abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215567822
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Moet ik deze satire ook voor het raam hangen?
Nee hoor.

Je moet niets.
  woensdag 13 november 2024 @ 13:53:30 #202
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215567825
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 13:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze topicreeks is the gift that keeps on giving _O_
Ik vond het grappiger toen men het nog gewoon had over deporteren naar Afrika en in werkkampen stoppen. Dat was overigens dezelfde user die zo voor Joden opkwam.

Gegniffeld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 13 november 2024 @ 13:53:36 #203
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_215567826
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 13:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
En dat is wat ik niet snap idd.

Het zou juist beter zijn voor de Moslim ook, er zijn zat die absoluut tegen de criminaliteit en geweld zijn maar het niet durven te zeggen, dan zijn ze net zo hard de pineut als ieder ander die er wat op durft te zeggen.
Ik zie het gewoon echt niet gebeuren, dit speelt echt al minimaal 20jaar. Dit zijn de rotte appels, lui die totaal geen affiniteit hebben met Nederland en waarbij hun buitenlands paspoort op de 1e plaats komt.

quote:
6s.gif Op woensdag 13 november 2024 13:42 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik zou één van de meest welvarende landen ter wereld niet echt willen bestempelen als een land dat nooit iets voor elkaar krijgt.
Oh ja daarom kelderen we al jaren op zowat elke lijst, omdat het zo goed gaat hier _O-
  woensdag 13 november 2024 @ 13:53:45 #204
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215567828
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 13:38 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Wat is een funnel?
Vrij vertaald; een fuik.

Je zit in je eigen fuik. Ziet alleen dingen van je eigen referentiekader en hoe dichter alles bij jou komt, des te kleiner en beperkten wordt de fuik.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_215567832
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 13:52 schreef torentje het volgende:

[..]
Het is toch hun straattuig? Het is toch niet meer dan normaal om de moslims daarover aan te spreken, zodat zij hun straattuig aanspreken?
Mooie zin. Het probleem in vijf woorden samengevat.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_215567833
NPO1 is weer live.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215567834
Mensen die hun overburen als anekdotisch bewijs opvoeren omdat dat zulke lieve mensen zouden zijn, maar diezelfde buren nog nooit hebben gevraagd over wat ze eigenlijk van homo’s en Westerse normen en waarden vinden.

Mooi man.
pi_215567835
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 13:48 schreef popje het volgende:

[..]
En jij generaliseert totaal niet? 'iedereen', 'van al die mensen'.
Het is niet generaliseren als allochtonen uit een bepaalde hoek in zo'n mate oververtegenwoordigd zijn, dat noemen we constateren.

Die inhoudsloze door linkse spindokters verzonnen woordjes om dialogen uit te weg te gaan werken niet meer.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  woensdag 13 november 2024 @ 13:55:07 #209
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215567838
quote:
6s.gif Op woensdag 13 november 2024 13:53 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Ik zie het gewoon echt niet gebeuren, dit speelt echt al minimaal 20jaar. Dit zijn de rotte appels, lui die totaal geen affiniteit hebben met Nederland en waarbij hun buitenlands paspoort op de 1e plaats komt.
[..]
Oh ja daarom kelderen we al jaren op zowat elke lijst, omdat het zo goed gaat hier _O-
Nederland is het 6e gelukkigste land ter wereld
In het laatste World Happiness Report handhaaft Nederland zijn positie in de top 10 van gelukkigste landen ter wereld in 2024. Nederland staat nu op de 6e plaats, terwijl het in 2023 nog op de 5e plaats stond.

We’re doomed.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215567842
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 13:54 schreef Scorpie het volgende:
Mensen die hun overburen als anekdotisch bewijs opvoeren omdat dat zulke lieve mensen zouden zijn, maar diezelfde buren nog nooit hebben gevraagd over wat ze eigenlijk van homo’s en Westerse normen en waarden vinden.

Mooi man.
Gemiddelde GL/pvda stemmer
graag op anoniem
pi_215567853
Ik snap nog steeds niet wat dit allemaal met antisemitisme te maken heeft.

Een aantal voetbal hooligans hebben zich misdragen en een aantal losers heeft dat als excuus gebruikt om ook maar te gaan rellen. Zo zie ik het in ieder geval.
pi_215567855
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2024 13:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mwah, dat zal niet, maar een aanzienlijk deel leeft in bubbels met een mix van hoogopgeleide autochtonen en expats, waar een afkeer van het Westen en een pathologische empathie voor niet-Westerse mensen en niet-Westerse culturen (en dan vooral moslims en de Islam) de boventoon voeren.
Dat volk wat met Hamas vlaggen door de straat loopt, wat mensen kopschopt of op jodenjacht gaat, wat aanslagen pleegt, wat bejaarden overvalt, wat hun droom voor een islamitisch kalifaat en hun vrouwen en homohaat niet onder stoelen en banken steekt moet ook in de avond gewoon weer thuis zijn voor het avondeten. En dat volk woont in bepaalde wijken, waar links niet komt, althans dat hoop ik toch, want als de linksstemmer dit wel degelijk ziet en alsnog de aanval opent op de mensen die klaar zijn met die mensen dan zijn ze nog slechter dan dat ik dacht.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215567862
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 13:57 schreef Morri2 het volgende:

Een aantal voetbal hooligans hebben zich misdragen en een aantal losers heeft dat als excuus gebruikt om ook maar te gaan rellen. Zo zie ik het in ieder geval.
En open nu je ogen maar
pi_215567863
quote:

Mooi man.
Neuh ze hebben inderdaad wel wat moeite met Westerse normen en waarden. Heb verder nergens iets gezegd over dat het zulke lieve mensen zijn, maar goed, je probeerde ook alleen maar even goedkoop te scoren.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_215567871
quote:

Er staat genoeg in deze topics. Lees je vooral even in zou ik zeggen.
pi_215567882
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 13:57 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Neuh ze hebben inderdaad wel wat moeite met Westerse normen en waarden. Heb verder nergens iets gezegd over dat het zulke lieve mensen zijn, maar goed, je probeerde ook alleen maar even goedkoop te scoren.
Ah ja, dus je voert ze alleen maar op als het jezelf goed uitkomt. Over goedkoop scoren gesproken, ouwe. De tering zeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2024 14:00:22 ]
pi_215567886
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2024 13:58 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Er staat genoeg in deze topics. Lees je vooral even in zou ik zeggen.
En ook deze user gaat niet toegeven, je ziet toch al hoe deze user het topic binnenkomt. De jodenjacht apps interesseren niet, de aanvallen in andere Europese steden boeien niet, het feit dat Joden al tientallen jaren niet meer veilig over straat kunnen boeien niet. Nee we gaan lekker provoceren en roepen dat het niets met antisemitisme te maken heeft, weer even wat users uitdagen.
pi_215567887
Tijd voor een preek.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215567889
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2024 13:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Nederland is het 6e gelukkigste land ter wereld
In het laatste World Happiness Report handhaaft Nederland zijn positie in de top 10 van gelukkigste landen ter wereld in 2024. Nederland staat nu op de 6e plaats, terwijl het in 2023 nog op de 5e plaats stond.

We’re doomed.
We zijn het aan het afglijden inderdaad.
pi_215567897
quote:

Nu gebruik je de aanname dat de organisatie/ het initiatief van de 'Jodenjacht' pas is ontstaan nadat de voetbalsupporters zich gingen misdragen.
pi_215567900
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 13:39 schreef Garfield1985 het volgende:
Zucht.....Jetten is net zo'n pop met een trekkoord op zijn rug, die telkens een vast riedeltje aan teksten telkens afspeelt. Zelfs Pechtold had nog meer inhoud dan deze dropveter.
Wat een walgelijke flapdrol, maar ik ben er wel blij mee. Dit houdt D66 in de marge (of nog minder) er zijn niet genoeg gekken die hierdoor aangetrokken worden.
-
pi_215567903
Wie is deze spreker?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 13 november 2024 @ 14:03:35 #223
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_215567907
Zeer sterk betoog.
pi_215567908
quote:
11s.gif Op woensdag 13 november 2024 14:03 schreef Ali_boo het volgende:
Wie is deze spreker?
Chris Stoffer SGP.
pi_215567919
quote:

Mooi man.
Dit zijn vaak de simplistische manieren hoe een deel van de mensen binnen progressieve linkse kringen naar de wereld kijkt.

'Mijn collega vind ik zo aardig en die is moslima'
'Ik ben een keer naar een iftar geweest en vond moslims daar heel vriendelijk'
'Christenen zijn onderdrukkend en oerconservatief, de Islam is daarentegen de religie van de vrede'
'Een Palestijnse vriendin van mij is zo lief, dat bewijst hoe slecht Israël is door zulke lieve mensen zo te onderdrukken'
'Ik heb een keer baklava gehad van mijn Turkse buurman omdat ik zijn heg had gesnoeid'

:')_!
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')