Nee hoor, het was vrij praktisch aangezien het ging over een prent voor mijn raam hangen en deze mensen er dus een hele dag naar hadden moeten kijken.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah ja, dus je voert ze alleen maar op als het jezelf goed uitkomt. Over goedkoop scoren gesproken, ouwe. De tering zeg.
Prima sprekerquote:
In de jaren 60/70 is de macht van de kerk gebroken door de linkse progressieven waardoor we de ontzuiling kregen en als samenleving enorm gegroeid zijn. En nu wil een groot deel van links een nog veel achterlijkere ideologie accepteren of vaak zelfs op een voetstuk of slachtoffer rol plaatsen.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat mijn islamitische overburen er prima om zouden kunnen lachen. Maar ik snap nog steeds niet waarom ik provocerende satire voor mijn raam zou moeten hangen. Ik las hier eerder iets over elkaar een beetje respect hebben voor elkaars leefwijze.
Of ‘ik zag in het ziekenhuis moslims schuchter om zich heen kijken, die zullen zich wel schamen’quote:Op woensdag 13 november 2024 14:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit zijn vaak de simplistische manieren hoe een deel van de mensen binnen progressieve linkse kringen naar de wereld kijkt.
'Mijn collega vind ik zo aardig en die is moslima'
'Ik ben een keer naar een iftar geweest en vond moslims daar heel vriendelijk'
'Christenen zijn onderdrukkend en oerconservatief, de Islam is daarentegen de religie van de vrede'
'Een Palestijnse vriendin van mij is zo lief, dat bewijst hoe slecht Israël is door zulke lieve mensen zo te onderdrukken'
'Ik heb een keer baklava gehad van mijn Turkse buurman omdat ik zijn heg had gesnoeid'_!
Geweldig he!quote:Op woensdag 13 november 2024 13:54 schreef Scorpie het volgende:
Mensen die hun overburen als anekdotisch bewijs opvoeren omdat dat zulke lieve mensen zouden zijn, maar diezelfde buren nog nooit hebben gevraagd over wat ze eigenlijk van homo’s en Westerse normen en waarden vinden.
Mooi man.
Je zit er niet eens zo ver naastquote:Op woensdag 13 november 2024 13:54 schreef Scorpie het volgende:
Mensen die hun overburen als anekdotisch bewijs opvoeren omdat dat zulke lieve mensen zouden zijn, maar diezelfde buren nog nooit hebben gevraagd over wat ze eigenlijk van homo’s en Westerse normen en waarden vinden.
Mooi man.
Hier ben ik het niet volledig mee eens. In de extreem rechtse en uiterst linkse hoek zit ook antisemitisme. Jan Tervoort, Sabine Scharwachter, George van Houts en Dyab Abou Jahjah zijn mainstream extreem linkse antisemieten van wie het oeuvre zo van Stormfront komt.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:44 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het gaat hier om het benoemen dat de jodenhaat en jodenjacht voornamelijk uit islamitische hoek komt.
Met de verkeerde partij gefuseerdquote:Op woensdag 13 november 2024 14:10 schreef Ali_boo het volgende:
Natuurlijk is het beschermen van moslims een prioriteit bij deze clown
GC / Hoeveel moslims ken jij?quote:Op woensdag 13 november 2024 13:54 schreef Scorpie het volgende:
Mooi man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |