Om het vervolgens na de verkiezingen weer te vergeten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:46 schreef Droopie het volgende:
PvDA zal opeens woningnood op 1 gaan zetten tijdens de campagne.
s.quote:Hoewel Ab Klink afgelopen nacht instemde met het hervatten van de formatiebesprekingen tussen CDA, VVD en PVV, blijkt uit een brief die hij eerder deze week aan fractievoorzitter Verhagen en partijvoorzitter Bleker schreef dat hij grote problemen voorziet als er wordt samengewerkt met de partij van Geert Wilder
Ik vind het een fantastisch land om in te leven. Het wordt niet veel beter dan hier, afgezien van het weer.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:44 schreef asco het volgende:
En dan nieuwe verkiezingen en weer dezelfde holle retoriek van ALLE partijen gaan aanhoren zeker.
Dat er écht nog mensen bestaan die geloven in oplossingen en een bright future voor dit land/continent.
Hahahahaha.
Stukje sensibilisering.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik verwacht dat ze gewoon die Telegraaf spin gaan gebruiken. Misverstandje, niks aan de hand. Ze wilden gewoon weer de neuzen een kant op krijgen.
Achahbar zit er ook nog bij toch? Misschien dat ze haar opstappen ook weer kan intrekken. Voor NSC is geloofwaardigheid niet echt iets waar ze waarde aan hechten.
Serieus ja? Dan ligt je standaard toch wel een heel stuk lager dan de mijne.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik vind het een fantastisch land om in te leven.
N=1 redenatie dusquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:18 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Kom eens langs hier in Rotterdam zou ik zeggen.
Nederland is een prachtig land, enkel jammer dat er mensen wonen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik vind het een fantastisch land om in te leven. Het wordt niet veel beter dan hier, afgezien van het weer.
Je zou voor de gein eens wat moeten werken met expats, dan krijg je toch wel vaak een perspectief te horen waar Nederland erg goed bij afsteekt.
Ja, serieus. Hoge levensstandaard, loop- en fietsbare steden ipv alles asfalt zoals in Canada of de VS, goed toegankelijke gezondheidszorg, een weinig corrupte overheid, overheidsdiensten die goed toegankelijk zijn en betrekkelijk snel handelen, lage criminaliteit... etc ...etc. Nederland staat ook vrij vast in de top 10 van lijstjes waar je in wilt staan:quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Serieus ja? Dan ligt je standaard toch wel een heel stuk lager dan de mijne.
Je vergelijkt Nederland nu met (met alle respect) een 3e wereld land als de VS. Dan komen we er goed uit ja.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, serieus. Hoge levensstandaard, loop- en fietsbare steden ipv alles asfalt zoals in Canada of de VS, goed toegankelijke gezondheidszorg, een weinig corrupte overheid, overheidsdiensten die goed toegankelijk zijn en betrekkelijk snel handelen, lage criminaliteit... etc ...etc.
Jullie hebben je niet aan je eerste belofte gehouden, maar als je hetzelfde nou nóg een keer belooft, dan vertrouwen we jullie weer hoor!quote:
Dus ze laten zich weer afschepen met een nepbelofte bij een vodje papier? Zeer teleurstellendquote:
Wat een ruggengraat.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jullie hebben je niet aan je eerste belofte gehouden, maar als je hetzelfde nou nóg een keer belooft, dan vertrouwen we jullie weer hoor!
quote:
Wat een teamspirit.quote:Premier Schoof is op dit moment in gesprek met de fractievoorzitters van de vier coalitiepartijen, zeggen ingewijden tegen de NOS. Ministers zitten te wachten in een andere ruimte van het Catshuis. Naar verluidt zullen de fractievoorzitters praten in wisselende samenstellingen, waarbij eventueel ook de vicepremiers aan kunnen schuiven.
Tja, teleurstelling kan ik het amper nog noemen. Ze zijn immers welbewust in een kabinet met de PVV en VVD gestapt…quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:11 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dus ze laten zich weer afschepen met een nepbelofte bij een vodje papier? Zeer teleurstellend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |