SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat wil je wel weten?quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat hoef ik dan weer niet te weten hoor![]()
Nee klopt wat die zegt over wat zij zegt snapje?quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jouw bolkjes hoef ik na het kerstfeest van vorig jaar niet meer te ruikenquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik snap er niks meer vanquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee klopt wat die zegt over wat zij zegt snapje?![]()
![]()
Ik zou ook wel willen dat Trump de nominatie weigert en Harris voordraagt, maar dat zal ook niemand serieus als optie beschouwenquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die het willen, maar gezien de vijandigheid die er nu heerst zal sleepy creepy Joe dat niet snel gaan doen.Dus geen idee waarom dit ineens "nieuws" is.
![]()
Ik krijg acuut heimwee naar het müllerthal.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:30 schreef ToT het volgende: [..] Niet echt leuke wandelgebieden daar idd.
[ afbeelding ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Soms moet je je dromen gewoon volgen!quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik krijg acuut heimwee naar het müllerthal.![]()
![]()
Moet ik wel een rijbewijs hebbenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms moet je je dromen gewoon volgen!
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: