Hoe wil je omvallen definieren?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:18 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De NAVO staat helemaal niet op omvallen.
Enige manier waarop je dat voorkomt is alle omringende landen (minus china) lid maken van de NAVO.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:15 schreef phpmystyle het volgende:
Niet tegen elke prijs, maar waarborgen dat dit niet nog eens gebeurt is mij veel waard.
Tsjah, de meeste landen willen niet eens lid worden van de NAVO.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Enige manier waarop je dat voorkomt is alle omringende landen (minus china) lid maken van de NAVO.
Ik heb geen idee, is dat zo?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tsjah, de meeste landen willen niet eens lid worden van de NAVO.
Aha. Hier wat voorbeelden van hoe die "bescherming" door Rusland eruit ziet in de praktijk:quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
hebben bescherming nodig van Rusland.
Zit je nu te trollen?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, is dat zo?
En in geval ja, is dat dan een weloverwogen beslissing, van de bevolking zelf, of heb je het dan over wat pro-putin paladijnen, die verkiezingen jatten zoals in georgie, en dat die zeggen doe maar niet?
Zo te zien kan die dikke pad in Boedapest wel wat Ruzzische bescherming gebruiken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Aha. Hier wat voorbeelden van hoe die "bescherming" door Rusland eruit ziet in de praktijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trump stapt niet uit de NAVO.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Niet?
Wat gebeurt er dan als de VS zich terugtrekt uit de NAVO?
Hetgeen Trump dus voornemens is.
De VS heeft veruit het grootste leger en grootste uitgaven op militair gebied binnen de NAVO.
Wat is de NAVO precies zonder de VS?
Een zooitje ongeregeld met soldaten die pang pang moeten roepen (even Pechtold citerend). Al dan niet in een jurk en zich identificerend als lesbische kamerplant van kleur met ADHD.
Oke nu moest ik toch lachen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet je helemaal zelf weten maat.
Nee?quote:
Ronduit vreselijk.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Aha. Hier wat voorbeelden van hoe die "bescherming" door Rusland eruit ziet in de praktijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NAVO is een gelegenheidscoalitie joh, wij hadden er na de oorlog veel baat bij. USA ook om zodoende haar hegenomie te bestendigen en uit te breiden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee?
De eerste 2 letters van de NAVO geven natuurlijk al aan dat het een geografische beperkte club is. Laffe landen zoals zwitserland, ierland waarvan de kans miniem is dat er ooit mot komt, immers omringt door vriendelijke landen kan ik me ook nog wel wat bij voorstellen.
Maar een land als Kazakhstan?
Dus Kazachstan, Azerbeidzjan, Belarus, Mongolië en Japan bij de NAVO? Goeie grap.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Enige manier waarop je dat voorkomt is alle omringende landen (minus china) lid maken van de NAVO.
Dat zou helemaal los staan van de Navo, als China niet eerst de VS aanvalt. Dus ik snap niet zo goed waar je nou naar toe wil.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
NAVO is een gelegenheidscoalitie joh, wij hadden er na de oorlog veel baat bij. USA ook om zodoende haar hegenomie te bestendigen en uit te breiden.
Of ben jij bereid om China binnen te vallen als USA dat wil gaan doen en ons om hulp vraagt?
Ja, gewoon deze desinformatie blijven herhalen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:29 schreef phpmystyle het volgende:
Dit had nooit moeten gebeuren, en had de kans in 03-2022 gestotp te worden in Istanbul.
quote:In terms of territorial concessions, Ukraine was expected to cede Crimea and the Donbas region outright, while also accepting the ongoing occupation of areas then under Russian control until Moscow deemed that its conditions had been fully met. Kyiv would also have been forced to grant Russian the status of official state language and adopt a range of laws targeting Ukrainian religion, history, and national identity that harked back the russification policies of the Soviet and Tsarist empires.
The most detailed and revealing segment of the draft peace treaty dealt with Ukraine’s demilitarization. Russia called for the Ukrainian army to be drastically reduced to a skeleton force of just fifty thousand personnel. This was approximately one-fifth of the prewar total and a tiny fraction of Ukraine’s current military, which is believed to number around one million soldiers. Meanwhile, tight restrictions were to be imposed on the quantity of armor Ukraine could possess, the types of missiles the country could develop, and the size of the Ukrainian Air Force.
Nee, omdat ik niet vind dat veroveraartje gaan spelen in china gerechtvaardigd is.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:31 schreef phpmystyle het volgende:
Of ben jij bereid om China binnen te vallen als USA dat wil gaan doen en ons om hulp vraagt?
Als landen aan de (geografische) eisen voldoen en graag lid willen worden, waarom niet?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:31 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dus Kazachstan, Azerbeidzjan, Belarus, Mongolië en Japan bij de NAVO? Goeie grap.
Spijker. Kop. 100%quote:
Kan er niet een keer worden opgetreden tegen dit kansloze desinfo verspreiden steeds?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Spijker. Kop. 100%![]()
Zeker het kijken waard. Ook weer over de illegale uitbreiding van de NAVO, hetgeen ik hier telkens aanvoer, maar hetgeen telkens tegengesproken wordt. Het is gewoon zo, feitelijk. Afspraken zijn geschonden, meermaals door het westen. En het geduld van het Kremlin is gewoon een keer op.
Duurt maar 4 minuten de video, zeker het kijken waard, mocht je nog niet gekeken hebben.
Het wordt tegengesproken, omdat het niet klopt.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Spijker. Kop. 100%
Zeker het kijken waard. Ook weer over de illegale uitbreiding van de NAVO, hetgeen ik hier telkens aanvoer, maar hetgeen telkens tegengesproken wordt. Het is gewoon zo, feitelijk. Afspraken zijn geschonden, meermaals door het westen. En het geduld van het Kremlin is gewoon een keer op.
Huh?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
illegale uitbreiding van de NAVO
Juist doordat Kazachstan zich niet wil aansluiten bij een NAVO of een equivalent daarvan, worden ze uiteindelijk steeds onafhankelijker van Moskou. Kazachstan heeft minimaal net zo veel Russen binnen de grenzen dan Oekraïne destijds; alleen gaan de Kazachen daar tactischer mee om.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:37 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als landen aan de (geografische) eisen voldoen en graag lid willen worden, waarom niet?
quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Spijker. Kop. 100%![]()
Duurt maar 4 minuten de video, zeker het kijken waard, mocht je nog niet gekeken hebben.
Tankie?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, omdat ik niet vind dat veroveraartje gaan spelen in china gerechtvaardigd is.
Maar net als menig tankie heb jij niet echt goed op je netvlies in welke mate militaire participatie verplicht is, in NAVO verband?
quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Spijker. Kop. 100%![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |