Boten kozen eieren voor hun geld. Vermeden de stad en mijn geboekte tours werden geannuleerd.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, is oprecht fucked up. Sorry voor je.
Maar eh .. Halsema is naar mijn weten niet de burgemeester van IJmuiden? Dus hoe ligt het aan haar dat jij daar geld misliep, door een demonstratie bij die sluizen?
Hmm ja. In 1984 kon ik nog niet lezen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:41 schreef quo_ het volgende:
[..]
De Jippo
Jeugdtijdschrift uit de periode 1974 tot 1984
Heel eng stukje:quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:04 schreef Aether het volgende:
[..]
Jodenjacht? Laten we Noord-Koreaanse huurlingen inzetten
https://opiniez.com/2024/(...)zetten/simon-soesan/
quote:En de reactie komt niet vandaag of morgen. Komt nog wel. De berekening is simpel: er zijn 27 synagogen in Nederland die min of meer bewaakt worden, want niet elke politieagent kan het op zijn geweten hebben om joden te beschermen. Maar er zijn 270 moskeeën in Nederland. Wie zal die beschermen? Scooterklojos van zestien?
Stukje terrorisme.quote:
Ik heb de afgelopen week geleerd dat Halsema zo ongeveer verantwoordelijk is voor alles. Van de historische demografische samenstelling van Amsterdam, de opvoeding van mensen in achterstandswijken tot het rechtssysteem dat een hoge mate van bescherming biedt aan het demonstratierecht. Dan kunnen de sluizen van IJmuiden er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, is oprecht fucked up. Sorry voor je.
Maar eh .. Halsema is naar mijn weten niet de burgemeester van IJmuiden? Dus hoe ligt het aan haar dat jij daar geld misliep, door een demonstratie bij die sluizen?
quote:Muts van de SP heeft voor het eerst voetbalsupporters gezien. In het stadion sprongen, dansten, en zongen ze, en riepen allemaal dingen. Daar is ze erg van geschrokken.
Ach Femke heeft geen fans, dit is gewoon een type Trump voor links. Ze weten dat normaal denkend Nederland haar niet geschikt vindt, dus zo geven ze die mensen de vinger.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:48 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Het meeste schokkende vandaag is nog wel dat ik erachter ben gekomen dat Femke fans heeft (los van de moslims, duh)
Desalniettemin schuiven ze álles af. Niks verantwoordelijkheid nemen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen week geleerd dat Halsema zo ongeveer verantwoordelijk is voor alles. Van de historische demografische samenstelling van Amsterdam, de opvoeding van mensen in achterstandswijken tot het rechtssysteem dat een hoge mate van bescherming biedt aan het demonstratierecht. Dan kunnen de sluizen van IJmuiden er ook nog wel bij.
De moslims zijn heel zielig volgens Halsema, end of story.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:50 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Desalniettemin schuiven ze álles af. Niks verantwoordelijkheid nemen.
Delegeren kun je leren.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:50 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Desalniettemin schuiven ze álles af. Niks verantwoordelijkheid nemen.
Dat de moslims Femke steunen (notabene een vrouw) zou sowieso al een red flag moeten zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:48 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Het meeste schokkende vandaag is nog wel dat ik erachter ben gekomen dat Femke fans heeft (los van de moslims, duh)
Ze hadden natuurlijk ook hun "jongeren" kunnen oproepen niet te rellen en geen Joden aan te vallen, maar dat is teveel gevraagd lijkt het van werkelijk elke moslim in Nederland en zelfs Europa.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat de moslims Femke steunen (notabene een vrouw) zou sowieso al een red flag moeten zijn.
Was ze maar 25 jaar jonger.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:48 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Context wordt zwaar verdraaid net als de feitelijke gebeurtenissen. Je raakt een hele groep kwijt raken zijn vertrouwen verliest in de MSM.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen week geleerd dat Halsema zo ongeveer verantwoordelijk is voor alles. Van de historische demografische samenstelling van Amsterdam, de opvoeding van mensen in achterstandswijken tot het rechtssysteem dat een hoge mate van bescherming biedt aan het demonstratierecht. Dan kunnen de sluizen van IJmuiden er ook nog wel bij.
Ze weten immers dat ze de totale vrijheid krijgen van halsema en vriendjes om hun verdorven ideologie hier voort te kunnen zetten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:11 schreef quo_ het volgende:
[..]
Met dit soort vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
Lekker gescoord ook als je op handen gedragen wordt door de haatbaard-gemeenschap.
debatquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:58 schreef schommelstoel het volgende:
Dit spoeddebat is een lachertje zeg, man man man...
Toen was ze ook niet veel soeps hoor.quote:
Zal uiteindelijk exact hetzelfde uitkomen. Veel geblaat, weinig wol.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
debat
Dat moest toch voor het debat van de 2de kamer? Om de wind uit de zeilen te nemen van Wilders en co?
Die hebben nog meer munitie richting deze slappe hap.
Dat krijg je als je met je elite hoofd alleen in je paardenbubbel zit. Dan kom je niet in aanraking met de straat natuurlijk.quote:
Grote kans.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal uiteindelijk exact hetzelfde uitkomen. Veel geblaat, weinig wol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |