wie gaat dat controleren? Avg!quote:Op woensdag 13 november 2024 21:06 schreef sigme het volgende:
Ik heb geen idee van regels en handhaving op dit punt, maar ik zeg: doen!
Niet van dat bange ( ik hoop dat je goed over die paniekstoornis heenkomt, da’s heel akelig).
Moeten ze maar een baan gaan zoeken zodat ze een huis kunnen kopen/hurenquote:Op woensdag 13 november 2024 21:15 schreef Janneke141 het volgende:
Lekker een half jaar leeg laten staan terwijl er een hele peloton op een sociale huurwoning zit te wachten. Lekker sociaal!
Hey, daar hebben we moraalridder één. Gefeliciteerd! U mag zich nu aansluiten in de rij voor een sticker. Wat zou wel sociaal zijn? Dat ik mijn dromen opgeef en verplicht thuis zitten uit solidariteit? Want dat huis zal ik hebben, hoe dan ook. Elke bewoner hoort een huis te hebben, dat is een basisrecht.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:15 schreef Janneke141 het volgende:
Lekker een half jaar leeg laten staan terwijl er een hele peloton op een sociale huurwoning zit te wachten. Lekker sociaal!
Kijk bij waar je ingeschreven staat of er iets staat over reizen. Dat moet gewoon terug te vinden zijn. Als het mag, dan maakt het niet uit wat iemand ervan vindt lijkt me. Ga wel goed na hoe het orecies zit met je inkomen, toeslagen en dergelijke als je langdurig weg bent. De vraag is of je wel in aanmerking komt voor huurtoeslag.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:27 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Hey, daar hebben we moraalridder één. Gefeliciteerd! U mag zich nu aansluiten in de rij voor een sticker. Wat zou wel sociaal zijn? Dat ik mijn dromen opgeef en verplicht thuis zitten uit solidariteit? Want dat huis zal ik hebben, hoe dan ook. Elke bewoner hoort een huis te hebben, dat is een basisrecht.
Wat kan ons jouw dromen schelen?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:27 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Hey, daar hebben we moraalridder één. Gefeliciteerd! U mag zich nu aansluiten in de rij voor een sticker. Wat zou wel sociaal zijn? Dat ik mijn dromen opgeef en verplicht thuis zitten uit solidariteit? Want dat huis zal ik hebben, hoe dan ook. Elke bewoner hoort een huis te hebben, dat is een basisrecht.
Ja, ik ben ook niet van dingen stiekem doen inderdaad. Liever gewoon weten waar ik aan toe ben.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Kijk bij waar je ingeschreven staat of er iets staat over reizen. Dat moet gewoon terug te vinden zijn. Als het mag, dan maakt het niet uit wat iemand ervan vindt lijkt me. Ga wel goed na hoe het orecies zit met je inkomen, toeslagen en dergelijke als je langdurig weg bent. De vraag is of je wel in aanmerking komt voor huurtoeslag.
Ik zou niet iets met lampjes ofzo doen. Als het niet mag en ze komen erachter heb je een probleem. Beter ervoor zorgen dat je ergens komt te wonen waar het geen probleem is.
Hoezo kort lontje? Ik ben gewoon direct en reageer erop, boeie.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:39 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wat kan ons jouw dromen schelen?
Lekker kort lontje, maat.
Zoek het lekker zelf uit dan, domme lulquote:Op woensdag 13 november 2024 21:27 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Bijzonder.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:43 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Zoek het lekker zelf uit dan, domme lul
Als jij dit financieel kunt opbrengen, waarom niet?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:02 schreef Anonyappelmous het volgende:
Hey. Ik ben 30 en woon helaas nog steeds thuis. Ik heb wel een aantal keer anti kraak gewoond (in totaal zo'n 2,5 jaar) en ben in totaal wel meer dan een jaar in het buitenland geweest met reizen. Mijn ultieme doel is om digital nomad te worden en de afgelopen twee jaar heb ik hard gewerkt om dat te realiseren. Ik verdien nu genoeg remotely om digital nomad te kunnen zijn al is het ook weer geen vetpot. Echter kamp ik ook sinds twee jaar met een paniekstoornis waardoor ik nu nog niet digital nomad kan zijn en vooral in mijn woonplaats ben. Heel zuur, gaat wel steeds beter. Nu zit ik dus te denken... ik heb nog steeds geen sociale huurwoning gehad in mijn leven. Ik sta al lang ingeschreven en daardoor relatief hoge kans op een woning. Ik zit er dus aan te denken om dat gewoon te nemen maar dan wel met het doel om als ik straks weer paniekvrij ben, per jaar zo'n 3 tot misschien wel 6 maanden in het buitenland alsnog als digital nomad te gaan werken en mijn huur door te betalen. Weten jullie in hoeverre dat kan? Ik las op Google dat de grens vaak 6 maanden is maar ik ben benieuwd naar de praktijk. Zal ik het ze gewoon vragen? Beter niks zeggen? Aub geen moraalridder gedrag over dat er al zo'n krappe markt is en dat ik het dan leeg laat... ook ik heb mijn ambities en als ik niet meer die reizen kan maken, word ik depressief en dat is ook niet goed voor de maatschappij.
Tja, ben gewoon benieuwd hoe streng ze de regels hanteren in de praktijk. Er is niet echt een alternatief zegmaar, dat vind ik het enge eraan. Dat als ze wel beginnen te zeiken, dan is daar niks meer tegen te doen en moet ik stoppen met die levensstijl dat echt mijn ultieme doel is.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Als jij dit financieel kunt opbrengen, waarom niet?
Als je huur op tijd betaald wordt en als je geen huisdieren hebt die een gruwelijke dood sterven door voedsel- en of watergebrek, gewoon doen.
Buren kunnen een medebewoner aangeven. Dat zit toch wel een beetje ingebakken in onze cultuur.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:11 schreef halfway het volgende:
[..]
wie gaat dat controleren? Avg!
Wat willen ze doen dan?
Van iemand die fucking Janneke heet moet je je nooit wat aantrekken.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:27 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Ja er had ook een Somalisch gezin met 9 kinderen in kunnen wonen.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:15 schreef Janneke141 het volgende:
Ts geeft duidelijk aan dat hij nog nooit een huurwoning heeft gehad en dat wonen een basisrecht is dus logisch dat hij kiest voor de huurwoning toch.quote:Op donderdag 14 november 2024 08:41 schreef Pajanus het volgende:
Waarom zou je, als je toch van plan bent zelden tot nooit thuis te zijn, uberhaupt voor die sociale huur gaan?
Blijf dan ingeschreven staan bij je ouders.
Niet als je niet aanwezig bent, dan is het gewoon zonde en asociaal.quote:Op donderdag 14 november 2024 08:46 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ts geeft duidelijk aan dat hij nog nooit een huurwoning heeft gehad en dat wonen een basisrecht is dus logisch dat hij kiest voor de huurwoning toch.
Ja Mohammed, Fatima en hun 6 kinderen staan al een half jaar te wachten.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:15 schreef Janneke141 het volgende:
Heb jij een probleem met vrouwen…?quote:Op donderdag 14 november 2024 08:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Van iemand die fucking Janneke heet moet je je nooit wat aantrekken.
Gewoon doen, TS
Absoluut nietquote:Op donderdag 14 november 2024 09:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heb jij een probleem met vrouwen…?
Precies! Soms is het makkelijker om in een camper te wonen maar je registratie te behouden om al die bureaucratie te vermijden.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:20 schreef 215 het volgende:
Als iemand uit de buurt aan de woningbouw meldt dat je driekwart van de tijd er niet bent dan krijg je een kruisje achter je naam en kom je de eerste tien tot vijftien jaar echt niet meer in aanmerking voor een woning.
Het is te hopen dat je je dromen waar kunt maken want een paniekstoornis is een aardige handicap.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:27 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Ach, zo zal er ook niemand zijn die denkt van 'goh, Anonyappelmous gun ik een mooie reis, laat hem die woning maar hebben'.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:15 schreef Janneke141 het volgende:
De woningbouwvereniging.quote:
AVG is allang niet meer dat enge woord dat het in 2018 was.quote:Avg!
Je huur opzeggen.quote:Wat willen ze doen dan?
Gast! Dat gaat hun geen ene reet aan.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:31 schreef Anonyappelmous het volgende:
Yooo! Ik heb zojuist de woningstichting gebeld en die zeiden dat je max 6 maanden per jaar weg mag, mits je het aangeeft (en dat mag niet afgewezen worden). Dat is wel echt heel nice
Bellen aan om te kijken of je thuis bent?quote:Op donderdag 14 november 2024 10:16 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
De woningbouwvereniging.
[..]
AVG is allang niet meer dat enge woord dat het in 2018 was.
[..]
Je huur opzeggen.
Je moet het aangeven als het langer dan 3 maanden is geloof ik vanwege lekkage etc. Ik vroeg of je dan kans krijgt dat het afgewezen wordt en ze zeiden van nee. Maarja... nu nog een woning zien te vinden..... ik sta op plek 79 van de 1830 voor de enige woning in mijn woonplaats. Lolquote:Op donderdag 14 november 2024 13:10 schreef halfway het volgende:
[..]
Gast! Dat gaat hun geen ene reet aan.
Ja precies, als jij maar niet depressief bent!quote:Op woensdag 13 november 2024 21:02 schreef Anonyappelmous het volgende:
Aub geen moraalridder gedrag over dat er al zo'n krappe markt is en dat ik het dan leeg laat... ook ik heb mijn ambities en als ik niet meer die reizen kan maken, word ik depressief en dat is ook niet goed voor de maatschappij.
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:02 schreef Anonyappelmous het volgende:
Aub geen moraalridder gedrag over dat er al zo'n krappe markt is en dat ik het dan leeg laat... ook ik heb mijn ambities en als ik niet meer die reizen kan maken, word ik depressief en dat is ook niet goed voor de maatschappij.
Ik heb toch hoe dan ook een woning nodig of niet? Of mogen mensen niet meer andere levensstijlen hanteren dan de gebruikelijke?quote:Op donderdag 14 november 2024 13:57 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Dat die woningzoekenden ook depressief worden maakt je dan niets uit, goed verhaal.
Lol, weetje wat egoistisch zou zijn? Dat ik verplicht op de bank moet zitten van jou uit solidariteit terwijl ik in beide scenarios, wel of niet reizen, hetzelfde huis heb. Het is niet alsof ik anders geen huis zou hebben en zwerver ben.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja precies, als jij maar niet depressief bent!
Egoïst.
Heb al best veel gespaard en als 6 maanden te veel is, ga ik korter natuurlijk plus neem ik mijn werk overal mee. Komt wel goed.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:46 schreef Basp1 het volgende:
Maar hoe ga je als digitale nomad die net kan rondkomen dubbele woonlasten voor 6 maanden ophoesten?
Vals dilemma. Alsof er maar twee smaken zijn: verplicht op de bank zitten, of op reis zijn.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:12 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Lol, weetje wat egoistisch zou zijn? Dat ik verplicht op de bank moet zitten uit solidariteit terwijl ik in beide scenarios, wel of niet reizen, hetzelfde huis heb.
Bij voorkeur vertrek je uit Nederland, parasiet dat je bent.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:02 schreef Anonyappelmous het volgende:
word ik depressief en dat is ook niet goed voor de maatschappij.
Daar kan TS niks aan doen. Ligt aan het woningbeleid, tekort aan woningen en nog wat meer zaken.quote:Op donderdag 14 november 2024 13:57 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Dat die woningzoekenden ook depressief worden maakt je dan niets uit, goed verhaal.
Weet ik, maar ben enorm allergisch voor het hoge "ikke-ikk-ikke-de-rest-kan-stikken" gehalte wat ik lees. Om vervolgens depressie als reden te gebruiken.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Daar kan TS niks aan doen. Ligt aan het woningbeleid, tekort aan woningen en nog wat meer zaken.
Ben het volkomen met je eens, maar tegenwoordig moet je wel egoïstisch zijn, anders blijf je nergens.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:33 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Weet ik, maar ben enorm allergisch voor het hoge "ikke-ikk-ikke-de-rest-kan-stikken" gehalte wat ik lees. Om vervolgens depressie als reden te gebruiken.
Ondanks dat het klopt wat je zegt
Met behandeling kun je een eind komen, maar de vraag is of TS daar mee aan de slag is.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is te hopen dat je je dromen waar kunt maken want een paniekstoornis is een aardige handicap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |