abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215508766
Deze users zitten zichzelf een ''transgenocide'' aan te praten
En ze zijn bewapend
Wat kan er misgaan :D

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215512460

Er gebeuren nog wel rare dingen zoals gewoonlijk in Arizona en WI.

Arizona waar destijds Kari Lake het moest opnemen tegen een vrouw die zelf de verkiezingen controleerde en in handen had. En natuurlijk verloor Kari destijds. Nu weer shenanigans.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215512481
twitter

Hier WI
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215515035
twitter

Jeetje, hoe ga ik dit als blanke man nou verwerken.
pi_215522144

Het is veel te stil aan de kant van de establisment, ze doen alsof ze volledig hebben overgegeven richting Trump en zijn winst maar ondertussen zijn ze nog aan het frauderen om senaat stoelen te flippen.

Iets stinkt, de speeches, Biden die blij was gisteren.
Alle reddit bots zijn dan wel gestopt, site is in eens heel anders geworden. Geldkraan is wss gesloten.

Iets in mij zegt dat er nog wat raars staat te gebeuren.
pi_215522179
Het is inderdaad stil. Ik had geweld op de straten verwacht zoals vorige keer ;(

Maar gelukkig heeft Trump de boel voldoende gefraudeerd om te winnen en dan kunnen we dat iig vermijden.
Conscience do cost.
pi_215522252
quote:
8s.gif Op vrijdag 8 november 2024 17:30 schreef ems. het volgende:
Het is inderdaad stil. Ik had geweld op de straten verwacht zoals vorige keer ;(

Maar gelukkig heeft Trump de boel voldoende gefraudeerd om te winnen en dan kunnen we dat iig vermijden.
Je begint nu als Wantie te praten. Zeg dan niets, het komt nu over alsof je toch aardig gefrustreerd bent.
Komt allemaal wel goed schatje.
pi_215522262
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2024 17:36 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je begint nu als Wantie te praten. Zeg dan niets, het komt nu over alsof je toch aardig gefrustreerd bent.
Komt allemaal wel goed schatje.
Ik zal de volgende keer tweets uit mijn echokamers erbij plaatsen. Dat zijn blijkbaar de sterkere argumenten in deze contreien 8-)
Conscience do cost.
pi_215527339
twitter

Ok het is tijd om de FEMA te disbanden Trump. Klik op tweet voor volledige thread.
pi_215531569
twitter
Kunnen jullie ook niet wachten op Trumps documentaire over hoe hij als veroordeelde zakenman makkelijk 2 vrouwelijke top kandidaten heeft verslagen?
pi_215531804
quote:
13s.gif Op donderdag 7 november 2024 15:11 schreef Ali_boo het volgende:
Deze users zitten zichzelf een ''transgenocide'' aan te praten
En ze zijn bewapend
Wat kan er misgaan :D

[ x ]
Tja, dat krijg je op Reddit. Sommige subreddits zijn uitgesproken woke en radicaal. Het wordt in ieder geval wel goed om te zien hoe alle 'gender affirming care' voor minderjarigen (lees: mutilaties) verboden gaat worden.
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 november 2024 02:02 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Jeetje, hoe ga ik dit als blanke man nou verwerken.
Nick Fuentes is een extremist en totaalidioot. Die had zich zelfs tegen Trump gekeerd en zijn volgers actief opgeroepen om niet op Trump te gaan stemmen. Het is echt een diep tragisch figuur die Amerika ook zou moeten deporteren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215533940
twitter

Die gekkies van een democraten blijven maar doorgaan he. Laat ze Trump maar neerschieten. Dan gaat JD Vance helemaal los!
pi_215533958
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, dat krijg je op Reddit. Sommige subreddits zijn uitgesproken woke en radicaal.
En sommige zijn pro Trump en rechts extremistisch. Dit is nieuw en interessant.
Conscience do cost.
pi_215534788
twitter
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_215538852
De laatste keer dat de Democraten zo verdrietig en woedend waren, was toen Lincoln de slavernij had afgeschaft.
pi_215539615
Jaaaa QPJ is er weer
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_215540487
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 13:30 schreef Ludachrist het volgende:
Jaaaa QPJ is er weer
Ja om de haverklap krijgen de pro-Trumpers/andersdenkenden hier bans op FOK forum, daardoor ontstaat er een circlejerk/echochamber en subfora's zoals POL zijn ze totaal verbaasd dat Trump won.
pi_215540559
Er wordt trouwens wel op dit moment fraude gepleegd met mail in ballots en de senaat stoelen.
In de swingstates heb je veel "republikeinse" stemmers die een democraat kiezen zoals in Arizona, Pennsyl e.d.

Dus je hebt pro-Trumpers die in Arizona bv Trump in het witte huis zien, maar voor hen eigen staat een democraat aan de macht zien.

Klopt voor geen meter natuurlijk.
pi_215542284
quote:
15s.gif Op zondag 10 november 2024 14:46 schreef epicbeardman het volgende:
Er wordt trouwens wel op dit moment fraude gepleegd met mail in ballots en de senaat stoelen.
In de swingstates heb je veel "republikeinse" stemmers die een democraat kiezen zoals in Arizona, Pennsyl e.d.

Dus je hebt pro-Trumpers die in Arizona bv Trump in het witte huis zien, maar voor hen eigen staat een democraat aan de macht zien.

Klopt voor geen meter natuurlijk.
Kan het ook de andere kant op? Fraude op landelijk niveau, geen fraude op lokale verkiezingen? Of is dat gewoon onmogelijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_215542372
twitter
pi_215542381
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 17:15 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Kan het ook de andere kant op? Fraude op landelijk niveau, geen fraude op lokale verkiezingen? Of is dat gewoon onmogelijk.
Hey! volgens mij ben je nieuw hier. Welkom welkom.
Ja ik roep al jaren dat het een bananenrepubliek is. Daarom ben ik ook VOOR voter-ID.
Alles kan Ludachrist. Alles.

Alles kan in dat land, heck, zelfs ik heb kunnen stemmen in deze verkiezingen door gewoon simpel een ballot uit te printen. Via POSTNL in de brievenbus gegooid en gestemd op Trump. Ookal ben ik geen Amerikaan of er ooit geweest.

quote:
Some fun facts about the Democrat plan to steal elections using "overseas" ballots:

-Through the UOCAVA/overseas program, you can register to vote online without providing ID, SSN, or proof of citizenship/address.

-You can register in any state, at any address, and no one verifies whether you have ever actually lived there.

-Many states allow you to send your ballot via email.

-A recent Democrat memo announced their plan to collect 9 million overseas Democrat votes. According to a federal government report, there are only 2.8 million eligible voters overseas.

-In 2020, the number of civilian UOCAVA votes inexplicably doubled from their normal average.

-The Democrats have spent 6 figures on the "vote from abroad" program the rake in more unverified civilian overseas ballots this year.

-In 2020, just 44,000 votes across Arizona, Georgia, and Wisconsin votes won Joe Biden the presidency. Democrats only need a handful of fraudulent overseas votes to steal this election.
https://x.com/JoelWBerry/status/1842020738649509966
pi_215554883
twitter

Here we go again. Maar laat ze maar lekker blij zijn met de gestolen senaat stoelen.

Trump pakt ze toch wel allemaal aan voor de volgende midterm.
pi_215561663
quote:
Megaboete van 1,44 miljard dollar voor leugens dwingt complotdenker VS boedel te veilen: ‘Is een grote grap’
De Amerikaanse complotdenker Alex Jones moet van de rechter woensdag zijn complete boedel veilen. Anders kan hij de megaboete van 1,44 miljard dollar aan de slachtoffers van zijn wilde leugens niet betalen. Zelf noemde hij die uitspraak ‘belachelijk’, want: ,,Ik heb niks.” Kopers voor onder andere zijn succesvolle website InfoWars liggen al op de loer. Een verhaal over hoe het imperium van Jones wordt ontmanteld.

In deze zaak draait alles om een schietpartij op een kleuterschool. Op 14 december 2012 loopt Adam Lanza de Sandy Hook Elementary School in Newtown binnen (in de staat Connecticut). Hij schiet 26 mensen dood: twintig kinderen en zes personeelsleden. De man woont in de buurt, heeft ernstige mentale problemen en een fascinatie voor massamoorden. Hij pleegt na zijn daad zelfmoord.

Twee jaar later meldt Alex Jones zich. Hij is dan al een erkend complotdenker. Op zijn succesvolle website InfoWars gaat hij sinds 1999 tekeer tegen zaken die in zijn ogen het daglicht niet kunnen verdragen. Zo is er wat hem betreft ‘een kans van 98 procent’ dat de aanslagen van 11 september 2001 in New York en Washington ‘door de regering in scène zijn gezet’. En ook ‘Sandy Hook’ is volgens hem niet wat het lijkt. Er waren helemaal geen slachtoffers gevallen, zei hij tegen zijn miljoenen volgers: het waren acteurs. De hele boel was, aldus Jones, bedacht en uitgevoerd door de overheid om de wapenlobby te schaden.

‘Michelle Obama is transgender’
Alex Emerick Jones (50) is de zoon van een tandarts uit Texas. Het boek Niemand durft het een samenzwering te noemen van Gary Allen verandert naar eigen zeggen zijn leven. Hierdoor raakt hij ervan overtuigd dat de VS niet geregeerd wordt door het volk, maar door kwaadwillende bankiers en politici.

In alles ziet hij een complot: de maanlanding (niet gebeurd); de bomaanslag in Oklahoma City (in 1995, 168 doden, de dader was niet Timothy McVeigh, maar de overheid); de opwarming van de aarde (bedacht door de Wereldbank, die de macht wil overnemen via CO2-belastingen); de Russische oorlogsmisdaden in de Oekraïense stad Boetsja (in scène gezet door Zelensky); en zelfs Michelle Obama, die volgens Jones eigenlijk transgender is. Uiteindelijk kost het hem zijn plek op Facebook, Twitter (nu X) en YouTube, en in de Appstore van Apple. Inmiddels is hij weer terug op X, dankzij eigenaar Elon Musk.

Om zijn strijd tegen de overheid te bekostigen, gaat hij via zijn website InfoWars (en later ook andere sites) allerlei spullen verkopen. ,,Ik ben geen zakenman”, zegt hij daarover. ,,Ik ben een revolutionair. Ik gebruik het geld om de operatie te financieren. Andere revolutionairen beroven banken of ontvoeren mensen, oké? Ik doe dat niet.”

Het miljoenenpubliek dat smult van zijn theorieën (boze, voornamelijk witte mannen) doet ook graag inkopen bij Jones, zo blijkt. Volgens onder meer The New York Times verdient hij vele miljoenen met de verkoop van met name voedingssupplementen en overlevingspakketten (voor als er oorlog komt). Het doet bij zijn critici de verdenking rijzen dat zijn retoriek niet zozeer is gericht op het beginnen van een revolutie, maar vooral op zo veel mogelijk geld verdienen.
https://www.ad.nl/buitenl(...)grote-grap~a9ac784b/
1,44 miljard dollar boete voor Alex Jones en Infowars vanwege Sandy Hook en zijn andere complottheorieën. Het was al gelukt om Infowars voor altijd te laten zwijgen en nu kunnen we ook zeker zijn dat Alex Jones nooit meer deze boete te boven komt en voor altijd het zwijgen is opgelegd.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_215561717
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
1,44 miljard dollar boete voor Alex Jones en Infowars vanwege Sandy Hook en zijn andere complottheorieën. Het was al gelukt om Infowars voor altijd te laten zwijgen en nu kunnen we ook zeker zijn dat Alex Jones nooit meer deze boete te boven komt en voor altijd het zwijgen is opgelegd.
Daarom krijgt hij ook zo'n boete, omdat alles waar is.

Maar dit is oud nieuws, ondertussen is Alex Jones populairder dan ooit op Twitter en zal hij vermoedelijk persvoorlichter van Trump worden in het Witte Huis.
Het enige wat hij hoeft te doen is een faillissement aan te vragen, dat had hij volgens mij al gedaan.

twitter

Hij is gewoon most hated omdat hij altijd gelijk heeft.
pi_215562582
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2024 19:51 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Daarom krijgt hij ook zo'n boete, omdat alles waar is.

Maar dit is oud nieuws, ondertussen is Alex Jones populairder dan ooit op Twitter en zal hij vermoedelijk persvoorlichter van Trump worden in het Witte Huis.
Het enige wat hij hoeft te doen is een faillissement aan te vragen, dat had hij volgens mij al gedaan.

[ x ]
Hij is gewoon most hated omdat hij altijd gelijk heeft.
Dat Sandy Hook nooit werkelijk heeft plaats gevonden en dat de slachtoffers daarvan acteurs zouden zijn is een leugen dat niet meer op dit forum beweerd mag worden. Daar hebben we het in het verleden meermaals over gehad.

quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 21:48 schreef Jippie het volgende:

[..]
Toon en inhoud. Het door jouw aangehaalde topic gaat over de veroordeling van Alex Jones voor de door hem verspreide leugens over Sandy Hook. Zakt al aardig weg naar onderen.
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 21:14 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik beschouw het niet als Feedback, dus het gaat weg. We zijn druk bezig om BNW weer wat gezelliger te maken daar hoort afzeiken niet bij. Als het aan mij ligt komt hier ook geen 'Sandy Hook achtig' topic meer.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 19:56 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Sandy Hook was ooit een complot theorie aangewakkerd door een mafkees Alex Jones genaamd. Dat kon toen hier besproken worden, dat het een complete misdadige actie is geweest, achteraf ook door diezelfde Alex Jones in stand gehouden doet er niks aan af dat het toen besproken kon worden. Denk dat @:Lavenderr daar op doelde.

Wat op Sandy Hook gebeurt is heeft nooit mogen kunnen gebeuren, ik denk dat iedereen het daar wel over eens is. Maar dat het complot erover besproken kon worden is een heel ander punt. En dat is BNW.

Hoe zeer ik het ook erg vind dat lui als een Alex Jones, en een Stew Peters een platform hebben. Is wat jij Lavenderr in de schoenen probeert te schuiven totaal niet wat zij bedoelde met haar post denk ik.
En die boete van bijna anderhalf miljard dollar is er grotendeels vanwege Sandy Hook.
Het is dus niet de bedoeling dat jij gewoon gaat ontkennen dat dat een complot is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')