abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215562650

Welkom!

In dit topic kan een verscheidenheid aan onderwerpen worden besproken rondom de Amerikaanse politiek door een BNW-lens.

Speculaties en het delen van theorieën over de Amerikaanse politiek wordt gewaardeerd, haatspraak of het beledigen van mensen wordt hier conform de FOK!policy geweerd.

Bespreek het hier!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_215563747
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 21:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
quote:
0s.gif
Op zaterdag 18 maart 2023 19:56 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Sandy Hook was ooit een complot theorie aangewakkerd door een mafkees Alex Jones genaamd. Dat kon toen hier besproken worden, dat het een complete misdadige actie is geweest, achteraf ook door diezelfde Alex Jones in stand gehouden doet er niks aan af dat het toen besproken kon worden. Denk dat @:Lavenderr daar op doelde.

Wat op Sandy Hook gebeurt is heeft nooit mogen kunnen gebeuren, ik denk dat iedereen het daar wel over eens is. Maar dat het complot erover besproken kon worden is een heel ander punt. En dat is BNW.

Hoe zeer ik het ook erg vind dat lui als een Alex Jones, en een Stew Peters een platform hebben. Is wat jij Lavenderr in de schoenen probeert te schuiven totaal niet wat zij bedoelde met haar post denk ik.

En die boete van bijna anderhalf miljard dollar is er grotendeels vanwege Sandy Hook.
Het is dus niet de bedoeling dat jij gewoon gaat ontkennen dat dat een complot is.
Je hebt wel een goed geheugen of bent goed met MyCroft :) Maar inderdaad en dat heb ik altijd gezegd dat gasten als dit een podium krijgen is niet echt iets wat ik toejuich :) Maar alsnog vind ik wel dat het podium moet bestaan.

En dat ie voor dit aangepakt gaat worden? Het zal hem helaas niet deren. Al het geld is al lang weggesluisd her en der. Dit is dus ook weer voor de bühne.
Lach met een schone bips
pi_215565420
twitter

Goede CIA director, op dit moment is de CIA een speelpop van de democraten en dit moet snel stoppen!
Ook de FBI trouwens!
pi_215565428
twitter

Hij wist het trouwens al in mei!
Aged like fine wine!
pi_215565737
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
Je hebt wel een goed geheugen of bent goed met MyCroft
Voor zulk soort dingen heb ik inderdaad een goed geheugen. :s)
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_215571718

Deepstate is al weer bezig, ben benieuwd of de republikeinen er voor uit durven te komen op wie ze gestemd hebben.

Walgelijke man!
pi_215574908
twitter

Adam Shiff is fuming!

Tijd om Shiffje te ontslaan! enge RINO!
pi_215598813
twitter

Top wijfie

Beter dan die DEI hire van Biden of Jen Psychiaki vrouw met rood haar en nu een extreem linkse newanchor is.
pi_215601104

Bananenrepubliek!
pi_215602377
twitter

Dus de Secret Service heeft Antifa terroristen in dienst. Goh, daarom mocht er vast op Trump geschoten worden.
pi_215610601
pi_215610975
pi_215611050

Dark MAGA.

Wat een nachtmerrie moet dit zijn voor de anti-Trumpers hahah
Gouden foto, je zou bijna denken dat het AI is.
pi_215613716
twitter

@Eagles89 @Chivaz goede timemine of niet, we kunnen onze streamingsdiensten afzeggen, we kijken en leven in de beste film ooit!
pi_215613772
quote:
6s.gif Op maandag 18 november 2024 01:00 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

@:eagles89 @:chivaz goede timemine of niet, we kunnen onze streamingsdiensten afzeggen, we kijken en leven in de beste film ooit!
Dit is toch schitterend. En dan snappen mensen niet waarom ik vurig hoopte dat Trump zou winnen. Dit zijn gouden tijden voor iedereen die houdt van linkse meltdowns, politieke shows, episch getroll, en succesvolle wijzigingen van de slappe woke maatschappij. Wie kan hier nou NIET van genieten, daar snap ik echt niks van. Alleen extreem zure saaie linkse potten kunnen dit niet waarderen volgens mij. En het mooie is: we hebben nog vier hele jaren aan dit pure GENOT te gaan.
pi_215616871
quote:
6s.gif Op maandag 18 november 2024 01:00 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

@:eagles89 @:chivaz goede timemine of niet, we kunnen onze streamingsdiensten afzeggen, we kijken en leven in de beste film ooit!
Trump is opnieuw een icoon geworden. Overal zie je dat gekke dansje van hem terug.
Ik denk dat de komende vier jaar een tijd van voorspoed gaat worden onder Trump hij heeft nu alles mee, het huis en de senaat. Je ziet al dat Putin en Zelensky praten over een permanente oplossing in Oekraïne, Qatar heeft de Hamas leiderschap het land uitgezet en er is volop vertrouwen in de economie want alles vliegt omhoog.
pi_215618322
Ik denk ook dat er wereldvrede komt, we op Mars gaan landen en dat ik de loterij win in de komende vier jaar.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_215618390
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 17:52 schreef Ludachrist het volgende:
Ik denk ook dat er wereldvrede komt, we op Mars gaan landen en dat ik de loterij win in de komende vier jaar.
Tja, het valt te begrijpen dat het voor de adepten van de Democraten nog altijd flink balen is.

Ben je er nog altijd overtuigt dat Harris een veel betere keus was geweest?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215618432
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 17:52 schreef Ludachrist het volgende:
Eerlijk is eerlijk, de kans op vrede is een stuk groter onder Trump dan onder Harris die compleet achter het beleid van Biden stond. Kijk eens hoe de wereld er nu voor staat, geloof je nu werkelijk dat doorgaan met dit beleid zou zorgen voor een veiligere en stabielere wereld?
pi_215618433
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2024 18:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, het valt te begrijpen dat het voor de adepten van de Democraten nog altijd flink balen is.
Adepten is voor jouw rekening, dus dat mag je bij je houden.

quote:
Ben je er nog altijd overtuigt dat Harris een veel betere keus was geweest?
Uiteraard. Mensen die hier niet van overtuigd zijn kan ik ook totaal niet serieus nemen.
pi_215618457
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 18:06 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Eerlijk is eerlijk, de kans op vrede is een stuk groter onder Trump dan onder Harris die compleet achter het beleid van Biden stond. Kijk eens hoe de wereld er nu voor staat, geloof je nu werkelijk dat doorgaan met dit beleid zou zorgen voor een veiligere en stabielere wereld?
Ja, dat denk ik. Kun jij onderbouwen welk beleid van Biden heeft gezorgd voor de huidige situatie?
pi_215618482
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 18:06 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Adepten is voor jouw rekening, dus dat mag je bij je houden.
[..]
Uiteraard. Mensen die hier niet van overtuigd zijn kan ik ook totaal niet serieus nemen.
Dat is dan erg vreemd, aangezien ze een verschrikkelijk slechte kandidate was. Onder haar leiding als VP is er internationaal veel chaos, intern chaos en een open grens en mensen ervaren economische problemen.

Deze zaken zullen gaan veranderen, er komt weer realistisch, conservatief beleid, de grenzen worden beschermd, (illegale) migranten uitgezet, de economie zal beter worden en internationaal worden bondgenoten gesteund.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215618493
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2024 18:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is dan erg vreemd, aangezien ze een verschrikkelijk slechte kandidate was. Onder haar leiding als VP is er internationaal veel chaos, intern chaos en een open grens en mensen ervaren economische problemen.

Deze zaken zullen gaan veranderen, er komt weer realistisch, conservatief beleid, de grenzen worden beschermd, (illegale) migranten uitgezet, de economie zal beter worden en internationaal worden bondgenoten gesteund.
Ja, ik denk inderdaad ook dat er wereldvrede komt, we op Mars landen en ik de loterij win.
pi_215618505
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 18:14 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ja, ik denk inderdaad ook dat er wereldvrede komt, we op Mars landen en ik de loterij win.
Dit haakt op geen enkele manier in op de argumenten die ik maak. Waarom begin je niet met onderbouwen wat het beleid van Biden en Harris zo goed zou maken, zowel in nationaal als in internationaal opzicht?
pi_215618529
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 18:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ja, dat denk ik. Kun jij onderbouwen welk beleid van Biden heeft gezorgd voor de huidige situatie?
Het is vooral zijn zwakheid op het wereldtoneel dat ruimte heeft gelaten voor onder andere de inval in Oekraïne en de ellende in Israël. Ik denk oprecht dat men op wereldtoneel niet om wist te gaan met iemand zoals Trump die erg onberekenbaar overkwam. Je ziet nu al zonder dat hij president is dat Putin al zit te praten over vrede en Qatar heeft de leiding van Hamas al het land uitgezet.
pi_215618537
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 18:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het is vooral zijn zwakheid op het wereldtoneel dat ruimte heeft gelaten voor onder andere de inval in Oekraïne en de ellende in Israël. Ik denk oprecht dat men op wereldtoneel niet om wist te gaan met iemand zoals Trump die erg onberekenbaar overkwam. Je ziet nu al zonder dat hij president is dat Putin al zit te praten over vrede en Qatar heeft de leiding van Hamas al het land uitgezet.
Dus het is niet het beleid, maar de persoon? Dan is Harris die het beleid doorzet toch niet het probleem?
pi_215618549
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2024 18:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit haakt op geen enkele manier in op de argumenten die ik maak. Waarom begin je niet met onderbouwen wat het beleid van Biden en Harris zo goed zou maken, zowel in nationaal als in internationaal opzicht?
Dat is een ander standpunt, he. Jij vroeg of ik denk dat ze beter is dan Trump. Dat is wat anders dan 'vertel dan waarom ze zo goed is'.
pi_215618558
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 18:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat is een ander standpunt, he. Jij vroeg of ik denk dat ze beter is dan Trump. Dat is wat anders dan 'vertel dan waarom ze zo goed is'.
Wat zou haar beleidsmatig beter dan Trump maken dan?
pi_215618593
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2024 18:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat zou haar beleidsmatig beter dan Trump maken dan?
Dat het beleidsmatig is heb ik ook niet gezegd, dat schrijf jij mij toe. Graag even bij de feiten blijven vriend Howard.
pi_215618623
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 18:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dus het is niet het beleid, maar de persoon? Dan is Harris die het beleid doorzet toch niet het probleem?
Het blijven bewapenen van Oekraïne zonder een duidelijke doelstelling vind ik toch geen voorbeeld van verstandig beleid. Maar buiten dat om heeft Kamala Harris nou niet bepaald laten zien dat ze echt leiderschap kan tonen. Ze had al de grootste moeite om haar posities uit te leggen. Hoe denk jij dat het gaat als ze om de tafel moet met Xi of Putin?
pi_215618646
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 18:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het blijven bewapenen van Oekraïne zonder een duidelijke doelstelling vind ik toch geen voorbeeld van verstandig beleid. Maar buiten dat om heeft Kamala Harris nou niet bepaald laten zien dat ze echt leiderschap kan tonen. Ze had al de grootste moeite om haar posities uit te leggen. Hoe denk jij dat het gaat als ze om de tafel moet met Xi of Putin?
Dus het is de persoon, en niet het beleid. Oke, dan is dat helder.
pi_215618720
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 18:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dus het is de persoon, en niet het beleid. Oke, dan is dat helder.
Het is beiden, ik sta niet achter het beleid en ik vind Kamala als persoonlijkheid erg zwak.
pi_215618758
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 18:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat het beleidsmatig is heb ik ook niet gezegd, dat schrijf jij mij toe. Graag even bij de feiten blijven vriend Howard.
Hmm. Op welk vlak was Harris dan een betere kandidaat dan Trump? Politiek draait namelijk voor een heel groot deel om beleid. Sterker nog, dat is de kern. Dus als dat niet meetelt, blijft er weinig over.
pi_215618798
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2024 18:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm. Op welk vlak was Harris dan een betere kandidaat dan Trump? Politiek draait namelijk voor een heel groot deel om beleid. Sterker nog, dat is de kern. Dus als dat niet meetelt, blijft er weinig over.
Voor mij is het grote verschil dat Harris als president in dienst van het volk zou zijn en dat bij Trump als president het volk in dienst van de president is. Daarom kan Trump nooit een betere president dan Harris zijn, hoe slecht Harris het ook zou doen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_215618826
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 18:56 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Voor mij is het grote verschil dat Harris als president in dienst van het volk zou zijn en dat bij Trump als president het volk in dienst van de president is. Daarom kan Trump nooit een betere president dan Harris zijn, hoe slecht Harris het ook zou doen.
Probeer dit eens met wat steekhoudende argumenten beter te onderbouwen ..

De realiteit namelijk dat juist heel 'gewone' Amerikanen dit totaal anders zien. En hun constatering is natuurlijk correct.
pi_215619187
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2024 18:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Bij Harris heb ik er nog wel vertrouwen in dat ze de democratie respecteert, bij Trump niet. Daarom vind ik Harris, maar ook een steen of een eekhoorn, een betere kandidaat dan Trump.
pi_215619508
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 19:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Bij Harris heb ik er nog wel vertrouwen in dat ze de democratie respecteert, bij Trump niet. Daarom vind ik Harris, maar ook een steen of een eekhoorn, een betere kandidaat dan Trump.
Ah, dus het zijn gewoon wat lege anti-Trump sentimenten.
pi_215619905
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2024 20:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah, dus het zijn gewoon wat lege anti-Trump sentimenten.
Dat mag jij vinden.
pi_215641109
twitter

Agressors!
pi_215641132
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 18:56 schreef Hallojo het volgende:

[..]
hahahaha voor het volk hahahahha

nee dit zit er voor de lobbies en vriendjespolitiek net als alle anderen
pi_215641790
twitter

Holy Cenk! de interne ruzie bij de dems zorgt er voor dat Cenk losgaat op de dems!
Het israel/palestina gebeuren sloopt ze van binnenuit!

Ik denk dat we eerder Cenk met een MAGA petje gaan zien dan de zwangerschap foto's van Michelle Obama!
pi_215643783

Weer een fraaie BNW cover van the Economist.
Weet iemand hier wie die vrouw is helemaal onderaan?
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_215645363
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 16:01 schreef CryptoPunk het volgende:
[ afbeelding ]

Goed projectie plaatje.
We vergeten dat de oorlog pas begon nadat Trump het stokje overgaf. Trump was letterlijk een peacekeeper.

De Oekraine oorlog had moeten "beginnen" onder Hillary en is 4/5 jaar uitgesteld, omdat deepstate niet verwachtte dat Trump zou winnen in 2016. Ze hebben alle tijd om deze "oorlog" voor te bereiden en een "wag the dog" scenario op te zetten.

De Biden/Kamala administratie heeft voor chaos en maximale winst gezorgd voor BlackRock/Lockheed/Boeing.

twitter

En dan ook nog deze stuiptrekkingen om Trump in een nucleaire oorlog te laten beginnen.
pi_215645640
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 16:01 schreef CryptoPunk het volgende:
[ afbeelding ]

Zij is wsl Jane Austen, schrijfster van oa Pride and prejudice.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_215645731
quote:
15s.gif Op donderdag 21 november 2024 19:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Goed projectie plaatje.
We vergeten dat de oorlog pas begon nadat Trump het stokje overgaf. Trump was letterlijk een peacekeeper.
Toch bang afwachten of hij een peacekeeper blijft, vooral in het MO.

quote:
De Oekraine oorlog had moeten "beginnen" onder Hillary en is 4/5 jaar uitgesteld, omdat deepstate niet verwachtte dat Trump zou winnen in 2016. Ze hebben alle tijd om deze "oorlog" voor te bereiden en een "wag the dog" scenario op te zetten.
Heerlijk toen Killary uiteindelijk toch nog verloor.

quote:
De Biden/Kamala administratie heeft voor chaos en maximale winst gezorgd voor BlackRock/Lockheed/Boeing.
Wsl wel maar wel balen dat Putin in oekraine alle zaadjes voor hun neus wegpikt.
Oekraine bloedt dood en beseft niet eens wat er echt aan de hand is.

quote:
En dan ook nog deze stuiptrekkingen om Trump in een nucleaire oorlog te laten beginnen.
Het blijft een schaakspel maar de russische schaakmeester laat zich niet zomaar verschalken.
Gelukkig voor ons
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_215650652
twitter

Dit is nu journalistiek.
pi_215696763

Ze hebben nog in sommige staten gefraudeerd, heck, ze zijn nu nog aan het bijprinten/tellen in commifornia.
pi_215697062
twitter

Wow, die reactie van Crenshaw(RINO) voelt een beetje als hoe hier mensen reageren op dat BlueSky het niet gaat redden. Wat een emotie! Dat congress members straks onder Trump niet meer aan inside trading mogen doen op de aandelenmarkt zoals Pelosi miljoenen heeft gemaakt met Nvidia.

Daarom is "X" tegenwoordig het beste nieuws platform.

Dit lees je verder nergens!
pi_215697322
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2024 12:57 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Ze hebben nog in sommige staten gefraudeerd, heck, ze zijn nu nog aan het bijprinten/tellen in commifornia.
Haha, zelfs als ze hebben gewonnen vinden ze nog wel nieuwe complotjes uit om maar in die slachtofferrol te kruipen. Wat een snowflakes.
Conscience do cost.
pi_215697688
quote:
8s.gif Op woensdag 27 november 2024 13:54 schreef ems. het volgende:

[..]
Haha, zelfs als ze hebben gewonnen vinden ze nog wel nieuwe complotjes uit om maar in die slachtofferrol te kruipen. Wat een snowflakes.
De mensen die gefraudeerd hebben zullen een maximale federale staf uitzitten. Alles komt aan het licht straks met toppers zoals Pam Bondie.

Pam Bondie zou Matt Gaetz alsnog kunnen aanstellen als Prosecutor om achter de steal aan te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')