Ik zie het ja; https://www.jpost.com/israel-news/sports/article-822441quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:32 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Caland heeft wel gelijk. Hiervoor moesten ze alleen tegen Braga uit, maar mochten ze niet heen.
Dat is altijd wel humor ja, zag je ook bij die boerenprotesten die werden gekaapt door coronawappies.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, alleen hebben de paarsharige alfabetmensen dat zelf niet helemaal door.
Geen fan?quote:
1/24 van de TT mag tegengeluid bevatten ook al bevalt het je niet. Ik ben het vaker niet dan wel eens met Starhopper maar ik vind de ongezonde focus op Halsema wel tenenkrommend eigenlijk. Alsof zij eigenhandig verantwoordelijk is voor alles wat er heeft plaatsgevonden. Ik zeg niet dat ze foutloos is maar om steeds maar ome Geert na te blaten dat ze direct moet ophoepelen vind ik persoonlijk behoorlijk naief.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De TT van Starhopper voor dit deeltje spreekt ook weer boekdelen. Hij juicht het gedrag van Amsterdam alleen maar toe.
Hij is zo druk bezig met naar anderen wijzen dat hij er kramp in de vingers van krijgt.quote:
Om te beginnen is er niemand die zegt dat Starhopper geen eigen TT mag verzinnen. Maar net zo goed als hij een TT mag verzinnen, mag de rest van de users hem daarom uitlachen en bekritiseren.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:43 schreef Perox het volgende:
1/24 van de TT mag tegengeluid bevatten ook al bevalt het je niet.
Ja de heksenjacht op Halsema is echt stuitend.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:43 schreef Perox het volgende:
[..]
1/24 van de TT mag tegengeluid bevatten ook al bevalt het je niet. Ik ben het vaker niet dan wel eens met Starhopper maar ik vind de ongezonde focus op Halsema wel tenenkrommend eigenlijk. Alsof zij eigenhandig verantwoordelijk is voor alles wat er heeft plaatsgevonden. Ik zeg niet dat ze foutloos is maar om steeds maar ome Geert na te blaten dat ze direct moet ophoepelen vind ik persoonlijk behoorlijk naief.
"Halsema moet blijven" is nu al ophitsend ja? Wat een complete bullshit. Ga ergens anders verbolgen lopen doen omdat niet iedereen in je woede mee gaat.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Om te beginnen is er niemand die zegt dat Starhopper geen eigen TT mag verzinnen. Maar net zo goed als hij een TT mag verzinnen, mag de rest van de users hem daarom uitlachen en bekritiseren.
Wat Starhopper niet zo netjes doet is letterlijk 5 seconden nadat iemand anders de lastpost had, een nieuw deeltje openen met een nogal ophitsende TT.
De volgende deel mag jij openenquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Om te beginnen is er niemand die zegt dat Starhopper geen eigen TT mag verzinnen. Maar net zo goed als hij een TT mag verzinnen, mag de rest van de users hem daarom uitlachen en bekritiseren.
Wat Starhopper niet zo netjes doet is letterlijk 5 seconden nadat iemand anders de lastpost had, een nieuw deeltje openen met een nogal ophitsende TT.
Dat laatste ben ik zeker met je eens. (over de kaap dus)quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit is echt tenenkrommend ja, die slachtofferrol van met name links georiënteerde users.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:49 schreef probeer het volgende:
[..]
"Halsema moet blijven" is nu al ophitsend ja? Wat een complete bullshit. Ga ergens anders verbolgen lopen doen omdat niet iedereen in je woede mee gaat.
Als je een paar minuten van het debat gevolgd hebt of een paar minuten hier de reacties had gelezenquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:49 schreef probeer het volgende:
[..]
"Halsema moet blijven" is nu al ophitsend ja? Wat een complete bullshit. Ga ergens anders verbolgen lopen doen omdat niet iedereen in je woede mee gaat.
Nee. Ik vind dat ze het goed doet. Ja. Ze had het kunnen voorkomen door na de loting al de wedstrijd te verbieden. Maar ze heeft het verder goed aangepakt vind ikquote:
Huh?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit is echt tenenkrommend ja, die slachtofferrol van met name links georiënteerde users.
Vervelend he, democratiequote:Op dinsdag 12 november 2024 15:50 schreef S95Sedan het volgende:
Ben er wel klaar mee, de grote wegkijk show. Complete tijdsverspilling.
Halsema wegwezen, grootste gedeelte van de raad mag ook opdonderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |