SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Had vorige week een leuk gesprek met HR. Heb ze een sticker gegeven om waardering uit te spreken. Denk dat ze me niet zo leuk (gaan) vinden.quote:
quote:Op zondag 10 november 2024 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had vorige week een leuk gesprek met HR. Heb ze een sticker gegeven om waardering uit te spreken. Denk dat ze me niet zo leuk (gaan) vinden.
quote:Op zondag 10 november 2024 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb ik weleens verteld dacht ik.
We waren een jaar of 11-12 dat we de video’s van faces of death en iets van de KKK bekeken uit de videotheek en dat natuurlijk leuk vonden na te doen.
Maar dat liep dan op echt wel wat uit de hand. We vinden enorme bielzen op de gemeentewerf die we als kruis vasttimmerden met teer schilderen en ‘s avonds na zonsondergang in de fik staken. Ondertussen hadden we een laken thuis gegapt en 2 ogen uitgeknipt.
De bielzen lagen plat en met een ketting en 12 man takelden we ze brandend omhoog.
Heel grappig allemaal destijds.
Maar nu denk ik weleens. Het was naast een drukke doorgaande weg, wat mooi dat er toen geen mobiele camera’s waren.
Die mensen hebben toch best raar zitten kijken naar het tafereel.
quote:Op zondag 10 november 2024 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ja dit klinkt wel als iets voor in Twente in die tijd.
Een groep vrienden van daar speelden vroeger 'zap de neger'. Op tv rondzappen en negers proberen te vinden
Gevaarlijke zender. The Box/MTV/TMF waren ook altijd link.quote:Op zondag 10 november 2024 20:27 schreef Recce het volgende:
Als het dan raak was, moest je bier halen. Ik had een keer een heel marcherend leger donkere mensen op Rai UNO. Moest ik de hele avond bier halen.
Bootvluchtelingenquote:Op zondag 10 november 2024 20:27 schreef Recce het volgende:
Als het dan raak was, moest je bier halen. Ik had een keer een heel marcherend leger donkere mensen op Rai UNO. Moest ik de hele avond bier halen.
quote:Op zondag 10 november 2024 20:27 schreef Recce het volgende:
Mwah, normaal was er op Rai Uno altijd een studio met 100 schaars geklede vrouwen.quote:Op zondag 10 november 2024 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gevaarlijke zender. The Box/MTV/TMF waren ook altijd link.
Heb m'n puntmuts alleen niet gestreken vandaag, het uurtje kwam vroeger dan ik dachtquote:Op zondag 10 november 2024 20:31 schreef Nizno het volgende:
met dank aan @:4everblackeyed voor het aanroepen van de puntmutsjes
Gekreukte witte mutsjes mogen ook.quote:Op zondag 10 november 2024 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb m'n puntmuts alleen niet gestreken vandaag, het uurtje kwam vroeger dan ik dacht
Deze heb ik nog nooit gehoordquote:Op zondag 10 november 2024 20:24 schreef kwiwi het volgende:
Een groep vrienden van daar speelden vroeger 'zap de neger'. Op tv rondzappen en negers proberen te vinden
Heb je een paar inentingen gemist?quote:Op zondag 10 november 2024 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fijn ik heb weer de blaftyfus.
Geen griepprik, geen booster.quote:Op zondag 10 november 2024 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je een paar inentingen gemist?
quote:Op zondag 10 november 2024 20:24 schreef kwiwi het volgende:
Oh-ohhhquote:Op zondag 10 november 2024 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen griepprik, geen booster.
matig weerquote:Op zondag 10 november 2024 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt nog niet echt van de grond vandaag.
Beterschap. Ik heb het nu al vijf weken.quote:Op zondag 10 november 2024 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fijn ik heb weer de blaftyfus.
Ik sprak vandaag iemand die al 2 maanden aan het hoesten is. ik heb nu vier weken.quote:Op zondag 10 november 2024 21:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Beterschap. Ik heb het nu al vijf weken.
Twee maanden.quote:Op zondag 10 november 2024 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik sprak vandaag iemand die al 2 maanden aan het hoesten is. ik heb nu vier weken.
Zo maar de Erika LP aanzetten danquote:Op zondag 10 november 2024 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt nog niet echt van de grond vandaag.
Ja. Zou wel genoeg munitie moeten zijn toch.quote:
Ik krijg al hoofdpijn als ik aan 2 maanden hoesten moet denkenquote:Op zondag 10 november 2024 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik sprak vandaag iemand die al 2 maanden aan het hoesten is. ik heb nu vier weken.
Ja, was leuk.. snel weer weekend doenquote:Op zondag 10 november 2024 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend weer voorbij.
Weltrusten
Ja, goed idee. Lijkt me leuk. Wanneer?quote:Op zondag 10 november 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, was leuk.. snel weer weekend doen
A.s. vrijdag na 17.00 uur doen?quote:Op zondag 10 november 2024 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, goed idee. Lijkt me leuk. Wanneer?
Zo laat pas op vrijdag?quote:Op zondag 10 november 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
A.s. vrijdag na 17.00 uur doen?
Ja, zo werkt het meestal welquote:
Ik vorige winter.quote:Op zondag 10 november 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg al hoofdpijn als ik aan 2 maanden hoesten moet denken
Ik wil eigenlijk alweer om 12:30 ermee beginnen.quote:Op zondag 10 november 2024 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het meestal wel![]()
quote:
Luxe poesquote:Op zondag 10 november 2024 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk alweer om 12:30 ermee beginnen.
donderdag na 19:00 een optie?quote:Op zondag 10 november 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
A.s. vrijdag na 17.00 uur doen?
Op maandag?quote:Op zondag 10 november 2024 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk alweer om 12:30 ermee beginnen.
Bij jou thuis?quote:Op zondag 10 november 2024 22:27 schreef Koen66 het volgende:
het weekend gaat hier uit als een nachtkaars
het topicquote:
Voor jou welquote:
Ja hallo, de wekker gaat hier weer ultra vroeg.quote:Op zondag 10 november 2024 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het topic
maar hier ook hoor, bijna naar bed gaan tijd bij de meesten
Brood op de plank enz.quote:Op zondag 10 november 2024 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Fuck de wekker.
Je bepaald toch ZELLUF!
Voor ons niet he maatquote:
Jij wil het weekend uit knallen met een grote bang?quote:Op zondag 10 november 2024 22:27 schreef Koen66 het volgende:
het weekend gaat hier uit als een nachtkaars
Ben je afgewerkt nu?quote:
Voor je poen.quote:
Heb daar inmiddels wel een beetje behoefte aan na deze weekquote:Op zondag 10 november 2024 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
100 jaar in bed blijven liggen.
Je hebt al na 5 dagen weekendquote:Op zondag 10 november 2024 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb daar inmiddels wel een beetje behoefte aan na deze week
Kan wel.. ga je alleen harstikke dood van.quote:Op zondag 10 november 2024 22:53 schreef UitStraling het volgende:
Mooie uitvinding wel, vroeger bestonden er uiteraard alleen maar werkdagen, in de oertijd moest men altijd achter het eten aanrennen, toen kon je niet zeggen, ja het is weekend hoor, ik doe even heeeelemaal niets
Dan niks.quote:Op zondag 10 november 2024 22:54 schreef Elvi het volgende:
Als je geen historisch besef hebt, zeg dan niks
Kijk naar wilde dieren. Die hoeven maar een keertje per week een dik beest te vangen of wat ook anders, en de rest van de tijd kunnen ze ziek hard chillen.quote:Op zondag 10 november 2024 22:53 schreef UitStraling het volgende:
Mooie uitvinding wel, vroeger bestonden er uiteraard alleen maar werkdagen, in de oertijd moest men altijd achter het eten aanrennen, toen kon je niet zeggen, ja het is weekend hoor, ik doe even heeeelemaal niets
U wenst ook wat te zeggen?quote:Op zondag 10 november 2024 22:54 schreef Elvi het volgende:
Ja dat je weer uit je nek lult, maar goed dat is niks nieuws. Ik kan hier een week wegblijven en bij terugkomst nog dezelfde onzin zienquote:
Ja maar mensen denken dat ze hapjes nodig hebben dagelijks, wat dat betreft lijken we op leeuwen, laat een hertje los bij een zebra etende leeuw en hij zal achter het hertje aan gaan rennenquote:Op zondag 10 november 2024 22:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk naar wilde dieren. Die hoeven maar een keertje per week een dik beest te vangen of wat ook anders, en de rest van de tijd kunnen ze ziek hard chillen.
Da's ook niet verkeerd.
Ben je autistisch?quote:Op zondag 10 november 2024 22:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat je weer uit je nek lult, maar goed dat is niks nieuws. Ik kan hier een week wegblijven en bij terugkomst nog dezelfde onzin zien
Hier hebben we alleen hysterisch besef.quote:Op zondag 10 november 2024 22:54 schreef Elvi het volgende:
Heerlie de peerlie.quote:Op zondag 10 november 2024 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hebben we alleen hysterisch besef.
Ligt eraan welk dier, verschil tussen een konijntje en een leeuw.quote:Op zondag 10 november 2024 22:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk naar wilde dieren. Die hoeven maar een keertje per week een dik beest te vangen of wat ook anders, en de rest van de tijd kunnen ze ziek hard chillen.
Da's ook niet verkeerd.
Zebra blijft wel liggen!quote:Op zondag 10 november 2024 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar mensen denken dat ze hapjes nodig hebben dagelijks, wat dat betreft lijken we op leeuwen, laat een hertje los bij een zebra etende leeuw en hij zal achter het hertje aan gaan rennen
Dit is ook eigenlijk wel een belangrijke levensvraag anno 2024, ben je een schichtig konijntje of leef je als een leeuw?quote:Op zondag 10 november 2024 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ligt eraan welk dier, verschil tussen een konijntje en een leeuw.
Maar er was altijd wel fysieke kracht en arbeid nodig dagelijks denk ik.
Al zal een gevorderd mens met de juiste gereedschappen al snel meer voedsel hebben kunnen opslaan en verbouwen en zo ook wel rust moeten hebben gekend.
Hebben jullie een moeilijke verstandhouding?quote:Op zondag 10 november 2024 23:04 schreef UitStraling het volgende:
En waarom maar een week wegblijven als dat ook zomaar een maand mag zijn, of een wat langer poosje, of laten we zeggen een volledig lichtjaar
Inderdaad.quote:Op zondag 10 november 2024 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ligt eraan welk dier, verschil tussen een konijntje en een leeuw.
Maar er was altijd wel fysieke kracht en arbeid nodig dagelijks denk ik.
Al zal een gevorderd mens met de juiste gereedschappen al snel meer voedsel hebben kunnen opslaan en verbouwen en zo ook wel rust moeten hebben gekend.
Bedoelen ze dan geen Chemo?quote:Op zondag 10 november 2024 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mensen zeggen nu Gezellie Mozarellie.
Afgekort: GeMo! Naar elkaar, op straat.
Een geheel ontbrekende verstandhoudingquote:Op zondag 10 november 2024 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hebben jullie een moeilijke verstandhouding?
Nee maar zo klinkt het.quote:
Zijn dat gekleurde medemensen?quote:Op zondag 10 november 2024 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar zo klinkt het.
Hey Jose, straks lekker even naar de bistro op de hoek? chemo!
Nee blanke tutjes, type Wassenaar.quote:Op zondag 10 november 2024 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn dat gekleurde medemensen?
Lichtjaar is een afstand, geen tijdvakquote:Op zondag 10 november 2024 23:04 schreef UitStraling het volgende:
En waarom maar een week wegblijven als dat ook zomaar een maand mag zijn, of een wat langer poosje, of laten we zeggen een volledig lichtjaar
Dit kloptquote:Op zondag 10 november 2024 23:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Lichtjaar is een afstand, geen tijdvak
Het is beide.quote:Op zondag 10 november 2024 23:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Lichtjaar is een afstand, geen tijdvak
Ja, ik lig nog in bed. Kan in principe nog 3 uurtjes slapen voor ik eruit moetquote:Op maandag 11 november 2024 04:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Te vroeg karzainog een keer omdraaien?
Zou die uurtjes pakken :pquote:Op maandag 11 november 2024 04:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja, ik lig nog in bed. Kan in principe nog 3 uurtjes slapen voor ik eruit moet
Misschien was ie even naar het toilet.quote:Op maandag 11 november 2024 04:43 schreef bitterbal het volgende:
oke niks aan de hand :p man man man ik heb dat zo snel.
Zijn laatste bericht was gisteren dat hij tussen opname en thuis kunnen blijven balanceert
Even? Daar ben je de hele dag mee bezig.quote:Op maandag 11 november 2024 07:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even de woonkamer schilder-klaar maken en dan zelf weer aan de slag. Kan wel wat koffie gebruiken.
Heb gisteren ook wat gedaan natuurlijk. Nu is het even dingen van de ene naar de andere kant schuiven vooral.quote:Op maandag 11 november 2024 07:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Even? Daar ben je de hele dag mee bezig.
Leegmaken, schakelaars eraf, klinken, gordijnroedes, afplakken afnemen en schuren
toch voelt het niet zo heel goedquote:
Ja, kan gewoon allebeiquote:Op zondag 10 november 2024 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mensen zeggen nu Gezellie Mozarellie.
Afgekort: GeMo! Naar elkaar, op straat.
Jij stond vooraan?quote:Op maandag 11 november 2024 07:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:wereldgozer
2x in de file gestaan, waarvan 1 kijkfile, waar helemaal niets te zien was
Tesla's?quote:Op maandag 11 november 2024 07:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:wereldgozer
2x in de file gestaan, waarvan 1 kijkfile, waar helemaal niets te zien was
Had een collega die at on de ochtend altijd een blikje tonijn in de olie, in plaats van koffie om wakker te worden, met geluidquote:Op maandag 11 november 2024 07:36 schreef Koen66 het volgende:
mensen die op kantoor in alle vroegte gaan zitten eten achter hun bureau
Gatverdammequote:Op maandag 11 november 2024 07:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had een collega die at on de ochtend altijd een blikje tonijn in de olie, in plaats van koffie om wakker te worden, met geluid
lekker smekken, smakken en slobberenquote:Op maandag 11 november 2024 07:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had een collega die at on de ochtend altijd een blikje tonijn in de olie, in plaats van koffie om wakker te worden, met geluid
Ja.quote:
Ongetwijfeld.. of een Polestarquote:
Had die collega er een lekker geurend gekookt eitje bij?quote:Op maandag 11 november 2024 07:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik log weer uit.quote:Op maandag 11 november 2024 07:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent toch wel wat gewend?quote:
Er is een grens.quote:Op maandag 11 november 2024 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent toch wel wat gewend?
Dat dacht Wattenschijfje ook toen ik haar spruitjesschillen had gegeven.quote:
Het is nog geen 10 uur.quote:Op maandag 11 november 2024 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent toch wel wat gewend?
Hier vraten ze eerst wel spruitjes. Dus ik een zakje gehaald voor ze. Die hoeven ze niet.quote:Op maandag 11 november 2024 07:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat dacht Wattenschijfje ook toen ik haar spruitjesschillen had gegeven.
Ik kreeg een side eye van hier tot aan Tokyo
Dankbare beestjes zijn het altijd.quote:Op maandag 11 november 2024 08:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier vraten ze eerst wel spruitjes. Dus ik een zakje gehaald voor ze. Die hoeven ze niet.
Knolselderij hoeven ze ook ineens niet meer.
What could possibly go wrong.quote:De omstreden e-bikefabrikant Ouxi lanceert een kinderversie van de fatbike. Deze minifatbike heeft eenzelfde robuuste uitstraling en de fabrikant richt zich ermee op 10- tot 14-jarigen.
...
Volgens de aanbieders voldoet de kinderfatbike aan alle geldende Europese regels: een elektromotor van 250 watt en een maximumsnelheid van 25 kilometer per uur. ‘Volledig legaal en niet opvoerbaar’, beklemtoont E-bike Drenthe op Facebook.
gewoon bijzonder houden dat spul. alleen af en toe een dop van de spruitjes en het was een delicatesse geblevenquote:Op maandag 11 november 2024 08:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier vraten ze eerst wel spruitjes. Dus ik een zakje gehaald voor ze. Die hoeven ze niet.
Pastinaak proberen?quote:Op maandag 11 november 2024 08:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even een paar dagen uithongeren dan eten ze alles weerquote:Op maandag 11 november 2024 08:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
i don't see the problem.quote:
goedemorgen. we hoeven geen info over je orgie daaroquote:Op maandag 11 november 2024 08:17 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom heb ik zo teringveel klitten![]()
quote:Op maandag 11 november 2024 08:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
goedemorgen. we hoeven geen info over je orgie daaro
Ook mooi dat er wel gewoon een motor voor een normaal formaat fiets in mag. Straks allemaal basisschoolkinderen die als een idioot door het verkeer crossen.quote:Op maandag 11 november 2024 08:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
i don't see the problem.
Wij verkopers doen alleen ons werk. Fabrikanten zijn verantwoordelijk voor het maken en de ouders voor het niet opvoeren.
Wij verkopers zijn onschuldig
Zucht...quote:Op maandag 11 november 2024 08:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 november 2024 08:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
goedemorgen. we hoeven geen info over je orgie daaro
Lekker roskammenquote:Op maandag 11 november 2024 08:18 schreef datismijnmening het volgende:
Ben al een half uur aan het borstelen
is goed voor de bloedsomloopquote:
Ok, boomer.quote:Op maandag 11 november 2024 08:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook mooi dat er wel gewoon een motor voor een normaal formaat fiets in mag. Straks allemaal basisschoolkinderen die als een idioot door het verkeer crossen.
Hoezo "straks".quote:Op maandag 11 november 2024 08:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook mooi dat er wel gewoon een motor voor een normaal formaat fiets in mag. Straks allemaal basisschoolkinderen die als een idioot door het verkeer crossen.
Dit bericht krijgt likes van een aantal cavia's.quote:Op maandag 11 november 2024 08:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb ik zo de halve groentewinkel liggen.
Die zijn tegenwoordig al 1.70quote:Op maandag 11 november 2024 08:29 schreef Recce het volgende:
[..]Maar nu dan ook zesjarigen. Die passen niet op een normale fatbike, neem ik aan.
Dat kan niet fout gaan.quote:Op maandag 11 november 2024 08:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien doet één van je lichten het niet?quote:Op maandag 11 november 2024 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben weer op kantoor.
Onderweg reed er op een gegeven moment een auto achter me die seinde met haar lichten en vervolgens haalde ze me in en stak ze haar hand naar me op (als een soort zwaaien). Maar ik herkende haar auto niet als van iemand die ik ken.
achterlichten gecontroleerd of er niets stuk is dat ze daarom je aandacht zocht?quote:Op maandag 11 november 2024 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben weer op kantoor.
Onderweg reed er op een gegeven moment een auto achter me die seinde met haar lichten en vervolgens haalde ze me in en stak ze haar hand naar me op (als een soort zwaaien). Maar ik herkende haar auto niet als van iemand die ik ken.
Dit is echt raar.quote:Op maandag 11 november 2024 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben weer op kantoor.
Zo hoog zijn die fatbikes stiekem niet.quote:Op maandag 11 november 2024 08:29 schreef Recce het volgende:
[..]Maar nu dan ook zesjarigen. Die passen niet op een normale fatbike, neem ik aan.
say what?!?!quote:
Hij leeft nogquote:
Zou kunnen, pas nog gecontroleerd en toen werkten ze nog. Bij aankomst op kantoor niet gecontroleerd. Als ik er vanmiddag aan denk, even controleren voordat ik naar huis ga.quote:Op maandag 11 november 2024 08:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien doet één van je lichten het niet?
kan ik me voorstellen, wat een luxequote:Op maandag 11 november 2024 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat me overkomt.
wat ook kan is dat ze je auto ziet als verlengstuk van je persoonlijkheid en je gewoon een leuke persoonlijkheid vond hebben en daarom zo vriendelijk was.quote:Op maandag 11 november 2024 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou kunnen, pas nog gecontroleerd en toen werkten ze nog. Bij aankomst op kantoor niet gecontroleerd. Als ik er vanmiddag aan denk, even controleren voordat ik naar huis ga.
Ja, dat zal het zijn.quote:Op maandag 11 november 2024 08:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat ook kan is dat ze je auto ziet als verlengstuk van je persoonlijkheid en je gewoon een leuke persoonlijkheid vond hebben en daarom zo vriendelijk was.
ow ow.... dat wordt de zonwering omlaag doen.quote:Op maandag 11 november 2024 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zon schijnt nu wel precies in mijn gezicht.
Hier hebben we geen zonwering.quote:Op maandag 11 november 2024 08:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ow.... dat wordt de zonwering omlaag doen.
Het is hier nog bijna nacht.quote:Op maandag 11 november 2024 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zon schijnt nu wel precies in mijn gezicht.
dan heb je een probleem.... de zon die al zo weinig aanwezig is moet dan weg..quote:Op maandag 11 november 2024 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier hebben we geen zonwering.
Dank voor het live verslag.quote:Op maandag 11 november 2024 08:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen is de zon al iets gedraaid en achter het gordijn verdwenen.
al besprokenquote:
waarom heb je dat gedaan dan?quote:Op maandag 11 november 2024 08:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand is met het verkeerde been uit bed gestapt
Sta je ergens op een plein met een biertje?quote:Op maandag 11 november 2024 09:18 schreef TaMieke het volgende:
hier geen zon hoor. Vooral veel uitgelopen schminck gok ik
Nee. Op kantoor, het station verpest mn uitzicht op de feestvreugde.quote:Op maandag 11 november 2024 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sta je ergens op een plein met een biertje?
Nee ik flikker ze ongestreken op het logeerbed iddquote:Op maandag 11 november 2024 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Je gaat je handdoeken toch niet ongestreken in de kast leggen?
Logeerbedden zijn de beste opbergplaatsen.quote:Op maandag 11 november 2024 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik flikker ze ongestreken op het logeerbed idd
Zijn er mensen die hun handdoeken strijken?quote:
Ik laat ze gewoon aan het droogrek hangen tot ik ze weer nodig heb.quote:Op maandag 11 november 2024 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik flikker ze ongestreken op het logeerbed idd
Er bestaan hele rare mensen op deze wereldquote:Op maandag 11 november 2024 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn er mensen die hun handdoeken strijken?
Vreemde snuiters.quote:Op maandag 11 november 2024 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn er mensen die hun handdoeken strijken?
Dat is ook onzin inderdaad.quote:Op maandag 11 november 2024 10:23 schreef TaMieke het volgende:
Zijn ook mensen die onderbroeken strijken
Elke maand.quote:Op maandag 11 november 2024 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vreemde snuiters.
Ik koop gewoon elke maand nieuwe handdoeken zoals iedereen.
Ik strijk wel theedoeken en soms ook sokkenquote:Op maandag 11 november 2024 10:23 schreef TaMieke het volgende:
Zijn ook mensen die onderbroeken strijken
But why?quote:Op maandag 11 november 2024 10:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik strijk wel theedoeken en soms ook sokken
Theedoeken snap ik nog. maar sokken? wat valt daar aan te strijken? En die kreukels ziet niemand tochquote:Op maandag 11 november 2024 10:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik strijk wel theedoeken en soms ook sokken
Ik koop er gewoon 8 in één keerquote:Op maandag 11 november 2024 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Elke maand.
Niet gewoon wegwerpen na gebruik.
Theedoeken snap ik ook niet.quote:Op maandag 11 november 2024 10:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Theedoeken snap ik nog. maar sokken? wat valt daar aan te strijken? En die kreukels ziet niemand toch
Liggen ze mooier in de kastquote:
Krengen om op te vouwen? He wat?quote:Op maandag 11 november 2024 10:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Liggen ze mooier in de kastzijn gewoon krengen om op te vouwen. Maar daadwerkelijk strijken heb ik nooit gedaan.
Ik krijg de theedoeken gewoon niet mooi opgevouwen. Randjes kreukelen helemaal op. Niet dat dat boeit verder, maar daarom snap ik dat je ze zou willen strijken.quote:Op maandag 11 november 2024 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Krengen om op te vouwen? He wat?
quote:Op maandag 11 november 2024 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik strijk niks. Nooit. Zelfs overhemden niet. Voor een begrafenis koop ik een nieuwe.
Stribbelen altijd tegen.quote:Op maandag 11 november 2024 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Krengen om op te vouwen? He wat?
Mag.quote:Op maandag 11 november 2024 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik strijk niks. Nooit. Zelfs overhemden niet. Voor een begrafenis koop ik een nieuwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op maandag 11 november 2024 10:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je kan dus op de site van Gucci je initialen in je riem laten verwerken
HOE FUCKING ZIEKLelijk vooralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HOE FUCKING ZIEKWow dat wil ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Nou… waarom zo negatief!quote:
HOE FUCKING ZIEKwhollaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Hallootjesquote:
Niet hopen dat ze me gaan aanzien voor jodenjager😂quote:
Ze komen al bijna in de juiste houding van m'n droogrek.quote:Op maandag 11 november 2024 10:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik krijg de theedoeken gewoon niet mooi opgevouwen. Randjes kreukelen helemaal op. Niet dat dat boeit verder, maar daarom snap ik dat je ze zou willen strijken.
ik gooi ze in de drogerquote:Op maandag 11 november 2024 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze komen al bijna in de juiste houding van m'n droogrek.
Dan mag het.quote:Op maandag 11 november 2024 11:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is mn natuurlijke staat van zijn.
Eh, ik merk er in praktijk weinig van hoor.quote:
Meer ruimte, meer geld!quote:Op maandag 11 november 2024 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, ik merk er in praktijk weinig van hoor.
iig de brug naar betere oorden dan KSCquote:Op maandag 11 november 2024 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft Koen de brug naar R&P open gelaten vandaag?
Niemand kijkt als het geen iRacing is natuurlijkquote:Op maandag 11 november 2024 11:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Fijn dat ik toestemming heb van je.
Hoe gaat t met je streams?
Dat kan helemaal niet, KSC beste SC. Staat in de donatiescroller.quote:Op maandag 11 november 2024 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iig de brug naar betere oorden dan KSC
Streamen doe ik (nog) niet, wel simracenquote:Op maandag 11 november 2024 11:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Fijn dat ik toestemming heb van je.
Hoe gaat t met je streams?
Ik zit zelf veel op rFactor tegenwoordig.quote:Op maandag 11 november 2024 11:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niemand kijkt als het geen iRacing is natuurlijk![]()
https://www.iracing.com/blackfriday/
Gaan we na de VS ook al onzin van China overnemen?quote:Op maandag 11 november 2024 11:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik zie allemaal dingen voorbij komen over 'Single Day', is dat nieuw
quote:Op maandag 11 november 2024 11:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga direct een account maken. Mag ik jou stoel lenen dan?quote:Op maandag 11 november 2024 11:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niemand kijkt als het geen iRacing is natuurlijk![]()
https://www.iracing.com/blackfriday/
Zegt me allemaal niets, maar ik geloof je.quote:Op maandag 11 november 2024 11:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Streamen doe ik (nog) niet, wel simracen
Gaat goed. Zaterdag P5 gepakt op Monaco.
In kwali lag ik 5 seconden van de pace, tijdens de race maar 2.
Heb niet veel geoefend dus ik was tevreden. Ik ben geen kwalificatiemonster maar ik ben zelf echt een race beest. En dat vind ik gewoon heerlijk om te doen.
Nee bestaat al langer. Gewoon nieuwerwetse onzin.quote:Op maandag 11 november 2024 11:26 schreef Crack_ het volgende:
neuh. Is gewoon weer een commerciele gimmick om met aanbiedingen te gooienquote:Op maandag 11 november 2024 11:26 schreef Crack_ het volgende:
Nee, niet perse nieuw. Vooral een "we grijpen ieder excuus voor consumeren aan".quote:Op maandag 11 november 2024 11:26 schreef Crack_ het volgende:
Bestaat toch al een paar jaar. Is de commerciële tegenhanger van valentijnsdag voor mensen zonder relatie.quote:Op maandag 11 november 2024 11:26 schreef Crack_ het volgende:
HOE FUCKING ZIEKHeb ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
F1 24 staat qua simulatie net 1 plek boven Mario Kart natuurlijk.quote:Op maandag 11 november 2024 11:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zit zelf veel op rFactor tegenwoordig.
1 heuvelklimkampioenschap op Assetto Corsa.
En verder veel op F1 24
Zal ff een stoel slider bestellen zodat je bij de pedalen kanquote:Op maandag 11 november 2024 11:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga direct een account maken. Mag ik jou stoel lenen dan?
[..]
Zegt me allemaal niets, maar ik geloof je.
[..]
Nee bestaat al langer. Gewoon nieuwerwetse onzin.
Eindelijk weer eens zon.quote:Op maandag 11 november 2024 11:33 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind het maar een kutochtend
Die is ook kut vandaag want ik had geen zonnebril in de auto liggenquote:Op maandag 11 november 2024 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens zon.
Ben bang dat ik er dan niet meer tussen pas.quote:Op maandag 11 november 2024 11:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zal ff een stoel slider bestellen zodat je bij de pedalen kan
Lol, als dát het ticket zou zijn...quote:
Nou nouquote:Op maandag 11 november 2024 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaan we na de VS ook al onzin van China overnemen?
Flikker op.
quote:
quote:Op maandag 11 november 2024 11:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga direct een account maken. Mag ik jou stoel lenen dan?
[..]
Zegt me allemaal niets, maar ik geloof je.
[..]
Nee bestaat al langer. Gewoon nieuwerwetse onzin.
quote:Op maandag 11 november 2024 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh. Is gewoon weer een commerciele gimmick om met aanbiedingen te gooien
quote:Op maandag 11 november 2024 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, niet perse nieuw. Vooral een "we grijpen ieder excuus voor consumeren aan".
Ohhh, dan valt het me nu pas op. Of gewoon weer vergeten vorige keerquote:Op maandag 11 november 2024 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bestaat toch al een paar jaar. Is de commerciële tegenhanger van valentijnsdag voor mensen zonder relatie.
*sparkle sparklequote:Op maandag 11 november 2024 11:33 schreef datismijnmening het volgende:
Vaak stel ik mijzelf eerder de vraag of het betaald is met drugsgeld, of meegenomen van een vakantie in Turkijequote:Op maandag 11 november 2024 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, als dát het ticket zou zijn...
*Geeft Dimmy een knuffel*quote:Op maandag 11 november 2024 11:33 schreef datismijnmening het volgende:
...why not both?quote:Op maandag 11 november 2024 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vaak stel ik mijzelf eerder de vraag of het betaald is met drugsgeld, of meegenomen van een vakantie in Turkije
Rijke tatta.quote:Op maandag 11 november 2024 11:45 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb mijn paspoort terug met visa. Nu kan ik een scooter kopen
ook een optie.quote:
hendig wel.quote:Op maandag 11 november 2024 11:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ben bang dat ik er dan niet meer tussen pas.
Al die dingen waarbij het vooral logologologologo is, vind ik maar meh.quote:Op maandag 11 november 2024 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook een optie.
Veelal vind ik het toch al niet mooi, al vind ik sommige accessoires wel stijlvol
quote:Op maandag 11 november 2024 11:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hendig wel.
Zie het al voor me dat je anderen uitkaffert op de voicechat in het limburgs![]()
Ga je wel een tweedehands kopen?quote:Op maandag 11 november 2024 11:45 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb mijn paspoort terug met visa. Nu kan ik een scooter kopen
F1 is gewoon een leuke racing game. Geen sim inderdaad, maar serieus racing game genoeg. En je kan er veel in league racen.quote:Op maandag 11 november 2024 11:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
F1 24 staat qua simulatie net 1 plek boven Mario Kart natuurlijk.
AC/ACC voelt voor mij niet goed aan, ACC heeft teveel cheaters online.
rF2 is te rommelig en snapt mijn 3rd party stuur niet. rF1 heb ik vroeger veel gedaan, samen met GPL.
Raceroom is wel tof met de oude DTM content maar online een wreckfest.
AMS2 is leuk om offline te hotlappen, zeker de indycar mod.
Ik houd het gewoon bij iRacing, altijd volle lobbies gematched op rating. Diverse content dus iedere week wel wat tofs en leuke events als de Daytona 500, 4 uur lang linksaf
de logologologo sjaals vind ik bij een vrouw nog wel mooiquote:Op maandag 11 november 2024 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al die dingen waarbij het vooral logologologologo is, vind ik maar meh.
Niet gaan huilen als er krassen op komen dan.quote:Op maandag 11 november 2024 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nieuwe. 2e hands schijnt veel gesjoemelt mee te worden. Dus durf ik niet zo goed aan
Wat voor model?quote:Op maandag 11 november 2024 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nieuwe. 2e hands schijnt veel gesjoemelt mee te worden. Dus durf ik niet zo goed aan
Ja ga dan in je dm huilenquote:Op maandag 11 november 2024 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet gaan huilen als er krassen op komen dan.
Die van de Lidl ziet er wel gezellig uitquote:Op maandag 11 november 2024 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al die dingen waarbij het vooral logologologologo is, vind ik maar meh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |