SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hoe zwaar?quote:Op donderdag 14 november 2024 11:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mens3n, ik krijg net een notificatie dat een van mijn katten gepoept heeftOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 11:41 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, dat is een interessante vraag! *grinnikt* Een gemiddelde menselijke drol weegt meestal tussen de 100 en 300 gram. Maar het kan natuurlijk sterk variëren afhankelijk van dieet en hydratatie. Dus, wat denk jij? Te veel informatie of gewoon nieuwsgierig?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Snel naar huis dusquote:Op donderdag 14 november 2024 11:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mens3n, ik krijg net een notificatie dat een van mijn katten gepoept heeft
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zelfs nova zegt het.quote:
Maar goed mannen overdrijven graag als het om de grote gaat
Aanrecht niet nat?quote:Op donderdag 14 november 2024 11:47 schreef ToT het volgende:
WTF?!?Waterreservoir van m'n koffiezetapparaat vanmorgen gevuld en hij is nu al weer leeg???
De hoeveelheid en het gewicht van menselijke ontlasting kunnen variëren, afhankelijk van dieet, gezondheid en andere factoren. Gemiddeld produceert een volwassene ongeveer 100 tot 250 gram ontlasting per dag. Fascinerend, toch? 🚽"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik voel mij niet aangesprokenquote:Op donderdag 14 november 2024 11:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zelfs nova zegt het.
Maar goed mannen overdrijven graag als het om de grote gaat![]()
Maar je reageert welquote:Op donderdag 14 november 2024 11:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken
Ojee,dan nu maar wat anders drinken dusquote:Op donderdag 14 november 2024 11:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee.
Blijkbaar heb ik meer koffie gedronken dan ik dacht!
Oh ik wilde noodles klaarmaken met dat apparaat, zo kwam ik er achter.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojee,dan nu maar wat anders drinken dus![]()
![]()
Ah ok..quote:Op donderdag 14 november 2024 11:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik wilde noodles klaarmaken met dat apparaat, zo kwam ik er achter.
Ja dat ding kan ook heet water zetten.quote:
Net niet warm genoeg om de noodles genoeg te koken, dus daarna zet ik het kommetje 1 minuut in de magnetron.![]()
Dat is wel handigquote:Op donderdag 14 november 2024 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat ding kan ook heet water zetten.
Net niet warm genoeg om de noodles genoeg te koken, dus daarna zet ik het kommetje 1 minuut in de magnetron.
Bij de action hebben ze een waterkoker met 5 verschillende temperatuurstanden"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
@capricia gooit er gewoon wijn inquote:Op donderdag 14 november 2024 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat ding kan ook heet water zetten.
Net niet warm genoeg om de noodles genoeg te koken, dus daarna zet ik het kommetje 1 minuut in de magnetron.
en wodka
kan ze niks aan doenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 14 november 2024 12:00 schreef hemarookworst het volgende:
We hebben nieuwe koffie op kantoor dat beter smaaktMooi man!
Ooit een keer bij een keuringsarts in de wachtkamer koffie uit de automaat gehaald die ik na 1 slok meteen heb weggehooid. De toon van het bezoek was gelijk gezet!![]()
![]()
Whut?quote:Op donderdag 14 november 2024 12:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel handig
Bij de action hebben ze een waterkoker met 5 verschillende temperatuurstandenWaarvoor dan?
![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 12:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
@:capricia gooit er gewoon wijn in
en wodka
kan ze niks aan doen!
![]()
![]()
Misschien kom ik wel vaker op kantoor nu ik niet meer na 1 slok kotsend over de vloer roltUw ADH vitamine Worst
dat lijkt haar een goed ideequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kan ik me niets van herinneren. Een groot zwart gat in mijn geheugen.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
@:capricia gooit er gewoon wijn in
en wodka
kan ze niks aan doen"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ja na zo veel drank wil ik dat wel geloven!quote:Op donderdag 14 november 2024 12:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Kan ik me niets van herinneren. Een groot zwart gat in mijn geheugen.![]()
![]()
ow nu ineens zo doenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
alsof ik gek ben zekerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als je iets wilt drinken wat niet zo heet moet zijnquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ja shit moet noet zo heet zijnOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat was een sodastream. Die heb ik ooit kapot gemaakt door er allerlei drankjes in te carboneren.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja na zo veel drank wil ik dat wel geloven!
Was wel lekker. Maar ja, toen ging die stuk.
Was wel een leuke zomer. Dat dan weer wel."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ow je hebt bubbels in wijn en andere drankjes gedaan?quote:Op donderdag 14 november 2024 12:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat was een sodastream. Die heb ik ooit kapot gemaakt door er allerlei drankjes in te carboneren.
Was wel lekker. Maar ja, toen ging die stuk.
Was wel een leuke zomer. Dat dan weer wel.
Zat ik ook aan te denken toen ik zo'n ding had.
Had je geslaagde drankjes gemaakt daarmee?![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 12:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, want je spreekt me wel aan maar ik voel me niet aangesproken![]()
nee natuurlijk niet, sodastream is een scamquote:Op donderdag 14 november 2024 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je hebt bubbels in wijn en andere drankjes gedaan?
Had je geslaagde drankjes gemaakt daarmee?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Met die siroopjes heb ik in ieder geval nooit iets lekkers kunnen maken.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, sodastream is een scam![]()
Ja er schijnt een Pepsi Max versie te zijn die wel lekker is?quote:Op donderdag 14 november 2024 12:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben dol op de sodastream![]()
Maak er mn cola mee.
Ik had het allereerste model toentertijd, en ik vond het toen allemaal enorm tegenvallen.
Uiteraard worden recepten wel eens aangepast en komen er nieuwe siroopjes op de markt.![]()
![]()
nee johquote:Op donderdag 14 november 2024 12:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben dol op de sodastream![]()
Maak er mn cola mee.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat is geniaal.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je hebt bubbels in wijn en andere drankjes gedaan?
Had je geslaagde drankjes gemaakt daarmee?![]()
Van wodka tot wijn tot appelsap tot passoa, alles.
Maar ja, dat ding was niet goed schoon te maken. Dus toen ging die stuk, alles was een grote plakzooi aan de binnenkant, en moest ik bij de Blokker zeggen 'hij doet het opeens niet meer' 'ik wil een nieuwe'.
Dus nu maar aan het bubbeltjes water met achteraf wat siroop. Beetje saai. Want de Blokker is failliet. Dus ik kan niet weer een nieuwe halen.
Het was een toffe zomer!"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
dit geloof ik meteenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Huh?quote:Op donderdag 14 november 2024 12:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is geniaal.![]()
Van wodka tot wijn tot appelsap, alles.
Maar ja, dat ding was niet goed schoon te maken. Dus toen ging die stuk, alles was een grote plakzooi aan de binnenkant, en moest ik bij de Blokker zeggen 'hij doet het opeens niet meer' 'ik wil een nieuwe'.
Dus nu maar aan het bubbeltjes water met achteraf wat siroop. Beetje saai. Want de Blokker is failliet. Dus ik kan niet weer een nieuwe halen.
Het was een toffe zomer!
Bij het apparaat die ik had schroefde je zo'n fles aan de tuit waar de CO2 uit geblazen werd. Die tuit was het enige wat in aanraking kwam met de drank.![]()
mijn moeder heeft het ook
kijk als ik zo'm dure fles koop doe erin past en eem dure fles met cola smaak erin doe dan heb ik cola
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
JE DRINKT HELEMAAL GEEN COLA!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
en koop gewoon colaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wacht maar tot je er iets anders dan water in doet.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Huh?
Bij het apparaat die ik had schroefde je zo'n fles aan de tuit waar de CO2 uit geblazen werd. Die tuit was het enige wat in aanraking kwam met de drank.
Dan gaat ie spuiten, als je niet goed oplet. Alle kanten uit. Moet je hem heel langzaam los draaien."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik vind de Blokker versie cola zero het lekkerst. Heb nu 20 flessen in mn kelderkast staanquote:Op donderdag 14 november 2024 12:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er schijnt een Pepsi Max versie te zijn die wel lekker is?
Ik had het allereerste model toentertijd, en ik vond het toen allemaal enorm tegenvallen.
Uiteraard worden recepten wel eens aangepast en komen er nieuwe siroopjes op de markt.
Met gewone limonadesiroop vind ik het vaak minder lekker.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 12:16 schreef sp3c het volgende:
mijn moeder heeft het ook
kijk als ik zo'm dure fles koop doe erin past en eem dure fles met cola smaak erin doe dan heb ik cola!
![]()
Ja maar wat is het verschil tussen water met siroop, of een alcoholhoudend drankje?quote:Op donderdag 14 november 2024 12:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Wacht maar tot je er iets anders dan water in doet.
Dan gaat ie spuiten, als je niet goed oplet. Alle kanten uit. Moet je hem heel langzaam los draaien.Ja, de alcohol natuurlijk, maar kan dat apparaat zo slecht tegen drank dan?
![]()
![]()
Zit daar eigenlijk suiker in?quote:
Ik dacht dat het vroeger voor kinderen was omdat er minder prik en geen cafeïne in zat.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Kennelijk.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar wat is het verschil tussen water met siroop, of een alcoholhoudend drankje?Ja, de alcohol natuurlijk, maar kan dat apparaat zo slecht tegen drank dan?
![]()
Officieel mag alleen water in die flessen. Siroop voeg je later toe.
Maar het beste ooit: gewoon witte wijn met bubbels uit dat apparaat.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
shit wordt helemaal plakkerig vanbinnen heb ik geleerdquote:Op donderdag 14 november 2024 12:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar wat is het verschil tussen water met siroop, of een alcoholhoudend drankje?Ja, de alcohol natuurlijk, maar kan dat apparaat zo slecht tegen drank dan?
ik dacht dat we een schunnig gesprekje hadden maar het gaat over sodastreamOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Whehehe!quote:Op donderdag 14 november 2024 12:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
shit wordt helemaal plakkerig vanbinnen heb ik geleerd
ik dacht dat we een schunnig gesprekje hadden maar het gaat over sodastream![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 12:20 schreef capricia het volgende:
Maar het beste ooit: gewoon witte wijn met bubbels uit dat apparaat.![]()
Lekker voordelig Lambrusco maken!
![]()
![]()
Als het eruit spuit wordt ie plakkerig ja.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
shit wordt helemaal plakkerig vanbinnen heb ik geleerd
ik dacht dat we een schunnig gesprekje hadden maar het gaat over sodastream"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
iedere keer dat ik had gebruik sodastreamed het er gewoon uit
snap geen reet van dat dingOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 14 november 2024 12:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Als het eruit spuit wordt ie plakkerig ja.![]()
![]()
hehehehequote:Op donderdag 14 november 2024 12:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Als het eruit spuit wordt ie plakkerig ja.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja. Van alles geprobeerd. Ook duurdere wijnen. Maar het beste is een goedkope fles huismerk wijn. Heb je zo prosecco.quote:
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Zit nog wel suiker in en stevia. En wijnsteenzuur ipv fosforzuurquote:Op donderdag 14 november 2024 12:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zit daar eigenlijk suiker in?
Ik dacht dat het vroeger voor kinderen was omdat er minder prik en geen cafeïne in zat.Uw ADH vitamine Worst
ik moet ook een sodastreamOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bestaat de blokker nog?quote:
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
NeeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
nog wel maar ik wil wel kortingquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Broodje met ei gemaaktThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bestaand tekenfilmpje; hij zet een koffer neer.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:29 schreef Vostok het volgende:
[..]
Ha hais dat uit een bestaand tekenfilmpje. Of gemaakt door AI of iets dergelijks?
Het erge is dat DIT precies was wat ik dacht toen ik die scène zag!![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze hebben een doorstart gemaakt onder een andere naam:
[ afbeelding ]![]()
![]()
He ben je verdwaaldquote:zie jou nooit hier
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Vostokquote:Op donderdag 14 november 2024 12:29 schreef Vostok het volgende:
[..]
Ha hais dat uit een bestaand tekenfilmpje. Of gemaakt door AI of iets dergelijks?
Ik werd gementioned door ene sp3c. Kennen jullie die?quote:Op donderdag 14 november 2024 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He ben je verdwaaldzie jou nooit hier
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ja, vaag. Heb wel eens van hem gehoord en tracht de laatste tijd hier ook wat puntjes mee te pakkenquote:Op donderdag 14 november 2024 12:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik werd gementioned door ene sp3c. Kennen jullie die?
Rare snuiter. Gaat het hele forum af.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, vaag. Heb wel eens van hem gehoord en tracht de laatste tijd hier ook wat puntjes mee te pakken"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Maar goed in de gaten houden dan.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Rare snuiter. Gaat het hele forum af.
wat??quote:Op donderdag 14 november 2024 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, vaag. Heb wel eens van hem gehoord en tracht de laatste tijd hier ook wat puntjes mee te pakkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
the fuck???quote:Op donderdag 14 november 2024 12:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Rare snuiter. Gaat het hele forum af.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik ben gewoon een aardige jongonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wie? Ik ken wel @Speklap3000quote:Op donderdag 14 november 2024 12:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik werd gementioned door ene sp3c. Kennen jullie die?![]()
![]()
Ja. Gisteren zag ik je bij de Blokker en nu hier weer.quote:
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
ik raak gewoon in de war van dat wijnverhaalquote:Op donderdag 14 november 2024 12:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Gisteren zag ik je bij de Blokker en nu hier weer.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 14 november 2024 12:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Gisteren zag ik je bij de Blokker en nu hier weer.
Hilbrand werd ook verward na wijn.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik raak gewoon in de war van dat wijnverhaal![]()
deze man was al verward voor wijnquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
MutskebolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
KlobThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De heldquote:Op donderdag 14 november 2024 12:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wie? Ik ken wel @:Speklap3000![]()
![]()
Een laatje vol choco is ook een chocolaatjequote:Op donderdag 14 november 2024 12:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Chocolaatjes ingepakt vanmorgenUw ADH vitamine Worst
PoepThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je hebt ook helemaal de Mossad niet nodig om je Israëlische sodastream te laten ontploffen. Wat wijn is genoeg.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:48 schreef sp3c het volgende:
maar hij giet het denk ik niet in zijn sodastream
dat doet niemand
Bekijk deze YouTube-video"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
fuck de mossadquote:Op donderdag 14 november 2024 12:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Je hebt ook helemaal de Mossad niet nodig om je Israëlische sodastream te laten ontploffen. Wat wijn is genoeg.
Bekijk deze YouTube-video
ik geloof dat ik het imijn eentje kan laten ontploffenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lage verwachtingen helpenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
https://www.beboomerang.com/producten/custom-made-napolitainsquote:Op donderdag 14 november 2024 12:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een laatje vol choco is ook een chocolaatjeWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja baarmoederhalskanker sneu he.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Veel te jong. 28 pas...quote:Op donderdag 14 november 2024 13:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja baarmoederhals kanker sneu he.![]()
Ja hopelijk komt ze er weer helemaal bovenop.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik las het elders, zo jong. Te jongquote:Op donderdag 14 november 2024 13:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja baarmoederhalskanker sneu he.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik had filmpje gezien waarin ze het zelf vertelde aan dat wereld vond het wel sneu kon der tranen amper bedwingen wel dapper hoe ze het heeft gedaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb het ook gezien, wel stoer van derquote:Op donderdag 14 november 2024 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja ik had filmpje gezien waarin ze het zelf vertelde aan dat wereld vond het wel sneu kon der tranen amper bedwingen wel dapper hoe ze het heeft gedaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
A gossie, zit je weer alleenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet huilen, kan ik niet tegen.quote:![]()
Ik zal wel bij je blijven, en nu niet nog harder gaan huilen heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 14 november 2024 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet huilen, kan ik niet tegen.![]()
Ik zal wel bij je blijven, en nu niet nog harder gaan huilen he![]()
![]()
Wat een rust in een keer. Wat heb je met ze gedaanquote:
Weggebolktquote:Op donderdag 14 november 2024 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een rust in een keer. Wat heb je met ze gedaan![]()
![]()
Doe je goedquote:
Stilte hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jipquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel weer droogThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HaloaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-11-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2419 / +115 / +122 / 5691 / 6278
2. Dr.Mikey / 795 / +112 / +111 / 798 / 1128
3. KillemWieft / 664 / +60 / +91 / 275 / 510
4. AardappelSchotel / 433 / +47 / +8 / 1780 / 2080
5. Rob / 360 / +38 / +1 / 252 / 336
6. Lovely / 328 / +10 / +11 / 1798 / 2037
7. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
8. ToT / 320 / +21 / +30 / 1754 / 1988
9. mario390 / 296 / +49 / +25 / 139 / 232
10. Pinnenmutske / 268 / +8 / +17 / 883 / 1135
11. HappyCharly / 224 / +6 / +47 / 506 / 614
12. hemarookworst / 217 / +13 / +13 / 578 / 733
13. loveyoulongtime / 197 / +13 / +0 / 755 / 886
14. devzero / 180 / +0 / +0 / 367 / 464
15. Bally-b / 171 / +0 / +0 / 38 / 64
16. sp3c / 165 / +28 / +12 / 295 / 372
17. mascara-klodder / 164 / +12 / +0 / 216 / 301
18. gebrokenglas / 161 / +9 / +0 / 881 / 1016
19. Fogel / 150 / +19 / +3 / 398 / 510
20. MizzezAmy / 135 / +7 / +2 / 1138 / 1297SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 14:30 schreef Monitor het volgende:
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-11-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2419 / +115 / +122 / 5691 / 6278
2. Dr.Mikey / 795 / +112 / +111 / 798 / 1128
3. KillemWieft / 664 / +60 / +91 / 275 / 510
4. AardappelSchotel / 433 / +47 / +8 / 1780 / 2080
5. Rob / 360 / +38 / +1 / 252 / 336
6. Lovely / 328 / +10 / +11 / 1798 / 2037
7. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
8. ToT / 320 / +21 / +30 / 1754 / 1988
9. mario390 / 296 / +49 / +25 / 139 / 232
10. Pinnenmutske / 268 / +8 / +17 / 883 / 1135
11. HappyCharly / 224 / +6 / +47 / 506 / 614
12. hemarookworst / 217 / +13 / +13 / 578 / 733
13. loveyoulongtime / 197 / +13 / +0 / 755 / 886
14. devzero / 180 / +0 / +0 / 367 / 464
15. Bally-b / 171 / +0 / +0 / 38 / 64
16. sp3c / 165 / +28 / +12 / 295 / 372
17. mascara-klodder / 164 / +12 / +0 / 216 / 301
18. gebrokenglas / 161 / +9 / +0 / 881 / 1016
19. Fogel / 150 / +19 / +3 / 398 / 510
20. MizzezAmy / 135 / +7 / +2 / 1138 / 1297SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 15:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bij mij zijn ze zwart wit gekleurd
Zwart-witte bolk![]()
Krijgen we storm of wordt het sneeuw? 'Dinsdag wordt een interessante dag'
Hagel en harde wind tot zelfs windkracht 11, of minder wind maar wel veel sneeuw: wat het ook wordt, volgens de weercomputer staat ons een hoop spannends te verwachten komende dinsdag. "De weermodellen gaan helemaal los", zegt meteoroloog Amara Onwuka van Buienradar. De onzekerheid is groot, benadrukt ze, maar het wordt sowieso een 'interessante weerdag'."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 15:31 schreef Lovely het volgende:
Krijgen we storm of wordt het sneeuw? 'Dinsdag wordt een interessante dag'
Hagel en harde wind tot zelfs windkracht 11, of minder wind maar wel veel sneeuw: wat het ook wordt, volgens de weercomputer staat ons een hoop spannends te verwachten komende dinsdag. "De weermodellen gaan helemaal los", zegt meteoroloog Amara Onwuka van Buienradar. De onzekerheid is groot, benadrukt ze, maar het wordt sowieso een 'interessante weerdag'.!
![]()
En wanneer was dat dan?quote:Op donderdag 14 november 2024 15:40 schreef ToT het volgende:
[..]Doet me opnieuw denken aan de eerste code rood ooit!
Zul je zien dat het gewoon een regenachtige dag wordtUw ADH vitamine Worst
Ik weet het niet meer, maar ik weet nog wel dat ik voor mijn werk toen met het openbaar vervoer moest reizen om het te kunnen declareren, en er werd extreme sneeuwval verwacht, het treinverkeer zou volledig ontregeld worden.quote:
De NS sloeg volledig in paniek en heeft vanaf ergens in de middag alle treinen op diverse trajecten geannuleerd.
Ik kwam in Zutphen te stranden waar koffie en warme chocolademelk werd uitgedeeld aan de passagiers die in deze extreme weersomstandigheden niet verder konden reizen.
Ondertussen dwarrelden er piepkleine sneeuwvlokjes sereen naar beneden waar ze een flinterdun laagje sneeuw op de tegels vormden.![]()
Maar we hebben ook weleens anders meegemaaktquote:Op donderdag 14 november 2024 15:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, maar ik weet nog wel dat ik voor mijn werk toen met het openbaar vervoer moest reizen om het te kunnen declareren, en er werd extreme sneeuwval verwacht, het treinverkeer zou volledig ontregeld worden.
De NS sloeg volledig in paniek en heeft vanaf ergens in de middag alle treinen op diverse trajecten geannuleerd.
Ik kwam in Zutphen te stranden waar koffie en warme chocolademelk werd uitgedeeld aan de passagiers die in deze extreme weersomstandigheden niet verder konden reizen.
Ondertussen dwarrelden er piepkleine sneeuwvlokjes sereen naar beneden waar ze een flinterdun laagje sneeuw op de tegels vormden.![]()
![]()
Even a broken clock shows the correct time twice per day.quote:Op donderdag 14 november 2024 15:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar we hebben ook weleens anders meegemaakt![]()
![]()
Vanaf morgen een paar dagen bij de schoonouders op de boerderij.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 14 november 2024 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanaf morgen een paar dagen bij de schoonouders op de boerderij.![]()
![]()
Ah daar is de NS indd wel goed in.. valt nog mee dat ze de boel niet stil gelegd hebben vanwege vallen de bladeren op het spoorquote:Op donderdag 14 november 2024 15:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, maar ik weet nog wel dat ik voor mijn werk toen met het openbaar vervoer moest reizen om het te kunnen declareren, en er werd extreme sneeuwval verwacht, het treinverkeer zou volledig ontregeld worden.
Ondertussen dwarrelden er piepkleine sneeuwvlokjes sereen naar beneden waar ze een flinterdun laagje sneeuw op de tegels vormden.
Haha mijn eerste keus is het ook niet.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 15:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah daar is de NS indd wel goed in.. valt nog mee dat ze de boel niet stil gelegd hebben vanwege vallen de bladeren op het spoorEcht he!
![]()
![]()
Ach nee, leuk man!quote:Op donderdag 14 november 2024 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha mijn eerste keus is het ook niet.![]()
![]()
Ja beetje biertjes drinken beetje spelletjes doen is het zo weer zondag.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De NS gaat ook maar uit van de data van het KNMI. En het weer valt nou eenmaal niet 100% te voorspellenquote:Op donderdag 14 november 2024 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Even a broken clock shows the correct time twice per day.![]()
![]()
Deze reactie wel!quote:Op donderdag 14 november 2024 15:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
De NS gaat ook maar uit van de data van het KNMI. En het weer valt nou eenmaal niet 100% te voorspellen![]()
![]()
![]()
Werk je bij NSquote:Op donderdag 14 november 2024 15:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
De NS gaat ook maar uit van de data van het KNMI. En het weer valt nou eenmaal niet 100% te voorspellen
Uw ADH vitamine Worst
Haha nee maar je hebt natuurlijk wel gelijk hoor.quote:Op donderdag 14 november 2024 15:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ben dan ook erg voorspelbaar![]()
![]()
Lekker meehelpen?quote:Op donderdag 14 november 2024 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanaf morgen een paar dagen bij de schoonouders op de boerderij.![]()
Ha nee voeren doen ze zelf.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
👋🤪 dutje gedaan om 14u30 tot 15u00
Nu thuis na een dag vol prikkels.
Volle Maan en last.Werewolf
Ja dat heeft wat vertraging opgelopenquote:Op donderdag 14 november 2024 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Solliciteren dan om er een feest van te maken![]()
![]()
Zou denken dat het solliciteren als een trein looptquote:Op donderdag 14 november 2024 16:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat heeft wat vertraging opgelopen
Uw ADH vitamine Worst
Kort tukkie.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
Volle Maan en last.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vroeger had ik ook echt last van de volle maan.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
Volle Maan en last.
Nu let ik er niet meer op, geen idee of het nog invloed heeft of niet. Ik slaap de laatste nachten wel onrustig en heb overdag ook een onrustig gevoel, maar ik heb dan ook niet bepaald een relaxt leventje.![]()
Mini-ToT zit momenteel treinfilmpjes te kijken.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zou denken dat het solliciteren als een trein loopt
Komt wel erg dichtbij zo!![]()
![]()
Ligt er aan waar de trein rijdtquote:Op donderdag 14 november 2024 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT zit momenteel treinfilmpjes te kijken.
Komt wel erg dichtbij zo!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb vandaag nog met de trein gereisdquote:Op donderdag 14 november 2024 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT zit momenteel treinfilmpjes te kijken.
Komt wel erg dichtbij zo!
Uw ADH vitamine Worst
Komt wel dichterbij zo.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb vandaag nog met de trein gereisdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er aan waar de trein rijdtGoeie!
![]()
![]()
Ik verander in een weerwolfje 😉quote:Op donderdag 14 november 2024 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger had ik ook echt last van de volle maan.
Nu let ik er niet meer op, geen idee of het nog invloed heeft of niet. Ik slaap de laatste nachten wel onrustig en heb overdag ook een onrustig gevoel, maar ik heb dan ook niet bepaald een relaxt leventje.Werewolf
Met een rond brilletje.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik verander in een weerwolfje 😉![]()
![]()
Lekker. Heb gisteren kip gegeten mmmmmmquote:Op donderdag 14 november 2024 16:31 schreef ToT het volgende:
Gepaneerde kippenpootjes aan het bakken voor Mini-ToT en mij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 14 november 2024 16:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
De kerkklokken zijn zot geworden denk ik![]()
Doet me ook aan Louis de Funes denken, dat hij in en film een pastoortje was die aan het concurreren was met een andere kerk van wie het eerste de klok liet luiden op de dag, en op een gegeven moment liepen de klokken 2,5 uur voor op de werkelijke tijd of zo!![]()
![]()
Ik zou dat nooit doen, m'n bakkes zo op FOK! zetten.quote:
Maar leuk!
Er mag inmiddels gerust gebolkt worden hoor!Belachelijk veel puncktjes!
[ Bericht 8% gewijzigd door ToT op 14-11-2024 17:30:41 ]![]()
Vandaag nauwelijks vermoeid of overprikkeld na kantoordag
Uw ADH vitamine Worst
Daar moet op gedronken worden van je hi, ha, ho!quote:Op donderdag 14 november 2024 17:39 schreef hemarookworst het volgende:
Vandaag nauwelijks vermoeid of overprikkeld na kantoordag![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: