Je hebt wel een goed geheugen of bent goed met MyCroft Maar inderdaad en dat heb ik altijd gezegd dat gasten als dit een podium krijgen is niet echt iets wat ik toejuich Maar alsnog vind ik wel dat het podium moet bestaan.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
quote:
0s.gif
Op zaterdag 18 maart 2023 19:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sandy Hook was ooit een complot theorie aangewakkerd door een mafkees Alex Jones genaamd. Dat kon toen hier besproken worden, dat het een complete misdadige actie is geweest, achteraf ook door diezelfde Alex Jones in stand gehouden doet er niks aan af dat het toen besproken kon worden. Denk dat @:Lavenderr daar op doelde.
Wat op Sandy Hook gebeurt is heeft nooit mogen kunnen gebeuren, ik denk dat iedereen het daar wel over eens is. Maar dat het complot erover besproken kon worden is een heel ander punt. En dat is BNW.
Hoe zeer ik het ook erg vind dat lui als een Alex Jones, en een Stew Peters een platform hebben. Is wat jij Lavenderr in de schoenen probeert te schuiven totaal niet wat zij bedoelde met haar post denk ik.
En die boete van bijna anderhalf miljard dollar is er grotendeels vanwege Sandy Hook.
Het is dus niet de bedoeling dat jij gewoon gaat ontkennen dat dat een complot is.
Voor zulk soort dingen heb ik inderdaad een goed geheugen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
Je hebt wel een goed geheugen of bent goed met MyCroft
Dit is toch schitterend. En dan snappen mensen niet waarom ik vurig hoopte dat Trump zou winnen. Dit zijn gouden tijden voor iedereen die houdt van linkse meltdowns, politieke shows, episch getroll, en succesvolle wijzigingen van de slappe woke maatschappij. Wie kan hier nou NIET van genieten, daar snap ik echt niks van. Alleen extreem zure saaie linkse potten kunnen dit niet waarderen volgens mij. En het mooie is: we hebben nog vier hele jaren aan dit pure GENOT te gaan.quote:Op maandag 18 november 2024 01:00 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
@:eagles89 @:chivaz goede timemine of niet, we kunnen onze streamingsdiensten afzeggen, we kijken en leven in de beste film ooit!
Trump is opnieuw een icoon geworden. Overal zie je dat gekke dansje van hem terug.quote:Op maandag 18 november 2024 01:00 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
@:eagles89 @:chivaz goede timemine of niet, we kunnen onze streamingsdiensten afzeggen, we kijken en leven in de beste film ooit!
Tja, het valt te begrijpen dat het voor de adepten van de Democraten nog altijd flink balen is.quote:Op maandag 18 november 2024 17:52 schreef Ludachrist het volgende:
Ik denk ook dat er wereldvrede komt, we op Mars gaan landen en dat ik de loterij win in de komende vier jaar.
Eerlijk is eerlijk, de kans op vrede is een stuk groter onder Trump dan onder Harris die compleet achter het beleid van Biden stond. Kijk eens hoe de wereld er nu voor staat, geloof je nu werkelijk dat doorgaan met dit beleid zou zorgen voor een veiligere en stabielere wereld?quote:Op maandag 18 november 2024 17:52 schreef Ludachrist het volgende:
Ik denk ook dat er wereldvrede komt, we op Mars gaan landen en dat ik de loterij win in de komende vier jaar.
Adepten is voor jouw rekening, dus dat mag je bij je houden.quote:Op maandag 18 november 2024 18:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, het valt te begrijpen dat het voor de adepten van de Democraten nog altijd flink balen is.
Uiteraard. Mensen die hier niet van overtuigd zijn kan ik ook totaal niet serieus nemen.quote:Ben je er nog altijd overtuigt dat Harris een veel betere keus was geweest?
Ja, dat denk ik. Kun jij onderbouwen welk beleid van Biden heeft gezorgd voor de huidige situatie?quote:Op maandag 18 november 2024 18:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, de kans op vrede is een stuk groter onder Trump dan onder Harris die compleet achter het beleid van Biden stond. Kijk eens hoe de wereld er nu voor staat, geloof je nu werkelijk dat doorgaan met dit beleid zou zorgen voor een veiligere en stabielere wereld?
Dat is dan erg vreemd, aangezien ze een verschrikkelijk slechte kandidate was. Onder haar leiding als VP is er internationaal veel chaos, intern chaos en een open grens en mensen ervaren economische problemen.quote:Op maandag 18 november 2024 18:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Adepten is voor jouw rekening, dus dat mag je bij je houden.
[..]
Uiteraard. Mensen die hier niet van overtuigd zijn kan ik ook totaal niet serieus nemen.
Ja, ik denk inderdaad ook dat er wereldvrede komt, we op Mars landen en ik de loterij win.quote:Op maandag 18 november 2024 18:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is dan erg vreemd, aangezien ze een verschrikkelijk slechte kandidate was. Onder haar leiding als VP is er internationaal veel chaos, intern chaos en een open grens en mensen ervaren economische problemen.
Deze zaken zullen gaan veranderen, er komt weer realistisch, conservatief beleid, de grenzen worden beschermd, (illegale) migranten uitgezet, de economie zal beter worden en internationaal worden bondgenoten gesteund.
Dit haakt op geen enkele manier in op de argumenten die ik maak. Waarom begin je niet met onderbouwen wat het beleid van Biden en Harris zo goed zou maken, zowel in nationaal als in internationaal opzicht?quote:Op maandag 18 november 2024 18:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, ik denk inderdaad ook dat er wereldvrede komt, we op Mars landen en ik de loterij win.
Het is vooral zijn zwakheid op het wereldtoneel dat ruimte heeft gelaten voor onder andere de inval in Oekraïne en de ellende in Israël. Ik denk oprecht dat men op wereldtoneel niet om wist te gaan met iemand zoals Trump die erg onberekenbaar overkwam. Je ziet nu al zonder dat hij president is dat Putin al zit te praten over vrede en Qatar heeft de leiding van Hamas al het land uitgezet.quote:Op maandag 18 november 2024 18:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik. Kun jij onderbouwen welk beleid van Biden heeft gezorgd voor de huidige situatie?
Dus het is niet het beleid, maar de persoon? Dan is Harris die het beleid doorzet toch niet het probleem?quote:Op maandag 18 november 2024 18:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is vooral zijn zwakheid op het wereldtoneel dat ruimte heeft gelaten voor onder andere de inval in Oekraïne en de ellende in Israël. Ik denk oprecht dat men op wereldtoneel niet om wist te gaan met iemand zoals Trump die erg onberekenbaar overkwam. Je ziet nu al zonder dat hij president is dat Putin al zit te praten over vrede en Qatar heeft de leiding van Hamas al het land uitgezet.
Dat is een ander standpunt, he. Jij vroeg of ik denk dat ze beter is dan Trump. Dat is wat anders dan 'vertel dan waarom ze zo goed is'.quote:Op maandag 18 november 2024 18:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit haakt op geen enkele manier in op de argumenten die ik maak. Waarom begin je niet met onderbouwen wat het beleid van Biden en Harris zo goed zou maken, zowel in nationaal als in internationaal opzicht?
Wat zou haar beleidsmatig beter dan Trump maken dan?quote:Op maandag 18 november 2024 18:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is een ander standpunt, he. Jij vroeg of ik denk dat ze beter is dan Trump. Dat is wat anders dan 'vertel dan waarom ze zo goed is'.
Dat het beleidsmatig is heb ik ook niet gezegd, dat schrijf jij mij toe. Graag even bij de feiten blijven vriend Howard.quote:Op maandag 18 november 2024 18:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat zou haar beleidsmatig beter dan Trump maken dan?
Het blijven bewapenen van Oekraïne zonder een duidelijke doelstelling vind ik toch geen voorbeeld van verstandig beleid. Maar buiten dat om heeft Kamala Harris nou niet bepaald laten zien dat ze echt leiderschap kan tonen. Ze had al de grootste moeite om haar posities uit te leggen. Hoe denk jij dat het gaat als ze om de tafel moet met Xi of Putin?quote:Op maandag 18 november 2024 18:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus het is niet het beleid, maar de persoon? Dan is Harris die het beleid doorzet toch niet het probleem?
Dus het is de persoon, en niet het beleid. Oke, dan is dat helder.quote:Op maandag 18 november 2024 18:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het blijven bewapenen van Oekraïne zonder een duidelijke doelstelling vind ik toch geen voorbeeld van verstandig beleid. Maar buiten dat om heeft Kamala Harris nou niet bepaald laten zien dat ze echt leiderschap kan tonen. Ze had al de grootste moeite om haar posities uit te leggen. Hoe denk jij dat het gaat als ze om de tafel moet met Xi of Putin?
Het is beiden, ik sta niet achter het beleid en ik vind Kamala als persoonlijkheid erg zwak.quote:Op maandag 18 november 2024 18:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus het is de persoon, en niet het beleid. Oke, dan is dat helder.
Hmm. Op welk vlak was Harris dan een betere kandidaat dan Trump? Politiek draait namelijk voor een heel groot deel om beleid. Sterker nog, dat is de kern. Dus als dat niet meetelt, blijft er weinig over.quote:Op maandag 18 november 2024 18:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat het beleidsmatig is heb ik ook niet gezegd, dat schrijf jij mij toe. Graag even bij de feiten blijven vriend Howard.
Voor mij is het grote verschil dat Harris als president in dienst van het volk zou zijn en dat bij Trump als president het volk in dienst van de president is. Daarom kan Trump nooit een betere president dan Harris zijn, hoe slecht Harris het ook zou doen.quote:Op maandag 18 november 2024 18:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm. Op welk vlak was Harris dan een betere kandidaat dan Trump? Politiek draait namelijk voor een heel groot deel om beleid. Sterker nog, dat is de kern. Dus als dat niet meetelt, blijft er weinig over.
Probeer dit eens met wat steekhoudende argumenten beter te onderbouwen ..quote:Op maandag 18 november 2024 18:56 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Voor mij is het grote verschil dat Harris als president in dienst van het volk zou zijn en dat bij Trump als president het volk in dienst van de president is. Daarom kan Trump nooit een betere president dan Harris zijn, hoe slecht Harris het ook zou doen.
Bij Harris heb ik er nog wel vertrouwen in dat ze de democratie respecteert, bij Trump niet. Daarom vind ik Harris, maar ook een steen of een eekhoorn, een betere kandidaat dan Trump.quote:Op maandag 18 november 2024 18:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm. Op welk vlak was Harris dan een betere kandidaat dan Trump? Politiek draait namelijk voor een heel groot deel om beleid. Sterker nog, dat is de kern. Dus als dat niet meetelt, blijft er weinig over.
Ah, dus het zijn gewoon wat lege anti-Trump sentimenten.quote:Op maandag 18 november 2024 19:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Bij Harris heb ik er nog wel vertrouwen in dat ze de democratie respecteert, bij Trump niet. Daarom vind ik Harris, maar ook een steen of een eekhoorn, een betere kandidaat dan Trump.
Dat mag jij vinden.quote:Op maandag 18 november 2024 20:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, dus het zijn gewoon wat lege anti-Trump sentimenten.
hahahaha voor het volk hahahahhaquote:Op maandag 18 november 2024 18:56 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Voor mij is het grote verschil dat Harris als president in dienst van het volk zou zijn en dat bij Trump als president het volk in dienst van de president is. Daarom kan Trump nooit een betere president dan Harris zijn, hoe slecht Harris het ook zou doen.
Goed projectie plaatje.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:01 schreef CryptoPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een fraaie BNW cover van the Economist.
Weet iemand hier wie die vrouw is helemaal onderaan?
Zij is wsl Jane Austen, schrijfster van oa Pride and prejudice.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:01 schreef CryptoPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een fraaie BNW cover van the Economist.
Weet iemand hier wie die vrouw is helemaal onderaan?
Toch bang afwachten of hij een peacekeeper blijft, vooral in het MO.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Goed projectie plaatje.
We vergeten dat de oorlog pas begon nadat Trump het stokje overgaf. Trump was letterlijk een peacekeeper.
Heerlijk toen Killary uiteindelijk toch nog verloor.quote:De Oekraine oorlog had moeten "beginnen" onder Hillary en is 4/5 jaar uitgesteld, omdat deepstate niet verwachtte dat Trump zou winnen in 2016. Ze hebben alle tijd om deze "oorlog" voor te bereiden en een "wag the dog" scenario op te zetten.
Wsl wel maar wel balen dat Putin in oekraine alle zaadjes voor hun neus wegpikt.quote:De Biden/Kamala administratie heeft voor chaos en maximale winst gezorgd voor BlackRock/Lockheed/Boeing.
Het blijft een schaakspel maar de russische schaakmeester laat zich niet zomaar verschalken.quote:En dan ook nog deze stuiptrekkingen om Trump in een nucleaire oorlog te laten beginnen.
Haha, zelfs als ze hebben gewonnen vinden ze nog wel nieuwe complotjes uit om maar in die slachtofferrol te kruipen. Wat een snowflakes.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:57 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben nog in sommige staten gefraudeerd, heck, ze zijn nu nog aan het bijprinten/tellen in commifornia.
De mensen die gefraudeerd hebben zullen een maximale federale staf uitzitten. Alles komt aan het licht straks met toppers zoals Pam Bondie.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Haha, zelfs als ze hebben gewonnen vinden ze nog wel nieuwe complotjes uit om maar in die slachtofferrol te kruipen. Wat een snowflakes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |