2024 12:33 schreef Vicky het volgende:
Ik ben geen fan van zoetsappig. Heel soms kijk ik zo'n film. Verging River vind ik dan wel weer leuk.
Ben groot fan van kostuumdrama, kan niet wachten op de volgende Bridgerton.
Kan ook niet wachten op de volgende Outlander.
GoT heb ik meermaals gezien. Binnenkort weer opnieuw kijken met A. The Red Wedding en the battle of the Bastards vond ik de 2 beste afleveringen.
Het is toen uitgezonden door de NPO dus misschien dat het op NPO start staat. Ik miste de eerste aflevering dus meteen maar de dvd's gekochtquote:Op zondag 17 november 2024 22:44 schreef Kyara het volgende:
Ik ben ook van de kostuumsrama's maar Poldark ken ik nog niet. Is dat nog ergens te streamen?
Outlander vond ik vooral de eerste seizoenen tof. Ik ben ergens bij seizoen 5 afgehaakt of zo.
Gatver!quote:Op maandag 18 november 2024 08:56 schreef Schanu het volgende:
Oke dit geloof je niet. Vrouwlief is thuis met de zieke en appt mij net dat ze iets heel raar groots had uitgespuugd. En toen kwam de aap uit de mouw:
De 8 jarige gaf toe gisteren 'per ongeluk' een huggies doekje te hebben opgegeten. Hóé dan? Ze is 8 he![]()
Maar dat verklaart in ieder geval het vele overgeven en de enorme buikpijn die ze had. Ze knapt ook direct zienderogen op.
Die kinderen blijven mij verbazen
Dat heb ik een keer gehad, maar dan met een koffieboon, in mn neusquote:Op maandag 18 november 2024 10:16 schreef PoesInDoos het volgende:
Oh nee Schanu!Gelukkig kwam hij er weer uit..
Venco, bahhh!!!
Vriendje van ons (nog geen 4) zat vorige week op de SEH met een Smartie in z'n oor
Oei toch.quote:Op maandag 18 november 2024 11:39 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad, maar dan met een koffieboon, in mn neusIk was een jaar of 2, 3 en uitgerekend op een autoloze zondag in de jaren '70. Moest naar de seh, werden aangehouden en toen kregen mijn ouders een toestemmingsbriefje van oom agent
![]()
Maar ik kan me nog herinneren dat ik daar, op een roestvrijstalen tafel zat met een felle lamp in mn face
Waarschijnlijk ook de reden waarom ik niet van koffie hou![]()
Hier ook een kind dat weer aan de puffer zit idd. Mijn moeder zei altijd dat het rond de seizoenswissels (voorjaar/najaar) vooral opspeelde bij haar, en bij mijn zoon merk ik dat ook idd. Oktober/november en maart/april meestal. De rest van het jaar vrijwel geen last.quote:Op maandag 18 november 2024 10:04 schreef exode het volgende:
Kan je dat ook afstrepen Shanu, wat een verhaal joh. Maar gelukkig voelt ze zich een stuk beter nu.
B ging gisteren enorm benauwd naar bed, zo benauwd is hij al heel lang niet geweest. Extra puffer genomen voor het slapen. Hij is doodmoe maar niet meer benauwd naar school gegaan.
Het weer is heel naar nu voor astma patienten maar hij leek er juist overheen te groeien.
Het is momenteel niet het lekkerste seizoen voor longpatienten nee. Hier mag meneertje morgen weer voor een longfunctie,quote:Op maandag 18 november 2024 10:04 schreef exode het volgende:
Kan je dat ook afstrepen Shanu, wat een verhaal joh. Maar gelukkig voelt ze zich een stuk beter nu.
B ging gisteren enorm benauwd naar bed, zo benauwd is hij al heel lang niet geweest. Extra puffer genomen voor het slapen. Hij is doodmoe maar niet meer benauwd naar school gegaan.
Het weer is heel naar nu voor astma patienten maar hij leek er juist overheen te groeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |