abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215549314
quote:
Amnesty International heeft wereldvoetbalbond FIFA maandag op de vingers getikt
Gelachen. En door.
pi_215549407
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 07:27 schreef HSG het volgende:
"Amnesty-medewerkers zullen in scheidsrechterstenue met rode kaarten en spandoeken voor de ingang van het KNVB-sportcentrum staan"
Tja.
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
pi_215549497
quote:
9s.gif Op maandag 11 november 2024 08:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Jep, geld is simpelweg belangrijker.
En volgens de FIFA-baas ben je dan hypocriet als je kritiek hebt omdat hij als immigrant het "moeilijk" heeft gehad in Zwitserland.
Corporate translator
pi_215549596
Onder de streep is het gewoon een verkeerde ontwikkeling dat een land als Saoedi Arabie, dat wereldwijde islamisatie sponsort, zo'n invloed krijgt van westerse instituties.
  maandag 11 november 2024 @ 13:57:34 #30
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215549792
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:33 schreef Nielsch het volgende:
Onder de streep is het gewoon een verkeerde ontwikkeling dat een land als Saoedi Arabie, dat wereldwijde islamisatie sponsort, zo'n invloed krijgt van westerse instituties.
Aan de andere kant. Als ze miljarden wegpissen in dit prestigeproject, kan dat niet naar dat soort sponsoring. En bovendien haalt het een hoop niet islamitische taferelen dat land binnen.
pi_215549811
Dat mag Amnesty vinden, maar dan moeten ze lekker gaan demonstreren bij het kantoor van de FIFA in Zwitserland die daar over gaat, niet hier in Nederland bij de KNVB voor de deur.
  maandag 11 november 2024 @ 15:00:43 #32
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_215550241
Amnesty heeft liever speelsteden als Ar-Raqqa, Mosul en Dabiq.
Met om iedere scheids een bomgordel en genoeg losse stenen voor de coach om mee te gooien.
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 11 november 2024 @ 15:04:22 #33
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215550263
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:59 schreef Timwonnacott het volgende:
Dat mag Amnesty vinden, maar dan moeten ze lekker gaan demonstreren bij het kantoor van de FIFA in Zwitserland die daar over gaat, niet hier in Nederland bij de KNVB voor de deur.
KNVB heeft natuurlijk een van de stemmen.
pi_215552460
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:59 schreef Timwonnacott het volgende:
Deze organisatie wordt steeds minder geloofwaardig. Ook Saoedi-Arabië is bezig een plaats in te nemen op het wereldtoneel. Er is al een Formule 1 in dat land (Jeddah). En verder zit er gewoon volop toekomst in Azië, waar over het algemeen weinig tegenspraak is van NGO's etc. Tijden veranderen.
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
pi_215552889
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 07:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Heeft Amnesty International nog enige vorm van betekenis in de westerse wereld tegenwoordig?

Volgens mij niet; hun woorden worden hier schouderophalend aangehoord.
Jammer genoeg precies wat je zegt. Universele rechten zouden de ondergrens moeten zijn.
pi_215554327
Argentinië verliest met 2-1 van Saudi-Arabië. Na 36 duels zonder nederlaag. De teleurstelling in Argentinië is groot.
Messi schoot Argentinië vanaf de penaltystip op een voorsprong, maar Saoedi-Arabië won, dankzij twee treffers binnen tien minuten na de rust.
Afgelopen WK was Saudi-Arabië het enig land dat won van de wereldkampioen.
Daarnaast speelt Ronaldo, Neymar, Benzema e.d. grote namen in Saudi-Arabië.
Ik heb gehoord dat het niet koud is daar, een ware geschenk uit de hemel. Is het te warm, so what, gewoon een blikje cola drinken. Lekker hoor.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
  Moderator dinsdag 12 november 2024 @ 05:48:10 #37
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215555529
Probleem is dat normale landen geen zin meer hebben in die absurde eisen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215555544
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 05:48 schreef sp3c het volgende:
Probleem is dat normale landen geen zin meer hebben in die absurde eisen
Het probleem is dat het geld wat nu regeert in die sector niet meer uit Europa komt. Mensenrechten daar heeft geen enkel land (ook die zogenaamde "normale" landen) een boodschap aan als het om zoveel geld gaat.

Een oplossing heb ik niet zo voor handen want het voetbal is van en voor iedereen. Maar een ondergrens aan mensenrechten moet wel een eis worden voor het organiseren van zo'n WK.
  Moderator dinsdag 12 november 2024 @ 07:24:27 #39
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215555619
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 06:16 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het probleem is dat het geld wat nu regeert in die sector niet meer uit Europa komt. Mensenrechten daar heeft geen enkel land (ook die zogenaamde "normale" landen) een boodschap aan als het om zoveel geld gaat.

Een oplossing heb ik niet zo voor handen want het voetbal is van en voor iedereen. Maar een ondergrens aan mensenrechten moet wel een eis worden voor het organiseren van zo'n WK.
boeit me eigenlijk niet zoveel in deze context

ze zijn lid volwaardig lid van de federatie dus ze moeten een bid uit kunnen brengen, laat de FIFA er maar voor zorgen dat het uitbrengen van zo'n bid ook voor landen als Nederland weer interessant is en dan loop je een stuk minder snel tegen dit soort onzin aan
pi_215555625
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 06:16 schreef Chadi het volgende:

[..]

Het gaat niet er niet om waar het geld vandaan komt. Het gaat er om dat geld gewoon regeert. FIFA heeft zijn mond vol over hoe belangrijk mensen voor ze zijn en dat is duidelijk te zien.
Corporate translator
pi_215555704
De focus ligt teveel op mensenrechten (ook belangrijk) maar het zou veel meer moeten gaan over hoe een WK in SA een pijnlijk voorbeeld is van mondiale islamisering waar het westen omwille van wat knaken vrolijk aan meewerkt.
  dinsdag 12 november 2024 @ 08:15:08 #42
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215555763
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 07:52 schreef Nielsch het volgende:
De focus ligt teveel op mensenrechten (ook belangrijk) maar het zou veel meer moeten gaan over hoe een WK in SA een pijnlijk voorbeeld is van mondiale islamisering waar het westen omwille van wat knaken vrolijk aan meewerkt.
Wat is er dan zo islamiserend aan? Ik zou eerder denken dat een WK allerlei onislamitische invloeden binnen brengt..
pi_215555783
quote:
88s.gif Op dinsdag 12 november 2024 07:24 schreef sp3c het volgende:

[..]
boeit me eigenlijk niet zoveel in deze context

ze zijn lid volwaardig lid van de federatie dus ze moeten een bid uit kunnen brengen, laat de FIFA er maar voor zorgen dat het uitbrengen van zo'n bid ook voor landen als Nederland weer interessant is en dan loop je een stuk minder snel tegen dit soort onzin aan
Een bid gaat over zoveel mogelijk geld voor de FIFA. Nederland zal nooit een WK kunnen organiseren met de stadions en faciliteiten die wij hier hebben.
  Moderator dinsdag 12 november 2024 @ 08:20:04 #44
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215555791
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 08:18 schreef Chadi het volgende:

[..]
Een bid gaat over zoveel mogelijk geld voor de FIFA. Nederland zal nooit een WK kunnen organiseren met de stadions en faciliteiten die wij hier hebben.
schien moet de fifa genoegen gaan nemen met de stadions en faciliteiten die we hier hebben als ze niet steeds in schurkenstaten willen spelen
pi_215555793
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2024 07:29 schreef HSG het volgende:

[..]
Het gaat niet er niet om waar het geld vandaan komt. Het gaat er om dat geld gewoon regeert. FIFA heeft zijn mond vol over hoe belangrijk mensen voor ze zijn en dat is duidelijk te zien.
FIFA wil gewoon geld. Mensenrechten boeit ze niet. Dat is al sinds de oprichting niet anders geweest.
pi_215555808
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 08:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Wat is er dan zo islamiserend aan? Ik zou eerder denken dat een WK allerlei onislamitische invloeden binnen brengt..
Dat is jouw misvatting. Achter de schermen is dit gewoon onderdeel nummer zoveel van het S Arabische plan om wereldwijd zoveel mogelijk macht en invloed te krijgen over westerse landen en instituties. En we doen er allemaal lachend aan mee.
  Moderator dinsdag 12 november 2024 @ 08:24:14 #47
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215555810
lol
  dinsdag 12 november 2024 @ 08:26:32 #48
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215555822
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 08:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Dat is jouw misvatting. Achter de schermen is dit gewoon onderdeel nummer zoveel van het S Arabische plan om wereldwijd zoveel mogelijk macht en invloed te krijgen over westerse landen en instituties. En we doen er allemaal lachend aan mee.
Maar wat bereiken ze dan precies hiermee? Welke islamitische regels worden er hiermee over het voetbal uitgestort?
pi_215555841
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 08:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Maar wat bereiken ze dan precies hiermee? Welke islamitische regels worden er hiermee over het voetbal uitgestort?
Je doet aan korte termijn denken. SA is playing the long game. Het gaat niet om islamitische regels in het voetbal. Het gaat om structurele en duurzame macht en invloed om het westen te onderwerpen.
pi_215555853
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 07:34 schreef Toine51 het volgende:
Ach, krijgen we natuurlijk weer die voetballers die een grote waffel hebben over racisme maar wel naar SA gaan met een statement-speldje op...

Lekker deugen, net als in Qatar...

:')
Die maken zich alleen voor de bühne druk om de transatlantische slavenhandel uit de 17e eeuw, maar hedendaagse slavernij laat ze koud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')