Volg dat debat al een paar uur en van mij mag ze nog steeds blijven.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je een paar minuten van het debat gevolgd hebt of een paar minuten hier de reacties had gelezen
dan had je dat wel begrepen.
quote:Islamitische organisaties spreken steun uit voor Halsema: "Blijf van onze burgemeester af"
Verschillende islamitische organisaties uit de stad en meerdere prominenten uit de gemeenschap hebben in een brief hun steun uitgesproken voor burgemeester Halsema. Volgens de ondergetekenden moet de stad juist nu achter de burgemeester staan. "Ze verzet zich keer op keer tegen het wegzetten van mensen."
Onze stad staat in brand na de recente gebeurtenissen, waarbij er rellen ontstonden rondom de wedstrijd tussen Maccabi Tel Aviv en Ajax. Onze stad is het toneel geworden van haat en zelfs van genocidale uitingen, wat diepe wonden heeft achtergelaten", aldus de organisaties. De brief is ondertekend door Stichting Al Houda, Moskee Alert, Dappere Dames, de Raad van Marokkaanse Moskeeën en Moskee Taqwa.
De schrijvers benoemen dat de stad in een 'kwetsbaar moment' zit, maar dat de focus moet worden gericht op 'evenwichtige berichtgeving rondom de gebeurtenissen en heling van de Amsterdamse gemeenschap'. Net als velen hebben de organisaties ook vragen over het publieke debat en de berichtgeving in de media. "Deze vragen zijn echter ondergeschikt aan het feit dat Nederland momenteel op het punt staat waarop al onze verbinding onder druk komt te staan en al het harde werk van Amsterdammers teniet wordt gedaan."
"Vanuit het Binnenhof is de tactiek van de verschroeide aarde ingezet", gaan de organisaties verder. "Men spreekt van integratieproblemen van islamitische jongeren en er wordt al gefantaseerd over het afpakken van paspoorten. We zijn weer terug bij af."
Juist nu vinden de organisaties dat de stad achter Halsema moet staan. "Een burgemeester die zich in de hele geschiedenis keer op keer verzet tegen het wegzetten van mensen. Als fractievoorzitter in de Tweede Kamer en nu als burgemeester van Amsterdam. Als islamitische organisaties zeggen wij daarom: blijf van onze burgemeester af."
https://www.at5.nl/artike(...)onze-burgemeester-af
Ik heb het debat gezien en de reacties gelezen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je een paar minuten van het debat gevolgd hebt of een paar minuten hier de reacties had gelezen
dan had je dat wel begrepen.
Ik had het niet over jouw post, maar over zijn achterlijke reactie.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Ik vind dat ze het goed doet. Ja. Ze had het kunnen voorkomen door na de loting al de wedstrijd te verbieden. Maar ze heeft het verder goed aangepakt vind ik
Ooh sorry dan begreep ik het verkeerdquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:53 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik had het niet over jouw post, maar over zijn achterlijke reactie.
Straks spreekt Hamas zijn openlijke steun voor Halsema nog uit.quote:
Doe eens niet zo belachelijk.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Straks spreekt Hamas zijn openlijke steun voor Halsema nog uit.
"Had Netanyahu maar zoals Halsema gereageerd, dan was 7 oktober een stuk gezelliger afgelopen"quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Straks spreekt Hamas zijn openlijke steun voor Halsema nog uit.
Koekoekquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:52 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Benieuwd of je reactie ook zo was toen de PVV won met de verkiezingen..
Dan waren er maar een handvol gewonden gevallen ipv 1200 doden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
"Had Netanyahu maar zoals Halsema gereageerd, dan was 7 oktober een stuk gezelliger afgelopen"
Da's vooral lachen, want kabinet SBS-1 is één grote shitshow tot nu toe.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:52 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Benieuwd of je reactie ook zo was toen de PVV won met de verkiezingen..
De meest walgelijke Islamitische belangengroepen voelen zich geroepen met een openlijke steunbetuiging voor Halsema te komen. Zo vergezocht is die uitspraak dus niet.quote:
Dat is mijn punt helemaal niet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da's vooral lachen, want kabinet SBS-1 is één grote shitshow tot nu toe.
Zijn dit de de meest walgelijke Islamitische belangengroepen ja?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De meest walgelijke Islamitische belangengroepen voelen zich geroepen met een openlijke steunbetuiging voor Halsema te komen. Zo vergezocht is die uitspraak dus niet.
Ik had wat andere groepen genoemd, maar blijkbaar valt het dan allemaal best wel mee.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zijn dit de de meest walgelijke Islamitische belangengroepen ja?
"Stichting Al Houda, Moskee Alert, Dappere Dames, de Raad van Marokkaanse Moskeeën en Moskee Taqwa" allemaal dependances van Hamas dat zie je zo.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zijn dit de de meest walgelijke Islamitische belangengroepen ja?
Er zijn gewoon veel groepen in mijn stad die haar laissez faire helemaal fantastisch vinden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De meest walgelijke Islamitische belangengroepen voelen zich geroepen met een openlijke steunbetuiging voor Halsema te komen. Zo vergezocht is die uitspraak dus niet.
ISIS was er niks bij inderdaad.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
"Stichting Al Houda, Moskee Alert, Dappere Dames, de Raad van Marokkaanse Moskeeën en Moskee Taqwa" allemaal dependances van Hamas dat zie je zo.
Jodenjacht? Laten we Noord-Koreaanse huurlingen inzettenquote:
Ze noemen zich zelfs "moskee" enzo. QEDquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
ISIS was er niks bij inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |