SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Yes yes, I turn on the meter, you pay the meter price! So where are you from? Holland? Ah, kijken kijken niet kopen, haha! How are the fuel prices there? Oh and by the way, now we are driving; here is the list of the meter prices from the airport to specific destinations. You pay me 100 dollars!"![]()
Nee ook niet meer in Thailand, ze zijn nu verplicht om de meter aan te zetten als je daar om vraagt. En als er bij controle met de meter gesjoemeld is dan zijn ze echt de pineut. Maar ken dat wel van vroeger nog ja.quote:Op maandag 11 november 2024 22:31 schreef ToT het volgende:
Met taxi's is het sowieso echt wel opletten daar.Lach met een schone bips![]()
quote:Op maandag 11 november 2024 22:31 schreef HappyCharly het volgende:
Wow ik heb te hard geslapen
Mijn kussen is gescheurdDa's dan wel HEEL erg hard gegaan, ja!
![]()
![]()
En als je in Nederland bij de bank alvast Euro's in wat Baht munten omwisselt, voordat je daarheen gaat? Wellicht is dat goedkoper?quote:Op maandag 11 november 2024 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De actuele koers staat op een scherm in de wissel booth, of gewoon simpel uitgeprint op raam geplakt. Duidelijk zeggen hoeveel je ze geeft om te wisselen en het ze voortellen. En als ze gewisseld hebben gewoon even natellen. Maar serieus nog nooit beflikkerd door wisselkantoortje in Thailand.
Of heb je dan weer douane gedoe?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Concita wurstThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gewoon Gojek of Grab-app gebruikenquote:Op maandag 11 november 2024 22:31 schreef ToT het volgende:
Met taxi's is het sowieso echt wel opletten daar.![]()
![]()
Ja ik wel en dan nog dichterbij huis in Boedapest. Ging euro's wisselen omdat ik nog best wat cash op zak en daarna ging ik nog wat pinnen bij een ATM die dus een veel gunstigere koers gafquote:Op maandag 11 november 2024 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De actuele koers staat op een scherm in de wissel booth, of gewoon simpel uitgeprint op raam geplakt. Duidelijk zeggen hoeveel je ze geeft om te wisselen en het ze voortellen. En als ze gewisseld hebben gewoon even natellen. Maar serieus nog nooit beflikkerd door wisselkantoortje in Thailand.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Je krijgt hier een nog kuttere koers dan op het vliegveld daaro. Euro's mee, op vliegveld naar de onderste verdieping lopen en het hoognodige wisselen bij Super Rich wisselkantoor. Beste koers op hele vliegveld en daarna pas op de plek van bestemming een wisselkantoortje zoeken en meer wisselen. Je struikelt daar over die kantoortjes dus ook veel concurentie qua beste koers geven.quote:Op maandag 11 november 2024 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En als je in Nederland bij de bank alvast Euro's in wat Baht munten omwisselt, voordat je daarheen gaat?
Of heb je dan weer douane gedoe?Lach met een schone bips![]()
quote:Op maandag 11 november 2024 22:31 schreef HappyCharly het volgende:
Wow ik heb te hard geslapen
Mijn kussen is gescheurd
Hard slapen
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
BerijdersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik pin gewoon daar met mijn Wise-credit/debitcard, is gratiesquote:Op maandag 11 november 2024 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je krijgt hier een nog kuttere koers dan op het vliegveld daaro. Euro's mee, op vliegveld naar de onderste verdieping lopen en het hoognodige wisselen bij Super Rich wisselkantoor. Beste koers op hele vliegveld en daarna pas op de plek van bestemming een wisselkantoortje zoeken en meer wisselen. Je struikelt daar over die kantoortjes dus ook veel concurentie qua beste koers geven.
Wat eurootjes op mijn indonesische rekening van Wise mikken, gratis conversie, en knallen maar.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2024 22:36:55 ]![]()
Ik neem gewoon vooral cash meequote:Op maandag 11 november 2024 22:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik pin gewoon daar met mijn Wise-credit/debitcard, is graties
Wat eurootjes op mijn indonesische rekening van Wise mikken, gratis conversie, en knallen maar.Cash is king. Maar ik open de volgende keer een Thaise bankrekening, is nog ff wat handiger, wil ik al 10 jaar doen maar steeds als ik dan daar ben denk ik. Ah komt volgende keer wel
Lach met een schone bips![]()
Mag je niet de rekening van je vriendin gebruiken?quote:Op maandag 11 november 2024 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik neem gewoon vooral cash meeCash is king. Maar ik open de volgende keer een Thaise bankrekening, is nog ff wat handiger, wil ik al 10 jaar doen maar steeds als ik dan daar ben denk ik. Ah komt volgende keer wel
Je gaat best vaak naar Indonesie of niet?quote:Op maandag 11 november 2024 22:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik pin gewoon daar met mijn Wise-credit/debitcard, is graties
Wat eurootjes op mijn indonesische rekening van Wise mikken, gratis conversie, en knallen maar.
Ik weet zeker als ik daarheen ga dat ik al deze dingen echt niet weetUw ADH vitamine Worst
Tuurlijk wel, maar haar moeder heeft ook een kaart van diezelfde rekening van haar. Dusquote:Op maandag 11 november 2024 22:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mag je niet de rekening van je vriendin gebruiken?
Nee hoor, valt wel mee. 3x tot nu toe. Die tips kreeg ik bij mijn 1e taxi-ritjequote:Op maandag 11 november 2024 22:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je gaat best vaak naar Indonesie of niet?
Ik weet zeker als ik daarheen ga dat ik al deze dingen echt niet weet![]()
![]()
Beter!quote:Op maandag 11 november 2024 22:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee hoor, valt wel mee. 3x tot nu toe. Die tips kreeg ik bij mijn 1e taxi-ritje![]()
![]()
De M komt naar Nederland he.quote:
Duitsland is die al te krijgen goeie burger prima saus zou in Nederland alleen wel duur worden ben ik bang.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Ik bedoelde eentje waarvoor ik door de mcdrive moet
Ik kan wel wat door je raampje steken hoor als je langs rijdt.quote:Op maandag 11 november 2024 22:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik bedoelde eentje waarvoor ik door de mcdrive moetLach met een schone bips![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De M? Maestro?quote:Op maandag 11 november 2024 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De M komt naar Nederland he.
Duitsland is die al te krijgen goeie burger prima saus zou in Nederland alleen wel duur worden ben ik bang.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
In het echt zien ze er altijd wat anders uit dan op zo'n billboard.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zie post boven je nieuwe burger opvolger van big mac/big n tastyquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 11 november 2024 22:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik bedoelde eentje waarvoor ik door de mcdrive moet
"Our burgers are YUGE! Best in the world, not gonna lie! And they're not prepared by lyin' Kamala who actually hasn't worked here for one single second! It's true! It's true!"![]()
quote:Der LYLT 2 hände voll gesmackquote:Op maandag 11 november 2024 22:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zie post boven je nieuwe burger opvolger van big mac/big n tasty
En ik vind het op deze afbeelding er al niet al te best uitzien!quote:Op maandag 11 november 2024 22:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In het echt zien ze er altijd wat anders uit dan op zo'n billboard.![]()
![]()
Wat lijkt dat broodje klein ten opzichte van de hamburgersquote:
Je mist toch die vettige druipkaas wel. Hier ineens echte kaas erop? (Nee voor je het in je hoofd haalt, geen kopkaas)quote:Op maandag 11 november 2024 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik vind het op deze afbeelding er al niet al te best uitzien!
Die saus is goeie prikt een beetje op de tong.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 11 november 2024 22:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat lijkt dat broodje klein ten opzichte van de hamburgers![]()
En morgen prikt-ie in je anus!quote:Op maandag 11 november 2024 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die saus is goeie prikt een beetje op de tong.![]()
![]()
Oh, ik krijg er wel trek vanquote:Op maandag 11 november 2024 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik vind het op deze afbeelding er al niet al te best uitzien!
R.I.P DTS.![]()
Jumbo in de buurt? Die heeft het wel standaard.quote:Op maandag 11 november 2024 22:47 schreef ToT het volgende:
Oh over saus gesproken; die gerookte tabasco is niet te vinden in de Appie hier.Lach met een schone bips![]()
Wel 2!quote:Op maandag 11 november 2024 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jumbo in de buurt? Die heeft het wel standaard.![]()
![]()
Volgende week vrijdag richting Gronauquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als die er staat dan rijd ik wel door.quote:Op maandag 11 november 2024 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Our burgers are YUGE! Best in the world, not gonna lie! And they're not prepared by lyin' Kamala who actually hasn't worked here for one single second! It's true! It's true!"Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 11 november 2024 22:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als die er staat dan rijd ik wel door.![]()
![]()
![]()
Ow ik zie de naam is veranderd: https://www.jumbo.com/pro(...)smaak-60ml-132635FLSquote:Lach met een schone bips![]()
Die shakerfries heb ik gehad en vond ik niet echt bijzonder.quote:
Zie dat hij de M wel heel goed vindt. Maar is dus maar tot en met november in het assortiment volgens hem.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oh gerookte bbq smaak zag ik wel staan, met een iets andere label.quote:Op maandag 11 november 2024 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow ik zie de naam is veranderd: https://www.jumbo.com/pro(...)smaak-60ml-132635FLS
Ja smokey bbq saus is overal wel te krijgen, ik hoop dat dit wel iets beter is?![]()
![]()
Dat klinkt heel scherp.quote:Op maandag 11 november 2024 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow ik zie de naam is veranderd: https://www.jumbo.com/pro(...)smaak-60ml-132635FLSAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat is er anders aan de shaker frieten?quote:Op maandag 11 november 2024 22:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die shakerfries heb ik gehad en vond ik niet echt bijzonder.
Zie dat hij de M wel heel goed vindt. Maar is dus maar tot en met november in het assortiment volgens hem.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Koenmeister!quote:Op maandag 11 november 2024 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat is er anders aan de shaker frieten?![]()
![]()
Shake die tieten!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja, wij kregen toen gewoon een zakje paprika poeder, dat moest je eroverheen gooien en schudden. Verder was het niets anders, alleen 50 cent duurder ofzo. Vond het het iig niet waard, maar ik vind de frietjes gewoon zo ook juist lekker, zo'n typische McDonald's smaakquote:Op maandag 11 november 2024 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat is er anders aan de shaker frieten?
Fogel! Dat jij zoiets zegt.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit is gewoon die oude smoked tabascoquote:Op maandag 11 november 2024 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh gerookte bbq smaak zag ik wel staan, met een iets andere label.
Ja smokey bbq saus is overal wel te krijgen, ik hoop dat dit wel iets beter is?Lekker om je vlees een paar uur in te donderen.
Er zijn niet veel mannen die dat kunnen. Mij lukt het niet.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ahhhh ach soquote:Op maandag 11 november 2024 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, wij kregen toen gewoon een zakje paprika poeder, dat moest je eroverheen gooien en schudden. Verder was het niets anders, alleen 50 cent duurder ofzo. Vond het het iig niet waard, maar ik vind de frietjes gewoon zo ook juist lekker, zo'n typische McDonald's smaakSame shit, different day
SC hopper present![]()
Zo roll ikquote:Op maandag 11 november 2024 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]Da's dan wel HEEL erg hard gegaan, ja!
♡♡♡♡![]()
Heb voor de munchies een dezer dagen laat een zak Croky Tubes Nacho Cheese meegenomen. Is dat wat?Lach met een schone bips![]()
Ja... Heerlijk.quote:![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die was in de bonus, toch?quote:Op maandag 11 november 2024 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
Heb voor de munchies een dezer dagen laat een zak Croky Tubes Nacho Cheese meegenomen. Is dat wat?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Shaken them moobs in dat gevalquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hebben hier geen appie dus ook geen bonus. Gewoon van de Jumbo dus. Hebben ook een Plus, Aldi en Lidl maar vind ik kutwinkels hier.quote:Lach met een schone bips![]()
Was ik je voor?quote:I'm surrounded by morons!
Lidl is goedkoop. Die gaat nog wel. Aldi vind ik minder en de Plus is duur.quote:Op maandag 11 november 2024 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hebben hier geen appie dus ook geen bonus. Gewoon van de Jumbo dus. Hebben ook een Plus, Aldi en Lidl maar vind ik kutwinkels hier.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als er 1 keten duur is geworden laatste jaren is het de Lidl welquote:Op maandag 11 november 2024 23:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lidl is goedkoop. Die gaat nog wel. Aldi vind ik minder en de Plus is duur.Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op maandag 11 november 2024 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
Heb voor de munchies een dezer dagen laat een zak Croky Tubes Nacho Cheese meegenomen. Is dat wat?
♡♡♡♡![]()
Ik vind ze alle 3 kut hier, compleet onlogisch ingedeeld hier. En daarbij is de Lidl veel te druk met maar 2 kassa's. De Aldi ben ik boos op. En de Plus hier? Nou ja, die willen een soort DekaMarkt lijken en klopt gewoon niks van.quote:Op maandag 11 november 2024 23:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lidl is goedkoop. Die gaat nog wel. Aldi vind ik minder en de Plus is duur.Lach met een schone bips![]()
Spijtigquote:Op maandag 11 november 2024 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als er 1 keten duur is geworden laatste jaren is het de Lidl welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ow. Dat was altijd zo'n prijsvechter, net als de Aldi.quote:Op maandag 11 november 2024 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als er 1 keten duur is geworden laatste jaren is het de Lidl welAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Chocoladepepernoten en rum
I'm surrounded by morons!
Ja die kassa's bij de Lidl zijn puur ruimteverlies. Hadden ze veel beter meer producten neer kunnen zetten aangezien ze op 1 of 2 na toch nooit gebruikt worden.quote:Op maandag 11 november 2024 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind ze alle 3 kut hier, compleet onlogisch ingedeeld hier. En daarbij is de Lidl veel te druk met maar 2 kassa's. De Aldi ben ik boos op. En de Plus hier? Nou ja, die willen een soort DekaMarkt lijken en klopt gewoon niks van.![]()
Hier sta je dus bij de Lidl echt 20 minuten te wachten tot je meuk op de band mag... Nou ja jaren terug dan want kom er niet meer.quote:Op maandag 11 november 2024 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die kassa's bij de Lidl zijn puur ruimteverlies. Hadden ze veel beter meer producten neer kunnen zetten aangezien ze op 1 of 2 na toch nooit gebruikt worden.Lach met een schone bips![]()
Haha, zal ze van de week eens testen als ik honger hebquote:Op maandag 11 november 2024 23:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geen idee
Maar ik las chips ..
Klopt, ze zijn nooit allemaal tegelijk in gebruik.quote:Op maandag 11 november 2024 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die kassa's bij de Lidl zijn puur ruimteverlies. Hadden ze veel beter meer producten neer kunnen zetten aangezien ze op 1 of 2 na toch nooit gebruikt worden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Net als bij de Action. Hele rij kassa's, maar ik heb zelden gezien dat er 3 ervan in gebruik zijn, laat staan de rest.quote:Op maandag 11 november 2024 23:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn nooit allemaal tegelijk in gebruik.![]()
"Beste klant, kassa 4 gaat voor u open. U kunt uw producten alvast op de band leggen"quote:Op maandag 11 november 2024 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier sta je dus bij de Lidl echt 20 minuten te wachten tot je meuk op de band mag... Nou ja jaren terug dan want kom er niet meer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
"Beste klant, kassa 1 gaat sluiten. We verzoeken u van een andere kassa gebruik te maken".Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Echt, hoe ongelooflijk GEIL dat in Duitse Lidl's gezegd!quote:Op maandag 11 november 2024 23:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Beste klant, kassa 4 gaat voor u open. U kunt uw producten alvast op de band leggen"
Echt met zo'n "Je t'aime....moi non plus" stem, maar dan uiteraard in het Duits!![]()
![]()
Doe datquote:Op maandag 11 november 2024 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Haha, zal ze van de week eens testen als ik honger heb♡♡♡♡![]()
Misschien hebben ze verbouwd, maar die hadden maar 2 kassa's.quote:Op maandag 11 november 2024 23:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Beste klant, kassa 4 gaat voor u open. U kunt uw producten alvast op de band leggen"
En Aldi was ideaal voor het goedkope water met prik en ook wel goeie diepvriespizza's maar die hebben me gekwetst.Lach met een schone bips![]()
"Beste klant, kassa 2 wordt ook gebolkt en u kunt ongezien de tyfus krijgen. Gr.gr. en een lik van Woef!"quote:Op maandag 11 november 2024 23:16 schreef gebrokenglas het volgende:
"Beste klant, kassa 1 gaat sluiten. We verzoeken u van een andere kassa gebruik te maken".![]()
quote:Op maandag 11 november 2024 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt, hoe ongelooflijk GEIL dat in Duitse Lidl's gezegd!
Echt met zo'n "Je t'aime....moi non plus" stem, maar dan uiteraard in het Duits!![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O de Lidl hier heeft 4 of 5 kassa's.quote:Op maandag 11 november 2024 23:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Misschien hebben ze verbouwd, maar die hadden maar 2 kassa's.
En Aldi was ideaal voor het goedkope water met prik en ook wel goeie diepvriespizza's maar die hebben me gekwetst.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gekwetst?quote:Op maandag 11 november 2024 23:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Misschien hebben ze verbouwd, maar die hadden maar 2 kassa's.
En Aldi was ideaal voor het goedkope water met prik en ook wel goeie diepvriespizza's maar die hebben me gekwetst.♡♡♡♡![]()
Duitsquote:Op maandag 11 november 2024 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt met zo'n "Je t'aime....moi non plus" stem, maar dan uiteraard in het Duits!
♡♡♡♡![]()
Lieber kunde, kassa 1 und 2 gehen zu. Wöllen sie nicht langer warten dann können sie ins lager raum kommen wo unsere freundliches personal Sie eben blast weil Sie wartet?quote:Op maandag 11 november 2024 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt met zo'n "Je t'aime....moi non plus" stem, maar dan uiteraard in het Duits!
Zoiets?Lach met een schone bips![]()
De nederlandse snack expert had het over dat ie naar Nederland zou komen maar die post op insta en tiktok kan ik hier niet delen.quote:Op maandag 11 november 2024 22:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die shakerfries heb ik gehad en vond ik niet echt bijzonder.
Zie dat hij de M wel heel goed vindt. Maar is dus maar tot en met november in het assortiment volgens hem.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 11 november 2024 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lieber kunde, kassa 1 und 2 gehen zu. Wöllen sie nicht langer warten dann können sie ins lager raum kommen wo unsere freundliches personal Sie eben blast weil Sie wartet?
Zoiets?![]()
Zoiets ja!
![]()
![]()
Joah als in weggestuurd, net Corona gehad en nog geen mondkappen verplicht (al deed ik daar sowieso niet aan) Maar onze Aldi wel, oprotten zonder dat ding op. Ja dan ga ik er ook niet meer heen.quote:Lach met een schone bips![]()
En dan verlaat je super happy de winkel weer...quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Happy end shoppingquote:Op maandag 11 november 2024 23:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan verlaat je super happy de winkel weer...
Niks dan tevreden klantenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hier hebben ze gewoon zelfscans bij de lidl.
Maar daar hadden ze een keer een veel te blije autist bij gezet die vroeg ID bij iedereen die energie drankjes meenam en sommeerde ook nog dat wij zelf ons mandje terug moesten zetten ik laat die mandjes bij zelfscan er altijd gewoon opstaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er weer verlaat een tevreden klant het pand!quote:Op maandag 11 november 2024 23:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan verlaat je super happy de winkel weer...
(Ook al was ik niet naar kussentjes op zoek!)
![]()
Ja die van de mannelijke klanten!quote:Op maandag 11 november 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zie hier wel potentie in eigenlijk.![]()
![]()
Mooie dingen he die participatie baantjes zei ik nog tegen hem maar hij begreep niet wat ik bedoelde.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kan me niet herinneren of de Lidl hier zelfscan heeft. Het is me nooit opgevallen.quote:Op maandag 11 november 2024 23:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hier hebben ze gewoon zelfscans bij de lidl.
Maar daar hadden ze een keer een veel te blije autist bij gezet die vroeg ID bij iedereen die energie drankjes meenam en sommeerde ook nog dat wij zelf ons mandje terug moesten zetten ik laat die mandjes bij zelfscan er altijd gewoon opstaan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hier hebben de Lidl en Aldi het niet, en het verbaast me ook niet dat de Action het ook niet heeft, als je ziet wat voor gemiddeld publiek naar die 3 winkels gaat.quote:Op maandag 11 november 2024 23:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren of de Lidl hier zelfscan heeft. Het is me nooit opgevallen.![]()
quote:Op maandag 11 november 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Voor deze franchise zoek ik nog medewerkers/sters. Interesse?![]()
![]()
Lidl hier wel maar de Jumbo hier is zo beetje de enige nog in Nederland die dat niet heeft terwijl de jumbo iets verderop heeft alleen maar zelfscans.quote:Op maandag 11 november 2024 23:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren of de Lidl hier zelfscan heeft. Het is me nooit opgevallen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Actions hier hebben het wel (in elk geval sommige; 2 van de 4 in de omgeving die ik vaker bezoek. De 5e weet ik nu niet).quote:Op maandag 11 november 2024 23:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier hebben de Lidl en Aldi het niet, en het verbaast me ook niet dat de Action het ook niet heeft, als je ziet wat voor gemiddeld publiek naar die 3 winkels gaat.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik heb jumbo’s gezien in de kleinste dorpen met zelfscans en hier dan als enige niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik sta soms bij de Jumbo bij de kassa en dan roept weer zo'n miep, meneer u kunt ook hier de zelfscan gebruiken. Nou gaat bij het woord meneer mijn bloed al koken want ik voel me ook nog een tiener. Maar als ik dan zeg dat ik liever door een mens geholpen wordt en liever wat langer wacht kijken ze je echt aan met "WTF!!"quote:Op maandag 11 november 2024 23:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lidl hier wel maar de Jumbo hier is zo beetje de enige nog in Nederland die dat niet heeft terwijl de jumbo iets verderop heeft alleen maar zelfscans.Lach met een schone bips![]()
Alleen Albert Heijn en Jumbo hebben het, andere winkels niet. Niet dat ik het mis, ik doe nooit zelfscan in de winkel. Alleen bij het afrekenen, en dan nog als de reguliere kassa's druk zijn.quote:Op maandag 11 november 2024 23:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier hebben de Lidl en Aldi het niet, en het verbaast me ook niet dat de Action het ook niet heeft, als je ziet wat voor gemiddeld publiek naar die 3 winkels gaat.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Srsly? Ik heb die vraag echt nog nooit gekregen!quote:Op maandag 11 november 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik sta soms bij de Jumbo bij de kassa en dan roept weer zo'n miep, meneer u kunt ook hier de zelfscan gebruiken. Nou gaat bij het woord meneer mijn bloed al koken want ik voel me ook nog een tiener. Maar als ik dan zeg dat ik liever door een mens geholpen wordt en liever wat langer wacht kijken ze je echt aan met "WTF!!"![]()
Meerdere keren, ze promoten die zelf scans hier heel erg.quote:Op maandag 11 november 2024 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Srsly? Ik heb die vraag echt nog nooit gekregen!Lach met een schone bips![]()
De Appie hier heeft maar 1 gewone kassa.quote:Op maandag 11 november 2024 23:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alleen Albert Heijn en Jumbo hebben het, andere winkels niet. Niet dat ik het mis, ik doe nooit zelfscan in de winkel. Alleen bij het afrekenen, en dan nog als de reguliere kassa's druk zijn.
Als het echt druk is, doe ik wel zelfscan tegenwoordig.![]()
Ja, het scheelt caissières, hoe meer mensen zelf scannen hoe goedkoper het is.quote:Op maandag 11 november 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meerdere keren, ze promoten die zelf scans hier heel erg.
Maar de zelfscan is vaak wel gelimiteerd tot 12 of 15 produkten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ow dat had ik nog niet eerder gehoord, lekker handig dan!quote:Op maandag 11 november 2024 23:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het scheelt caissières, Hoe meer mensen zelf scannen hoe goedkoper het is.
Maar de zelfscan is vaak wel gelimiteerd tot 12 of 15 produkten.![]()
Ik weiger het echt serieus. Maar ik kan soms een tikje eigenwijs zijn.quote:Op maandag 11 november 2024 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]
De Appie hier heeft maar 1 gewone kassa.
Als het echt druk is, doe ik wel zelfscan tegenwoordig.Lach met een schone bips![]()
Die indruk heb ik inmiddels wel gekregen, ja!quote:Op maandag 11 november 2024 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik weiger het echt serieus. Maar ik kan soms een tikje eigenwijs zijn.![]()
![]()
Ja dat klopt, 6 zelf scans hier en 1 medewerker die daar als een havik op let of alles wel gescand is. Ik verdom het.quote:Op maandag 11 november 2024 23:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het scheelt caissières, hoe meer mensen zelf scannen hoe goedkoper het is.
Maar de zelfscan is vaak wel gelimiteerd tot 12 of 15 produkten.Lach met een schone bips![]()
Ow dacht dat viel niemand opquote:Op maandag 11 november 2024 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Die indruk heb ik inmiddels wel gekregen, ja!
quote:Op maandag 11 november 2024 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow dacht dat viel niemand op![]()
![]()
![]()
Ik wilde bij de Jumbo de Emballage bon (die statieflessen bon) inwisselen bij de servicebalie, omdat ik vergeten was dat ding te scannen bij het afrekenen.quote:Op maandag 11 november 2024 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik weiger het echt serieus. Maar ik kan soms een tikje eigenwijs zijn.
Nee, "U moet uw bon daar inleveren", wijzend naar zo'n normale kassa.
Ik kon nog net een onvriendelijke krachtterm inhouden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Werkt serieus wel goed trouwens die keramische kacheltjesquote:Computerkamer de hele dag dus verwarming uitgehad, nu heerlijk 22 graden binnen de 20 minuten
Is voor kleinere ruimtes dus wel ideaal als je niet overal gas wil rondpompen in huis.
Haha ook zoiets dusquote:Op maandag 11 november 2024 23:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik wilde bij de Jumbo de Emballage bon (die statieflessen bon) inwisselen bij de servicebalie, omdat ik vergeten was dat ding te scannen bij het afrekenen.
Ik kon nog net een onvriendelijke krachtterm inhouden.Dat is toch bezopen? Daar denk je als bedrijf toch over na?
Ik begin wat dat betreft wel lomper te worden. Niet dat ik begin te vloeken, maar ik laat wel duidelijk merken dat ik het wel enorm klantonvriendelijk vind.quote:Op maandag 11 november 2024 23:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik wilde bij de Jumbo de Emballage bon (die statieflessen bon) inwisselen bij de servicebalie, omdat ik vergeten was dat ding te scannen bij het afrekenen.
Ik kon nog net een onvriendelijke krachtterm inhouden.![]()
Tsja. Ik dacht even snel die bon daar inleveren, heb het wel vaker gedaan. Er stond verder ook niemand. Maar blijkbaar mogen ze dat niet meer, dus kon ik de winkel weer in, aansluiten bij de kassa en mijn bon inwisselen. Pfffff.quote:Op maandag 11 november 2024 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Haha ook zoiets dusDat is toch bezopen? Daar denk je als bedrijf toch over na?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Beter!quote:Op maandag 11 november 2024 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Werkt serieus wel goed trouwens die keramische kacheltjesComputerkamer de hele dag dus verwarming uitgehad, nu heerlijk 22 graden binnen de 20 minuten
Is voor kleinere ruimtes dus wel ideaal als je niet overal gas wil rondpompen in huis.
Maar wel ff kijken hoeveel KW het op zo'n dagje gebruikt.![]()
![]()
quote:Op maandag 11 november 2024 23:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het scheelt caissières, hoe meer mensen zelf scannen hoe goedkoper het is.
Maar de zelfscan is vaak wel gelimiteerd tot 12 of 15 produkten.Hier kan je bij de Appie en Jumbo wel een handscanner of je app gebruiken om je boodschappen te scannen. Dan moet je die ook bij de zelfscankassa afrekenen.quote:Op maandag 11 november 2024 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat had ik nog niet eerder gehoord, lekker handig dan!
Maar de limiet van 15 is alleen zodat het afrekenen wat vlot verloopt.
Wisten zij veel dat ik cassiere ben geweest
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ow kut, over een uurtje of 7 komt Mini weer heel blij de trap af stormen uit z'n niewue kamertje.
Dames, heren; ik groet u!![]()
![]()
quote:Op maandag 11 november 2024 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Werkt serieus wel goed trouwens die keramische kacheltjesComputerkamer de hele dag dus verwarming uitgehad, nu heerlijk 22 graden binnen de 20 minuten
![]()
Ik heb pas idd ook zo'n elektrisch kacheltje gekocht. Hoeft de verwarming niet meer aan voor het hele huis, maar 1 ruimte binnen no time warm!
Ja ik gebruik nooit die handscanner (dat wordt toch niks, dat gebliep van al die dingen die je in je kar gooit, ik ga geheid eentje vergeten te bliepen en heb je dat gedoe weer).quote:Op maandag 11 november 2024 23:39 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Hier kan je bij de Appie en Jumbo wel een handscanner of je app gebruiken om je boodschappen te scannen. Dan moet je die ook bij de zelfscankassa afrekenen.
Maar de limiet van 15 is alleen zodat het afrekenen wat vlot verloopt.
Wisten zij veel dat ik cassiere ben geweest
Ik doe alleen afrekenen bij de zelfscan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ding geeft even een piek in wattage tot de temperatuur gehaald is, en nu draait ie soms op 400 en soms op 600W en houdt de temperatuur stabiel. En aangezien ik dan alleen woon hoef ik niet constant iedere ruimte warm te houden door een CV. Scheelt wel dat ie dus zo snel een ruimte kan verwarmen. Voor woonkamer zijn die kleine apparaten dan weer niet geschikt. Daar heb ik een grotere staan, maar als ik de meterstanden zo zie scheelt dit best veel geld en aanschaf snel eruit.quote:Op maandag 11 november 2024 23:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter!
Maar wel ff kijken hoeveel KW het op zo'n dagje gebruikt.Lach met een schone bips![]()
Zit je nu dan te computeren in een studeerkamer?quote:Op maandag 11 november 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ding geeft even een piek in wattage tot de temperatuur gehaald is, en nu draait ie soms op 400 en soms op 600W en houdt de temperatuur stabiel. En aangezien ik dan alleen woon hoef ik niet constant iedere ruimte warm te houden door een CV. Scheelt wel dat ie dus zo snel een ruimte kan verwarmen. Voor woonkamer zijn die kleine apparaten dan weer niet geschikt. Daar heb ik een grotere staan, maar als ik de meterstanden zo zie scheelt dit best veel geld en aanschaf snel eruit.
O wacht je zei het al, computerkamer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja maar ook echt, ding kostte 70 euro maar verbaasd hoe snel ie een ruimte verwarmt. Het was een test maar ben onder de indruk welquote:Op maandag 11 november 2024 23:41 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Ik heb pas idd ook zo'n elektrisch kacheltje gekocht. Hoeft de verwarming niet meer aan voor het hele huis, maar 1 ruimte binnen no time warm!
The perks of alleen wonen in ruim huisquote:Op maandag 11 november 2024 23:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zit je nu dan te computeren in een studeerkamer?
O wacht je zei het al, computerkamer.
quote:Op maandag 11 november 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
The perks of alleen wonen in ruim huis
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die zijn ook kut, na het afrekenen zal dat ding nooit zeggen. Fijne avond nogquote:Op maandag 11 november 2024 23:44 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind de zelfscankassa niet meer leuk
Ik zie soms bij de ah de ouderen en de beetje wereldvreemde types zo reageren van die mannen met ongeschoren baarden die meestal alleen maar bier komen afrekenen. Ergens begrijp ik het ook nog wel.quote:Op maandag 11 november 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik sta soms bij de Jumbo bij de kassa en dan roept weer zo'n miep, meneer u kunt ook hier de zelfscan gebruiken. Nou gaat bij het woord meneer mijn bloed al koken want ik voel me ook nog een tiener. Maar als ik dan zeg dat ik liever door een mens geholpen wordt en liever wat langer wacht kijken ze je echt aan met "WTF!!"They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vond t eerst leuk.. alsof ik winkeltje mocht spelenquote:Op maandag 11 november 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die zijn ook kut, na het afrekenen zal dat ding nooit zeggen. Fijne avond nog
♡♡♡♡![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik hou er gewoon niet echt van, nu donder ik alles op de band. En reken af, bij zelfscan kan er sneller iets mis gaan tijdens het scannen. Ik heb geen zin in dat gedonder.quote:Op maandag 11 november 2024 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie soms bij de ah de ouderen en de beetje wereldvreemde types zo reageren van die mannen met ongeschoren baarden die meestal alleen maar bier komen afrekenen. Ergens begrijp ik het ook nog wel.Lach met een schone bips![]()
Nu vind ik t gewoon irritant
Sta ik gewoon hun werk te doen
En als je dan ook nog gecontroleerd wordt levert t niet eens tijdwinst op
Blegh♡♡♡♡![]()
Ik sta dan gewoon liever bij een echte kassaquote:Op maandag 11 november 2024 23:49 schreef HappyCharly het volgende:
Nu vind ik t gewoon irritant
Sta ik gewoon hun werk te doen
En als je dan ook nog gecontroleerd wordt levert t niet eens tijdwinst op
Blegh
Bij de Jumbo blérde dat ding keihard "welkom", en ook nog met "Dank u voor het winkelen" of zo. Dat hebben ze afgeschaft dat personeel zal er ook wel stapel gek van worden zijn.quote:Op maandag 11 november 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die zijn ook kut, na het afrekenen zal dat ding nooit zeggen. Fijne avond nogIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Die zijn hier vaak niet eens open..quote:Op maandag 11 november 2024 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik sta dan gewoon liever bij een echte kassa♡♡♡♡![]()
Dat hoor je als medewerker nog als je in de avond rustig thuis zit, had ik vroeger met telefoon gerinkel omdat dat de hele dag door gingquote:Op maandag 11 november 2024 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij de Jumbo blérde dat ding keihard "welkom", en ook nog met "Dank u voor het winkelen" of zo. Dat hebben ze afgeschaft dat personeel zal er ook wel stapel gek van worden zijn.
Of een tering lange rij. En als je een flesje wijn hebt bij de zelfscan sta je nog te wachten.quote:Op maandag 11 november 2024 23:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die zijn hier vaak niet eens open..Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Is voor sommige mensen ook het enige sociale contact wat ze op die dag hebben dan begrijp ik het wel. Ik had ooit een maatje die was daar overdreven in die werd gewoon boos omdat ze bij een mc Donalds alleen nog maar van die zuilen hadden ging die naar de afhaal balie wezen ze hem terug naar die dingen en die ging rustig met 5 minuten tot de trein zou vertrekken bij de ns in de rij staan voor zijn sociale momentje ook al moest ie dan een euro meer betalen voor zijn kaartje.quote:Op maandag 11 november 2024 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon niet echt van, nu donder ik alles op de band. En reken af, bij zelfscan kan er sneller iets mis gaan tijdens het scannen. Ik heb geen zin in dat gedonder.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat Jat jij altijd?quote:Op maandag 11 november 2024 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is voor sommige mensen ook het enige sociale contact wat ze op die dag hebben dan begrijp ik het wel. Ik had ooit een maatje die was daar overdreven in die werd gewoon boos omdat ze bij een mc Donalds alleen nog maar van die zuilen hadden ging die naar de afhaal balie wezen ze hem terug naar die dingen en die ging rustig met 5 minuten tot de trein zou vertrekken bij de ns in de rij staan voor zijn sociale momentje ook al moest ie dan een euro meer betalen voor zijn kaartje.♡♡♡♡![]()
Stelen is verboden, jatten mag ook niet. Adam sloeg Eva op haar blote ti ta tovenaar had een grote staf...... Maar geen zin dat hele liedje uit te typenquote:Op maandag 11 november 2024 23:51 schreef HappyCharly het volgende:
Scheelt wel dat ik altijd iets kan jatten
quote:Op maandag 11 november 2024 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Stelen is verboden, jatten mag ook niet. Adam sloeg Eva op haar blote ti ta tovenaar had een grote staf...... Maar geen zin dat hele liedje uit te typen
♡♡♡♡![]()
Bijna nooit wat al heb ik wel eens een frikandelbroodje als kroketbroodje gescand of een keer een blikje te weinig maar niet opzettelijk ofzo.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh ik vind het beide geen probleem. Handscanner/app: uit het schap pakken, streepjescode opzoeken en BLIEP! voor je het in de kar doet.quote:Op maandag 11 november 2024 23:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik gebruik nooit die handscanner (dat wordt toch niks, dat gebliep van al die dingen die je in je kar gooit, ik ga geheid eentje vergeten te bliepen en heb je dat gedoe weer).
Ik doe alleen afrekenen bij de zelfscan.
Of ik leg het in de kar en dan meteen scannen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ohja ik wel, altijdquote:Op maandag 11 november 2024 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bijna nooit wat al heb ik wel eens een frikandelbroodje als kroketbroodje gescand of een keer een blikje te weinig maar niet opzettelijk ofzo.
Meestal sushi♡♡♡♡![]()
goed zoquote:Op maandag 11 november 2024 23:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohja ik wel, altijd
Meestal sushiUw ADH vitamine Worst
Oh, haha! De mijne maar 20 euroquote:Op maandag 11 november 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar ook echt, ding kostte 70 euro maar verbaasd hoe snel ie een ruimte verwarmt. Het was een test maar ben onder de indruk wel
Bij sushi pikken ze je er sneller uit omdat veel mensen dat doen he.quote:Op maandag 11 november 2024 23:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohja ik wel, altijd
Meestal sushiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nah, dat soort dingen bestel ik gewoon lekker online. Als ik al met de trein ga, ideaal. Ff code scannen en klaar. Daar ga ik echt niet voor in de rij staan. Bij eten bestellen ook niet in fast food tenten. Maar ik snap wel wat je zegtquote:Op maandag 11 november 2024 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is voor sommige mensen ook het enige sociale contact wat ze op die dag hebben dan begrijp ik het wel. Ik had ooit een maatje die was daar overdreven in die werd gewoon boos omdat ze bij een mc Donalds alleen nog maar van die zuilen hadden ging die naar de afhaal balie wezen ze hem terug naar die dingen en die ging rustig met 5 minuten tot de trein zou vertrekken bij de ns in de rij staan voor zijn sociale momentje ook al moest ie dan een euro meer betalen voor zijn kaartje.En dat begrijp ik ook wel. Bij mij is het meer een principe dingetje.
Was grapjequote:Op maandag 11 november 2024 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij sushi pikken ze je er sneller uit omdat veel mensen dat doen he.♡♡♡♡![]()
Moest ooit met hem naar een televisie uitzending ben ik maar vast in de trein gaan zitten was nog voor je online kon kopen was die net op tijd en helemaal boos dat ik al was gaan zitten.quote:Op maandag 11 november 2024 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nah, dat soort dingen bestel ik gewoon lekker online. Als ik al met de trein ga, ideaal. Ff code scannen en klaar. Daar ga ik echt niet voor in de rij staan. Bij eten bestellen ook niet in fast food tenten. Maar ik snap wel wat je zegtEn dat begrijp ik ook wel. Bij mij is het meer een principe dingetje.
R.I.P DTS.![]()
Ik heb nog nooit iets gejat in mijn levenquote:Op maandag 11 november 2024 23:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja
En chips
En wasabicrackers
Checken ze nooit
Scheelt toch al gauw 50 euro per maandIk zou me daar echt zo kut bij voelen. Geen idee aangezien veel mensen het wel doen. Ik kan dat niet.
Ik maakte ook maar een garpjequote:Op dinsdag 12 november 2024 00:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gejat in mijn levenIk zou me daar echt zo kut bij voelen. Geen idee aangezien veel mensen het wel doen. Ik kan dat niet.
♡♡♡♡![]()
quote:Altijd net doen alsof je niet goed wijs bent doen ouderen ook veel.quote:Op dinsdag 12 november 2024 00:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gejat in mijn levenIk zou me daar echt zo kut bij voelen. Geen idee aangezien veel mensen het wel doen. Ik kan dat niet.
R.I.P DTS.![]()
Ja dan vraag je er ook gewoon omquote:Op dinsdag 12 november 2024 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moest ooit met hem naar een televisie uitzending ben ik maar vast in de trein gaan zitten was nog voor je online kon kopen was die net op tijd en helemaal boos dat ik al was gaan zitten.Maar dat snap ik ook allemaal niet. Ik doe wel alles online enzo, alleen bij de boodschappen debiel als ik ben weet ik dat het bij zelfscan een keer fout gaat. En daar heb ik geen zin in dat gezeur.
Ik maakte een grapjequote:Op dinsdag 12 november 2024 00:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Altijd net doen alsof je niet goed wijs bent doen ouderen ook veel.
Ik steel nooit
Daar heb ik n veel te goed ontwikkeld geweten voor♡♡♡♡![]()
Neh, redt me prima op deze manierquote:Op dinsdag 12 november 2024 00:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Altijd net doen alsof je niet goed wijs bent doen ouderen ook veel.
oh jammerquote:Op dinsdag 12 november 2024 00:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik maakte ook maar een garpje
Uw ADH vitamine Worst
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2024 00:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje
Ik steel nooit
Daar heb ik n veel te goed ontwikkeld geweten voorJe moet eens opletten hoeveel ouderen dat doen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 00:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neh, redt me prima op deze manier
R.I.P DTS.![]()
LYLT zet extra WW op zijn goudreserves..... Ow wacht die heb ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 00:04 schreef hemarookworst het volgende:
ik steel alleen van die rijke tata'sLach met een schone bips![]()
Zo, Hammy verschoond en naar mn kantoor verplaatst. Gezellig, morgen thuiswerkdagje, zitten we samen op kantoor
Zal prima, ik kan dat niet. Godver zou ik het wel doen en op gegeven moment sterven dan zal mijn pa me het hele hiernamaals doormeppenquote:Op dinsdag 12 november 2024 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Je moet eens opletten hoeveel ouderen dat doen.
Ik hou van zelf mn boodschappen scannen, dan kan ik gelijk zien of de prijs klopt.
Zo vaak gehad dat ik achteraf mn bon bekeek en aanbiedingen er niet goed op stonden.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Wilt u de bon? ik zeg altijd "nee dank je"quote:Op dinsdag 12 november 2024 00:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hou van zelf mn boodschappen scannen, dan kan ik gelijk zien of de prijs klopt.
Zo vaak gehad dat ik achteraf mn bon bekeek en aanbiedingen niet erop stonden.
Zou dat ook niet kunnenquote:Op dinsdag 12 november 2024 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zal prima, ik kan dat niet. Godver zou ik het wel doen en op gegeven moment sterven dan zal mijn pa me het hele hiernamaals doormeppen♡♡♡♡![]()
Mooi dat je hiervoor een archive linkje gebruiktquote:Op dinsdag 12 november 2024 00:08 schreef hemarookworst het volgende:
die rijke tata's stelen ook keihard van ons
lees dit maar eens
https://archive.ph/zma9s
R.I.P DTS.![]()
Werkt niet bij mijquote:Op dinsdag 12 november 2024 00:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi dat je hiervoor een archive linkje gebruikt♡♡♡♡![]()
Kan het bericht ook niet zien ze waren recent ook gehackt wat wel werkt is ons het originele bericht sturen zodat we hem zelf kunnen archiveren.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Joh ik kwam uit BNW, dus snap welquote:Op dinsdag 12 november 2024 00:08 schreef hemarookworst het volgende:
die rijke tata's stelen ook keihard van ons
lees dit maar eens
https://archive.ph/zma9sAlleen ik persoonlijk zou het niet kunnen. Ook niet als ik mega rijke tatta was. Als redelijk bevooroordeeld neem ik ook weer de tijd als ik in Thailand ben om ook goede dingen te doen. Bijvoorbeeld zakken rijst en ook speelgoed naar een weeshuis voor HIV kiddo's te brengen. Al zamelen we met de hele groep ook geld in en leggen zelf ook bij. Als ik Multi multi miljonair of miljardair zou zijn dan zou er serieus nog veel meer weggegeven worden.
Wat moet je met al dat geld? Ik snap dat niet, en ze willen ook meer en meer steeds. Heb wat dat aangaat wel respect voor die ex vrouw van Bill Gates (gruwelijke man vind ik dat trouwens). Maar die strooit echt met haar kapitaal aan goede doelen
Jij krijgt het linkje wel werkend ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
https://www.ftm.nl/artike(...)ig-dure-boodschappenquote:Op dinsdag 12 november 2024 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan het bericht ook niet zien ze waren recent ook gehackt wat wel werkt is ons het originele bericht sturen zodat we hem zelf kunnen archiveren.Uw ADH vitamine Worst
Weer rellen in Amsterdam trouwens terwijl er nu geen Israëlische supporters te bekennen zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
As we speak?quote:Op dinsdag 12 november 2024 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weer rellen in Amsterdam trouwens terwijl er nu geen Israëlische supporters te bekennen zijn.♡♡♡♡![]()
Met scherp schieten een optie?quote:Op dinsdag 12 november 2024 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weer rellen in Amsterdam trouwens terwijl er nu geen Israëlische supporters te bekennen zijn.Lach met een schone bips![]()
Uitgevenquote:Op dinsdag 12 november 2024 00:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joh ik kwam uit BNW, dus snap welAlleen ik persoonlijk zou het niet kunnen. Ook niet als ik mega rijke tatta was. Als redelijk bevooroordeeld neem ik ook weer de tijd als ik in Thailand ben om ook goede dingen te doen. Bijvoorbeeld zakken rijst en ook speelgoed naar een weeshuis voor HIV kiddo's te brengen. Al zamelen we met de hele groep ook geld in en leggen zelf ook bij. Als ik Multi multi miljonair of miljardair zou zijn dan zou er serieus nog veel meer weggegeven worden.
Wat moet je met al dat geld? Ik snap dat niet, en ze willen ook meer en meer steeds. Heb wat dat aangaat wel respect voor die ex vrouw van Bill Gates (gruwelijke man vind ik dat trouwens). Maar die strooit echt met haar kapitaal aan goede doelen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Als ik reddit en het topic op fok! Moet geloven wel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Owquote:Op dinsdag 12 november 2024 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ik reddit en het topic op fok! Moet geloven wel.
♡♡♡♡![]()
PisbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja ach 2 paar schoenen, kledingkast met kleren. Dak boven je hoofd en niet meer hoeven werken. wat meer zou je nog willen?quote:Lach met een schone bips![]()
Ik zou me inkopen bij de ijshockeyclub in Leiden en het eerste team runnen als een godquote:Op dinsdag 12 november 2024 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja ach 2 paar schoenen, kledingkast met kleren. Dak boven je hoofd en niet meer hoeven werken. War´t meer zou je nog willen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik geef dan weer vrij weinig om dat soort dingenquote:Op dinsdag 12 november 2024 00:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik zou me inkopen bij de ijshockeyclub in Leiden en het eerste team runnen als een god
Wel apart dat juist in Amsterdam de homo’s en Joden niet meer veilig overstraat kunnen vind het wel heel erg eigenlijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En een film makenquote:Op dinsdag 12 november 2024 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik geef dan weer vrij weinig om dat soort dingenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)steekt-tram-in-brandOf all places, precies dat plein nemen om te rellen. Geesteszieke luiquote:De Mobiele Eenheid (ME) heeft op Plein '40-'45 ingegrepen nadat een groep van tientallen mensen daar voor overlast zorgde. Er werd met vuurwerk en andere voorwerpen gegooid. Met vuurwerk werd een tram in brand gestoken en de ruiten van een lijnbus werden ingegooid met stenen. Er zijn meerdere aanhoudingen verricht.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Is ook, maar nog steeds veiliger dan Pakistan.Of Syriëquote:Op dinsdag 12 november 2024 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel apart dat juist in Amsterdam de homo’s en Joden niet meer veilig overstraat kunnen vind het wel heel erg eigenlijk.Lach met een schone bips![]()
Over de acties in Indië met echte parachutisten en allesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jij droomt groter dan ikquote:Op dinsdag 12 november 2024 00:26 schreef sp3c het volgende:
Over de acties in Indië met echte parachutisten en alles
Dromen zijn gratis
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja dat zou zijn maar dat ze letterlijk jacht gaan maken op mensen vind ik wel erg gewoon zo in Nederland.quote:Op dinsdag 12 november 2024 00:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is ook, maar nog steeds veiliger dan Pakistan.Of SyriëThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klopt, en er zou wel eens echt met scherp geschoten mogen worden lijkt me, zet maar een keer een voorbeeld dat genoeg genoeg is.quote:Op dinsdag 12 november 2024 00:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat zou zijn maar dat ze letterlijk jacht gaan maken op mensen vind ik wel erg gewoon zo in Nederland.Lach met een schone bips![]()
Wel!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ben alleen bang dat je dan nog meer rellen krijgt.quote:Op dinsdag 12 november 2024 00:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, en er zou wel eens echt met scherp geschoten mogen worden lijkt me, zet maar een keer een voorbeeld dat genoeg genoeg is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog meer schieten aan beide kanten van het spectrum op. Klaar is klaar. Iedere keer met de zachte hand werkt al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 12 november 2024 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat je dan nog meer rellen krijgt.Lach met een schone bips![]()
Dromen van meedoen (en evt winnen) met de Staatsloterij is gratisquote:Op dinsdag 12 november 2024 00:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De staatsloterij, durf te dromen.......Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Toch ergThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb zondag 24 euro gewonnen in de staatsloterijquote:Op dinsdag 12 november 2024 00:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dromen van meedoen (en evt winnen) met de Staatsloterij is gratis
NiceThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey big spender!quote:Op dinsdag 12 november 2024 00:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb zondag 24 euro gewonnen in de staatsloterijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Trusten hcThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Long LongThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was puur toeval. Ik kocht eigenijk alleen maar een lot omdat @Rob een lot kocht met mijn geboortedag als eindcijfer. Dus nam ik er eentje met m'n geboortejaar. Ik won, hij nietquote:
Toch mooi meegenomenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ach ja.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik hoor weer de tv van de onderbuurman midden van de nacht ook gezelligzThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gewoon vuurwerk naar beneden gooien, dat is helemaal in tegenwoordigquote:Op dinsdag 12 november 2024 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoor weer de tv van de onderbuurman midden van de nacht ook gezelligzUw ADH vitamine Worst
Woon niet in Rotterdamquote:Op dinsdag 12 november 2024 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon vuurwerk naar beneden gooien, dat is helemaal in tegenwoordig![]()
Waar ik vroeger in Enschede woonde in die junkie flat gooide ze wel altijd vuurwerk van drie hoog naar beneden zorgde altijd dat ik daar niet was met oud en nieuw.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
#twijfels
M'n gele werkparka laten reinigen door stomerij kost tussen de 20 en 25 euro.
Daarheen brengen of gewoon zelf wassen?
Wel vervelend denk je ergens een nieuwe start te maken hoor je elke dag de tv van een ander door je woonkamer en slaapkamer gallen en mijn plekje hoog op de wachtlijst ben ik kwijt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Welk werk?quote:Op dinsdag 12 november 2024 01:02 schreef DJMO het volgende:
#twijfels
M'n gele werkparka laten reinigen door stomerij kost tussen de 20 en 25 euro.
Daarheen brengen of gewoon zelf wassen?Iedereen is een kutlultrut
![]()
R.I.P DTS.![]()
Wat is de block functie toch een zegen soms.
Ik ga lekker terug slapen
Zo'n zegen dat je toch even reageertquote:Op dinsdag 12 november 2024 01:08 schreef DJMO het volgende:
Wat is de block functie toch een zegen soms.
Ik ga lekker terug slapenIedereen is een kutlultrut
Het regentThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar zijn parka's voor.quote:Iedereen is een kutlultrut
Is dat straattaal.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Het regent, het zegent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
R.I.P DTS.![]()
Een parka niet kennen...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Een gele zodat je niet opvaltquote:
Iedereen is een kutlultrut
Dure jassen welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mikey checked the Parkaquote:Iedereen is een kutlultrut
Dat ken ik dan weer wel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is een werkjas, lijkt me handig dat je juist wél opvalt dan?quote:
Weet niet precies welk werk, maar over het algemeen is het veiligheidskleding die 'werk'-kleding
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Heerlijk topic
Iedereen is een kutlultrut
Ja duh...quote:Op dinsdag 12 november 2024 01:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is een werkjas, lijkt me handig dat je juist wél opvalt dan?
Weet niet precies welk werk, maar over het algemeen is het veiligheidskleding die 'werk'-kledingIedereen is een kutlultrut
Klassieker
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:17 schreef -DailaLama- het volgende:
Chantal zegt:
hey
Chantal zegt:
ben je m of v?
Redmoon Eagle zegt:
ik ga boven zitten wachtje heel even
Redmoon Eagle zegt:
m
Redmoon Eagle zegt:
hoe oud ben je?
Chantal zegt:
17 ...
Chantal zegt:
jij?
Chantal zegt:
ik ben v trouwens
Redmoon Eagle zegt:
oke
Chantal zegt:
wat zou je doen als ik bij jou was?
Chantal zegt:
ik denk dat als ik bij jou was, dat ik dan voor je ging knielen
Chantal zegt:
dan doe ik je trui uit en ga je buik kusse
Chantal zegt:
vind je dat lekker?
Redmoon Eagle zegt:
ik zou je liikken in je nek
Chantal zegt:
mmmm
Chantal zegt:
ik zoen mn weg omhoog en geef je een geile tongzoen
Redmoon Eagle zegt:
ok wacht ik ga boven zitten dan doe ik de cam aan
Chantal zegt:
nee ik hoef je niet te zien voor de cam hoor
Chantal zegt:
eerst ff chatten
Redmoon Eagle zegt:
oh oke
Redmoon Eagle zegt:
okee
Chantal zegt:
plots scrik je op omdat ik mijn vinger in je kont stop
Redmoon Eagle zegt:
waar kom je vandaan
Chantal zegt:
groningen
Chantal zegt:
vind je dat lekker?
Redmoon Eagle zegt:
ja zeker wel
Chantal zegt:
mmmm
Chantal zegt:
ik zoen je in je nek
Redmoon Eagle zegt:
je heb een leuk koppie
Redmoon Eagle zegt:
oh
Chantal zegt:
mijn snor kriebelt bij je oren
Redmoon Eagle zegt:
hmmm
Redmoon Eagle zegt:
heb je een snor
Chantal zegt:
ja ik ben v
Chantal zegt:
jij bent toch m?
Redmoon Eagle zegt:
oh
Redmoon Eagle zegt:
ja
Redmoon Eagle zegt:
mijn snor
Chantal zegt:
nee mijn snor
Redmoon Eagle zegt:
?
Chantal zegt:
m's met een snor zijn jakkie
Chantal zegt:
m = meisje
v = vent
Chantal zegt:
tog?
Redmoon Eagle zegt:
oh oke ik heb ook geen snor
Redmoon Eagle zegt:
ja
Chantal zegt:
oke we gaan verder
Redmoon Eagle zegt:
nee man vrouw
Chantal zegt:
ja uhuh hahahhaha
Chantal zegt:
tuurlijk
Chantal zegt:
ik streel je door je haar
Chantal zegt:
met mijn vingers zit ik in je kutje
Redmoon Eagle zegt:
alright
Redmoon Eagle zegt:
heem het kriebelt een beetje
Redmoon Eagle zegt:
in mijn kutje
Chantal zegt:
plotsklaps is het over met het tedere gedoe
Chantal zegt:
ik leg je op tafel en begin je ruw in je reet te neuken
Redmoon Eagle zegt:
oh
Redmoon Eagle zegt:
oeh
Chantal zegt:
zo ff mijn plaatje veranderen
Redmoon Eagle zegt:
hoe dan
Redmoon Eagle zegt:
met voor bind dildo
Chantal zegt:
nee met mijn pik natuurlijk sletje
Redmoon Eagle zegt:
vieze vent
Redmoon Eagle zegt:
jij was het sletje
Chantal zegt:
jij bent m (meisje)
Chantal zegt:
ik ben v (vent)
Redmoon Eagle zegt:
nee dat begrijp je verkeerd
Chantal zegt:
volgens mij begrijp jij het verkeerd ^_^
Chantal zegt:
jij bent toch geen jongen he?
Chantal zegt:
ik ben namelijk geen homo
Redmoon Eagle zegt:
ja je ziet er zo uit en je heet chantal rademakers
Chantal zegt:
jah ik heet chantal
Chantal zegt:
heb je daar probleme mee?
Chantal zegt:
hoe heet jij dan?
Chantal zegt:
?
Chantal zegt:
hallo?
Halverwege het gesprek verander ik mn msn-pic van een lekker wijf naar boer Hans uit "Boer Zoekt Vrouw"![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Mooi die oude topicsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zou kunnen is uit 2005They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Zo slapenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jullie ookquote:
R.I.P DTS.![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-11-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1956 / +232 / +0 / 4818 / 5283
2. Dr.Mikey / 535 / +73 / +56 / 631 / 880
3. KillemWieft / 473 / +39 / +0 / 258 / 457
4. AardappelSchotel / 342 / +35 / +0 / 1542 / 1787
5. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
6. Lovely / 270 / +34 / +0 / 1559 / 1755
7. Rob / 259 / +12 / +0 / 211 / 275
8. Pinnenmutske / 223 / +22 / +0 / 810 / 1035
9. ToT / 219 / +32 / +0 / 1416 / 1598
10. hemarookworst / 180 / +5 / +2 / 510 / 646
11. loveyoulongtime / 175 / +4 / +5 / 688 / 803
12. devzero / 173 / +43 / +0 / 335 / 428
13. HappyCharly / 164 / +14 / +6 / 448 / 532
14. Bally-b / 160 / +0 / +0 / 37 / 57
15. mascara-klodder / 152 / +9 / +0 / 216 / 296
16. gebrokenglas / 146 / +20 / +0 / 767 / 886
17. mario390 / 146 / +2 / +12 / 91 / 153
18. sp3c / 118 / +4 / +4 / 231 / 285
19. MizzezAmy / 115 / +19 / +0 / 1019 / 1156
20. kree / 100 / +0 / +0 / 34 / 75SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: