Ik was vroeger geabonneerd op de Okki.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zit weer bij een belangengroep die opkomt voor het op open zee mogen schoonspoelen van tankers en het behoud van koraalriffen.
Tja, zo gaat dat in Nederland. Niemand is de vertegenwoordiger van alle (vul maar een groep in).quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:13 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik ga mezelf even herhalen; Halsema is níet de burgemeester van alle Amsterdammers.
Hier de Punicaclubquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:15 schreef Hathor het volgende:
Ik was vroeger geabonneerd op de Okki.
Was best lekker, ik ken het nog wel.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hier de Punicaclub![]()
Waarschijnlijk kent niemand dat hier meer, maar destijds was dat best populair.
Ja. Want je voert af en toe de vissen met oud brood dus dan ben je goed bezig voor het zeeleven en mag je spoelwater dumpenquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zit weer bij een belangengroep die opkomt voor het op open zee mogen schoonspoelen van tankers en het behoud van koraalriffen.
Als burgemeester dien je boven de partijen te staan.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tja, zo gaat dat in Nederland. Niemand is de vertegenwoordiger van alle (vul maar een groep in).
Volgens mij houden we onszelf daar voor de gek. Zelfs als ze elke rel schoppende allochtoon Amsterdam uitwerkt, zullen er nog wel boze rechtse FoK!-ers zijn die vinden dat ze op moet rotten. Om dat gedoe met de declaraties van haar vervoer, om dat nepwapen van haar zoon, om het gedoe met haar oude woning, whatever. Hell, zelfs als de 'verkeerde' belangengroep zich voor haar uitspreekt, zal dat reden genoeg zijn om haar weg te willen. Puntje bij paaltje; omdat ze van GL is.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een burgemeester doet het pas goed als al die lui terug naar Afrika gejaagd zijn.
Breaud is helemaal niet goed voor vissen, eenden ook niet trouwens. Ga ze voeren met rijst of doperwten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Want je voert af en toe de vissen met oud brood dus dan ben je goed bezig voor het zeeleven en mag je spoelwater dumpen
Kom dan naar de Punica-oase!quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hier de Punicaclub![]()
Waarschijnlijk kent niemand dat hier meer, maar destijds was dat best populair.
Bender is nog onafhankelijk.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:11 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik hoop vooral op een stream van dat Bender jochie. Wat een baasje. die Bender jongeman. Wat een baas.
(met zulke durf en kunde heeft hij het meer dan verdiend om niet meer als kind aangesproken te worden)
Ik ook. En daarna op de Taptoe.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik was vroeger geabonneerd op de Okki.
Niet echt relevant maar ik was in een chatty mood.
Of je voert mensen aan de visjes.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Breaud is helemaal niet goed voor vissen, eenden ook niet trouwens. Ga ze voeren met rijst of doperwten.
Demonstreren bij de Sint intocht in Amsterdam is toch al jaren niet meer nodig?quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:20 schreef Starhopper het volgende:
Wat als ze de noodverordening moet verlengen. Heeft dat dan gevolgen voor de sinterklaasintocht? Die is as zondag begrijp ik net?
Wel als de Pieten een oorbel teveel in hebben.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Demonstreren bij de Sint intocht in Amsterdam is toch al jaren niet meer nodig?
Was er ook niet zoiets als Jippo tussen Okki en taptoe?quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ook. En daarna op de Taptoe.
Het feit dat ze niet door alle Amsterdammers als de goede burgermeester wordt gezien betekent niet dat ze niet boven de partijen staat.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:19 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als burgemeester dien je boven de partijen te staan.
Classic movie.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:22 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Of je voert mensen aan de visjes.
Bekijk deze YouTube-video
Er is nog veel meer;quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Volgens mij houden we onszelf daar voor de gek. Zelfs als ze elke rel schoppende allochtoon Amsterdam uitwerkt, zullen er nog wel boze rechtse FoK!-ers zijn die vinden dat ze op moet rotten. Om dat gedoe met de declaraties van haar vervoer, om dat nepwapen van haar zoon, om het gedoe met haar oude woning, whatever. Hell, zelfs als de 'verkeerde' belangengroep zich voor haar uitspreekt, zal dat reden genoeg zijn om haar weg te willen. Puntje bij paaltje; omdat ze van GL is.
NWS / Femke Halsema 6 jaar langer burgemeester van Amsterdam is daar al bewijs genoeg van.
"FEYENOORD KAMPIOEN!"quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Door zo tolerant te zijn al die jaren hebben wij de groeiende intolerantie door allochtonen toegestaan, dat zou Halsema moeten zeggen.
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van de Jippo gehoord. Of misschien ben ik het al lang vergeten, die jaren 80 zijn al lang geleden ondertussen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Was er ook niet zoiets als Jippo tussen Okki en taptoe?
Ja dan is het dus echt ontslag op staande voet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:26 schreef probeer het volgende:
[..]
"FEYENOORD KAMPIOEN!"
Dát is wat ze zou moeten zeggen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |