Wat een onzin, zeg maar liever leugens gooit ze er uit zeg ! Met name haar uitspraak over de pro-Palestijnen betogers is gewoon klinkklare onzin.quote:Ze begint met haar afschuw uitspreken over de gebeurtenissen in de stad. "Wie in onze stad oproept en uitvoering geeft aan Jodenjacht raakt niet alleen Joden in kern van hun bestaan, maar bezorgt alle Amsterdammers ijskoude rillingen." Toch wil zij ook niet een hele bevolkingsgroep de schuld geven van alle gebeurtenissen, stelt zij expliciet.
"Antisemitisme komt veel te vaak voor in alle lagen van samenleving, waaronder jongeren met migratieachtergrond extreemlinks en extreemrechts. Maar ik laat niet een hele bevolkingsgroep wegzetten als antisemitisch en ook niet pro-Palestijnse betogers als antisemitisch. Ook die horen bij Amsterdam."
Ik lees nog geen klachten van jou in het feedbacktopic, dus blijkbaar valt het allemaal wel mee wat ik schrijf.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
ISIS was er niks bij inderdaad.
Die clubs walgelijk noemen is inderdaad bullshit. Heb dan gewoon de ballen om er voor uit te komen dat je islamitische belangengroepen per definitie walgelijk vindt. Maar dat durft hij dan weer niet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
"Stichting Al Houda, Moskee Alert, Dappere Dames, de Raad van Marokkaanse Moskeeën en Moskee Taqwa" allemaal dependances van Hamas dat zie je zo.
Nou, laat ik beginnen met ze hypocriet en eenzijdig te noemen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Die clubs walgelijk noemen is inderdaad bullshit. Heb dan gewoon de ballen om er voor uit te komen dat je islamitische belangengroepen per definitie walgelijk vindt. Maar dat durft hij dan weer niet.
Dat maatschappelijk middenveld zou je juist een beetje te vriend moeten houden, daar valt de 'middle ground' te vinden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Die clubs walgelijk noemen is inderdaad bullshit. Heb dan gewoon de ballen om er voor uit te komen dat je islamitische belangengroepen per definitie walgelijk vindt. Maar dat durft hij dan weer niet.
Mona Keizer werd bijna gekruisigd vanwege een onwelgevallig feit. Halsema komt hiermee wel weer weg.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat een onzin, zeg maar liever leugens gooit ze er uit zeg ! Met name haar uitspraak over de pro-Palestijnen betogers is gewoon klinkklare onzin.
Tja, dat is nou eenmaal inherent aan belangengroepen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nou, laat ik beginnen met ze hypocriet en eenzijdig te noemen.
Mwah, belangengroepen voor moslims zijn wat dat betreft wel een klasse apart.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tja, dat is nou eenmaal inherent aan belangengroepen.
Oeh nice! Kunnen we ze nadien bovendien inzetten als goedkopere arbeidskrachten dan Ali en Ahmet ooit waren!quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:04 schreef Aether het volgende:
[..]
Jodenjacht? Laten we Noord-Koreaanse huurlingen inzetten
https://opiniez.com/2024/(...)zetten/simon-soesan/
Ik ben zelf lid van de belangengroep voor natuurbehoud en het aanleggen van zesbaans-snelwegen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tja, dat is nou eenmaal inherent aan belangengroepen.
Nice. Bijenhotel op de vluchtstrook en klaar.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben zelf lid van de belangengroep voor natuurbehoud en het aanleggen van zesbaans-snelwegen.
Ik hoop vooral op een stream van dat Bender jochie. Wat een baasje. die Bender jongeman. Wat een baas.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Krijgen we volgende week eigenlijk weer een livestream als ze de rellen van vanavond gaan bespreken?
Uiteindelijk zal het wel pay-TV worden, net zoals al het leuks.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Krijgen we volgende week weer een livestream als ze de rellen van vanavond gaan bespreken?
Ik zit weer bij een belangengroep die opkomt voor het op open zee mogen schoonspoelen van tankers en het behoud van koraalriffen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben zelf lid van de belangengroep voor natuurbehoud en het aanleggen van zesbaans-snelwegen.
Verbeterd, zo kom jij in ieder geval eerlijker of minder hypocriet over.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mwah, belangengroepen voor moslims zijn wat dat mij betreft wel een klasse apart.
Een burgemeester doet het pas goed als al die lui terug naar Afrika gejaagd zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:11 schreef quo_ het volgende:
[..]
Met dit soort vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
Lekker gescoord ook als je op handen gedragen wordt door de haatbaar-gemeenschap.
Ik ga mezelf even herhalen; Halsema is níet de burgemeester van alle Amsterdammers.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:11 schreef quo_ het volgende:
[..]
Lekker gescoord ook als je op handen gedragen wordt door de haatbaar-gemeenschap.
Op eigen kosten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een burgemeester doet het pas goed als al die lui terug naar Afrika gejaagd zijn.
Vermoeidheid waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:12 schreef epicbeardman het volgende:
Waarom praat Halsema met een dubbele tong.
Goh.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:13 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik ga mezelf even herhalen; Halsema is níet de burgemeester van alle Amsterdammers.
Maar vanavond zijn er geen 2 partijen die zich gaan misdragen. Alleen de 'scooterjeugd' zal zich vanavond gaan misdragen. Weet niet of dat voor Bender nog interessant is.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:11 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik hoop vooral op een stream van dat Bender jochie. Wat een baasje.
Zolang ze een braaf GL moslim en diversiteit vrindje blijft wel ja. Zodra ze het op gaat nemen voor de originele en echte Amsterdammers vliegt ze er uit.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:06 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Mona Keizer werd bijna gekruisigd vanwege een onwelgevallig feit. Halsema komt hiermee wel weer weg.
Ik was vroeger geabonneerd op de Okki.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zit weer bij een belangengroep die opkomt voor het op open zee mogen schoonspoelen van tankers en het behoud van koraalriffen.
Tja, zo gaat dat in Nederland. Niemand is de vertegenwoordiger van alle (vul maar een groep in).quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:13 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik ga mezelf even herhalen; Halsema is níet de burgemeester van alle Amsterdammers.
Hier de Punicaclubquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:15 schreef Hathor het volgende:
Ik was vroeger geabonneerd op de Okki.
Was best lekker, ik ken het nog wel.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hier de Punicaclub![]()
Waarschijnlijk kent niemand dat hier meer, maar destijds was dat best populair.
Ja. Want je voert af en toe de vissen met oud brood dus dan ben je goed bezig voor het zeeleven en mag je spoelwater dumpenquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zit weer bij een belangengroep die opkomt voor het op open zee mogen schoonspoelen van tankers en het behoud van koraalriffen.
Als burgemeester dien je boven de partijen te staan.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tja, zo gaat dat in Nederland. Niemand is de vertegenwoordiger van alle (vul maar een groep in).
Volgens mij houden we onszelf daar voor de gek. Zelfs als ze elke rel schoppende allochtoon Amsterdam uitwerkt, zullen er nog wel boze rechtse FoK!-ers zijn die vinden dat ze op moet rotten. Om dat gedoe met de declaraties van haar vervoer, om dat nepwapen van haar zoon, om het gedoe met haar oude woning, whatever. Hell, zelfs als de 'verkeerde' belangengroep zich voor haar uitspreekt, zal dat reden genoeg zijn om haar weg te willen. Puntje bij paaltje; omdat ze van GL is.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een burgemeester doet het pas goed als al die lui terug naar Afrika gejaagd zijn.
Breaud is helemaal niet goed voor vissen, eenden ook niet trouwens. Ga ze voeren met rijst of doperwten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Want je voert af en toe de vissen met oud brood dus dan ben je goed bezig voor het zeeleven en mag je spoelwater dumpen
Kom dan naar de Punica-oase!quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hier de Punicaclub![]()
Waarschijnlijk kent niemand dat hier meer, maar destijds was dat best populair.
Bender is nog onafhankelijk.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:11 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik hoop vooral op een stream van dat Bender jochie. Wat een baasje. die Bender jongeman. Wat een baas.
(met zulke durf en kunde heeft hij het meer dan verdiend om niet meer als kind aangesproken te worden)
Ik ook. En daarna op de Taptoe.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik was vroeger geabonneerd op de Okki.
Niet echt relevant maar ik was in een chatty mood.
Of je voert mensen aan de visjes.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Breaud is helemaal niet goed voor vissen, eenden ook niet trouwens. Ga ze voeren met rijst of doperwten.
Demonstreren bij de Sint intocht in Amsterdam is toch al jaren niet meer nodig?quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:20 schreef Starhopper het volgende:
Wat als ze de noodverordening moet verlengen. Heeft dat dan gevolgen voor de sinterklaasintocht? Die is as zondag begrijp ik net?
Wel als de Pieten een oorbel teveel in hebben.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Demonstreren bij de Sint intocht in Amsterdam is toch al jaren niet meer nodig?
Was er ook niet zoiets als Jippo tussen Okki en taptoe?quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ook. En daarna op de Taptoe.
Het feit dat ze niet door alle Amsterdammers als de goede burgermeester wordt gezien betekent niet dat ze niet boven de partijen staat.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:19 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als burgemeester dien je boven de partijen te staan.
Classic movie.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:22 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Of je voert mensen aan de visjes.
Bekijk deze YouTube-video
Er is nog veel meer;quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Volgens mij houden we onszelf daar voor de gek. Zelfs als ze elke rel schoppende allochtoon Amsterdam uitwerkt, zullen er nog wel boze rechtse FoK!-ers zijn die vinden dat ze op moet rotten. Om dat gedoe met de declaraties van haar vervoer, om dat nepwapen van haar zoon, om het gedoe met haar oude woning, whatever. Hell, zelfs als de 'verkeerde' belangengroep zich voor haar uitspreekt, zal dat reden genoeg zijn om haar weg te willen. Puntje bij paaltje; omdat ze van GL is.
NWS / Femke Halsema 6 jaar langer burgemeester van Amsterdam is daar al bewijs genoeg van.
"FEYENOORD KAMPIOEN!"quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Door zo tolerant te zijn al die jaren hebben wij de groeiende intolerantie door allochtonen toegestaan, dat zou Halsema moeten zeggen.
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van de Jippo gehoord. Of misschien ben ik het al lang vergeten, die jaren 80 zijn al lang geleden ondertussen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Was er ook niet zoiets als Jippo tussen Okki en taptoe?
Ja dan is het dus echt ontslag op staande voet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:26 schreef probeer het volgende:
[..]
"FEYENOORD KAMPIOEN!"
Dát is wat ze zou moeten zeggen!
Dit dus. Wat nu gebeurt is in feite niks anders dan nakaarten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Door zo tolerant te zijn al die jaren hebben wij de groeiende intolerantie door allochtonen toegestaan, dat zou Halsema moeten zeggen.
Okki was volgens mij vanaf klas 1 tot en met 3, daarna Jippo, and dan vanaf klas 5 tot en met 6 Taptoe.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van de Jippo gehoord. Of misschien ben ik het al lang vergeten, die jaren 80 zijn al lang geleden ondertussen.
Alsof dat de reden is.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het feit dat ze niet door alle Amsterdammers als de goede burgermeester wordt gezien betekent niet dat ze niet boven de partijen staat.
Hij bedoelt Eppo.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van de Jippo gehoord. Of misschien ben ik het al lang vergeten, die jaren 80 zijn al lang geleden ondertussen.
Er was ook nog een Bobo, die was voor de kleuters, dan Okki, dan Taptoe. Eppo was volgens mij van een andere uitgeverij.quote:
De Eppo zoog, de Donald Duck was the bom.quote:
Prachtige opsomming, was het al bijna weer vergeten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Volgens mij houden we onszelf daar voor de gek. Zelfs als ze elke rel schoppende allochtoon Amsterdam uitwerkt, zullen er nog wel boze rechtse FoK!-ers zijn die vinden dat ze op moet rotten. Om dat gedoe met de declaraties van haar vervoer, om dat nepwapen van haar zoon, om het gedoe met haar oude woning, whatever. Hell, zelfs als de 'verkeerde' belangengroep zich voor haar uitspreekt, zal dat reden genoeg zijn om haar weg te willen. Puntje bij paaltje; omdat ze van GL is.
Nee dat was een ander weekblad en had niks met de lagere school te maken.quote:
Rooie oortjesquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee dat was een ander weekblad en had niks met de lagere school te maken.
Op Eppo was ik trouwens ook geabonneerd.
Hathor was een stripfanaat.
Hoe ligt het statiegeld op blikjes aan Halsema, of zelfs Amsterdam?quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:25 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Er is nog veel meer;
De stad is smeriger dan ooit vanwege die statiegeldblikjes
Gemeenten moeten dan ook al geruime tijd steeds meer doen met minder geld. Dat geld moet helaas toch ergens vandaan komen. De kosten van de decentralisatie van Rutte kabinetten komen zo inderdaad (groten)deels bij de burger te liggen.quote:De gemeentebelastingen gaan volgend jaar met een kwart omhoog
Nogal subjectief.quote:Ze laat XR tuig overal mee wegkomen terwijl dat veel mensen bakken met geld kost
Zie eerdere puntje over gemeentelijke kosten.quote:Vaargelden gaan telkens weer omhoog
Als ze een tijdmachine weet te bouwen kan ze de stichters er vast op wijzen dat het tig eeuwen later problemen gaat geven.quote:De stad valt bijkans in het water
OK. Wellicht dat die paar dan wel wat zeggen over het handelen van het college B&W onder Halsema.quote:En dan zijn er nog wel een paar.
Subjectief????quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:31 schreef probeer het volgende:
[..]
Hoe ligt het statiegeld op blikjes aan Halsema, of zelfs Amsterdam?
[..]
Gemeenten moeten dan ook al geruime tijd steeds meer doen met minder geld. Dat geld moet helaas toch ergens vandaan komen. De kosten van de decentralisatie van Rutte kabinetten komen zo inderdaad (groten)deels bij de burger te liggen.
[..]
Nogal subjectief.
[..]
Zie eerdere puntje over gemeentelijke kosten.
[..]
Als ze een tijdmachine weet te bouwen kan ze de stichters er vast op wijzen dat het tig eeuwen later problemen gaat geven.
[..]
OK. Wellicht dat die paar dan wel wat zeggen over het handelen van het college B&W onder Halsema.
Als ze haar team van relschoppende islamitische hangjeugd nou instrueert om de JC arena compleet af te breken, zou dat haar in mijn ogen oprecht wel een streepje voor geven bij een sollicitatie naar het burgemeesterschap van Rotterdam, niet dan?quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja dan is het dus echt ontslag op staande voet.
Het is niet feitelijk. Het is een mening. Prima verder. Wij zijn het niet eens.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:28 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Alsof dat de reden is.
Het is gewoon feitelijk. De ene demonstratie wordt neergeslagen of verboden, de andere mag door. Ga eens vragen aan de Joodse Amsterdammers of ze zich in de steek gelaten voelen. Mevrouw Halsema steekt ze een mes in de rug.
Ik had ook nog een abbo op Donald Duck, Mickey Mouse maandblad, en later nog op Wham, maar die laatste was maar een kort leven beschoren, heeft het nog geen 3 jaar volgehouden.quote:
Ik doelde meer op het 'ze laat XR overal mee wegkomen' stukje. Balen dat het je geld kost. Je moest destijds per se over dat stuk snelweg?quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:33 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Subjectief????
Dat tuig heeft mij al meer dan 1000 euro aan gefactureerde opdrachten gekost.
Ik ben er klaar mee.
Zeker weten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Als ze haar team van relschoppende islamitische hangjeugd nou instrueert om de JC arena compleet af te breken, zou dat haar in mijn ogen oprecht wel een streepje voor geven bij een sollicitatie naar het burgemeesterschap van Rotterdam, niet dan?
Nee. Iedere burger zou zich veilig moeten voelen bij hun burgemeester, Halsema pakt de oorzaak niet aan maar slechts de gevolgen. Waarom roept Halsema de islamietjes niet ter verantwoording? Het zijn hun jongeren die de boel kort en klein sloegen gisteravond.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Als ze haar team van relschoppende islamitische hangjeugd nou instrueert om de JC arena compleet af te breken, zou dat haar in mijn ogen oprecht wel een streepje voor geven bij een sollicitatie naar het burgemeesterschap van Rotterdam, niet dan?
De blokkade van de sluizen bij IJmuiden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:35 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het 'ze laat XR overal mee wegkomen' stukje. Balen dat het je geld kost. Je moest destijds per se over dat stuk snelweg?
Ze had dan waarschijnlijk gedacht dat het om neppistolen gingquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan waren er maar een handvol gewonden gevallen ipv 1200 doden.
Ja, is oprecht fucked up. Sorry voor je.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:37 schreef thedeedster het volgende:
[..]
De blokkade van de sluizen bij IJmuiden.
Geen woord over de joodse gemeenschap, alleen slachtoffer rol en smerig geslijm.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:11 schreef quo_ het volgende:
[..]
Lekker gescoord ook als je op handen gedragen wordt door de haatbaard-gemeenschap.
Benieuwd of de nieuwe volgeling een kleuter zal zijnquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:11 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik hoop vooral op een stream van dat Bender jochie. Wat een baasje. die Bender jongeman. Wat een baas.
(met zulke durf en kunde heeft hij het meer dan verdiend om niet meer als kind aangesproken te worden)
De Jippoquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Boten kozen eieren voor hun geld. Vermeden de stad en mijn geboekte tours werden geannuleerd.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, is oprecht fucked up. Sorry voor je.
Maar eh .. Halsema is naar mijn weten niet de burgemeester van IJmuiden? Dus hoe ligt het aan haar dat jij daar geld misliep, door een demonstratie bij die sluizen?
Hmm ja. In 1984 kon ik nog niet lezen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:41 schreef quo_ het volgende:
[..]
De Jippo
Jeugdtijdschrift uit de periode 1974 tot 1984
Heel eng stukje:quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:04 schreef Aether het volgende:
[..]
Jodenjacht? Laten we Noord-Koreaanse huurlingen inzetten
https://opiniez.com/2024/(...)zetten/simon-soesan/
quote:En de reactie komt niet vandaag of morgen. Komt nog wel. De berekening is simpel: er zijn 27 synagogen in Nederland die min of meer bewaakt worden, want niet elke politieagent kan het op zijn geweten hebben om joden te beschermen. Maar er zijn 270 moskeeën in Nederland. Wie zal die beschermen? Scooterklojos van zestien?
Stukje terrorisme.quote:
Ik heb de afgelopen week geleerd dat Halsema zo ongeveer verantwoordelijk is voor alles. Van de historische demografische samenstelling van Amsterdam, de opvoeding van mensen in achterstandswijken tot het rechtssysteem dat een hoge mate van bescherming biedt aan het demonstratierecht. Dan kunnen de sluizen van IJmuiden er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, is oprecht fucked up. Sorry voor je.
Maar eh .. Halsema is naar mijn weten niet de burgemeester van IJmuiden? Dus hoe ligt het aan haar dat jij daar geld misliep, door een demonstratie bij die sluizen?
quote:Muts van de SP heeft voor het eerst voetbalsupporters gezien. In het stadion sprongen, dansten, en zongen ze, en riepen allemaal dingen. Daar is ze erg van geschrokken.
Ach Femke heeft geen fans, dit is gewoon een type Trump voor links. Ze weten dat normaal denkend Nederland haar niet geschikt vindt, dus zo geven ze die mensen de vinger.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:48 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Het meeste schokkende vandaag is nog wel dat ik erachter ben gekomen dat Femke fans heeft (los van de moslims, duh)
Desalniettemin schuiven ze álles af. Niks verantwoordelijkheid nemen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen week geleerd dat Halsema zo ongeveer verantwoordelijk is voor alles. Van de historische demografische samenstelling van Amsterdam, de opvoeding van mensen in achterstandswijken tot het rechtssysteem dat een hoge mate van bescherming biedt aan het demonstratierecht. Dan kunnen de sluizen van IJmuiden er ook nog wel bij.
De moslims zijn heel zielig volgens Halsema, end of story.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:50 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Desalniettemin schuiven ze álles af. Niks verantwoordelijkheid nemen.
Delegeren kun je leren.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:50 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Desalniettemin schuiven ze álles af. Niks verantwoordelijkheid nemen.
Dat de moslims Femke steunen (notabene een vrouw) zou sowieso al een red flag moeten zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:48 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Het meeste schokkende vandaag is nog wel dat ik erachter ben gekomen dat Femke fans heeft (los van de moslims, duh)
Ze hadden natuurlijk ook hun "jongeren" kunnen oproepen niet te rellen en geen Joden aan te vallen, maar dat is teveel gevraagd lijkt het van werkelijk elke moslim in Nederland en zelfs Europa.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat de moslims Femke steunen (notabene een vrouw) zou sowieso al een red flag moeten zijn.
Was ze maar 25 jaar jonger.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:48 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Context wordt zwaar verdraaid net als de feitelijke gebeurtenissen. Je raakt een hele groep kwijt raken zijn vertrouwen verliest in de MSM.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen week geleerd dat Halsema zo ongeveer verantwoordelijk is voor alles. Van de historische demografische samenstelling van Amsterdam, de opvoeding van mensen in achterstandswijken tot het rechtssysteem dat een hoge mate van bescherming biedt aan het demonstratierecht. Dan kunnen de sluizen van IJmuiden er ook nog wel bij.
Ze weten immers dat ze de totale vrijheid krijgen van halsema en vriendjes om hun verdorven ideologie hier voort te kunnen zetten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:11 schreef quo_ het volgende:
[..]
Lekker gescoord ook als je op handen gedragen wordt door de haatbaard-gemeenschap.
debatquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:58 schreef schommelstoel het volgende:
Dit spoeddebat is een lachertje zeg, man man man...
Toen was ze ook niet veel soeps hoor.quote:
Zal uiteindelijk exact hetzelfde uitkomen. Veel geblaat, weinig wol.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
debat
Dat moest toch voor het debat van de 2de kamer? Om de wind uit de zeilen te nemen van Wilders en co?
Die hebben nog meer munitie richting deze slappe hap.
Dat krijg je als je met je elite hoofd alleen in je paardenbubbel zit. Dan kom je niet in aanraking met de straat natuurlijk.quote:
Grote kans.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal uiteindelijk exact hetzelfde uitkomen. Veel geblaat, weinig wol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |