Daar heb je mequote:Op woensdag 20 november 2024 11:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In niet crashen is Gasly dan weer de beste 😂 (tot noch toe dan)
Dat doe je wel, selectief quoten. En dan nu ook nog doen alsof dit de enige twee redenen zijn waarom Verstappen won. Of dacht je dat hij ging zeggen dat hij won omdat hij nu eenmaal de beste is?quote:Op woensdag 20 november 2024 10:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zet hier geen "narratief" neer, ik presenteer louter een weergave van een verhaal wat direct van de bron afkomstig is. Namelijk Max Verstappen. Ook zet ik Perez niet neer als slachtoffer, maar als een rijder waarvan gebleken is dat hij gebreken vertoonde tijdens de wedstrijd ten opzichte van zijn teammaat.
quote:Op woensdag 20 november 2024 11:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar zoals je zegt: als regen een equalizer zou zijn, dan is wel een voorwaarde dat de auto ook gelijkmatig is afgesteld. En dat was nu dus niet zo in alle gevallen.
Ik ben de hele middag dus je zal zelf de bbq regelenquote:
Ik geef aan wat Max zei na afloop van de race. Dat acht ik dan dus ook als betrouwbaar. Dat Max hier een goede prestatie heeft afgeleverd betwist ik overigens nergens.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat doe je wel, selectief quoten. En dan nu ook nog doen alsof dit de enige twee redenen zijn waarom Verstappen won. Of dacht je dat hij ging zeggen dat hij won omdat hij nu eenmaal de beste is?
Laat ik het dan anders stellen, zodat je het niet kunt verstoppen. Denk jij dat de klasse van Verstappen zelf de doorslag gaf in Brazilië?
Een andere auto met gelijke afstelling, dan kan je denken aan een gelijke downforce-afstelling, waardoor je gelijkwaardige topsnelheden en bochtsnelheden bereikt. Natuurlijk gaan die altijd verschillen, maar dat haalt dus ook meteen weer het "equalizer" verhaal onderuit.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]Natuurlijk is het een equalizer en afstelling is persoonlijk en gebaseerd op hoe coureur en team de race zo optimaal mogelijk uit denken te kunnen rijden met het beste resultaat.
Maar een andere auto met dezelfde afstelling, hoe dan?Het blijft een andere auto.
Dan wordt het gourmetten. Ook niet echt weer om te barbecuen.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben de hele middag dus je zal zelf de bbq regelen
In Qatar of Abu meer kans op Mia Khalifa. Dus ik zou nog even wachten.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoop voor Max dat hij dit weekend kampioen wordt.
Een feestje vieren in Las Vegas gaat toch leuker zijn dat in Qatar of Abu Dhabi.
ik wacht op de uitnodigingquote:Op woensdag 20 november 2024 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan wordt het gourmetten. Ook niet echt weer om te barbecuen.
quote:Op woensdag 20 november 2024 11:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een andere auto met gelijke afstelling, dan kan je denken aan een gelijke downforce-afstelling, waardoor je gelijkwaardige topsnelheden en bochtsnelheden bereikt. Natuurlijk gaan die altijd verschillen, maar dat haalt dus ook meteen weer het "equalizer" verhaal onderuit.
Ik dacht juist dat de Koran-belt nogal vijandig stond tegenover Mia's vroegere activiteiten.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In Qatar of Abu meer kans op Mia Khalifa. Dus ik zou nog even wachten.
"Luck, not talent"quote:Op woensdag 20 november 2024 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]je begrijpt er echt geen reet van hè.
Jawel.quote:Op woensdag 20 november 2024 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]je begrijpt er echt geen reet van hè.
Kouder dan vorig jaarquote:Op woensdag 20 november 2024 14:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zoals vorige keer ook dus.
WinterjasGoat'ing.
[ afbeelding ]
Prima dan loopt het gelijkquote:Op woensdag 20 november 2024 19:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zal redelijk gelijklopen met vorig jaar.
Ik zou een moord doen om even 17 graden te hebben in ons landje.quote:Op woensdag 20 november 2024 14:00 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt koud in LV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |