quote:
Maaruh derde of vierde weekend van mei. Dat zou normaal gesproken week voor Monaco zijn?quote:
Monaco is naar juni verhuisd.quote:Op maandag 18 november 2024 14:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Maaruh derde of vierde weekend van mei. Dat zou normaal gesproken week voor Monaco zijn?
Moest iets verder scrollen. Dus niet gelijk met indy500 meerquote:
Maar tegenover allemaal zal Max de duidelijke nr 1 in het team zijn de komende jaren, en de ontwikkeling van de auto vooral op hem afgestemd worden. Denk niet dat een van hen over een heel seizoen een bedreiging zou zijn of voor problemen binnen het team zou kunnen zorgen, tenzij Lawson zich volgend jaar als heel snel en foutloos ontpopt, of als Piastri volgend jaar duidelijk sneller dan Norris is.quote:Op maandag 18 november 2024 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat de volgende coureurs Max bij vlagen kunnen verslaan in kwali/race:
Leclerc, Hamilton, Russell, Sainz, Ocon, Norris, Piastri, Alonso en Lawson.
Dan heb ik het dus over op gelegenheid. Meeste zal Max winnen. Consistent over seizoen zou Max wellicht de betere zijn. Ligt ook afhankelijk van het type auto. Bij RB ligt de auto Max misschien wat beter.
De vraag is waar onder bij vlagen verstaan wordt. Er zitten er trouwens een paar bij die je meteen kun doorstrepen. Ocon, Lawson en ook Piastri geloof ik op dit moment niks van. Hoe gehyped Piastri op dit moment ook wordt, hij wordt al twee jaar zeer royaal verslagen door Norris. In de beste auto van het veld rijdt hij regelmatig in het middenveld rond. Die moet zijn niveau komend jaar enorm gaan verhogen wil zijn kaarsje niet snel uitdoven.quote:
Toch lastig dat je op de roulettetafel niet voor een oranje vakje kunt kiezenquote:
Wat is dit danquote:Op dinsdag 19 november 2024 00:37 schreef Rnie het volgende:
Antonio Perez on Ralf Schumacher:
You don't know if he's a journalist a woman or a man. First he declares that Checo was out of Red Bull and the following week he comes out of the closet. I don't know if he is in love with Checo
https://imgur.com/a/antonio-perez-on-rsc-3ZlJUgG
god o god, die vent moeten ze echt opnemen.
Door die hartaanval is er een draadje los gekomen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 00:37 schreef Rnie het volgende:
You don't know if he's a journalist a woman or a man. First he declares that Checo was out of Red Bull and the following week he comes out of the closet. I don't know if he is in love with Checo
Winterreifen genot.quote:
de you no longer know if he's a journalist, woman or a gentlemen maakt het wel af in deze..... wat een figuurquote:Op dinsdag 19 november 2024 00:37 schreef Rnie het volgende:
Serieus? Met geluid er bij?quote:
En maar zoeken naar dat kleine klote kruisje.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Serieus? Met geluid er bij?
Je zal maar nachtdienst hebben en lekker liggen te pitten... Continue stroom van adds.
Geen idee, ik woon er niet.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je zal maar nachtdienst hebben en lekker liggen te pitten... Continue stroom van adds.
Denk wel dat je als inwoner van Las Vegas nergens meer van opkijktquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zou deze man nu ook een verbod voor alle races krijgen ?quote:Op dinsdag 19 november 2024 00:37 schreef Rnie het volgende:
Gok van niet, maar in Vegas is het altijd een teringherrie, dus het zou waarschijnlijk niet eens opvallenquote:Op dinsdag 19 november 2024 12:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als je terug gaat naar karten was toen eigenlijk Charles Leclerc de enige die hem bij kon houden, alleen moest die dan wel 110% geven en toen maakte hij ook al die kleine foutjes. Van het huidige veld die on merit Max zouden kunnen verslaan? Leclerc, Hamilton en Alonso, maar dan moeten die wel een goede dag hebben. 1op1 in gelijkwaardig materiaal zou Max denk ik iedereen die nu rond rijd de baas zijn.quote:Op maandag 18 november 2024 12:57 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Is er iemand die het Max echt moeilijk zou kunnen maken?
Albon, Gasly, Perez, Sainz niet.
Norris en LeClerc maken foutjes onder druk.
Hamilton misschien, maar is ook over zijn top en gaat dat nevernooitniet doen.
Piastri misschien?
Of een nog onbewezen nieuwkomer. Maar zoals Max in Brazilie liet zien staat hij toch wel op eenzame hoogte eigenlijk imo.
Reactie van Ralf is dan best wel goud, met een sneer naar Checoquote:Op dinsdag 19 november 2024 00:37 schreef Rnie het volgende:
"Ik zou ook honderd procent achter mijn zoon gaan staan en proberen te helpen. Dat is wat je doet als vader. Als het op stijl aankomt, dan zou ik anders zijn, maar we kennen meneer Perez met al zijn emoties. Daarom ben ik niet boos op hem. Ik ben echter wel van mening dat de resultaten op het circuit betere argumenten zouden zijn."quote:Ich würde auch zu 100% hinter meinem Sohn stehen und versuchen zu helfen . So macht man das als Vater . Was den Style betrifft wäre ich anders aber wir kennen Herr Perez mit all seinen Emotionen . Deshalb bin ich ihm nicht böse . Allerdings glaube ich das Ergebnisse auf der Strecke die besseren Argumente wären
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:15 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Als je terug gaat naar karten was toen eigenlijk Charles Leclerc de enige die hem bij kon houden, alleen moest die dan wel 110% geven en toen maakte hij ook al die kleine foutjes. Van het huidige veld die on merit Max zouden kunnen verslaan? Leclerc, Hamilton en Alonso, maar dan moeten die wel een goede dag hebben. 1op1 in gelijkwaardig materiaal zou Max denk ik iedereen die nu rond rijd de baas zijn.
Eerst geeft hij aan dat de auto niet om max heen gebouwd zou zijn, vervolgens stelt hij max zijn rijstijl gelijk aan het rijgedrag van de red bull. Daarmee spreekt hij zichzelf tegenquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:28 schreef Rnie het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Mooie vergelijking van Albon omtrent Max zijn driving style. Alsof je in Call of Duty je joystick of muis op maximale gevoeligheid zet.![]()
Als iemand nog een vriend tekort komt..quote:Er bestaat in 2024 een VIP-pakket ter waarde van 1 miljoen dollar. De organisatie, Fontainebleau Las Vegas en Aston Martin hebben namelijk een 'Aston Martin Million Dollar Package' samengesteld, een VIP-pakket als nooit tevoren.
Wanneer je het pakket aanschaft, vlieg je met vijf vrienden in een privéjet naar Las Vegas, waarna je in een Aston Martin naar een luxe suite in resort Fleur de Lis Chateau wordt gebracht. Ook heb je toegang tot een VIP-tafel bij de dj's in LIV Las Vegas en krijg je een krediet van 20.000 dollar voor eten en drinken. Dat staat echter nog los van een privédiner in restaurant ITO, terwijl je ook nog eens een krediet van 20.000 dollar krijgt om van het resort te genieten. Van een spa tot massages, alles is inbegrepen.
Sowieso een beetje uit z'n verband getrokken dit, het gaat meer om Verstappen z'n adaptieve vermogen dan wat hij graag heeft. Dat zie je ook dit seizoen tov Perez, hij haalt er uit wat de meesten niet kunnen.quote:Op woensdag 20 november 2024 07:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Eerst geeft hij aan dat de auto niet om max heen gebouwd zou zijn, vervolgens stelt hij max zijn rijstijl gelijk aan het rijgedrag van de red bull. Daarmee spreekt hij zichzelf tegen
Hij begint zijn verhaal over het rijden met "rijstijl dit, rijstijl dat". Daaruit maak ik wel op dat het gaat om wat iemand liever heeft. Vervolgens begint hij over het bijterige weggedrag van de auto.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso een beetje uit z'n verband getrokken dit, het gaat meer om Verstappen z'n adaptieve vermogen dan wat hij graag heeft. Dat zie je ook dit seizoen tov Perez, hij haalt er uit wat de meesten niet kunnen.
De ene coureur houdt van meer onderstuur, de andere van wat meer overstuur.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
"ik hou van een auto die goed instuurt"
Uhh.. bro, wie niet? Het hele ding van racen is dat je af en toe een bocht neemt. Dan is het wel zo handig dat je auto ook stuurt waar je hem wil hebben.
Ik denk zelf dat het iets gecompliceerder ligt dan dat.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De ene coureur houdt van meer onderstuur, de andere van wat meer overstuur.
Ik denk dat die opmerking op de laatste categorie slaat
Bij Brazilië zag je dat twee dingen belangrijk waren bij Max, wat hij zelf na afloop zei.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:44 schreef Questular het volgende:
Ow daarom is Verstappen de beste van dit rijdersveld. Duidelijk.
Tja, het blijft alle drie in de woestijn.. Bovendien moet hij na Vegas heel snel naar Kwatár. Het blijft allemaal maar zo zo.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoop voor Max dat hij dit weekend kampioen wordt.
Een feestje vieren in Las Vegas gaat toch leuker zijn dat in Qatar of Abu Dhabi.
Door te doen alsof het om twee dingen gaat en dan met een opsomming te komen doe je alsof dat het ook is. Denk je niet dat op 1 uiteindelijk de rijder moet staan die het ook nog even moet doen? Of past dat niet in je narratief? ‘Het vertrouwen hebben’ is een mooie manier om dat af te leiden en te doen alsof Pérez en soort slachtoffer is.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bij Brazilië zag je dat twee dingen belangrijk waren bij Max, wat hij zelf na afloop zei.
1. Goede auto. Dat heeft die ook zeker benadrukt als we hebben opgelet. (in tegenstelling dus tot wat veel wordt geroepen, dat regen de "equalizer" van de auto's zou zijn. Dat klopt dus niet helemaal).
2. Vertrouwen in de remmen. Hoe konden we dat zien? Natuurlijk aan zijn vele acties in bocht 1 aan de binnenkant. En hij vindt dat vertrouwen terwijl Checo dat minder heeft gevonden zoals we zagen.
Ik zet hier geen "narratief" neer, ik presenteer louter een weergave van een verhaal wat direct van de bron afkomstig is. Namelijk Max Verstappen. Ook zet ik Perez niet neer als slachtoffer, maar als een rijder waarvan gebleken is dat hij gebreken vertoonde tijdens de wedstrijd ten opzichte van zijn teammaat.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Door te doen alsof het om twee dingen gaat en dan met een opsomming te komen doe je alsof dat het ook is. Denk je niet dat op 1 uiteindelijk de rijder moet staan die het ook nog even moet doen? Of past dat niet in je narratief? ‘Het vertrouwen hebben’ is een mooie manier om dat af te leiden en te doen alsof Pérez en soort slachtoffer is.
Foutloos rijden, niet op de verf remmen, lijnen proberen om de ronde erna te weten waar de grip ligt. Dat is allemaal minstens even belangrijk. Dat maakt het verschil tussen een goede auto hebben met goede remmen. Ik ben ervan overtuigd dat in São Paulo minstens nog 7, 8 rijders een goede auto met goede remmen hadden, toch kwamen die niet boven rijden. Ocon, Gasly en Verstappen wel, dat is geen toeval. Maar dat is te moeilijk om toe te geven, dat snap ik wel.
Ja dat doe je welquote:Op woensdag 20 november 2024 10:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zet hier geen "narratief" neer, ik presenteer louter een weergave van een verhaal wat direct van de bron afkomstig is. Namelijk Max Verstappen. Ook zet ik Perez niet neer als slachtoffer, maar als een rijder waarvan gebleken is dat hij gebreken vertoonde tijdens de wedstrijd ten opzichte van zijn teammaat.
Regen is wel een equalizer, dat Ferrari en McLaren in Brasil wat meer op downforce hebben gemikt dan Red Bull maakte wel een verschil, dat is een optie die ze niet hadden hoeven nemen.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bij Brazilië zag je dat twee dingen belangrijk waren bij Max, wat hij zelf na afloop zei.
1. Goede auto. Dat heeft die ook zeker benadrukt als we hebben opgelet. (in tegenstelling dus tot wat veel wordt geroepen, dat regen de "equalizer" van de auto's zou zijn. Dat klopt dus niet helemaal).
2. Vertrouwen in de remmen. Hoe konden we dat zien? Natuurlijk aan zijn vele acties in bocht 1 aan de binnenkant. En hij vindt dat vertrouwen terwijl Checo dat minder heeft gevonden zoals we zagen.
Ik zou ook zeggen hoe meer regen er valt hoe meer de verschillen ten opzichte van droog omstandigheden teniet worden gedaan, of hoe meer de auto's verschuiven qua performance. Het kan, zeker in inter omstandigheden, zo zijn dat een Alpine gewoon sec beter presteert dan een andere auto. Omdat de auto dan eenmaal beter ligt, om welke reden dan ook, vanwege de karaktereigenschappen die de auto heeft.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Regen is wel een equalizer, dat Ferrari en McLaren in Brasil wat meer op downforce hebben gemikt dan Red Bull maakte wel een verschil, dat is een optie die ze niet hadden hoeven nemen.
Maar Alpine is toch wel het bewijs, die hadden de afstelling ook op orde en waarschijnlijk als het wat harder was blijven regenen de overwinning gepakt, ze stonden net iets hoger dan de Red Bull, dat voordeel verdween met de afname van de regen.
Het gaat niet alleen om de remmen, ook om de rembalans, die had hij gewoon perfect in orde op dat punt, Verstappen vond grip waar anderen het niet zagen maar waarschijnlijk niet aandurvden.
Ik vond het wel frappant dat het wat dat betreft eigenlijk een herhaling was van 2016 want toen pakte hij ook veel auto's aan de binnenkant van de Senna S.
In niet crashen is Gasly dan weer de beste 😂 (tot noch toe dan)quote:Op woensdag 20 november 2024 11:33 schreef Questular het volgende:
Dus Verstappen is óók nog eens beter in het afstellen van zijn auto. Is er iets waar hij niet de allerbeste in is? (behalve crashen dat heeft Perez in the pocket)
engels zijnquote:Op woensdag 20 november 2024 11:33 schreef Questular het volgende:
Dus Verstappen is óók nog eens beter in het afstellen van zijn auto. Is er iets waar hij niet de allerbeste in is? (behalve crashen dat heeft Perez in the pocket)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |