Waar bemoei je je eigenlijk mee?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:36 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Je vermeldt allerlei details over je verhaal, behalve of je dit hebt gedaan of niet. Vandaar dat ik het even vraag.
Dus je hebt d'r over een doorgetrokken streep heen ingehaald, dat is natuurlijk verboden en niet zo netjes, vandaar dat ze zo keek dus.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar bemoei je je eigenlijk mee?
Ik denk dat dit een tactiek is om te jijbakken. Fouten van andere users uitvergroten om je eigen onkunde te downplayen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar bemoei je je eigenlijk mee?
Dit topic is om frustraties op de weg te plaatsen, maar als degene die iets plaatst zelf ook (deels ) in de fout is mag je daar toch wel wat van zeggen?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:23 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een tactiek is om te jijbakken. Fouten van andere users uitvergroten om je eigen onkunde te downplayen.
Dat mag, maar je interesse (en vragen) over mijn aanrijding van 20+ jaar geleden en een incident van een andere user zijn wel opvallend. Zeker als je nog op moet voor B en nu al de hele wereld af probeert te zeiken om vage redenen die kant noch wal raken.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:26 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dit topic is om frustraties op de weg te plaatsen, maar als degene die iets plaatst zelf ook (deels ) in de fout is mag je daar toch wel wat van zeggen?
Dat staat niet in het theorieboek.quote:
Mafklapperquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:15 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dus je hebt d'r over een doorgetrokken streep heen ingehaald, dat is natuurlijk verboden en niet zo netjes, vandaar dat ze zo keek dus.
Dan zat je er wel heel dicht op als je dat kon zienquote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zag er vandaag toevallig een, die reed voor me en zat TikTok filmpjes te kijken tijdens het rijden.
Ik heb heel goed zicht en dit was ook een grote telefoon.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan zat je er wel heel dicht op als je dat kon zien
Let op de weg ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb heel goed zicht en dit was ook een grote telefoon.
Beter dan jij.quote:
Ja laten we in discussie gaan wie er beter op de weg letquote:
Remmen tot stilstand voor een lege rotonde bloedlink eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Vandaag achter iemand, die was of scheel of nachtblind. Reed al langzaam maar dat vond ik prima.
Maar bij elke tegenligger ging ze vol op de rem. Terwijl er meters ruimte was en je gewoon door kon rijden op de brede weg.
Ik vind dat heel gevaarlijk als mensen plotsklaps remmen.
Als de telefoon op zo een houdertje staat. Is dat dan toegestaan ?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zag er vandaag toevallig een, die reed voor me en zat TikTok filmpjes te kijken tijdens het rijden.
Ik heb geleerd naar zn 2 en 20 km/ u bij rotondes. Als het echt een enorme joekel is mag het in zn 3 maar op het rijexamen zak je dan.quote:Op zondag 5 januari 2025 06:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Remmen tot stilstand voor een lege rotonde bloedlink eigenlijk.
In de houder mag je de telefoon bedienen. Daar is jurisprudentie over.quote:Op zondag 5 januari 2025 07:33 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Als de telefoon op zo een houdertje staat. Is dat dan toegestaan ?
Dus dan is tiktokken ook toegestaan mits de houder wordt gebruikt.quote:Op zondag 5 januari 2025 07:41 schreef Ridocar het volgende:
[..]
In de houder mag je de telefoon bedienen. Daar is jurisprudentie over.
Je hebt wel een grote bek voor iemand die aantoonbaar een slechte chauffeur is zeg.quote:Op zondag 5 januari 2025 07:54 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Zou je het even on topic willen houden over irritaties op de weg ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |