Misschien moet je de Navo en de VS even niet door elkaar gaan halen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tankie?
Voor een inval is gewoon een casus bellie nodig. Hebben de Amerikanen wel ervaring mee.
We zoeken nog steeds naar die massa vernietigingswapens in Irak. Tis net alsof Hoessein die mee zijn graf heeft ingenomen.
Japan heeft nog een appeltje te schillen met de VS volgens mij. En die andere landen hebben echt niets met het westen en hebben zelfs een behoorlijke hekel aan ons. Kazakhstan, Azerbeijan, Belarus zijn heel erg pro-Rusland, Russisch is daar zelfs de lingua franca en wordt vaak zelfs meer en beter gesproken dan bijvoorbeeld het Azeri en Kazakh (een soort Ottomaans Turkse taal). De haat richting Rusland die je hier ziet, zie je daar totaal niet. Echt nergens.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:31 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dus Kazachstan, Azerbeidzjan, Belarus, Mongolië en Japan bij de NAVO? Goeie grap.
Kun je de boel hernoemen, ik weet nog wel een goeie naam: Global Defence Initiative. Logo op voorraad leverbaar.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:31 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dus Kazachstan, Azerbeidzjan, Belarus, Mongolië en Japan bij de NAVO? Goeie grap.
Golf oorlog 1 viel nog wel mee, Golf oorlog 2 was amper te rechtvaardigen. Maar ik kan me nog herinneren dat de animo van allerhande landen om mee te doen aan deel 2 nogal radicaal varieerde.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tankie?
Voor een inval is gewoon een casus bellie nodig. Hebben de Amerikanen wel ervaring mee.
We zoeken nog steeds naar die massa vernietigingswapens in Irak. Tis net alsof Hoessein die mee zijn graf heeft ingenomen.
Filmpje niet gezien dus?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:40 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Kan er niet een keer worden opgetreden tegen dit kansloze desinfo verspreiden steeds?
Elon Moskou is zeker een trol.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Of is Musk ook een troll?
Dat zeg ik ook niet, we hebben veel belang gehad aan een sterke USA in de navo. Maar onze belangrijken gaan wel langzaam uit elkaar lopen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Golf oorlog 1 viel nog wel mee, Golf oorlog 2 was amper te rechtvaardigen. Maar ik kan me nog herinneren dat de animo van allerhande landen om mee te doen aan deel 2 nogal radicaal varieerde.
Dus het bekende fabeltje dat je je voor VS' karretje laat spannen in geval je in de NAVO zit valt niet vol te houden.
In ieder geval iemand die uit z’n bek stinkt naar de lul van Poetin ja.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Of is Musk ook een troll?
Is dit niet trollen?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:54 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
In ieder geval iemand die uit z’n bek stinkt naar de lul van Poetin ja.
Kazakhstan is een heel goede vriend en handelspartner van Rusland en Kazakhstan is niet zo dom om Russen die daar wonen te discrimineren en op talloze vlakken te beledigen en bewust achter te stellen zoals Oekraine doet en het collectieve westen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kun je de boel hernoemen, ik weet nog wel een goeie naam: Global Defence Initiative. Logo op voorraad leverbaar.
Maar laat me raden, als rus zoiets als Kazakhstan binnenvalt is jou oplossing zeker rap gewoon grondgebied weggeven?
Eerlijk is eerlijk, maar diep buigen en je overgeven is idd ook een manier om oorlogen te voorkomen ja.
Hoezo? Ik vind Musk een gevaarlijke gek die op dit moment veel te veel invloed heeft. Niks trol aan.quote:
Hard gelachen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Rusland is een uiterst beschaafd volk,
Oke, maar dat is niet trollen, want dit is NOS-narratief.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:54 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Al moordend, martelend en verkrachtend door Oekraïne trekken. Echt beschaafdquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Rusland is een uiterst beschaafd volk, waar wij als grotendeels lompe, oorlogszuchtige, verwende en brutale westerlingen nog heel veel van kunnen leren.
Ik zit op kantoor momenteel, anders had ik weer een vat pissende, alles onderkotsende, onder invloed van de absolute pauper drug krokodil zijnde, "beschaafde russen" over je uitgekeerd.quote:
Russische beschaving niet echt grappig hoor.quote:
Dat zijn ze niet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Kazakhstan, Azerbeijan, Belarus zijn heel erg pro-Rusland
Dat is echter geen haalbaar scenario.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar Rusland zo ongenadig hard uit Oekraïne slaan dat ze het de komende generaties uit hun hoofd laten om nog een keer zoiets te proberen wel.
Dat is iedereen die Zelensky zn kont niet kust toch 🤡quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:54 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Lijkt wel op Detroitquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Russische beschaving niet echt grappig hoor.
[ afbeelding ]
Kan niet wachten tot ze de rest van de wereld komen verrijken met hun beschaving.
Volgens mij is Lukashenko toch aardig pro-Rusland.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nope, en ook daarbuiten niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |