abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215593648
Waar de goedheiligman er bijna is en iedereen naar de kapper geweest is…
  zaterdag 16 november 2024 @ 06:49:58 #2
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215595716
Ik had hier een heel verhaal getypt over leerzaam en optioneel en energie hebben ipv slurpen enz. Maar toen ging er iets mis. Dus nu ga ik spookjeslampen ophangen en een heksenjurk aantrekken voor het kinderfeestje van mijn bijna zesjarige.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215595742
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2024 23:23 schreef LauriLynne het volgende:
Waar de goedheiligman er bijna is en iedereen naar de kapper geweest is…
Volgens mij vandaag in Antwerpen
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
  zaterdag 16 november 2024 @ 07:08:30 #4
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215595752
Vandaag in Vianen in NL. Als de bruggen tenminste open gaan...
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215595786
Veel plezier vandaag @Tink89

Ik ga zo de taart voor zoons uitgestelde verjaardag ophalen.
Werd gewaarschuwd dat daar om 12.00 een Sintoptocht is dus dan maar heel vroeg ophalen.
Was daardoor al om 6.30 wakker :O
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 16 november 2024 @ 08:03:30 #6
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_215595981
Gefeliciteerd met de jarigen!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_215596954
Verjaardagen, die zouden van mij juist afgeschaft mogen worden. Een kinderfeestje dat geen volwassene leuk vind vanwege de drukte, wat een bak geld kost en waar je een lading nieuwe troep voor terug krijgt. Bij het familiefeest ben je vooral hard aan het werk (en ook hier krijg je extra vulling voor je huis cadeau) en als iedereen weg is ben je nog een tijd troep aan het ruimen om de boel weer leefbaar te krijgen. Ik ben na m’n 12e gestopt met vieren en dat bevalt prima! Alleen verjaardagseten houden we er in, want eten moeten we toch al.

En andermans verjaardagen vind ik overigens niet veel beter. Een verjaardag in het weekend is geen positief vooruitzicht. Andere ‘echte’ feestjes overigens wel, maar dat zijn geen kringverjaardagen.

Maar gefeliciteerd Tink en Mushanga! En sterkte vandaag ;)

Wij gaan zo voor het laatst naar een intocht. Ik heb getwijfeld over Vianen, maar ben daar nog nooit geweest, dus vond dat uiteindelijk teveel gedoe. We gaan naar een stad in de buurt vanmiddag, in onze stad komt hij niet echt aan (vanwege gebrek aan water)
  zaterdag 16 november 2024 @ 10:22:29 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_215597054
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 10:11 schreef FlyingFish het volgende:
Verjaardagen, die zouden van mij juist afgeschaft mogen worden. Een kinderfeestje dat geen volwassene leuk vind vanwege de drukte, wat een bak geld kost en waar je een lading nieuwe troep voor terug krijgt. Bij het familiefeest ben je vooral hard aan het werk (en ook hier krijg je extra vulling voor je huis cadeau) en als iedereen weg is ben je nog een tijd troep aan het ruimen om de boel weer leefbaar te krijgen. Ik ben na m’n 12e gestopt met vieren en dat bevalt prima! Alleen verjaardagseten houden we er in, want eten moeten we toch al.

En andermans verjaardagen vind ik overigens niet veel beter. Een verjaardag in het weekend is geen positief vooruitzicht. Andere ‘echte’ feestjes overigens wel, maar dat zijn geen kringverjaardagen.

Wij gaan zo voor het laatst naar een intocht. Ik heb getwijfeld over Vianen, maar ben daar nog nooit geweest, dus vond dat uiteindelijk teveel gedoe. We gaan naar een stad in de buurt vanmiddag, in onze stad komt hij niet echt aan (vanwege gebrek aan water)
In Haaksbergen komt hij elk jaar met de stoomtrein. Hele happening!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215597274
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 08:03 schreef livelink het volgende:
Gefeliciteerd met de jarigen!
Dankjewel 😇
17 herfsten vandaag
pi_215597293
Wij wonen op 500 meter van de intocht, maar gaan niet.
Echt lang getwijfeld maar het is altijd enorm druk en chaotisch en dat zien wij beide niet zitten. Het zorgde bij ons allebei voor stress en dat is nou net iets wat we willen vermijden.
Ik ga wel later het dorp in met Juul en treffen de Sint als het goed is op de route op het paard.

Onze nieuwe tv is vanochtend vroeg al bezorgd nu nog moed verzamelen om aan te sluiten (en de oude te ontkoppelen en van de muurbeugel te halen). Sowieso na de intocht :)
pi_215597300
Gefeliciteerd jarigen!
pi_215597306
Je bent lekker bezig @FlyingFish :D
En ik geef je nog gelijk ook, al die verplichtingen. Ik heb ze al grotendeels afgeschaft of ben er gewoon niet aan begonnen, zoals surprises :D
We vieren alleen maar de kinderverjaardagen, Kerst moet relaxed zijn met alleen dochter met haar gezin, Sinterklaas vier ik niet meer sinds zoon van zn geloof is gevallen, al krijgt ie wel een kadootje en drinken we warme chocolademelk en zet ik Sintsnoep op tafel.
Zoons verjaardag vieren we zo: iedereen komt hier, dan vertrekken we naar een restaurant, dan komen we terug voor de taart en kadootjes en dan gaat iedereen weer wieberen. Vier dat al heel lang zoveel mogelijk buiten de deur, geen zin in rotzooi :P
Dus ja, ik kan het alleen maar met je eens zijn :D

En dank! Jullie allemaal een heel fijne Sintintocht! :)

En gefeliciteerd alle andere jarige joppen *O*
If they say
pi_215597394
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 10:48 schreef exode het volgende:
Onze nieuwe tv is vanochtend vroeg al bezorgd nu nog moed verzamelen om aan te sluiten (en de oude te ontkoppelen en van de muurbeugel te halen). Sowieso na de intocht :)
Onze nieuwe tv zou vandaag ook bezorgd worden. Eerst kwam er een sms dat-ie toch niet komt vandaag, toen een vaag telefoontje over de levering (die dus niet door zou gaan). Toen we bij de bakker waren, kwam er een sms dat hij over 5 min aan de deur zou staan. Dus snel terug naar huis - zonder brood. En nu zien we via live tracking dat hij -als hij naar ons onderweg was - de afrit heeft gemist. :')
Ik ben benieuwd, of er iets geleverd wordt vandaag :D
  zaterdag 16 november 2024 @ 11:05:19 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215597443
Gefeliciteerd met de jarigen! :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 16 november 2024 @ 11:09:43 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215597487
Moest lachen:

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215597496
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 11:09 schreef Leandra het volgende:
Moest lachen:

[ afbeelding ]
Ik ook _O-
If they say
pi_215597531
Straks kijken we een deel van de intocht op tv (daarna moeten we weg voor zwemles) en volgende week organiseert ik de intocht van Sint in ons dorp. Hij komt bij ons niet eens echt aan, we gaan hem ergens ophalen in het dorp :D
  zaterdag 16 november 2024 @ 11:42:43 #18
37150 livelink
pi_215597803
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 10:11 schreef FlyingFish het volgende:

Het zal jullie dan ook niet verbazen dat ik verjaardagen al jaren geleden heb afgeschaft. Zelf vier ik vanaf mijn 8e mijn verjaardag al niet meer en toen ik doorhad dat mijn kinderen er ook helemaal geen behoefte aan hadden, hebben we die van hen ook snel afgeschaft. Alleen mijn man wil nog wel eens mensen uitnodigen op zijn verjaardag. Dat is natuurlijk ook prima dan. En als andere mensen me uitnodigen voor hun verjaardag ga ik wel. Als het voor hen nu wel belangrijk is....

Overigens chargeerde ik met mijn punt van leuke dingen afschaffen op school. Ik begrijp heus wel dat er ook kinderen zijn voor wie het wel leuk is. Mijn punt is meer dat er meer aandacht moet zijn om het voor iedereen ook leuk te houden. En als ik dan lees dat er nog weer extra eisen aan surprises worden gesteld, dan zie ik het leuke steeds meer omslaan richting iets waar je vooral kunt falen en wat dus stress oplevert. En dan vraag ik me af waar het leuke vervolgens blijft. En dat zie ik ook met uitjes van werk. Waar ik een spontane borrel op vrijdag echt heel gezellig kan vinden verwordt het steeds meer in geplande 'gezelligheid', met altijd een teambuildingactiviteit, want zomaar lol kan natuurlijk niet. Ik hoop daarmee mijn eerdere posts iets genuanceerd te hebben.
  zaterdag 16 november 2024 @ 11:43:03 #19
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_215597804
Om dan meteen helemaal anti-verjaardag-vieren te worden, nee hoor. Ik voel me nog als een kind als ik jarig ben en wil mijn kind ook een speciaal gevoel geven op zo'n dag (en zijn feestje).

Vanmorgen weer een heetgebakerde voetbalwedstrijd, waardoor M. huilend de wedstrijd niet meer wilde uitvoetballen. Is nu al de 4e week op rij :'(
  zaterdag 16 november 2024 @ 11:50:22 #20
37150 livelink
pi_215597856
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 11:43 schreef Quoi het volgende:
Om dan meteen helemaal anti-verjaardag-vieren te worden, nee hoor. Ik voel me nog als een kind als ik jarig ben en wil mijn kind ook een speciaal gevoel geven op zo'n dag (en zijn feestje).

Vanmorgen weer een heetgebakerde voetbalwedstrijd, waardoor M. huilend de wedstrijd niet meer wilde uitvoetballen. Is nu al de 4e week op rij :'(
Over niet leuk gesproken :{
pi_215598072
quote:

Ach wat sneu, het hoort juist zo leuk te zijn (en helemaal op die leeftijd) ;(

Mijn 6 jarige deed vanmorgen voor het eerst mee met een hockeywedstrijd en werd meteen topscorer van het team. Die mag nu (eindelijk volgens haar zelf) elke wedstrijd mee doen en is super trots op zichzelf (en terecht :D )
pi_215598632
Verjaardagen hou ik ook niet van. Die van man en mij zijn eind november en dat kwam altijd al lastig uit. Eerst met vrienden die altijd surprises deden in de weekenden rond onze verjaardagen, toen hadden we kinderen en was het ook altijd druk eind november. Toen vierden we het tegelijk met de kinderen die beiden eind augustus jarig zijn. Overdag de kinderverjaardag en in de avond die van ons. Maar ook daar zijn we een paar jaar geleden mee gestopt. Hoeft van mij echt niet. En inderdaad ook andermans verjaardagen hoeven wat mij betreft niet. Ik spreek liever gewoon een keer met een groepje af om gezellig wat te doen of gewoon wat te borrelen.

De kinderen vinden het nog wel leuk om hun verjaardag te vieren dus dat doen we nog wel. Gewoon voor familie en nog twee stellen die als familie voelen (ook voor de kinderen). Maar niet met vrienden en diens kinderen.

Dus heel druk is dat op zich niet.

De oudste wil sinds eind groep 8 geen feestje meer geven voor vrienden en dat is oké (heb diverse opties geopperd wat hij kon doen, maar wilde niet).

De jongste wil nog wel een feestje, maar die van dit jaar moet even wachten tot na de verhuizing, want krijg/kreeg het er eerder echt niet ingepland.

Ze wil graag een slaapfeestje, vind ik echt helemaal niks dus we gaan het zien
(Daar komt bij dat haar vriendinnen niet altijd even leuk zijn voor haar en voor elkaar, hoop echt op een nieuw groepje vriendinnen op de middelbare school straks)

De jongste heeft nog surprise in de klas. Niet echt gekke eisen er aan, alleen dat het iets moet zijn dat je zelf ook leuk zou vinden (afgezien dan van het thema want iedereen heeft andere hobby’s natuurlijk). Heb dochter wel geholpen met uitsnijden uit karton en een buigbare zijkant maken. Maar de rest doet ze (zo veel mogelijk) zelf. Alleen het gedichtje vind ze lastig en zal ik ook mee helpen tzt. Zoon is blij dat hij er van af is.
(En wat je krijgt, je mag voor 3,50 een cadeautje halen, dat is best een uitdaging om dan wel met wat leuks te komen. Zeker als de wensen snoep en geld zijn)
pi_215598716
B en Juul vieren heel graag hun verjaardag. We zijn wel selectief met uitnodigen. Onze families zijn bij elkaar al 16 volwassenen en 4 kinderen (ons eigen gezin niet meegerekend).

Mijn kinderloze vrienden komen altijd, die vinden het geweldig, hilarisch vind ik dat. Die doen dus ook enthousiast mee met de kinderen en gaan mee de speeltuin in etc.

Ik kook altijd heel veel bolognese, de meeste blijven wel hangen.

Mijn eigen verjaardag valt in de zomervakantie, meestal ben ik op vakantie. Volgend jaar word ik 45 en hebben we nog geen vakantie :) Dus dan wil ik wel iets bijzonders, uit eten is dat voor ons al.

Kringverjaardagen ken ik alleen uit mijn jeugd, ik ken niemand die zo een verjaardag viert nu.
  zaterdag 16 november 2024 @ 15:10:46 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_215599649
Het begint er op te lijken dat ik in ieder geval overdag geen pijnstillers meer nodig heb *O*

En wat is het heerlijk om wel iets om handen te hebben als je niet veel kunt. De vensterbank staat inmiddels vol met lego :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215600570
Rustig aan herstellen troel. Ik ging toen achteraf te snel..maar had heel weinig last. Was wel heel moe van de narcose..nu bijna 2 jaar geleden.
  zaterdag 16 november 2024 @ 19:41:34 #26
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215601757
Wij doen ook niet aan kringen en ik vind verjaardagen eigenlijk wel heel leuk. Maar ik ben dan ook makkelijk als een van de kinderen jarig is. Ik ren voor het grotemensenfeest niet de hele dag rond met duizend hapjes en drankjes, maar doe een eerste ronde koffie voor de oudere garde en daarna is het zelfbediening. De jongeren (dwz mijn broers en zussen enzo) pakken meteen zelf. En dat geldt ook voor gebak. Ik doe een rondje en daarna kun je pakken wat je lust. Avondeten was vorige keer afhaalpizza, volgende week (prul is in de loop van komende week pas jarig) is het wraps met allerlei vulling ernaast. Kost nog geen half uur om te maken, iedereen helpt effe mee met groente snijden enzo en dan klaar. En onze vrienden en familie gooien hun borden gewoon in de vaatwasser, helpen effe met opruimen en om zeven uur is alle troep weg en iedereen naar huis.

Ik vind het zelf ook echt heerlijk om in het middelpunt te staan, cadeautjes te krijgen (mijn vrienden kennen mijn lijstje.nl) en me echt jarig te voelen. Vorig jaar was ik met carnaval jarig. En bij het kindercarnaval heb ik toen van van onze vrienden gezien en die hadden echt aan me gedacht en daar kan ik ineens van genieten.

Uit eten vind ik dan weer geen zak aan, daar doe je mij niet zo'n plezier mee. Verplicht aan tafel, de enige die je echt kunt verstaan is degene naast je en de kinderen die je in de gaten moet houden...neh.

Maar goed, het feestje was een succes en ik ben moe. Dus ik ga de schoenen vullen en kruip er over een uurtje al in denk ik.
pi_215602527
Feestjes zijn prikkels en daar kan ik niet goed tegen.
pi_215605007
Ik ben op :')
If they say
pi_215605104
Is het al half 2? :')
Op het briefje van mensen uit de straat hebben ze beloofd dat dan het feestje stopt. "Sorry voor eventuele overlast, kom gerust een biertje meedrinken" :(

quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 10:57 schreef Hupje het volgende:
Onze nieuwe tv zou vandaag ook bezorgd worden.
(...)
Ik ben benieuwd, of er iets geleverd wordt vandaag :D
Uiteindelijk is-ie na kinderbedtijd alsnog bezorgd. Door een andere vrachtwagen dan waar de track en trace van was _O-
pi_215605218
quote:

Wat stom Quoi. Voetbalt hij zo hoog of zitten jullie in een rottige poule? Hier hebben we namelijk nooit dat soort dingen eigenlijk, en volgens mij zit jullie vereniging ook in onze regio (maar volgens mij vrijwel nooit in onze poule). Hooguit een keer een thuisfluiter maar niet iets wat gedoe oplevert. Ik kan me voorstellen dat dat het plezier wel laat verdwijnen voor ze.

Nog 1,5 uur hupje… sterkte.
pi_215606584
Hebben de buren zich aan hun belofte gehouden, @Hupje?

Ik sloot een deal met zoon. Again :') Hij mocht de game Valhalla kopen als ie zou stoppen met zeuren over het kijken van de serie. Plus Outlander én GoT. Tis niet eens zozeer het geweld wat er in voorkomt, meer de best wel heftige sexscenes :+
Hoop dat ie zich eraan houdt en pas weer gaat vragen als ie 25 is, ofzo O-)
If they say
pi_215606614
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 09:55 schreef Mushanga71 het volgende:
Hebben de buren zich aan hun belofte gehouden, @:Hupje?
Toen ik om 2 uur (weer) wakker werd, was het rustig. Dus dat was redelijk. Maar met een paar van deze korte nachten op rij (lig veel te piekeren) voel ik me niet echt fit nu :')
pi_215606632
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 09:55 schreef Mushanga71 het volgende:
Hebben de buren zich aan hun belofte gehouden, @:Hupje?

Ik sloot een deal met zoon. Again :') Hij mocht de game Valhalla kopen als ie zou stoppen met zeuren over het kijken van de serie. Plus Outlander én GoT. Tis niet eens zozeer het geweld wat er in voorkomt, meer de best wel heftige sexscenes :+
Hoop dat ie zich eraan houdt en pas weer gaat vragen als ie 25 is, ofzo O-)
Wij kijken nu Outlander en hebben de ergste sexscènes gewoon overgeslagen. Kon het niet aanzien... En de miskramen en andere ellende met kinderen kan ik ook niet zien sinds ik zelf een kind heb. Verder is het echt een goede serie, dus als je zoon het ok vindt om dat over te slaan, kan je het wel kijken.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_215606903
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 09:59 schreef Hupje het volgende:

[..]
Toen ik om 2 uur (weer) wakker werd, was het rustig. Dus dat was redelijk. Maar met een paar van deze korte nachten op rij (lig veel te piekeren) voel ik me niet echt fit nu :')
Boh, das minder :{ En het brein uitknopje, dat werkt niet in de nacht.

quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 10:01 schreef SaskiaR het volgende:

[..]
Wij kijken nu Outlander en hebben de ergste sexscènes gewoon overgeslagen. Kon het niet aanzien... En de miskramen en andere ellende met kinderen kan ik ook niet zien sinds ik zelf een kind heb. Verder is het echt een goede serie, dus als je zoon het ok vindt om dat over te slaan, kan je het wel kijken.
Ooh, dat doe ik ook wel hoor, bij andere series en films die ik nog niet gezien heb en niet weet wanneer, wat, en hoe. En das best een gedoe, vind ik.
Doorspoelen, te ver, weer terug, te ver. Dat trek ik dan weer niet ;)
En ik heb ze al gezien en kijk ze sowieso liever wanneer het mij uitkomt. We kijken dus gewoon de Simpsons samen :)
If they say
pi_215607037
Wij kunnen allebei niet tegen bloed en aanverwanten dus kijken heel andere series. Netflix raadde ons 'Surviving Summer' aan. We werden gek van de lange close up surf scènes dus die spoelden we door. We waren binnen no time door het seizoen heen. Geen aanrader iig.

Wij beginnen binnenkort met de zoetsappige Kerstfilms. :) Heerlijk.

Hopelijk nog geslapen Hupje?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 17 november 2024 @ 11:47:18 #36
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215607489
iPod van vriendlief heeft een natte washand niet overleeft :'(
Probeer tegenwoordig nog maar eens een iPod op de kop te tikken, toevallig hier nog iemand die er eentje kwijt wilt?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_215607545
OMG, Cobra Kai :o :o :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If they say
pi_215607558
Oh kak @Ynske Anders marktplaats proberen?
If they say
pi_215607578
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 10:52 schreef exode het volgende:
Wij kunnen allebei niet tegen bloed en aanverwanten dus kijken heel andere series. Netflix raadde ons 'Surviving Summer' aan. We werden gek van de lange close up surf scènes dus die spoelden we door. We waren binnen no time door het seizoen heen. Geen aanrader iig.

Nou, jullie kunnen je hart ophalen de komende tijd ;)

Bloed, prima. Mijn bloed in een buisje echter... :N
Die oogscene uit GoT blijft wel een dingetje :+
Maar bloed, geweld, vechtfilms, thrillers, alles is prima. De zoetsappige schrap ik dan weer liever :P
If they say
  zondag 17 november 2024 @ 12:07:29 #40
35189 Troel
scherp en bot
pi_215607611
quote:

With live heeft regelmatig een gratis maand (ik denk zelfs dat dat 1 keer per 12 maanden kan ofzo). Helenjaar door kerstfilms!

(Ik ben dus gewoon dol op feelgoodmovies)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215607782
Ik ben geen fan van zoetsappig. Heel soms kijk ik zo'n film. Verging River vind ik dan wel weer leuk.
Ben groot fan van kostuumdrama, kan niet wachten op de volgende Bridgerton.
Kan ook niet wachten op de volgende Outlander.
GoT heb ik meermaals gezien. Binnenkort weer opnieuw kijken met A. The Red Wedding en the battle of the Bastards vond ik de 2 beste afleveringen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 17 november 2024 @ 12:39:22 #42
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_215607821
Dr zijn sites die aangeven op welke minuut er jumpscares zitten. Wellicht is dat er ook voor seggs scenes.
pi_215608416
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 12:39 schreef amaranta het volgende:
Dr zijn sites die aangeven op welke minuut er jumpscares zitten. Wellicht is dat er ook voor seggs scenes.
Een goede vriendin is mijn jumpscare, ik heb ooit de Silence of the lambs met haar gekeken. Zij gaf steeds aan wanneer ik mijn ogen of oren of allebei dicht moest doen. Dat was vaak.

Ik vraag haar ook altijd 'kan ik dit kijken?'
'The watcher'
'Nee!'
'GoT?'
'NEE!!'

And so on.

In het echte leven vind ik het ook niet prettig maar ik ben al zo vaak in ziekenhuizen geweest inclusief IC's dat ik er wel aan gewend ben. In boeken kan ik ook veel hebben, maar beeld blijkbaar niet.

Heel anders ongemakkelijk: de beruchte sexscene in 'Blue is the warmest colour', die duurde en duurde maar.
pi_215610087
quote:
Nog wel redelijk. Moest er op tijd weer uit want J had wedstrijd. Dus de hele ochtend daar gezeten. Het was niet zo druk, dus heb ik daar mooi een groot deel van het huiswerk van mijn cursus kunnen maken. En vanmiddag de nieuwe tv uitgepakt enz ^O^
pi_215610563
Genoeg kijktips weer gelezen hier. :P

Ik was gisteren naar een toneelstuk waar mijn broertje in speelt. Echt super leuk en goed gedaan. O+
Ik zou echt vaker naar zoiets moeten gaan. :')
pi_215612842
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 12:33 schreef Vicky het volgende:
Ik ben geen fan van zoetsappig. Heel soms kijk ik zo'n film. Verging River vind ik dan wel weer leuk.
Ben groot fan van kostuumdrama, kan niet wachten op de volgende Bridgerton.
Kan ook niet wachten op de volgende Outlander.
GoT heb ik meermaals gezien. Binnenkort weer opnieuw kijken met A. The Red Wedding en the battle of the Bastards vond ik de 2 beste afleveringen.
Kostuumdrama's O+ The Tudors, Poldark O+ Downton Abbey. Heb al mijn favo series ondertussen op dvd. Alleen deel 2 van het laatste Outlander ontbreekt nog.
Beste film ever is toch wel Braveheart O+ Die mag zoon dan wel weer zien. The Patriot hebben we al samen gekeken.
Weet niet, de laatste jaren is het soms gewoon porno wat er aan sexscenes in zit. Hoeft voor mij echt niet, maar kijk het wel :P
Shetland, Broadchurch, The Pillars...nauwelijks/geen sex :+

Ben nu eindelijk bezig met het laatste seizoen van Vikings Valhalla. Maar daarna heb ik nog een lijst met wat ik wil zien, tot groot verdriet van de stapel boeken. Zijn er nu inmiddels 8 ongelezen :')
If they say
pi_215613038
Ik ben ook van de kostuumsrama's maar Poldark ken ik nog niet. Is dat nog ergens te streamen?

Outlander vond ik vooral de eerste seizoenen tof. Ik ben ergens bij seizoen 5 afgehaakt of zo. :@
pi_215613115
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 22:44 schreef Kyara het volgende:
Ik ben ook van de kostuumsrama's maar Poldark ken ik nog niet. Is dat nog ergens te streamen?

Outlander vond ik vooral de eerste seizoenen tof. Ik ben ergens bij seizoen 5 afgehaakt of zo. :@
Het is toen uitgezonden door de NPO dus misschien dat het op NPO start staat. Ik miste de eerste aflevering dus meteen maar de dvd's gekocht :@

Outlander speelt zich later af in Amerika, vond ik toch iets minder dan die in Schotland. Maar het is en blijft een geweldige serie O+
If they say
  zondag 17 november 2024 @ 23:53:12 #49
35189 Troel
scherp en bot
pi_215613504
The Gilded Age op hbo is ook tof
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215613531
quote:
2s.gif Op zondag 17 november 2024 23:53 schreef Troel het volgende:
Jaaa O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_215613573
quote:
2s.gif Op zondag 17 november 2024 23:53 schreef Troel het volgende:
Geen HBO maar gaat wél op mn lijst :)
If they say
pi_215614291
Zij die de hele nacht met een spugend kind in de weer is geweest, groet u :O c_/

Voor de ranzige detail liefhebbers, spuugbeurt nummer 1 ging net náást de wc (meermaals, over de hele badkamervloer) en tijdens het opruimen moest ik zo kokhalzen dat ik zelf ook moest overgeven. ^O^
pi_215614472
Ach @Schanu ;( :*
If they say
pi_215614562
Oke dit geloof je niet. Vrouwlief is thuis met de zieke en appt mij net dat ze iets heel raar groots had uitgespuugd. En toen kwam de aap uit de mouw:

De 8 jarige gaf toe gisteren 'per ongeluk' een huggies doekje te hebben opgegeten. Hóé dan? Ze is 8 he :')

Maar dat verklaart in ieder geval het vele overgeven en de enorme buikpijn die ze had. Ze knapt ook direct zienderogen op.

Die kinderen blijven mij verbazen :')
pi_215614574
@Schanu hoe krijg je zoiets weg? Doekjes met fruitsmaak/geur?
pi_215614626
Whaaaa @Schanu :o Wilde ze niet naar school ofzo? ;) En die doekjes ruiken idd best wel lekker :D
Joh, kinderen doen wel vaker gekke dingen. Dochter een keer met dr hoofd tussen de verwarmingsbuizen gekomen, kijken of dat paste :') en keihard gevallen toen ze een kruk, in de badkamer :') insmeerde met zeep en daar bovenop ging staan :') Wilde weten wat er gebeurde 8)7
Jouw dochter is ook weer een ervaring rijker, moet je maar denken en doet ze nooit meer ;)
If they say
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 18 november 2024 @ 09:10:42 #57
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215614629
:o
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_215614673
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 08:56 schreef Schanu het volgende:
Oke dit geloof je niet. Vrouwlief is thuis met de zieke en appt mij net dat ze iets heel raar groots had uitgespuugd. En toen kwam de aap uit de mouw:

De 8 jarige gaf toe gisteren 'per ongeluk' een huggies doekje te hebben opgegeten. Hóé dan? Ze is 8 he :')

Maar dat verklaart in ieder geval het vele overgeven en de enorme buikpijn die ze had. Ze knapt ook direct zienderogen op.

Die kinderen blijven mij verbazen :')
Gatver! :D

Maar geen wonder dat ze zich zo beroerd voelde. Gelukkig niks ernstigs.

Mijn dochter had eens een ‘kruimeltje’ poep gegeten.
Ik had haar verschoond op de bank en even later komt ze terug met een enorme stink mond.
Kon ze mij uitleggen (ze was een jaar of 2), dat ze een chocolate chip stukje van zo’n koekje op de bank had gevonden. :') -O-

Blijkbaar was er tijdens het verschonen iets naast gerold. }:|
pi_215614815
Wij hebben die doekjes die de action verkoopt op 99% waterbasis. Zonder luchtje dus. Geen idee hoe ze het in haar hoofd haalde :')
pi_215614836
Mijn zoon heb ik toen hij 7 was ook betrapt op wcpapier eten… kon hij ook niet verklaren. Kinderen zijn soms gewoon raar.
pi_215614923
Kan je dat ook afstrepen Shanu, wat een verhaal joh. Maar gelukkig voelt ze zich een stuk beter nu.

B ging gisteren enorm benauwd naar bed, zo benauwd is hij al heel lang niet geweest. Extra puffer genomen voor het slapen. Hij is doodmoe maar niet meer benauwd naar school gegaan.
Het weer is heel naar nu voor astma patienten maar hij leek er juist overheen te groeien.
pi_215615004
Oh nee Schanu! :o Gelukkig kwam hij er weer uit..
Venco, bahhh!!! :X
Vriendje van ons (nog geen 4) zat vorige week op de SEH met een Smartie in z'n oor :')
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_215615105
Schanu :o

Wat een verhalen allemaal. :o
pi_215615606
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 10:16 schreef PoesInDoos het volgende:
Oh nee Schanu! :o Gelukkig kwam hij er weer uit..
Venco, bahhh!!! :X
Vriendje van ons (nog geen 4) zat vorige week op de SEH met een Smartie in z'n oor :')
Dat heb ik een keer gehad, maar dan met een koffieboon, in mn neus :') Ik was een jaar of 2, 3 en uitgerekend op een autoloze zondag in de jaren '70. Moest naar de seh, werden aangehouden en toen kregen mijn ouders een toestemmingsbriefje van oom agent :D
Maar ik kan me nog herinneren dat ik daar, op een roestvrijstalen tafel zat met een felle lamp in mn face :')
Waarschijnlijk ook de reden waarom ik niet van koffie hou :+
If they say
pi_215615702
@exode, wat naar van B, eng ook zulke benauwdheid :'( Hopelijk blijft de benauwdheid nu weg!

En al die verhalen, haha, dan lijkt die van mij opeens niet zo heel raar meer. Mijn nu 6 jarige stopte als 5 jarige een paracetamol in haar neus die ik er op de SEH uit moest laten halen. Dat heeft de 8 jarige nu overigens wel overtroffen :') Maar heel normaal kindergedrag dus gelukkig :')
  maandag 18 november 2024 @ 12:08:27 #66
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215615874
Benauwdheid is idd echt heel naar...

en omg dat doekje! Hoe bedenkt ze het? Maar ik at als kind graag vijf gulden munten, dus misschien ben ik zelf ook niet zo'n goed voorbeeld _O-

Ik. ben. moe. En dan moet de week nog zo'n beetje beginnen. 3,5 dag werken, een grote taart bakken, vullen en decoreren, 1,5 de kinderen, woe is prul echt jarig, vrijdag gaan we naar fiddler's green, de vrienden met wie we gaan slapen vervolgens bij ons en dan zaterdag het grotemensenfeest. Ik denk dat ik volgende week maandag vrij neem om te slapen...
pi_215615996
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2024 11:39 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Dat heb ik een keer gehad, maar dan met een koffieboon, in mn neus :') Ik was een jaar of 2, 3 en uitgerekend op een autoloze zondag in de jaren '70. Moest naar de seh, werden aangehouden en toen kregen mijn ouders een toestemmingsbriefje van oom agent :D
Maar ik kan me nog herinneren dat ik daar, op een roestvrijstalen tafel zat met een felle lamp in mn face :')
Waarschijnlijk ook de reden waarom ik niet van koffie hou :+
Oei toch.

Ik ben ooit bijna gestikt in een mentos.
pi_215616146
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 10:04 schreef exode het volgende:
Kan je dat ook afstrepen Shanu, wat een verhaal joh. Maar gelukkig voelt ze zich een stuk beter nu.

B ging gisteren enorm benauwd naar bed, zo benauwd is hij al heel lang niet geweest. Extra puffer genomen voor het slapen. Hij is doodmoe maar niet meer benauwd naar school gegaan.
Het weer is heel naar nu voor astma patienten maar hij leek er juist overheen te groeien.
Hier ook een kind dat weer aan de puffer zit idd. Mijn moeder zei altijd dat het rond de seizoenswissels (voorjaar/najaar) vooral opspeelde bij haar, en bij mijn zoon merk ik dat ook idd. Oktober/november en maart/april meestal. De rest van het jaar vrijwel geen last.
pi_215616229
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 10:04 schreef exode het volgende:

Het is momenteel niet het lekkerste seizoen voor longpatienten nee. Hier mag meneertje morgen weer voor een longfunctie,
hij is en blijft zo vreselijk moe... dit speelt nu al 4 jaar en ik weet t echt gewoon niet meer, een kind die op zijn 8e verjaardag met een huis vol, "even boven gaat liggen" vind ik niet normaal... maar ik weet ook niet welke richting we nog op moeten zoeken...

Omg Shanu, hoe krijgt ze het uberhaupt naar binnen...
S. 2014
J. 2016
pi_215616577
Schanu, wat een muts. :D Mss maar goed dat het niet in dr darmen terecht kwam, maar het er via dezelfde weg uitkwam als het erin ging.

Mijn puber heeft als baby eens een grote, zwarte spin opgegeten. Ik zag twee natte lipafdrukken op het laminaat waar even daarvoor nog een spin liep en op dr wang zat nog een poot. :X

[ Bericht 0% gewijzigd door -Spring op 19-11-2024 13:00:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')