Nee hoor.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wie schuldig is aan het geweld van vorige week, het gaat erom dat lieden hier een groep opgeschoten straattuig als aanleiding ziet maar compleet los te moeten gaan op moslims.
En ook hier pak je de fraude aan, niet specifiek de allochtonen.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:15 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Helaas inderdaad, is simpel af te schaffen trouwens, als we al die allochtone zorgbureaus aanpakken, die voor zo'n 10 miljard frauderen per jaar. Kijk weer iets waar we kunnen vingerwijzen naar geïmporteerd volk wat maar misbruik blijft maken van onze goedheid en waardoor deze samenleving kraakt.
Klopt, al zullen ze zichzelf wel moslim noemen.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar dat heeft niet per se te maken met geloof, vooral met gedrag en een bepaalde cultuur waar dat gedrag (makkelijker) uit voortvloeit.
Die straatschoffies zitten echt niet elke week braaf in de moskee.
Nog steeds benieuwd naar wat voor oplossing je in gedachten had.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
Compleet de weg kwijt voor het heilige doel.
Satire is een middel om met (schurende) humor machthebbers een spiegel voor te houden waarmee lastige onderwerpen voor publiek overzichtelijk en bespreekbaar worden. Het zet het je aan het denken. Maar ik was even vergeten dat de islam smetteloos is, my bad.quote:
We weten heel goed wie er schuldig zijn aan dit geweld. Dat betrof moslimjongeren samen met Islamtische taxichauffeurs.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wie schuldig is aan het geweld van vorige week, het gaat erom dat lieden hier een groep opgeschoten straattuig als aanleiding ziet maar compleet los te moeten gaan op moslims.
Maar waarom zou ik dat moeten doen?quote:Op woensdag 13 november 2024 13:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Satire is een middel om met (schurende) humor machthebbers een spiegel voor te houden waarmee lastige onderwerpen voor publiek overzichtelijk en bespreekbaar worden. Het zet het je aan het denken. Maar ik was even vergeten dat de islam smetteloos is, my bad.
Iedereen die links stemt is geboren en getogen in een witte buurt zonder allochtonen. Die allochtonen woonde een aantal wijken verder, de wijken waar dat volk nooit mocht komen van hun ouders want "criminelen". Maar dit zijn nu wel de mensen die vanuit hun witte elitaire bubbel waarin ze beschermd zijn opgegroeid wel even weten te vertellen hoe het allemaal gaat in zo'n buurten, volledig gebaseerd op een boekje van een geïndoctrineerde hoogleraar die vanuit zijn eigen witte ivoren elitaire bubbel het boekje heeft geschreven over de achterstandswijken waar zo'n hoogleraar ook nog nooit een voet heeft gezet. Oftewel, de mensen die er wonen, die de problemen beschrijven zijn dom en racistisch, want hoogopgeleid Nederland weet het immers weer beter.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Uiteraard, als je in je eigen witte hockey bubbel leeft en nauwelijks wat meekrijgt van de multiculturele samenleving. Dan leef je nog in de veronderstelling dat culturen in pais en vree bij elkaar zullen leven. En kun je jezelf continu op de borst slaan hoe geweldig tolerant, werelds en inclusief je wel niet bent.
Wijzen naar de andere kant vooral. Het uit de wind houden van de echte schuldige.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:43 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Echt te bizar voor woorden. Toont ook aan dat hun hele bijdrage aan het debat enkel bestaat uit het afleiden van de aandacht.
Als test, jij lijkt namelijk nog niet echt op de hoogte wat de islam nog meer inhoud dan een gebed en koekjes op vrijdag.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik dat moeten doen?
Fraude die grotendeels gepleegd wordt door allochtonen.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En ook hier pak je de fraude aan, niet specifiek de allochtonen.
Owee als je dat benoemd hoor, dan is het opeens moslimhaat.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
We weten heel goed wie er schuldig zijn aan dit geweld. Dat betrof moslimjongeren samen met Islamtische taxichauffeurs.
Dat lijkt me niet.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:45 schreef Tekaschi het volgende:
Iedereen die links stemt is geboren en getogen in een witte buurt zonder allochtonen.
En jij generaliseert totaal niet? 'iedereen', 'van al die mensen'.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:45 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Iedereen die links stemt is geboren en getogen in een witte buurt zonder allochtonen. Die allochtonen woonde een aantal wijken verder, de wijken waar dat volk nooit mocht komen van hun ouders want "criminelen". Maar dit zijn nu wel de mensen die vanuit hun witte elitaire bubbel waarin ze beschermd zijn opgegroeid wel even weten te vertellen hoe het allemaal gaat in zo'n buurten, volledig gebaseerd op een boekje van een geïndoctrineerde hoogleraar die vanuit zijn eigen witte ivoren elitaire bubbel het boekje heeft geschreven over de achterstandswijken waar zo'n hoogleraar ook nog nooit een voet heeft gezet. Oftewel, de mensen die er wonen, die de problemen beschrijven zijn dom en racistisch, want hoogopgeleid Nederland weet het immers weer beter.
Dat is het probleem van al die mensen.
Ik vraag me af of het een troll is of daadwerkelijk zo verknipt.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:48 schreef popje het volgende:
[..]
En jij generaliseert totaal niet? 'iedereen', 'van al die mensen'.
Ik denk eerlijk gezegd dat mijn islamitische overburen er prima om zouden kunnen lachen. Maar ik snap nog steeds niet waarom ik provocerende satire voor mijn raam zou moeten hangen. Ik las hier eerder iets over elkaar een beetje respect hebben voor elkaars leefwijze.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als test, jij lijkt namelijk nog niet echt op de hoogte wat de islam nog meer inhoud dan een gebed en koekjes op vrijdag.
Haat en natuurlijk -hoe kan het ook anders- IsLaMoFoBiE1!1!.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Owee als je dat benoemd hoor, dan is het opeens moslimhaat.
Dude
We zijn geen kleuterklas meer he, dus als 1 kindje zich misdraagt hoeft niet de hele klas aangesproken te worden maar het kindje wat zich misdraagt. In dit geval, zoals in bijna alle gevallen in elk "negatief" onderwerp zijn dat allochtonen, veelal van islamitische afkomst. Je pakt de fraude aan, de woningovervallen, de terroristische aanslagen, de kopschoppers, de Jodenjagers etc. Pak ze maar allemaal individueel aan op basis van het "onderwerp", of je gaat gewoon eens inzien dat het onderwerp de cultuur is van de allochtonen en het jarenlange misbruiken van de goedheid in Nederland/Europa, want het onderwerp is niet zorgfraude, jodenjacht of terrorisme, het onderwerp in al die gevallen is de islamitische cultuur.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En ook hier pak je de fraude aan, niet specifiek de allochtonen.
volgens mij ook juist veel die wel in die wijken wonen en links stemmen. Andersom net zo, heel volendam is pittig rechts bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:45 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Iedereen die links stemt is geboren en getogen in een witte buurt zonder allochtonen. Die allochtonen woonde een aantal wijken verder, de wijken waar dat volk nooit mocht komen van hun ouders want "criminelen". Maar dit zijn nu wel de mensen die vanuit hun witte elitaire bubbel waarin ze beschermd zijn opgegroeid wel even weten te vertellen hoe het allemaal gaat in zo'n buurten, volledig gebaseerd op een boekje van een geïndoctrineerde hoogleraar die vanuit zijn eigen witte ivoren elitaire bubbel het boekje heeft geschreven over de achterstandswijken waar zo'n hoogleraar ook nog nooit een voet heeft gezet. Oftewel, de mensen die er wonen, die de problemen beschrijven zijn dom en racistisch, want hoogopgeleid Nederland weet het immers weer beter.
Moet ik deze satire ook voor het raam hangen?quote:Op woensdag 13 november 2024 13:45 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Mwah, dat zal niet, maar een aanzienlijk deel leeft in bubbels met een mix van hoogopgeleide autochtonen en expats, waar een afkeer van het Westen en een pathologische empathie voor niet-Westerse mensen en niet-Westerse culturen (en dan vooral moslims en de Islam) de boventoon voeren.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:45 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik las hier eerder iets over elkaar een beetje respect hebben voor elkaars leefwijze.
Het is toch hun straattuig? Het is toch niet meer dan normaal om de moslims daarover aan te spreken, zodat zij hun straattuig aanspreken?quote:Op woensdag 13 november 2024 13:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |